100 εκατ. δολ. αποζημίωση σε γονείς θύματος από συντριβή ελικοπτέρου-Το φρικτό δυστύχημα στο Γκράντ Κάνιον

100 εκατ. δολ. αποζημίωση σε γονείς θύματος από συντριβή ελικοπτέρου-Το φρικτό δυστύχημα στο Γκράντ Κάνιον

Το αστρονομικό πόσο των 100 εκατομμυρίων δολαρίων κέρδισαν στο δικαστήριο οι γονείς ενός ενός άνδρα που έχασε τη ζωή του μαζί με την σύζυγό του και άλλους τρεις επιβάτες, μετά από πτώση ελικοπτέρου στο Γκράντ Κάνιον των ΗΠΑ.

Σύμφωνα με τον διακανονισμό που εγκρίθηκε στο Λας Βέγκας την Παρασκευή, η οικογένεια του Βρετανού Τζόναθαν Ούνταλ, 31 ετών, θα λάβει 24,6 εκατ. δολάρια από την διαχειρίστρια εταιρεία του ελικοπτέρου, την Papillon Airways, και 75,4 εκατ. δολάρια από τη γαλλική κατασκευάστρια εταιρεία του, την Airbus Helicopters SAS, για το τραγικό δυστύχημα με το ελικόπτερο που συνετρίβη και τυλίχθηκε στις φλόγες στο Γκραντ Κάνυον το 2018.

Ο δικηγόρος της οικογένειας, δήλωσε ότι επέμειναν να δημοσιοποιηθούν οι όροι του διακανονισμού για να ευαισθητοποιήσουν τους πολίτες σχετικά με τις δεξαμενές καυσίμων των αεροσκαφών που, όπως λένε, είναι επιρρεπείς στη ρήξη.

«Οι γονείς λένε ότι η δεξαμενή καυσίμων ήταν ουσιαστικά μια βόμβα φωτιάς», δήλωσε στο Associated Press.

Οι δικηγόροι των κατηγορουμένων, επιβεβαίωσαν τους όρους, σύμφωνα με τα πρακτικά της ακροαματικής διαδικασίας στο περιφερειακό δικαστήριο της κομητείας Κλαρκ, στη Νεβάδα.

Το τραγικό δυστύχημα με το ελικόπτερο

Ο Τζόναθαν Ούνταλ και η 29χρονη Έλι Μίλγουορντ, επιβιβάστηκαν στο ελικόπτερο από το από την Νεβάδα μαζί με άλλους τρεις που σκοτώθηκαν. Περιόδευαν στο Γκραν Κάνυον στον καταυλισμό των Χουαλαπάι, εκτός των ορίων του εθνικού πάρκου, όταν συνέβη η συντριβή.

Στην αγωγή της οικογένειας υποστηρίζεται ότι το ελικόπτερο δεν ήταν ασφαλές επειδή δεν διέθετε σύστημα καυσίμων ανθεκτικό στη σύγκρουση, το οποίο απαιτείται πλέον για τα αεροσκάφη που κατασκευάζονται μετά την έκδοση νέων κανονισμών από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας το 2020.

Ο δικηγόρος των εναγόντων δήλωσε ότι ορισμένοι κατασκευαστές ελικοπτέρων έχουν αντικαταστήσει εθελοντικά τις παλαιότερες δεξαμενές καυσίμων, αλλά πολλοί δεν το έχουν κάνει.

«Η οικογένεια Ούνταλ θέλει να στρέψει τα φώτα της δημοσιότητας σε αυτό το ζήτημα, ώστε η βιομηχανία να λάβει γνώση και να προσπαθήσει να διορθώσει αυτό το ζήτημα δημόσιας υγείας. Δεν θέλουν κανένας άλλος να περάσει ό,τι πέρασε ο γιος τους».

Το Airbus EC130 B4 συνετρίβη λίγο πριν από τη δύση του ηλίου τον Φεβρουάριο του 2018 σε ένα τμήμα του Γκραν Κάνυον.

Τρεις ακόμη Βρετανοί τουρίστες που επέβαιναν στο αεροσκάφος ανακηρύχθηκαν νεκροί στον τόπο του δυστυχήματος.

Ο Τζόναθαν και η Έλι πέθαναν αργότερα από επιπλοκές των εγκαυμάτων. Οι γονείς του ισχυρίστηκαν στην αγωγή ότι ο γιος τους θα μπορούσε να είχε επιβιώσει αν δεν είχε προκληθεί η πυρκαγιά μετά το ατύχημα.

Ο δικηγόρος δήλωσε ότι οι κατασκευαστές ελικοπτέρων γνώριζαν ότι οι παλιομοδίτικες, σκληρές πλαστικές δεξαμενές καυσίμων είναι επιρρεπείς σε ρήξη κατά τη διάρκεια ανώμαλων προσγειώσεων.

«Τα καύσιμα χύνονται στους επιβάτες και στη συνέχεια αναφλέγονται»

«Τα καύσιμα χύνονται στους επιβάτες και στη συνέχεια αναφλέγονται. Είναι απλά φρικτό», είπε. «Οι τρεις άνθρωποι στη δεξιά πλευρά του αεροσκάφους δεν γλίτωσαν ποτέ. Κάηκαν εντελώς στις θέσεις τους».

Η τελική έκθεση ατυχήματος τον Ιανουάριο του 2021 ανέφερε ότι η έρευνα δεν βρήκε στοιχεία για μηχανικά προβλήματα στο ελικόπτερο, αλλά σημείωσε ότι δεν διέθετε σύστημα καυσίμων ανθεκτικό στη σύγκρουση. Τα ελικόπτερα του στόλου της Papillon δεν ήταν υποχρεωμένα να τα διαθέτουν, αλλά η εταιρεία έχει έκτοτε μετασκευάσει τα αεροσκάφη με δεξαμενές καυσίμων που διαστέλλονται και σφραγίζονται κατά την πρόσκρουση αντί να διαρρηγνύονται.

Ο πιλότος Σκοτ Μπουθ υπέστη κάταγμα στο κάτω αριστερό πόδι και η επιβάτης Τζένιφερ Μπάραμ κάταγμα στη σπονδυλική στήλη. Υπέστησαν επίσης σοβαρά εγκαύματα, αλλά επέζησαν. Έκτοτε, και τα δύο πόδια του Μπουθ ακρωτηριάστηκαν.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ