Νέο DS 3 HYBRID ... Premium αίσθηση και υβριδική τεχνολογία [test]

Νέο DS 3 HYBRID ... Premium αίσθηση και υβριδική τεχνολογία [test]

Προσθέτοντας στην σειρά των γνωστών DS 3 PureTech 100 και 130 ίππων, ένα ιδιαίτερα προηγμένο υβριδικό μοντέλο, το DS 3 HYBRID, η premium γαλλική εταιρεία, προσφέρει ένα πολύ οικονομικό και γρήγορο μοντέλο της κατηγορίας City-SUV, που έχει την δυνατότητα να καλύπτει περισσότερο από το 50% των διαδρομών σε αστικό κύκλο αμιγώς ηλεκτρικά, χωρίς ρύπους και να εξασφαλίζει, καλύτερες επιδόσεις, χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου έως και 20 %, σε σύγκριση με τον κινητήρα PureTech 130 EAT8 της ίδιας εταιρείας.

ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ

Το 2024 είναι η χρονιά που η DS επιταχύνει εντατικά, όπως η ίδια τονίζει, την ενεργειακή μετάβαση της στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. 

Λίγο πριν λοιπόν από το λανσάρισμα των  νέων καινοτόμων και 100% ηλεκτρικών της μοντέλων , η DS  προχώρησε σε νέες «εξ ηλεκτρισμένες» λύσεις, με έναρξη το νέο DS 3 HYBRID , με αυτοφορτιζόμενη τεχνολογία η οποία, όπως τονίζει το εργοστάσιο, σε σύγκριση με έναν βενζινοκινητήρα, υπερέχει σε επίπεδο άνεσης, ενεργειακής απόδοσης και συνολικό κόστος λειτουργίας.

2024 06 10 11.08.48 DS3 HYBRID

ΑΝΕΤΟΙ ΧΩΡΟΙ

Χρησιμοποιώντας την ευέλικτη και ιδιαίτερα άκαμπτη πλατφόρμα  CMP, όπως και το Citroen C3  Aircross και με εξωτερικές διαστάσεις  4118 mm x 1802 mm, αποδεικνύεται ιδιαίτερα άνετο από πλευράς εσωτερικών χώρων, εξασφαλίζοντας σημαντική ευρυχωρία για τέσσερεις πέντε επιβάτες, χωρίς μεγάλες υποχωρήσεις για τα πόδια και τα κεφάλια τους. Οι χώροι αποσκευών με την σειρά τους που κυμαίνονται από 350 μέχρι 1050 λίτρα , ανάλογα με την θέση της πίσω πλάτης, αποδεικνύονται πολύ καλοί για την κατηγορία και το μέγεθος του αμαξώματος.

Ποιότητα κατασκευής, συναρμογή πλαστικών φινίρισμα, ποιότητα υλικών, εσωτερική σχεδίαση και διακόσμηση, εξοπλισμός ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, συστήματα υποβοήθησης και προειδοποίησης οδηγού , συνδεσιμότητα και λοιπές  προηγμένες υπηρεσίες και παροχές οδήγησης και  ενημέρωσης, ανταποκρίνονται πλήρως στο  Premium χαρακτήρα της εταιρείας, δικαιολογώντας εύκολα τις τιμές διάθεσης  του αυτοκινήτου, που αρχίζουν από 32.800 ευρώ.

ΑΘΟΡΥΒΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ

Το DS 3 HYBRID ξεκινά αθόρυβα χρησιμοποιώντας μόνο ηλεκτρική ενέργεια, με μηδενικές εκπομπές CO2, ενώ όταν απαιτηθεί συνδυάζει ταυτόχρονα δύο διαφορετικές μορφές ενέργειας για περισσότερη  άνεση οδήγησης και καλύτερη απόδοση. Συγκεκριμένα, σε μια αστική διαδρομή αρκετών χιλιομέτρων, η τεχνολογία HYBRID καθιστά δυνατή την ηλεκτροκίνηση για περισσότερο από το 50% της διαδρομής , με όφελος έως και 40% στην συνολική κατανάλωση καυσίμου.

2024 06 10 11.09.00 DS3 HYBRID

ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΡΟΠΗ

Στο δρόμο, ο συνδυασμός βενζίνης και ηλεκτρικής ενέργειας  αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποτελεσματικός και συμφέρων.

Ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει πρόσθετη ροπή στις χαμηλές στροφές, ενώ σε περίπτωση έντονης επιτάχυνσης, πραγματοποιείται αύξηση της ισχύος που  επιτρέπει  καλύτερες επιδόσεις με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΦΟΡΤΙΣΗ

Το σύστημα HYBRID είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί αυτόνομα. Η μπαταρία φορτίζεται αυτόματα κατά την οδήγηση, χωρίς να χρειάζονται καλώδια ή αναμονή σε σταθμούς φόρτισης.

Καθώς τα στάδια επιβράδυνσης ελέγχονται αυτόματα με σκοπό την ανάκτηση ενέργειας, η χρήση του μηχανικού συστήματος πέδησης περιορίζεται σημαντικά, μειώνοντας τόσο τις φθορές όσο και τις εκπομπές μικροσωματιδίων.

Η αθόρυβη λειτουργία του αυτοκινήτου στην πόλη συμβάλλει θετικά στο περιβάλλον και τους κατοίκους, ενώ για την ασφάλεια των πεζών ένας ελαφρύς θόρυβος (AVAS) παράγεται όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα έως 30 km/h.

2023 11 15 13.01.15 DS3 HYBRID

38% ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ

Σε σύγκριση με το DS 3 PureTech 130 EAT8, στον συνδυαστικό κύκλο WLTP, το DS 3 HYBRID έχει κέρδος σχεδόν 20% σε κατανάλωση (1,2 λίτρα καυσίμου λιγότερα απαιτούνται για κάθε 100 χιλιόμετρα) και μείωση κατά 27 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (ή -19%) σε 112 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας Ενδεικτικά στην κίνηση της πόλης , η μείωση της κατανάλωσης φθάνει έως και 38% συνολικά.

ΟΛΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΑ ΧΑΜΗΛΑ

Είναι χαρακτηριστικό ότι τα τοποθετημένα χαμηλά, κάτω από το καπό και το πάτωμα,  εξαρτήματα του υβριδικού συστήματος, δεν επηρεάζουν την πρακτικότητα και τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, που παραμένουν ίδια ακριβώς με την βενζινοκίνητη έκδοση, ενώ δεν επηρεάζουν και το κέντρο βάρους του οχήματος.

6ΑΡΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ

Το σύστημα  κίνησης του DS 3 HYBRID αποτελείται από τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα των 136 ίππων και των 230 Nm ροπής, σε συνδυασμό με ένα νέο 6αρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW (28 ίππων) και 55 Nm ροπής. Μια μπαταρία 0,9 kWh ιόντων λιθίου τροφοδοτεί το αυτοφορτιζόμενο ηλεκτρικό σύστημα.

2023 11 15 12.38.34 DS3 HYBRID

ΤΟΥΡΜΠΟ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας αποτελεί σημαντικότατη εξέλιξη του πολυβραβευμένου κινητήρα PureTech, και είναι ειδικά προσαρμοσμένος για το σύστημα HYBRID.

Είναι τρικύλινδρος με χωρητικότητα 1.199 cc, αποδίδει 136 ίππους, και 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Λειτουργεί σε κύκλο Miller, ο οποίος παρέχει υψηλότερη θερμοδυναμική απόδοση και, σημαντική μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2.

Ο κινητήρας είναι επίσης εξοπλισμένος με καδένα χρονισμού και νέο υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας  για καλύτερη  αντοχή στην σκληρή χρήση και της απόκρισης στις χαμηλές στροφές.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ

Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη, είναι ενσωματωμένος στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων e-DCS6. Με 21 kW (28 ίππους) και μέγιστη ροπή 55 Nm, μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια  σε  μέτρια φορτία, χωρίς υποβοήθηση από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Κατά την επιβράδυνση, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την ανάκτηση κινητικής ενέργειας και την τροφοδοσία της μπαταρίας, παρέχοντας ταυτόχρονα ενέργεια για την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα.

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΝΕΣΗ

Το καλά κλιμακωμένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-DCS6 συμβάλλει, όπως αποδεικνύεται, στην καλύτερη οδηγική άνεση αξιοποιώντας σωστά τη δύναμη του κινητήρα. Περιορίζοντας τα κενά της ροπής, δίνει την αίσθηση μιας περισσότερο ομαλής κίνησης. Ο ηλεκτροκινητήρας, ο μετατροπέας και ο υπολογιστής είναι ενσωματωμένα σε αυτό για εξοικονόμηση χώρου και μάζας.

2024 06 09 20.20.17 DS3 HYBRID

ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Από πλευράς επιτάχυνσης τα 0 - 100 km/h καλύπτονται σε μόλις 8,4 δευτερόλεπτα (1,2 ταχύτερα από την έκδοση με τον κινητήρα PureTech 130 EAT8), ενώ ο χρόνος εκκίνησης από στάση στα 1000 μέτρα μειώνεται κατά 1,1 δευτερόλεπτα στα 29,7 δευτερόλεπτα.

ΑΝΕΠΑΙΣΘΗΤΕΣ ΕΝΑΛΛΑΓΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ

Οδηγικά, καθώς οι εναλλαγές μεταξύ των δύο κινητήρων είναι ανεπαίσθητες, η ένδειξη ταχύτητας γίνεται μπλε όταν οδηγείς αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Στην ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων, η ροή ενέργειας εμφανίζεται μαζί με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και την κατάσταση λειτουργίας της, μέσω ενός μετρητή ισχύος. Το ποσοστό της απόστασης που διανύεται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια εμφανίζεται στον ενσωματωμένο υπολογιστή ταξιδιού και επίσης στο τέλος κάθε διαδρομής εμφανίζεται το ποσοστό της απόστασης που διανύθηκε μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.

ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Στο δρόμο  το αυτοκίνητο πιστό στην γαλλική παράδοση αλλά και τις εξαιρετικές ρυθμίσεις των μηχανικών της  DS, αποδεικνύεται απόλυτα ασφαλές ακόμη και στα όρια πρόσφυσης, έχει υποδειγματική κατευθυντικότητα στις υψηλές ταχύτητες,

δεν εμφανίζει αισθητές κλίσεις στις γρήγορες στροφές και διαθέτει ένα γρήγορο και με καλή αίσθηση και πληροφόρηση σύστημα διεύθυνσης.

Η άνεση των επιβατών παίρνει καλό στους περισσότερους δρόμους και κρατώντας τους επιβάτες ξεκούραστους στα μακρινά ταξίδια.

Τέλος αποτελεσματικά και ανθεκτικά  και με καλή αίσθηση αποδεικνύονται τα  φρένα σε κάθε περίπτωση.

2024 06 10 11.09.11 DS3 HYBRID

ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Για να εξοικειωθούν μάλιστα  οι οδηγοί στην καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του συγκεκριμένου υβριδικού συστήματος, η premium γαλλική εταιρεία, προσφέρει σε κάθε πελάτη καθοδήγηση λειτουργίας κατά την παράδοση του αυτοκινήτου.

Στόχος είναι να μπορέσουν ταχύτερα και καλύτερα να εξοικειωθούν με τη σωστή και αποδοτική λειτουργία του οχήματος.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Δεν πρόκειται για ένα ακόμη υβριδικό μοντέλο, αλλά μια ξεχωριστή premium πρόταση που συνδυάζει όλα τα θετικά στοιχεία των μοντέλων της εταιρείας σε συνδυασμό με ένα ιδιαίτερα προηγμένο υβριδικό σύστημα που  μπορεί να καλύπτει περισσότερο από το 50 %των διαδρομών σε αστικό κύκλο αμιγώς ηλεκτρικά, να εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις, χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου έως και 20%. Μια πρόταση που προκαλεί τον ανταγωνισμό από θέση  ισχύος και σίγουρα δεν περνά απαρατήρητη.

 

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ