Μητσοτάκης: Δεν θα είναι υποχρεωτικός ο εμβολιασμός των εκπαιδευτικών

Μητσοτάκης: Δεν θα είναι υποχρεωτικός ο εμβολιασμός των εκπαιδευτικών

Στο βήμα της ολομέλειας της Βουλής βρίσκεται ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στη συζήτηση για το νομοσχέδιο για την Παιδεία.

Δείτετην ομιλία του πρωθυπουργού

 

Τα βασικά σημεία της ομιλίας του πρωθυπουργού

  • Μέσα στην πανδημία η χώρα έκανε με επιτυχία το μεγάλο ψηφιακό άλμα, αναγκαστικό, της διδασκαλίας από απόσταση.
  • Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους εκπαιδευτικούς που κράτησαν ζωντανή την εκπαίδευση στις δύσκολες εβδομάδες της πανδημίας
    καθώς πλησιάζει ο Σεπτέμβριος το πρώτο μας μέλημα είναι να επιστρέψουν όλα τα παιδιά στο σχολείο με τη μεγαλύτερη ασφάλεια
    η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη φυσική παρουσία των μαθητών στις τάξεις
  • Θέλουμε να επιστρέψουν τα παιδιά στο σχολείο
    πρέπει πρώτα να πείσουμε τους ανεμβολίαστους εκπαιδευτικούς μας να εμβολιαστούν
  • Μας απασχόλησε ο υποχρεωτικός εμβολιασμός των εκπαιδευτικών
    αποφάσισα πως αυτή δεν θα ήταν η ενδεδειγμένη λύση
  • Υπάρχει ένας σημαντικός αριθμός που δεν έχει κάνει το εμβόλιο. Ενα ποσοστό 70% έχει εμβολιαστεί
  • Πρέπει όλα τα κόμματα να συμφωνήσουμε σε αυτή τη λύση
  • Το 4ο κύμα αφορά πρώτα τους ανεμβολίαστους
  • Εχουν ευθύνη απέναντι στην οικογένειά τους, αλλά και στα παιδιά
  • θα είναι δύσκολο να πάμε σε αναπληρώσεις εκπαιδευτικών αν αρρωστήσουν μαζικά
  • Οι εκπαιδευτικοί που δεν θα εμβολιαστούν θα πρέπει να κάνουν εργαστηριακά τεστ για να μπορούν να μπουν στην τάξη
  • Για τους εμβολιασμούς των παιδιών, γνωρίζω πως κάθε οικογένεια πρέπει να μιλήσει με τους γιατρούς της. Αν είχα παιδί σε αυτή την ηλικία δεν θα είχα κανέναν ενδοιασμό να το εμβολιάσω
  • Οι ειδικοί λένε πως αυτή είναι η λύση, να εμβολιαστούν τα παιδιά από 12 ετών και άνω
  • Σημαντικές μεταρρυθμίσεις στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
  • Πολιτική μας επιλογή και προσωπική μου επιλογή
  • Η δημόσια εκπαίδευση να γίνει προτεραιότητα
    ευκαιρία ατομικής προκοπής για όλα τα Ελληνόπουλο
  • Καταλύτης για τη συλλογική πρόοδο και ανάπτυξη της χώρας
  • Περισσότεροι εκπαιδευτικοί
  • Μετά 11 χρόνια έγιναν 12.000 διορισμοί
    τα σχολεία θα ανοίξουν με καινοτομίες
  • 123 νέα προγράμματα σπουδών
  • υποχρεωτική ξένη γλώσσα από το νηπιαγωγεία
  • διπλάσια πρότυπα σχολεία και επαγγελματικά λύκεια
  • περισσότερη ελευθερία στα σχολεία, στους δασκάλους και εκπαιδευτικούς
  • το έργο των εκπαιδευτικών θα πρέπει να αξιολογείται
  • Δεν νομίζω ότι υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η ποιότητα της εκπαίδευση συνδέεται με την αυτονομία των σχολικών μονάδων
    εδώ η σύγκριση με τα διεθνή δεδομένα είναι απογοητευτική
    η χώρα είναι ουραγός στον ΟΟΣΑ
  • Για όσα συμβαίνουν στις τάξεις δεν έχουν λόγο όσοι μοχθούν σε αυτές, αλλά κάποιοι που κάθονται σε κάποια γραφεία μακριά από αυτές
  • Το σχολικό εγχειρίδιο αλλάζει και στη θέση του θα υπάρχουν περισσότερες πηγές που το σχολείο θα επιλέγει
    οι επιδόσεις των παιδιών να κρίνονται με ευελιξία
  • Ατομικές και ομαδικές εργασίες
    οι εκπαιδευτικοί ξέρουν τι συμβαίνει μέσα στην τάξη
    η διδακτέα ύλη εκσυγχρονίζεται
  • Η τεχνολογία θα είναι σε όλες τις τάξεις
  • Σεξουαλική αγωγή, ατομικά δικαιώματα, οδηγική ασφάλεια, προστασία περιβάλλοντος
    θα διδάσκονται
  • Σε ένα κόσμο, ο οποίος διαρκώς αλλάζει, η γνώση του σήμερα δεν ξέρουμε αν θα ανταποκρίνεται στα επαγγέλματα του αύριο
  • Ο μαθητής πρέπει πάνω από όλα πως να μαθαίνει διαρκώς, πως να προσαρμόζεται
  • Ο διευθυντής αναλαμβάνει το ρόλο του τίτλου του. Διευθύνει, συνεργάζεται και αξιολογεί τους υφισταμένους τους
  • μεριμνά και για την πολιτιστική ζωή στο σχολείο, αλλά και την οικονομική του ευρωστία, διεκδικώντας πόρους από την τοπική κοινότητα.

  • Οι αποφάσεις από το υπουργείο πηγαίνουν στο σχολείο

  • Περιμένω να ακούσω τις απόψεις των πολιτικών αρχηγών. Θα ήταν ευχής έργο αν θα μπορούσε σε κάποιες αυτονόητες αλλαγές να συμφωνούσαμε

  • ο προϊστάμενος κάθε μονάδας αναβαθμίζεται και αποκτά και νέους συνεργάτες

  • αυξάνεται η θητεία του διευθυντή στα 4 χρόνια

  • η άλλη όψη της αυτονομίας είναι η αξιολόγηση

  • είναι ένα εργαλείο διαρκούς βελτίωσης του εκπαιδευτικού έργου

  • εφαρμόζεται παντού στον αναπτυγμένο κόσμο

  • η αξιολόγηση αφορά δύο επίπεδα: τη σχολική μονάδα, τους δασκάλους και τους καθηγητές

  • κάθε σχολείο θα έχει τη δική του ιστοσελίδα

     

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ