Νέα Smart #1 και #3 ...  Ολική επανεκκίνηση [test]

Νέα Smart #1 και #3 ... Ολική επανεκκίνηση [test]

Κάνοντας μια μικρή smart ιστορική αναδρομή, στα τριάντα χρόνια της εταιρείας, σίγουρα πολλά μπορούν να γραφτούν για τα Smart. Εμείς θα εστιάσουμε στα πλέον σημαντικά χαρακτηριστικά στοιχεία.

Η πρώτη γενιά του μικρού αυτοκινήτου, το 1998 (κωδικός 450) έφερε μια μικρή επανάσταση στην μικρότερη κατηγορία, την οποία αρχικά πολλοί είδαν με καχυποψία και προβληματισμό. Όμως η πραγματικότητα τους διέψευσε. Ο μεγάλος αριθμός των πωλήσεων που ακολούθησε λίγο αργότερα, η αγάπη του κοινού, το  κάθετο παρκάρισμα στις πόλεις και η ανάμειξη της Brabus στις κορυφαίες εκδόσεις, το διαχώρισε από οτιδήποτε άλλο στην κατηγορία, με την γκάμα να διευρύνεται αργότερα με τις εκδόσεις Roodster και την χωρίς πόρτες Crossblade  που έδειξαν ότι πρόκειται για κάτι που δεν μπορεί να ξεχαστεί εύκολα.

Στην δεύτερη γενιά το 2007(κωδικός 451) με πολλές εξωτερικές και εσωτερικές βελτιώσεις, έγινε και η πρώτη απόπειρα ηλεκτροκίνησης.

Η τρίτη γενιά του 2014 (κωδικός 453) που ήταν και η καλύτερη άλλαξαν πολλά και μάλιστα εκτός του μηχανικού κιβωτίου υπήρχε σαν έξτρα και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το γνωστό DSG.

Ακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς όλα αυτά τα χρόνια το Smart τελειοποιήθηκε στο έπακρο.

Ειδικά η Ελλάδα απετέλεσε μια από τις καλύτερες αγορές του Smart, το 2008 μάλιστα  βρέθηκε ανάμεσα στις τρεις καλύτερες αγορές του κόσμου, πραγματοποιώντας συνολικές πωλήσεις, όλα αυτά τα χρόνια  33.600 μονάδων.

ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ

Μετά από αυτήν την επιτυχημένη πορεία, η εταιρεία αποφάσισε να κάνει μία ολική επανεκκίνηση δημιουργώντας διαφορετικές προοπτικές για τη νέα εποχή που διαμορφώθηκε στην αυτοκίνηση και χωρίς να χάσει ίχνος από το συναίσθημα που αποπνέει η μάρκα, πέρασε στη φάση της ενηλικίωσής της. 

ΝΕΑ  ΕΤΑΙΡΕΙΑ

H νέα smart Europe GmbH ιδρύθηκε τον Ιούνιο του 2020 ως 100% θυγατρική της smart Automobile Co., Ltd. με έδρα το Leinfelden-Echterdingen, της  Στουτγάρδης. Η διεθνής ομάδα της smart Europe είναι πλέον υπεύθυνη για όλες τις δραστηριότητες πωλήσεων, μάρκετινγκ και υπηρεσιών μετά την πώληση για τη νέα γενιά οχημάτων smart στην ευρωπαϊκή αγορά, με τον Dirk Adelmann ως Διευθύνοντα Σύμβουλο και τον Martin Günther ως CFO, στην Ευρώπη.

Η smart Automobile Co., Ltd. ιδρύθηκε ως μια παγκόσμια κοινοπραξία μεταξύ της Mercedes-Benz AG και της κινέζικης Geely Automobile Co., Ltd και τοποθετείται στην premium κατηγορία ως  πάροχος ευφυών ηλεκτρικών οχημάτων.

Γενικός Εισαγωγέας για τη  Smart στην Ελλάδα είναι η Star Automotive Ελλάς Μον. Α.Ε.

1920 smart hashtag3 brabus photon orange exterior mallorca3

ΣΕ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Φτάνοντας στο τώρα, η εταιρεία επανήλθε δυναμικά με δυο αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα το  #1 και το # 3 αποτέλεσμα της συνεργασίας της με την Geely. Τα δύο μοντέλα οδηγούν την εταιρεία σε μια νέα εποχή, πάντα βέβαια με την στενή επίβλεψη, το τεχνολογικό υπόβαθρο και την ποιότητα που μόνο η Mercedes μπορεί και ξέρει.

Συνοπτικά τα δύο μοντέλα τοποθετούνται στην κατηγορία Crossover /SUV, με το  #1 να έχει περισσότερο πρακτικό χαρακτήρα διαθέτοντας συνολικό μήκος  4. 27 μέτρα, ενώ το λίγο μεγαλύτερο  #3 έχει σαφώς σπορ χαρακτήρα.

ΝΕΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Το πρώτο δείγμα γραφής λοιπόν της αναγεννημένης smart  το #1, χαρακτηρίζεται από νέα σχεδίαση, νέα τεχνολογία αλλά και μία νέα προσέγγιση όσον αφορά στην αστική του ταυτότητα.

Εξωτερικά  χαρακτηρίζεται από εντυπωσιακά σχεδιαστικά στοιχεία όπως οι κρυφές ηλεκτρικές χειρολαβές, οι πόρτες χωρίς πλαίσιο και η μεγάλη ηλιοροφή που δεν θα περίμενε κανείς σε ένα αυτοκίνητο  της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Με μήκος 4270 mm, μεταξόνιο 2750 mm και ζάντες 18 ιντσών διαθέτει ένα εντυπωσιακά ευρύχωρο εσωτερικό με  ορατότητα  360°.

ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ

Oι σχεδιαστές της μάρκας με επικεφαλής τον Gorden Wagener παρουσίασαν μια πρωτοποριακή προσέγγιση της τεχνολογίας του μέλλοντος στην premium κατηγορία, ισορροπώντας ανάμεσα στην αισθητική και την αεροδυναμική, διατηρώντας όμως ταυτόχρονα την κληρονομία της μάρκας smart. Οι πόρτες χωρίς πλαίσιο και οι επιλογές της διχρωμίας είναι χαρακτηριστικά της smart από την αρχή της πορείας της. Ο αεροδυναμικός συντελεστής του #1 βρέθηκε στο 0,29cd.

ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ

Χαρακτηριστικές εδώ είναι και οι δηλώσεις του αρχισχεδιαστή της εταιρείας :“Tο νέο smart #1 σηματοδοτεί την επανεκκίνηση της μάρκας smart και παρουσιάζει το νέο σχεδιαστικό DNA της.  Έχει μεγαλώσει, είναι όμορφο και συνδυάζει την εμφάνιση με τις έξυπνες λύσεις. Το #1 είναι νέο, φρέσκο και γοητευτικό και μαζί με το πιο σπορ εμφανισιακά #3 θεωρούμε ότι έχουν τη δυνατότητα να φέρουν τη smart στην κορυφή των προτιμήσεων των αγοραστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων” δηλώνει ο Gorden Wagener, Chief Design Officer Mercedes-Benz Group AG.

1920 smart hashtag3 premium ceramic cream exterior mallorca9

ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ

Εκτός από τις κρυφές χειρολαβές που αναδύονται αυτόματα όταν πλησιάζουμε το αυτοκίνητο, τα εντυπωσιακά φώτα CyberSpark+ με λειτουργία προσαρμοζόμενου μακρινού φωτισμού είναι ένα ακόμα σημείο που αποτελεί ξεχωριστό χαρακτηριστικό της νέας οικογένειας smart. Στο πίσω μέρος, τα εντυπωσιακά εφέ προσφέρουν πραγματικά μοναδικά γραφικά στα φωτιστικά σώματα.

ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ

Στα νέα smart, ο χώρος επαναπροσδιορίζεται με την ευρυχωρία και τον premium χαρακτήρα να αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά του. Η νέα πλατφόρμα SEA (Sustainable Experience Architecture) πάνω στην οποία χτίζονται τα smart επιτρέπει μια μεγάλη απόσταση μεταξύ των αξόνων, μεγιστοποιώντας έτσι τον εσωτερικό χώρο του αυτοκινήτου.

Χώρος που επαρκεί για τέσσερις  πέντε επιβάτες, και ταυτόχρονα για ένα ικανοποιητικό πορτ μπαγκάζ 370 λίτρων που φθάνει τα 976/986 λίτρα με την αναδίπλωση.

Επί πλέον ο αγοραστής  έχει τη δυνατότητα να διαμορφώσει το εσωτερικό σύμφωνα με το στυλ και τις ανάγκες του. Μια επιλογή χαρακτηριστικών στοιχείων και φωτισμού περιβάλλοντος από τις οθόνες πολυμέσων, αλλάζει το χαρακτήρα ολόκληρης της καμπίνας.

ΔΙΑΙΡΟΥΜΕΝΟ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑ

Το πίσω  κάθισμα δεν διαιρείται μόνο 60:40 με δυνατότητα ενδιάμεσης φόρτωσης, αλλά μετακινείται και οριζόντια ώστε  να παρέχει μεταβαλλόμενο χώρο μεταξύ της δεύτερης σειράς καθισμάτων και του χώρου φόρτωσης.

ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ

Μπροστά  στον οδηγό, ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων Full HD LCD 9,2 ιντσών, ένα HUD 10 ιντσών και μια κεντρική οθόνη 12,8 ιντσών τονίζουν τη διάσταση υψηλής τεχνολογίας στο εσωτερικό, όπως αρμόζει σε ένα smart.

Η συγκεκριμένη κεντρική οθόνη είναι το κέντρο συνδεσιμότητας του αυτοκινήτου όπου ο οδηγός μπορεί να ελέγχει τη διαμόρφωση του οχήματος, να επιλέγει τη μουσική στο σύστημα ήχου, να ελέγχει τις προβολές από την κάμερα 360 μοιρών και ακόμα και την ποιότητα του αέρα (εσωτερικά και εξωτερικά).

1920 smart hashtag3 brabus photon orange interior mallorca7

ΠΕΝΤΕ ΑΣΤΕΡΙΑ

Ήδη από το 2022 που ξεκίνησε την ευρωπαϊκή του σχεδιαστική πορεία, το #1 πέτυχε βαθμολογία 5 αστέρων στο τεστ της EuroNCAP. Ολόκληρη η δομή του αμαξώματός  σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε για να πληροί τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας, αποτελούμενη κυρίως από θερμοδιαμορφωμένο χάλυβα και χάλυβα υψηλής αντοχής. Γεγονός που δημιουργεί ένα ισχυρό περιβάλλον ασφαλείας για τους επιβάτες , επιτρέποντας να αντιστέκεται αποτελεσματικά στις εξωτερικές συγκρούσεις και να ελαχιστοποιεί τις ζημιές σε άλλα οχήματα.

ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 2+

Παράλληλα, η smart ακολουθώντας την ηγετική πορεία της Mercedes εξελίχθηκε και στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης. Διαθέτει 5 ραντάρ και 1 κάμερα τεχνολογίας 5R1V, επιτυγχάνοντας αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2+. Το Adaptive Cruise Control με stop & go κάνει την οδήγηση σε μακρινά ταξίδια άνετη και  λιγότερο κουραστική.

Το σύστημα διατήρησης λωρίδας βοηθά όχι μόνο να κρατηθεί το όχημα στο κέντρο της λωρίδας του, αλλά το υποστηρίζει σε επικίνδυνους ελιγμούς. Το blind spot assist προειδοποιεί κατά την οδήγηση, αλλά παράλληλα εντοπίζει διερχόμενα ποδήλατα που περνούν όταν είναι σταθμευμένο και  προειδοποιεί για το άνοιγμα μιας πόρτας, αποδεικνύοντας ότι η ασφάλεια ήταν και παραμένει απαραίτητη προϋπόθεση για την εξέλιξη των smart. 

ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το smart #1 τοποθετεί τον οδηγό στο επίκεντρο λειτουργιών . Με μία εφαρμογή αποκλειστικά για τη smart – σαν την εφαρμογή Mercedes me της Mercedes-Benz - και user interface που προσαρμόζεται στις ανάγκες του οδηγού , το αυτοκίνητο αγκαλιάζει την ανθρωποκεντρική τεχνολογία για να συνδέσει ανθρώπους, τόπους και εμπειρίες τόσο στην ψηφιακή, όσο και στην κανονική ζωή.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ

Tο εξελιγμένο λογισμικό αποτελεί την καρδιά των βασικών λειτουργιών του αυτοκινήτου. Ο στόχος ήταν εξαρχής, η οδήγηση να είναι μία ξέγνοιαστη και ευχάριστη διαδικασία, γι’ αυτό η smart συνεργάστηκε με την ECARX, μία εταιρεία εξειδικευμένη στην ενοποίηση λογισμικού και hardware. Το smart #1 είναι η  πρώτη κοινή  δημιουργία των δύο εταιριών που επαναπροσδιορίζει την εμπειρία του χρήστη καθιστώντας την  περισσότερο απρόσκοπτη, αποτελεσματική, διασκεδαστική και ευχάριστη, όπως εύκολα διαπιστώνεις και  μιλώντας για ευφυία, σημειώνουμε πως η μονάδα επικοινωνίας 4G LTE είναι ο ενεργοποιητής της υψηλής ταχύτητάς σύνδεσης με τον κόσμο, με τον εντυπωσιακό επεξεργαστή Qualcomm Snapdragon 8155.

ΤΕΧΝΗΤΗ  ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ

Φυσικά, το νέο Smart σαν έξυπνο αυτοκίνητο, διαθέτει τεχνητή νοημοσύνη ώστε οι εφαρμογές να μαθαίνουν και να βελτιώνονται για να καλύπτουν τις επιθυμίες και τις ανάγκες του οδηγού. Η αξιολάτρευτη αλεπού είναι το άβαταρ του #1 που αλληλεπιδρά με τους επιβάτες και ανταποκρίνεται στις φωνητικές τους εντολές. Με την απλή εντολή «hello smart»,ο έξυπνος φωνητικός βοηθός θα ενεργοποιηθεί ώστε οι επιβάτες μπορούν να βρουν έναν προορισμό ή να αναπαράξουν μουσική στο τρισδιάστατο interface. Όλα αυτά, άψογα διασυνδεδεμένα με το οικοσύστημα του αυτοκινήτου, την εφαρμογή hello smart και τα δεδομένα στο cloud. Η σύνδεση γίνεται με έναν προσωπικό κωδικό στη smart και προστατεύεται από τα υψηλότερα πρότυπα κρυπτογράφησης ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.

ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Επιπλέον, η smart οραματίσθηκε  τα νέα της αυτοκίνητα, όχι μόνο σαν απλά μέσα μεταφοράς, αλλά και ως το τρίτο κατά σειρά σημείο μετά το σπίτι και τον χώρο εργασίας όπου όλοι μας περνάμε πολύ χρόνο. Έτσι, για όσους περνούν αρκετό χρόνο οδηγώντας, οι αξιόπιστες εφαρμογές τρίτων παρόχων στο αυτοκίνητο, το music streaming, το podcasting, οι υπηρεσίες που βασίζονται στην τοποθεσία και τα παιχνίδια μέσα στο αυτοκίνητο μετατρέπουν τις διαδρομές σε μία διασκεδαστική εμπειρία. Περισσότερα από το 75% των ηλεκτρονικών συστημάτων χειρισμού του αυτοκινήτου μπορούν να ενημερώνονται συνεχώς εξ αποστάσεως (Οver Τhe Αir). Σε συνδυασμό με τα ρυθμιζόμενα μενού χειρισμού του φωτισμού και των άλλων λειτουργιών που προσφέρει το αυτοκίνητο, η οδήγηση και η αλληλεπίδραση μαζί του γίνεται μία φυσική και ευχάριστη εμπειρία.

1920 smart hashtag3 premium ceramic cream exterior mallorca28

ΑΠΟ ΤΟ 2007 ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ

Η smart ξεκίνησε το πρώτο πρόγραμμα δοκιμών των ηλεκτρικών της μοντέλων το 2007 και εγινε  μία αμιγώς ηλεκτρική μάρκα από το 2020. Αυτή η ξεχωριστή τεχνογνωσία ηλεκτροκίνησης συνδυάστηκε έξυπνα με την κορυφαία σχεδίαση, το στυλ της Mercedes-Benz και τις πρωτοποριακές μηχανολογικές επιδόσεις με την πλατφόρμα SEA.

Η smart διαθέτει ήδη την επόμενη γενιά κινητικότητας σήμερα, αφού βλέπει τις προηγμένες τεχνολογίες του αυτοκινήτου ως παράγοντες για μια αυθεντική και απροβλημάτιστη αίσθηση ηλεκτροκίνησης.

ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

Το #1 στη βασική του έκδοση διαθέτει μέγιστη απόδοση 200 kW με μπαταρία 49 kWh που χαρίζει  θεωρητικά 310 χλμ αυτονομίας. Με τη μπαταρία 66 kWh που προσφέρεται για τις πλουσιότερες σειρές εξοπλισμού, η αυτονομία αυξάνεται στα 446 χλμ. Η μπαταρία φορτίζει με εναλλασσόμενο ρεύμα AC από 10-80 % με 22 kW σε 3 ώρες, ενώ με την εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση DC, η φόρτιση μπορεί να επιτευχθεί σε λιγότερο από 30 λεπτά.

Στην πράξη, όπως διαπιστώνεις οι θεωρητικές τιμές αυτονομίας δεν απέχουν πολύ απο την πραγματικότητα. Με ελαφρύ δεξί πόδι και προσεκτική οδήγηση βρίσκονται πολύ πολύ κοντά.

Από πλευράς επιδόσεων, στην έκδοση των 272 ίππων, οι μετρήσεις έδειξαν ότι χρειάζεται 6.7 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ και  φθάνει στην ελεγχόμενη τελική ταχύτητα των 180 χλμ/ωρ, όπως  και σε όλες  τις άλλες εκδόσεις , ανεξαρτήτως ιπποδύναμης.

Όπως πάντα όμως επειδή η Smart δεν ξεχνά και τους ανήσυχους οδηγούς, ακόμη και στην ηλεκτροκίνηση, υπάρχουν και οι τετρακίνητες εκδόσεις  Pulse  με 360 ίππους και οι Brabus με 428 ίππους, σε συνεργασία πάντα φυσικά με την μεγάλη μπαταρία. Έτσι τα 0-100 χλμ εμφανίζονται σε 4.9 δευτερόλεπτα για την Pulse και 3.8 δευτερόλεπτα για την Brabus, αποδεικνύοντας ότι το νέο Smart δεν είναι ένα απλό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά φονέας γιγάντων, όταν χρειάζεται.

ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

Αυτό που ξεχωρίζει στον εξοπλισμό του smart #1 είναι τα “πελατοκεντρικά” χαρακτηριστικά του: οι παραλλαγές εξοπλισμού καλύπτουν αποτελεσματικά τις διαφορετικές  ανάγκες και επιθυμίες των αγοραστών

Το smart #1 είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Pure, Pure+, Pro, Pro+, Premium, Pulse και BRABUS με τις διαφορές τους να εστιάζονται  στο επίπεδο εξοπλισμού και απόδοσης της μπαταρίας..

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ: #3

Το #3  ξεχωρίζει στην κατηγορία των premium αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων ως ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό σπορ, coupé SUV.

Με μήκος 4,4 μέτρα και πλάτος 1,8 μέτρα, τις άφθονες  καμπύλες και την  «μύτη καρχαρία» στη μάσκα,  ξεχωρίζει με τη διαχρονική κομψότητά του. Η εμφάνισή του ολοκληρώνεται από τη φαρδιά μάσκα σε σχήμα Α και τους λεπτούς προβολείς LED. Οι μεγάλοι τροχοί 19 ιντσών συμπληρώνουν τη σπορ εμφάνιση, ενώ στην έκδοση BRABUS το #3 διατίθεται με σπορ ζάντες 20 ιντσών. Η πανοραμική, θερμοαπορροφητική οροφή συνδέει το εξωτερικό περιβάλλον με την καμπίνα του αυτοκινήτου  δημιουργώντας μια πιο ευχάριστη ατμόσφαιρα.

ΣΠΟΡ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Το σπορ εξωτερικό αντανακλάται και στις επιδόσεις του #3: σε τέσσερις από τις πέντε γραμμές εξοπλισμού, η μέγιστη ισχύς είναι 200 kW ενώ στη BRABUS φτάνει στα 315 kW, αποτελώντας σημείο αναφοράς για τη συγκεκριμένη κατηγορία στην αγορά.

Από πλευράς  επιτάχυνσης τώρα, για τα 0-100 χλμ/ώρα,  η  έκδοση BRABUS του #3, πετυχαίνει χρόνο 3,7 δευτερόλεπτων, ενώ στην έκδοση Pro+, που θεωρείται η βασική για το #3, οι μετρήσεις έδειξαν ότι επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 5,8 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, το smart #3 έχει αυξημένη θεωρητική αυτονομία ως προς το #1, η οποία κυμαίνεται από 455 έως 325 χλμ (κατά WLTP), ενώ  το  βελτιωμένο σύστημα ανάρτησης και το μεταξόνιο 2.785mm σε συνδυασμό με το αεροδυναμικό αμάξωμα και τον συντελεστή οπισθέλκουσας 0,27 , προσφέρουν μία σαφή δυναμική οδηγική εμπειρία.

ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Χάρη στο σύγχρονο περιβάλλον λογισμικού του, το smart #3  μπορεί και υποστηρίζει   τον οδηγό με ένα διαισθητικό σύστημα οδήγησης. Το νέο μοντέλο διαθέτει πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης, όπως «βοηθός αυτοκινητόδρομου» (HWA) και «αυτόματη υποβοήθηση στάθμευσης» (APA). Το smart #3 διαθέτει επίσης Android Auto και Apple CarPlay  στο βασικό του εξοπλισμό, το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να μεταφέρουν λειτουργίες και εφαρμογές smartphone στην οθόνη του αυτοκινήτου. Για να διασφαλιστεί ότι το σύστημα είναι πάντα ενημερωμένο, η smart δημοσιεύει ενημερώσεις over-the-air (OTA) σε τακτά χρονικά διαστήματα, ώστε να μη χρειάζεται ο χρήστης να επισκέπτεται συνεργείο για τις αναβαθμίσεις των συστημάτων. Όπως το #1, έτσι βέβαια και το #3 διαθέτει τεχνητή νοημοσύνη, ώστε οι εφαρμογές να μαθαίνουν και να βελτιώνονται ώστε να καλύπτουν τις επιθυμίες και τις ανάγκες του οδηγού. Το ευέλικτο cheetah είναι το άβαταρ του #1 που αλληλεπιδρά με τους επιβάτες και ανταποκρίνεται στις φωνητικές τους εντολές. Με την απλή εντολή «hello smart», ο έξυπνος φωνητικός βοηθός θα ενεργοποιηθεί και οι επιβάτες μπορούν να βρουν εύκολα έναν προορισμό ή να ακούσουν μουσική στο τρισδιάστατο interface. Όλα αυτά, άψογα διασυνδεδεμένα με το οικοσύστημα του αυτοκινήτου, την εφαρμογή hello smart και τα δεδομένα στο cloud. Η σύνδεση γίνεται και εδώ όπως και  στο #1, με έναν προσωπικό κωδικό στη smart και προστατεύεται από τα υψηλότερα πρότυπα κρυπτογράφησης ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.

ΓΡΗΓΟΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ

Το smart #3 διατίθεται με δύο διαφορετικές εκδόσεις μπαταρίας: μία 49kWh που προσφέρει αυτονομία έως 325 km (κατά WLTP) και μία 66 kWh για αυτονομία έως  455 km (κατά WLTP). Με την αποδοτική φόρτιση τεχνολογίας DC έως 150 kW/h, το smart #3 φορτίζει από 10 στο 80 τοις εκατό σε λιγότερο από 30 λεπτά. Επιπλέον, σε περιβάλλον AC 22kW, φορτίζει (10-80%) σε λιγότερο από 3 ώρες ενώ για φόρτιση σε φορτιστή 7,5 kW απαιτούνται 5,5 ώρες.

ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ

Όπως και στο #1, το χαρακτηριστικό των γραμμών εξοπλισμού του smart #3 είναι η πληρότητα και η πολυτέλεια. Κάθε μία από τις εκδόσεις Pro, Pro+, Premium, Pulse και BRABUS καλύπτει  τις διαφορετικές απαιτήσεις και τον τρόπο ζωής των αγοραστών. Οι διαφορές τους εστιάζονται στο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και απόδοσης της μπαταρίας.

ΕΚΔΟΣΗ BRABUS

Για την έκδοση BRABUS, η οποία παραδοσιακά έχει τα πιο σπορ χαρακτηριστικά απ’ όλες τις υπόλοιπες, προσφέρονται μεγαλύτεροι τροχοί, σπορτίφ πεντάλ οδήγησης, ένας ειδικά διαμορφωμένος ήχος κινητήρα που της προσδίδει αίσθηση motorsport και τετρακίνηση (ΑWD). Γι αυτούς που προτιμούν την πολυτέλεια, η έκδοση Premium προσφέρει προβολείς CyberSparks LED+, ατμοσφαιρικό φωτισμό στο εσωτερικό και το ηχοσύστημα Beats®. Η έκδοση Pro+ είναι όμορφα σχεδιασμένη, με κρυφές χειρολαβές που αναδύονται αυτόματα στο εξωτερικό και μία κεντρική οθόνη 12,8 ιντσών στο εσωτερικό, καθώς και συστήματα υποβοήθησης για τον αυτοκινητόδρομο και την κίνηση στην πόλη. Η ασύρματη φόρτιση περιλαμβάνεται στον εξοπλισμό της.

1920 smart1 launchedition exterior 11 2

ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

H εισαγωγική έκδοση Pro των  200 kW,  επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h σε μόλις 5,8 δευτερόλεπτα. Όπως και στις άλλες εκδόσεις, η Pro διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό για ηρεμία οδήγησης  με τον 9,2 ιντσών full HD πίνακα οργάνων και την κεντρική, full HD οθόνη αφής 12,8 ιντσών για το σύστημα infotainment.

ΘΕΤΙΚΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν αναρτήσεις Μακ Φέρσον μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, που εξασφαλίζουν θετική οδική συμπεριφορά σε κάθε περίπτωση, χωρίς να κουράζουν τους επιβάτες στους περισσότερους δρόμους.

ΠΡΟΣΙΤΕΣ ΤΙΜΕΣ ΑΓΟΡΑΣ

Οι τιμές του  #1   ξεκινούν, χωρίς την κρατική επιδότηση, από τα 36.950 ευρώ για το Pure και φθάνουν τα 44.900 ευρώ στο Pro+, τα 47.600  στα  Premium και  Pulse και τα 52.300 ευρώ στην έκδοση Brabus.

Οι τιμές του  #3, ξεκινούν, επίσης χωρίς την κρατική επιδότηση, από τα 40.900 ευρώ στο  Pro, ανεβαίνουν στα 46.400 στο  Pro+, στα 50.550 ευρώ στα   Premium και  Pulse  και τα 55.280 ευρω στο κορυφαίο Brabus.

Τιμές πού κρίνονται  ανταγωνιστές και σίγουρα θα βοηθήσουν  την εμπορική πορεία των νέων Smart.

Οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν μέσα στο καλοκαίρι ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα πραγματοποιηθούν τον Σεπτέμβριο.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η SMART έκανε την μεγάλη  επανατοποθέτηση, ρίχνοντας στην αγορά δυο μοντέλα που σίγουρα θα αποτελέσουν μεγάλο πονοκέφαλο για τον ανταγωνισμό. Διαθέτουν, ξεχωριστή εμφάνιση, νεανικό χαρακτήρα, Premium ποιότητα κατασκευής, αρκετά καλούς χώρους και προηγμένη τεχνολογία. Ενώ οι πολύ καλές επιδόσεις ακόμη   και της βασικής έκδοσης #1, των 6.7 δευτερόλεπτων και οι καταιγιστικές  επιδόσεις των Pulse και Brabus, θυμηθείτε 3.8 δευτερόλεπτα για την τελευταία, κλέβουν σίγουρα πελάτες από μεγαλύτερες κατηγορίες (όταν οι επιδόσεις βέβαια αποτελούν το πρώτο τους κριτήριο) δείχνουν, ότι η Smart , ξέρει να ανακατεύει σωστά την τράπουλα, πετώντας έναν άσσο στο τραπέζι.

Με τις τιμές να βρίσκονται σε άκρως ανταγωνιστικά επίπεδα  και σε συνδυασμό με το αναμενόμενο νέο πρόγραμμα επιδότησης, η απόκτηση τους γίνεται ακόμη ευκολότερη.

Με λίγα λόγια, η εμφάνιση , η τεχνολογία, ο νεανικός χαρακτήρας, οι επιδόσεις και το βαρύ όνομα Brabus των κορυφαίων εκδόσεων, είναι σε θέση να οδηγήσουν σε ένα μεγάλο Come-  Back  την αναγεννημένη Smart, πράγμα το οποίο και ευχόμαστε.

 

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ