Νέο Abarth 695 Esseesse ... μόνο για συλλέκτες [test]

Νέο Abarth 695 Esseesse ... μόνο για συλλέκτες [test]

Ξυπνά παλιές εξέχαστες μνήμες στους φίλους της Abarth αλλά και σε όλους εκείνους που αγάπησαν και αγαπούν την απόλυτη οδήγηση και τις υψηλές επιδόσεις.

ΦΗΜΗ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Από τη δεκαετία του 1960, τα κιτ βελτίωσης του Carlo Abarth χάρισαν την απόλαυση της σπορ οδήγησης σε χιλιάδες οδηγούς, εξασφάλισαν φήμη στον ιδρυτή της μάρκας και τον καθιέρωσαν ως τον εφευρέτη των βελτιωμένων αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής.

13a28f928e60c9e66e0da4cfad653fa22ffddd33

ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΝΤΑΚΟΣΑΡΑΚΙ
Το 1964, οι μηχανικοί της Abarth μετέτρεψαν το «ταπεινό» 500 στο «δηλητηριώδες» 695 Esseesse. Η χωρητικότητα του κινητήρα αυξήθηκε στα 690κ.εκ., η απόδοση έφτασε τους 38 ίππους και η τελική ταχύτητα άγγιξε τα 140χλμ./ώρα. Η συνολική παραγωγή περιορίστηκε μόλις στις 1.000 μονάδες, ενώ το λογότυπο “SS” στο καπό και το αντίστοιχο “esseesse” στο ταμπλό έδιναν το στίγμα αυτού του διαφορετικού 500 που ένιωσε το άγγιγμα του Σκορπιού της Abarth.

94a3e9c02e5a13eac7fd8d1211b0d3644136376e

ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ
Το συγκεκριμένο μοντέλο αποτέλεσε την έμπνευση για τα μόλις 695 αντίτυπα σε χρώμα “Scorpion Black” και τα επίσης 695 αντίτυπα σε χρώμα “Campovolo Grey”, του νέου Abarth 695 Esseesse, της έκδοσης για συλλέκτες που αναζητούν τη μέγιστη απόδοση και οδηγική απόλαυση.

62501fb800bf7573795d853dee1169fb82dad504

ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΒΑΡΟΣ
Από τη φάση σχεδίασης του νέου μοντέλου, ο στόχος ήταν η περαιτέρω βελτίωση σε επίπεδο επιτάχυνσης και πρόσφυσης. Για αυτό το λόγο ακολουθήθηκε ένας γνωστός για την Abarth δρόμος: αυτός της μείωσης του βάρους, της αναθεώρησης της ισορροπίας του συνόλου και της βελτίωσης της αεροδυναμικής απόδοσης. Το νέο 695 Esseesse εφοδιάζεται με ένα «φουσκωμένο» καπό από αλουμίνιο, το οποίο έχει μειωμένο κατά 25% βάρος σε σχέση με το συμβατικό, ενώ σε συνδυασμό με την εξάτμιση της Akrapovič και άλλες στοχευμένες παρεμβάσεις, η μείωση του βάρους σε σχέση με το ήδη ελαφρύ Abarth 595 Competizione είναι άνω των 10 κιλών.

d780cdf9cb4bd65bf71791b7702c272f438bca7f


ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΑΕΡΟΤΟΜΗ
Στο νέο 695 Esseesse το παρόν δίνει το “Spoiler ad Assetto Variabile”, η ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, η οποία βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση και παράλληλα προσδίδει ένα ακόμα πιο δυναμικό χαρακτήρα στο μοντέλο. Οι αλλαγές αυτές ανατρέπουν πλέον από το θρόνο του ταχύτερου Abarth 595/695 την έκδοση Competizione, με το νέο Esseesse να είναι εκτός των άλλων ταχύτερο και στο 400αρι κατά 1/10 του δευτερολέπτου.

3392ae5ac3f54c9f0f3b33f163a7e10ea02a21b7


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΡΙΘΥΡΟ
Εστιάζοντας στις απόλυτες επιδόσεις, το νέο 695 Esseesse είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στην 3θυρη έκδοση, αφού η έκδοση Cabrio εκτός των άλλων δεν θα μπορούσε να εφοδιαστεί με το “Spoiler ad Assetto Variabile”, το οποίο ρυθμίζεται από τις 0ο έως και τις 60ο και προσφέρει έως και 42 κιλά κάθετης αεροδυναμικά παραγόμενης δύναμης. Σε συνδυασμό με την μείωση του βάρους εμπρός λόγω του αλουμινένιου καπό, η νέα κατανομή του βάρους προσφέρει ακόμα πιο άμεση αντίδραση στις εντολές του οδηγού καλύτερη ισορροπία και ιδανική οδική συμπεριφορά.

55df79486d2158a23523a1dd10006a15fd030081

ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ
Εκτός από το εντυπωσιακό αεροδυναμικό βοήθημα, το 695 Esseesse ξεχωρίζει από τους νέους λευκού χρώματος τροχούς διαμέτρου 18’’, τις κόκκινες δαγκάνες της Brembo και τα ειδικά λογότυπα. Στο πίσω μέρος κυριαρχούν οι απολήξεις τιτανίου της εξάτμισης της Akrapovič, που εκτός από τις επιδόσεις και την ξεχωριστή αισθητική, εντυπωσιάζουν και με το ηχητικό αποτέλεσμα που προσφέρουν.

4ec2aa18207dbbfa05548907ef2608506bd8b335
ΣΠΟΡ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ
Αντίστοιχα στο εσωτερικό τα σπορ καθίσματα της Sabelt με την επισήμανση "one of 695” δίνουν το στίγμα του συλλεκτικού χαρακτήρα του μοντέλου, ενώ οι κόκκινες ζώνες, οι λεπτομέρειες από ανθρακονήματα και η ευρεία χρήση Alcantara στο ταμπλό ενισχύουν τον αγωνιστικό χαρακτήρα του μοντέλου, όπως και το σύστημα τηλεμετρίας που περιλαμβάνεται στο σύστημα πολυμέσων Uconnect με την οθόνη αφής των 7’’.

c806c4e902000bcc1f5d2d678ecfdc554c80bd97

ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Κίνηση στο νέο 695 Esseesse δίνει η ισχυρότερη έκδοση του κινητήρα 1.4 T-jet, με απόδοση 180 ίππους και 250Nm ροπής στις 3.000σ.α.λ. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 225χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 6,7 δευτερόλεπτα. . Αντίστοιχα για την κάλυψη 400μ. από στάση απαιτούνται 15,1 δευτερόλεπτα.

cbc2bbac23c4842e524c956b01c2a18648178787

ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΔΙΣΚΟΙ
Οι κορυφαίες αυτές επιδόσεις τιθασεύονται μέσω της χρήσης και στους δύο άξονες αμορτισέρ Koni FSD, αλλά και από τις τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo που τοποθετούνται σε αεριζόμενους δίσκους 305 και 240χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Ένα πραγματικά ξεχωριστό αυτοκίνητο, μόνο για λίγους, που ξυπνά αξέχαστες μνήμες από το παρελθόν, αποδεικνύοντας τις δυνατότητες της εταιρείας σήμερα και το οποίο πλησιάζει πραγματικά την τελειότητα. Ένα όνειρο και μια μοναδική εμπειρία που πολύ λίγοι θα καταφέρουν να απολαύσουν.

του Δημήτρη Κληρονόμου

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ