ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Mercedes Benz A 250e Sedan ... βενζινοηλεκτροκίνητη [test]

Γεμίζει βενζίνη στο βενζινάδικο και ρεύμα στο σπίτι ή σε μια δημόσια πρίζα(όπου υπάρχει) και κινείται με βενζίνη για πολλά πολλά χιλιόμετρα και αμιγώς με ρεύμα μέχρι και 70 χλμ. Αυτή είναι νέα Α 250e Sedan που εντυπωσιάζει με την εμφάνιση, την τεχνολογία και τις πολλαπλές δυνατότητες της.

Η ΠΡΩΤΗ SEDAN

Η πρώτη σεντάν έκδοση της  τετάρτης γενιάς της  A CLASS ,τοποθετείται διακριτικά ανάμεσα στην  μικρότερη σε μήκος πεντάθυρη  έκδοση και τις μακρύτερες   CLA, και CLA  shooting brake, στοχεύοντας τους λάτρεις των αμαξωμάτων τριών όγκων,που εξακολουθούν όπως φαίνεται να είναι ακόμη πολλοί παγκοσμίως,  και οι οποίοι ζητούν κάτι μεγαλύτερο του πενταθυρου μοντέλου και μικρότερο και κάπως οικονομικότερο σε τιμή των CLA, και φυσικά των C Class.

16357902988354655354876511750786

ΠΛΗΡΗΣ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ 

Ο τρίτος όγκος εναρμονίζεται σχεδιαστικα, πλήρως και αριστοτεχνικά με το πεντάθυρο αμάξωμα,χωρίς να προκαλεί και συχνά χωρίς να διακρίνεται εύκολα με την πρώτη ματιά,κάτι με το οποίο φαίνεται να ασχολήθηκαν ιδιαίτερα οι σχεδιαστές της εταιρείας.

Με μήκος 4.549 χλστ η σεντάν, εμφανίζεται μικρότερη, σε σχέση με τα 4.688 χλστ των CLA. 

Tο μεταξόνιο έχει διατηρηθεί στα 2.729 χλστ,το ίδιο με το πεντάθυρο μοντέλο,αλλά το πλάτος είναι 34 χλστ μικρότερο απο την CLA, αλλά το ύψος 7 χλστ μεγαλύτερο με αποτέλεσμα οι πίσω επιβάτες να απολαμβάνουν περισσότερο αέρα για τα κεφάλια τους.

16357906908212136102739330140376

ΑΝΕΤΟΙ ΧΩΡΟΙ

Γενικά οι επιβάτες της σεντάν  βολεύονται εύκολα με  τα γόνατα τους και τα κεφάλια να μην αντιμετωπίζουν πολλές δυσκολίες,ενώ μέτρια κρίνονται και τα 345 λίτρα μεταφορικής ικανότητας του χώρου αποσκευών,που έχουν περιορισθεί λόγω της τοποθέτησης της υγρόψυκτης συστοιχίας των μπαταριών και επαρκούν οριακά για μακρινά ταξίδια.

ΠΡΩΤΙΑ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ

Χαρακτηριστική πρωτιά της σεντάν είναι το γεγονός ότι με συντελεστή  Cd   0.22 ,είναι πιο αεροδυναμική, έστω και ελάχιστα,της CLA,ακόμα και αν δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά,και μάλιστα ανήκει στα αεροδυναμικοτερα μοντέλα παραγωγής. Η εξαιρετική αυτή τιμή επιτεύχθηκε ,πέρα των αεροδυναμικών βοηθημάτων,που εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή ροή του αέρα με την κατάλληλη σχεδίαση και  πλήρη σχεδόν στεγανοποίηση του κάτω μέρος του δαπέδου.Τα οφέλη είναι χαμηλότερη κατανάλωση,λιγότεροι ρύποι, χαμηλότεροι θόρυβοι κλπ.

1635790567404169052820159847924

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ

Εσωτερικά δεν υπάρχουν διάφορες σε σχέση με το πεντάθυρο μοντέλο. Ποιότητα, πολυτέλεια, εξοπλισμός, συναρμογές, φινίρισμα, είναι κορυφαία , κερδίζοντας εύκολα τον αγοραστή. 

Την παράσταση κλέβουν οι δύο οθόνες του συστήματος MBUX, που κατά περίπτωση και ανάλογα με τον εξοπλισμό, φθάνουν και τις 10.25 ίντσες  προσφέροντας πλήρη πληροφόρηση, και πολλαπλές δυνατότητες συνδεσιμότητας και χρήσης, είτε από την ίδια την οθόνη αφής, είτε και από το τιμόνι, είτε από το  toughpad της κονσόλας,μετά την σχετική εξοικείωση βέβαια.

Γενικά λίγα πράγματα προδίδουν εσωτερικα ότι οδηγείς την έκδοση e,πρεπει να δεις κάποιες λεπτομέρειες, όπως το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας ή την ροή της ενέργειας για να καταλάβεις. 

16357905135645889507449792312040

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

Από πλευράς εξοπλισμού, άνεσης και κυρίως ασφάλειας, υπάρχουν τα πάντα, και μάλιστα τελευταίας τεχνολογίας και εξέλιξης, που υπερκαλυπτουν  κάθε απαίτηση και φέρνουν την σεντάν στο επίπεδο ακριβοτερων αυτοκινήτων. 

ΠΙΣΤΗ  ΣΤΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ

Η Mercedes-Benz  είχε και έχει δεσμευτεί να ακολουθεί τη στρατηγική της για σταδιακή αποδέσμευση από τον άνθρακα και εργάζεται ακατάπαυστα ώστε να μπορεί να προσφέρει μετακινήσεις με ουδέτερες εκπομπές CO από κάθε κατηγορία αυτοκινήτων που εξελίσσει και παράγει. Έτσι, επεκτείνει συστηματικά τη γκάμα των plug-in-hybrid μοντέλων της και  διαθέτει περισσότερες από 20 εκδόσεις, από A-Class έως S-Class και από GLA έως GLE.

16357902636265796419495147163592

ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΚΡΌΤΕΡΟ ΜΟΝΤΕΛΟ

Στην compact κατηγορία, η γερμανική εταιρεία προσφέρει ήδη από μία έκδοση plug-in hybrid στα μοντέλα της A-Class, A-Class Saloon, B-Class, CLA, CLA Shooting Brake and GLA. 

ΣΥΝΔΙΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 

Λειτουργώντας μαζί, ο τετρακύλινδρος 1.33 λίτρων βενζινοκινητήρας και ο 75 kW ηλεκτροκινητήρας προσφέρουν συνδυαστική απόδοση 160 kW (218 hp) και συνολική μέγιστη ροπή 450 Νm. Το κύριο χαρακτηριστικό του ηλεκτροκινητήρα, δηλ. η μέγιστη ροπή από στάση, κάνει τα compact plug-in hybrid μοντέλα να διατηρούν πολύ καλές επιδόσεις και ιδιαίτερα χαμηλές καταναλώσεις.

16357910825611342928083865130888

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ

Έτσι η  A 250e (μεικτή κατανάλωση καυσίμου 1,3-1,0 l / 100 km, εκπομπές CO2 συνδ. 30–22 g / km) ολοκληρώνει το κλασικό σπριντ 0 – 100 km / h σε μόλις 6,6 δευτερόλεπτα. Ακόμη και με την  αποκλειστική χρήση του ηλεκτροκινητήρα, μπορεί να φτάσει σε τελική ταχύτητα έως 140 km/h, κάτι που αποδεικνύεται περισσότερο από αρκετό από πλευράς επιδόσεων στους αυτοκινητόδρομους, εντός των ορίων ταχύτητας βέβαια των περισσότερων χωρών χωρίς τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

ΟΚΤΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ 

Η συνδυαστική απόδοση του ηλεκτροκινητήρα και του κινητήρα εσωτερικής καύσης εκμεταλλεύεται στο μέγιστο την υψηλή ροπή του κιβωτίου ταχυτήτων 8F-DCT 400 H, ο οποίος έχει «υβριδοποιηθεί» με την προσθήκη μίας υβριδικής κεφαλής έλξης,ενώ χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων έχουν τοποθετηθεί και στο τιμόνι. 

16357904714379040802676392028688


ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΖΩΝ

Χαρακτηριστικό της κορυφαίας οδικης ασφαλείας του οχήματος είναι ο ήχος προειδοποίησης πεζών σε κίνηση έως 30 km/h με δύο γεννήτριες ήχου (εμπρός/πίσω) για την προστασία των πεζών και των ποδηλατών (εξαιτίας της αθόρυβης λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα). Ο ήχος αλλάζει ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και μπορεί να οριστεί διαφορετικά, ανάλογα με το αν το όχημα επιταχύνει ή επιβραδύνει. Σε ταχύτητες πάνω από 30 km/h το σύστημα απενεργοποιείται εξαιτίας των αεροδυναμικών θορύβων από τον αέρα και τα ελαστικά. 

16357912928825436224981356103195

ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΕΠΙΛΟΓΩΝ

Για ένα ευχάριστο κλίμα κατά την επιβίβαση στο αυτοκίνητο, ο οδηγός μπορεί να καθορίσει την ώρα και τη θερμοκρασία εκ των προτέρων, είτε μέσω της εφαρμογής Mercedes me είτε μέσω του συστήματος κλιματισμού. Εάν η καμπίνα επιβατών ψυχθεί ή θερμανθεί κατά τη διάρκεια της φόρτισης του αυτοκινήτου, η απόδοση της μπαταρίας δεν επιβαρύνεται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Η λειτουργία προ-κλιματισμού της καμπίνας επιβατών μπορεί να γίνει είτε από το κλειδί του οχήματος, είτε με εκ των προτέρων προγραμματισμό της ώρας αναχώρησης από την οθόνη πολυμέσων είτε από την εφαρμογή Mercedes me.

ΕΞΙ ΣΤΙΛ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Υπάρχουν  έξι διαφορετικά στιλ οδήγησης που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός ανάλογα με τις επιθυμίες του:  Individual, Sport, Comfort, Electric, Battery Level, ECO 

Individual: ξεχωριστές επιλογές για το στίλ οδήγησης με επεμβάσεις στο σύστημα διεύθυνσης, τις αναρτήσεις, το ESP®

Sport: σπορτίφ  στίλ οδήγησης με τη λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης και ενισχυμένη αίσθηση boost.

Comfort: ρύθμιση για άνετη και οικονομική οδήγηση. Η επιλογή του κατάλληλου συστήματος οδήγησης (υβριδικού/συμβατικού) γίνεται ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και την απόσταση. 

Electric: η οδήγηση σε αυτό το στίλ είναι δυνατή μόνο σε ταχύτητες έως 140 km/h. Προσφέρει ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας και προσαρμογή του συστήματος υποβοήθησης διατήρησης απόστασης DISTRONIC. Περιορίζει τη μέγιστη ταχύτητα που έχει θέσει ο οδηγός για τα συστήματα TEMPOMAT, Limiter & Active Distance Assist DISTRONIC στη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα οδήγησης σε ηλεκτρικό στίλ ενώ η ενεργοποίηση του βενζινοκινητήρα γίνεται με το πάτημα του απτικού πεντάλ γκαζιού (haptic gas pedal) πέρα από το σημείο πίεσης.

Battery Level: δίνει προτεραιότητα στη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης, π.χ. για αστικές διαδρομές / ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων. Η επιλογή του ανάλογου στιλ οδήγησης από το υβριδικό σύστημα εξαρτάται από τις συνθήκες οδήγησης και την απόσταση. 

ECO: προσαρμογή των χαρακτηριστικών κύλισης του οχήματος ανάλογα με την κυκλοφορία, με την πλήρη εκμετάλλευση όλων των έξυπνων υβριδικών λειτουργιών. Η επιλογή του κατάλληλου στιλ οδήγησης από το υβριδικό σύστημα εξαρτάται από τις συνθήκες οδήγησης και την απόσταση.

16357903669731644278559810261874

ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 

Με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η ενέργεια από το φρενάρισμα του οχήματος  χρησιμοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας που φορτίζει τον ηλεκτροκινητήρα.

Η ανάκτηση ενέργειας γίνεται από ένα σύστημα ραντάρ που αναγνωρίζει ένα πιο αργά κινούμενο, προπορευόμενο όχημα. Επιπλέον, το σύστημα ECO Assist παρακολουθεί εάν υπάρχει συγκεκριμένο όριο ταχύτητας ή κλίση στο οδόστρωμα και προτείνει στον οδηγό να βγάλει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού. Ανάλογα με την κατάσταση, το όχημα ανακτά ενέργεια ή ρολάρει.

16359584471962437757948792559527

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Υπάρχει σύστημα καθαρισμού του τρόπου οδήγησης ανάλογα με την διαδρομή, το οποίο λειτουργεί με τη βοήθεια του συστήματος πλοήγησης και τα εκάστοτε  δεδομένα όσον αφορά στην αναμενόμενη διαδρομή. Προσδιορίζεται δηλαδή μια ποικιλία από πληροφορίες που αποτελούν τη βάση για μια δυναμική στρατηγική λειτουργίας. Αυτές οι πληροφορίες περιλαμβάνουν την εξωτερική θερμοκρασία, τα δεδομένα σχετικά με επικείμενες ανηφόρες ή κατηφόρες, τη θέση του πεντάλ γκαζιού ή την οδηγική κατάσταση. Οι πληροφορίες αυτές λαμβάνονται κυρίως από τους αισθητήρες ραντάρ, τις κάμερες, το σύστημα πλοήγησης και ακόμη και τα μηνύματα με τις πληροφορίες κυκλοφορίας. 

16359584108221959913312128699850

ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΕΣ 

Στην οθόνη πολυμέσων εμφανίζονται επιπλέον πληροφορίες  όπως η  ροή ενέργειας ή η φόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης. 

Για τη χρήση της λειτουργίας ανάκτησης ενέργειας θα πρέπει να έχουν επιλεχθεί τα στίλ  οδήγησης Eco, Comfort ή Battery Level. Με το στίλ Electric, μπορεί να επιλεχθεί ξεχωριστά η ένταση τηςανάκτησης ενέργειας, μέσω των χειριστηρίων αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι. 

ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΒΕΛΕΙΑ

Η εμβέλεια του ηλεκτροκινητήρα υπερβαίνει τα 70 km (WLTP). Η μπαταρία ιόντων λιθίου, με συνολική χωρητικότητα 15,6 kWh μπορεί να φορτιστεί εξωτερικά είτε με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) είτε με συνεχές ρεύμα (DC) προαιρετικά. Σε ένα wallbox 7,4 kW (AC), και με το προαιρετικό σύστημα οχήματος εναλλασσόμενου ρεύματος (OBC – On-Board Charger) έως και 7,4 kW, η φόρτιση από 10 έως 100% SoC (State of Charge) διαρκεί περίπου 1 ώρα 45 λεπτά. Χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή DC έως 24 kW και το προαιρετικό σύστημα οχήματος φόρτισης συνεχούς ρεύματος έως 24 kW, χρειάζονται περίπου 25 λεπτά για να περάσει η μπαταρία από 10 έως 80% SoC. 

16357902636265796419495147163592

ΔΥΟ ΚΟΣΜΟΙ 

Τα plug-in hybrid οχήματα, όπως η 250e προσφέρουν και  τη δυνατότητα κίνησης μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα και συνεπώς με μηδενικές τοπικές εκπομπές, ειδικά σε αστικές περιοχές, ενώ σε μεγαλύτερες αποστάσεις επωφελούνται από την αυτονομία των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Έτσι, ενσωματώνουν τα καλύτερα στοιχεία των δύο κόσμων!

ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΟΥΝ 

 

 

A 250 e hatchback

A 250 e Sedan

Κυβισμός (cc)

1332

1332

Διάταξη κυλίνδρων

L4

L4

Ονομαστική ισχύς βενζινοκινητήρα (kW/hp)

118/160

118/160

στις σ.α.λ.

5500

5500

Ονομαστική Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (kW/hp)

75/102

75/102

Μεγ. συνδυαστική ισχύς (kW/hp) 

160/218

160/218

Μέγ. Συνδυαστική ροπή στρέψης (Nm)

450

450

Επιτάχυνση  0-100 km/h (s)

6,6

6,7

Μεγ. Τελική ταχύτητα (km/h)

235

240

Μεγ. Ηλεκτρική ταχύτητα (km/h)

140

140

Εκπομπές CO2 - συνδυασμένος κύκλος WLTP (gr/km)

30-22

29-21

Κατανάλωση καυσίμου - συνδυασμένος κύκλος WLTP (l/100km

1,3-1,0

1,3-0,9

Ηλεκτρική Αυτονομία WLTP (EAER) (km)*

65-74

66-76

Χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ lt (με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα)

310 (586) 

345

16357907184966373801418363127086

ΠΛΗΡΕΣΤΑΤΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Ο βασικός εξοπλισμός της Α 250e, περιλαμβάνει εκτός των αλλων:

  • Active Brake Assist
  • AUTOTRONIC - Αυτόματο κιβώτιο 8G-DCT 400 Η συνεχών μεταβλητών σχέσεων
  • CRUISE CONTROL - Σύστημα ρύθμισης ταχύτητας
  • DYNAMIC SELECT
  • MBUX σύστημα πολυμέσων
  • Speed Limit Assist
  • THERMATIC - σύστημα κλιματισμού / συμπ. Pre-entry climate control
  • Touchpad
  • Αερόσακο γονάτων οδηγού
  • Αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα
  • Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
  • Ζάντες αλουμινίου [17”] 43.2 cm, σχεδιασμός 5 διπλών ακτίνων
  • Γεννήτρια για ήχο προειδοποίησης πεζών
  • Καθίσματα άνεσης από συνθετικό δέρμα ARTICO μαύρο / ύφασμα “Bertrix” μαύρο
  • Καλώδιο φόρτισης 5m, για walbox και δημόσιους σταθμούς φόρτισης type 2
  • Καλώδιο φόρτισης 5m, για οικιακή πρίζα type E/F
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Σπορ τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών σε δέρμα
  • Πακέτο άνεσης καθισμάτων
  • Πακέτο φωτισμού και ορατότητας
  • Προβολείς LED
  • Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
  • Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι

 16357914683788065934905066534221

ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Περα από την άνεση η σεντάν είναι προσανατολισμενη και στην χαμηλή κατανάλωση, στην οποία συμβάλουν βέβαια το σχήμα της, τα σποιλερ και η κορυφαία αεροδυναμική. Έτσι με την χρήση και μόνο του βενζινοκινητήρα και με μαλακό δεξί πόδι, στα 120 χλμ/ωρ, συχνά εμφανίζονται  τιμές κάτω από τα 4.6, με γενική μέση τιμή τα 5.5 λίτρα,  ενώ ανάμεσα  τιμές αυτές μπορεί να κινηθεί άνετα ο οδηγός, χωρίς μεγάλη προσπάθεια. Όταν βέβαια γίνεται και σωστή χρήση του ηλεκτροκινητήρα, η συνολική μέση κατανάλωση εμφανίζεται συνολικά πολύ χαμηλότερη. 

ΠΡΩΤΑ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Ο οδηγός βρίσκει εύκολα την θέση που του ταιριάζει, απολαμβάνει πολύ καλής περιφερειακής ορατότητας και έχει στην διάθεσή του ένα ρυθμιζόμενης αίσθησης και βάρους σύστημα διεύθυνσης, ανάλογα με το πρόγραμμα που έχει επιλέξει. 

Η ανάρτηση είναι εστιασμένη κυρίως στην άνεση των επιβατών, χωρίς εκπλήξεις στην οδική συμπεριφορά, χωρίς αισθητές κλίσεις στις γρήγορες στροφές, με πολύ καλή κατευθυντικοτητα και σωστές αντιδράσεις στις ξαφνικές αλλαγές πορειας. 

Ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας κάνει αισθητή την παρουσία του, μόνο στις δύσκολες και επαναλαμβανόμενες εδαφικές ανωμαλίες, χωρίς να επιδρά στην πορεία του αυτοκινήτου. 

Δυνατά και αποτελεσματικά είναι σε κάθε περίπτωση και τα φρένα, προσφέροντας σωστή αίσθηση στο πεντάλ. 

16357915029469183898923930539096

ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΕΣΗ 

Οι ρυθμίσεις της ανάρτησης, προσανατολισμενες στην άνεση και συμβαδίζουν με τον χαρακτήρα του οχήματος, καταπίνοντας χωρίς θορύβους τις περισσότερες εδαφικές ανωμαλίες, κρατώντας όλους τους επιβάτες ξεκούραστους στις μακρινές διαδρομές  και μόνο στα εγκάρσια  χαντάκια, γίνεται αισθητός ο πίσω άξονας.

Τελος σε εξαιρετικά επίπεδα γενικά βρίσκονται  η ποιότητα και η ησυχία κύλισης,και ιδίως με τον ηλεκτροκινητήρα δεν πιστεύεις ότι κινείται το αυτοκίνητο. 

16357911742423387643250243974530

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 

Προσεκτικά σχεδιασμένη ώστε να κρύβει επιμελώς τον τρίτο όγκο της, πρωτοποριακά αεροδυναμική, πλήρως άνετη και ασφαλής στο δρόμο, άριστα εξοπλισμένη από πλευράς άνεσης και ασφάλειας, αποτελεί μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση της μεγάλης γερμανικής,για τους λάτρεις των κλασικών αμαξωμάτων. 

Σαν ΡHEV, η 250e αποτελεί αληθινή έκπληξη, με τις δυνατότητες της, την κορυφαία τεχνολογία, τις επιδόσεις της, την οδική συμπεριφορά της, την πολυτέλεια, την πραγματικά πολύ χαμηλή συνολική κατανάλωση και την ησυχία της στο δρόμο. Στοιχεία που δικαιολογούν εύκολα την τιμή αγοράς της. 

του Δημήτρη Κληρονόμου

 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
 Copyright © 2014 - 2021 YSTEROGRAFO NEWS