ΕΛΛΑΔΑ

Περιστατικό θρομβοπενίας μετά από εμβόλιο της Astrazeneca - Στο Βενιζέλειο μια γυναίκα

H θρομβοπενία είναι μια αυτοάνοση επιπλοκή και αφορά στην διαταραχή της πηκτικότητας του αίματος


Στο Βενιζέλειο νοσοκομείο Ηρακλείου νοσηλεύεται μια γυναίκα, μετά τον εμβολιασμό της με το εμβόλιο της Astrazeneca.

Η γυναίκα, μητέρα τριών παιδιών, εμβολιάστηκε πριν από 15 ημέρες και σύμφωνα με πληροφορίες του Creta24, εμφάνισε συμπτώματα θρομβοπενίας.

Πρόκειται μια αυτοάνοση επιπλοκή και αφορά στην διαταραχή της πηκτικότητας του αίματος.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Creta24, οι ειδικοί που εξετάζουν το περιστατικό, θεωρούν πως υπάρχει «μεγάλη υποψία» πως πρόκειται για συμπτώματα άμεσα συνδεδεμένα με το εμβόλιο.

Αναφέρουν εξάλλου, πως από τον ιατρικό φάκελο της ασθενούς δεν προκύπτει άλλη διασύνδεση με την υγεία της πλην από το εμβόλιο.

 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΓΙΩΡΓΟΣ Ν. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

Η Κύπρος, οι σύμμαχοι και η Τουρκία

 Copyright © 2014 - 2021 YSTEROGRAFO NEWS