Νέο Nissan Juke … Τολμηρό και διαφορετικό [test]

Νέο Nissan Juke … Τολμηρό και διαφορετικό [test]

Με μια σειρά νέων εντυπωσιακών εξωτερικών και εσωτερικών χρωμάτων , χρησιμοποιώντας την νέα πλατφόρμα B CMF, έναν  καινούργιο πίνακα οργάνων  και εξελιγμένα συστήματα πληροφόρησης και συνδεσιμότητας και με πολλές ακόμη αλλαγές και βελτιώσεις, το ανανεωμένο Juke είναι σίγουρο οτι θα ξεπεράσει την εμπορική επιτυχία του προκατόχου του.

ΕΝΤΟΝΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ

Το Juke, από το λανσάρισμά του το 2010 έως σήμερα,  δεν  πέρασε ποτέ απαρατήρητο. Αντίθετα, πάντα εντυπωσίαζε, με τον έντονο χαρακτήρα του, τον τολμηρό του σχεδιασμό και τα τεχνολογικά του χαρακτηριστικά. Ήρθε λοιπόν η ώρα του επανασχεδιασμού και της ανανέωσης, που του έδωσε άλλο αέρα και δυναμική.

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΧΡΩΜΑ

Η Nissan επανάφερε με την ευκαιρία της ανανέωσης του μοντέλου την επιλογή κίτρινου εξωτερικού χρώματος, βασισμένη στη ζήτηση των αγοραστών , μετά την επιτυχία του στο Juke πρώτης γενιάς.

Εκτός από την εισαγωγή του νέου κίτρινου, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Nissan  προχώρησαν σε σημαντικές αλλαγές στο εσωτερικό του Juke, με μια επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και έναν ανανεωμένο πίνακα οργάνων. Στο εσωτερικό υπάρχουν επίσης νέα υλικά, επενδύσεις και αναβαθμισμένο φινίρισμα. Επιπλέον, η συνδεσιμότητα του αυτοκινήτου έχει αναβαθμιστεί με μεγαλύτερη οθόνη αφής και πρόσθετες λειτουργίες.

1

JUKE N SPORT

Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν και  μία νέα έκδοσης την  N-Sport, η οποία δίνει περισσότερη έμφαση στον δυναμικό χαρακτήρα του Juke, τόσο στις εξωτερικές όσο και στις εσωτερικές λεπτομέρειες.

Ν - SPORT :ΜΑΥΡΗ ΟΡΟΦΗ ΚΑΙ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ

Η επαναφορά  του κίτρινου χρώματος ήταν φυσική συνέπεια, καθώς πολλοί το είχαν προτιμήσει όταν παρουσιάστηκε στο Juke πρώτης γενιάς. Το νέο κίτρινο είναι διαφορετικό στην απόχρωση από την απόχρωση της προηγούμενης γενιάς του Juke. Το νέο χρώμα είναι ελαφρώς πιο έντονο, δίνοντας μια πιο μοντέρνα και εντυπωσιακή εμφάνιση.

Στην νέα έκδοση N-Sport, το νέο κίτρινο ενισχύεται από την αντίθεση με τη μαύρη οροφή, τους καθρέφτες των θυρών, των τροχών, την μάσκα και τις κολόνες Α και Β.

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΕΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΙΑΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Χαρακτηριστικές είναι στην προκειμένη περίπτωση είναι οι σχετικές δηλώσεις των υπευθύνων εξέλιξης του νέου μοντέλου. «Όταν παρουσιάσαμε την δεύτερη γενιά του Juke, η ερώτηση που μας έκαναν οι περισσότεροι  ήταν: «Θα υπάρξει κίτρινο;»

"Με μια τόσο ξεκάθαρη λοιπόν απαίτηση από τους υποψηφίους πελάτες μας, έπρεπε να ανταποκριθούμε άμεσα. Εκμεταλλευτήκαμε μάλιστα την ευκαιρία για  κάποιες επιπλέον αλλαγές που  βελτίωσαν την άνεση, την ευκολία οδήγησης και τη εσωτερική   συνολική ατμόσφαιρα στο όχημα για οδηγούς και επιβάτες.

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΘΟΝΗ

Η πρώτη αλλαγή που παρατηρείς στις νέες εκδόσεις από την Acenta και πάνω είναι το αυξημένο μέγεθος της κεντρικής οθόνης infotainment. Είναι πλέον 12,3 ίντσες και έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό κατά 8 μοίρες για άνετο χειρισμό, αλλά και για να ενισχύσει την αίσθηση του πιλοτηρίου. Αγγίζοντας το τιμόνι, ο οδηγός θα εκτιμήσει επίσης το νέο, πιο λείο υλικό που μοιάζει με δέρμα και είναι πιο απαλό και πιο μαλακό στην αφή.

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΟΘΟΝΗ TFT

Ο κεντρικός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, αποτελείται πλέον από μια ψηφιακή οθόνη TFT. Η οθόνη υψηλής ανάλυσης (1920 x 720 pixel) επιτρέπει στον οδηγό να την διαμορφώσει ώστε να εμφανίζει τον συνδυασμό πληροφοριών σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Η εμφάνιση του πίνακα οργάνων μπορεί να εναλλάσσεται μεταξύ δύο διαφορετικών βασικών διατάξεων, με την κλασική διάταξη να δείχνει δύο καντράν και έναν κεντρικό χώρο που περιέχει πρόσθετες πληροφορίες. Εναλλακτικά, η "βελτιωμένη" διάταξη παρουσιάζει το ταχύμετρο και το στροφόμετρο σε ένα ζευγάρι καντράν, που είναι κεκλιμένα και δίνουν μια τρισδιάστατη προοπτική. Αυτό επιτρέπει μια μεγαλύτερη κεντρική περιοχή προβολής όπου μπορούν να εμφανιστούν πρόσθετες πληροφορίες. Στο κεντρικό τμήμα μεταξύ των καντράν, ο οδηγός μπορεί να εμφανίσει οδηγίες πλοήγησης, συμπεριλαμβανομένου χάρτη,  την κατανάλωση, πληροφορίες ήχου, απόδοση οικολογικής οδήγησης, πιέσεις ελαστικών και άλλες βασικές πληροφορίες. Τα χειριστήρια της οθόνης βρίσκονται βολικά στο τιμόνι.

4

ΠΙΟ  ΔΙΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΟΘΟΝΗ

Το αναβαθμισμένο σύστημα infotainment διαθέτει μια πιο διαισθητική αρχική οθόνη που επιτρέπει στον χρήστη να προσαρμόσει την οθόνη ώστε να περιλαμβάνει τα "widgets" για τις λειτουργίες που χρησιμοποιεί πιο συχνά, όπως θα έκανε με την αρχική οθόνη του έξυπνου τηλεφώνου του.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΦΩΝΗΣ

Ακόμη, το infotainment περιλαμβάνει βελτιωμένη αναγνώριση φωνής και ικανότητα «κατανόησης φυσικής γλώσσας». Αυτό δίνει στο σύστημα ένα ευρύτερο φάσμα φράσεων και εκφράσεων που μπορεί να κατανοήσει ως εντολή, αγνοώντας δισταγμούς ή παύσεις. Το ασύρματο Android Auto είναι επίσης διαθέσιμο μαζί με την υπάρχουσα ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay.

ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΒΙΝΤΕΟ

Τα υπόλοιπα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν επίσης πληροφορίες κάμερας ταχύτητας και πληροφορίες για την τιμή των καυσίμων οι οποίες μπορούν πλέον να εμφανίζονται στον χάρτη πλοήγησης. Το σύστημα infotainment μπορεί πλέον να αναπαράγει περιεχόμενο βίντεο από συσκευές συνδεδεμένες με USB όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο.

3

ΚΙΤΡΙΝΟ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ.

Σε συνδυασμό με την επιλογή του εντυπωσιακού κίτρινου εξωτερικού χρώματος, το εσωτερικό του N-Sport διαθέτει ένα ταιριαστό κίτρινο χρώμα που  σχηματίζει μπούμερανγκ και διατρέχει το πάνω μέρος του ταμπλό οργάνων, πριν στρίψει προς τα κάτω και πλαισιώσει τη βάση της νέας κεντρικής οθόνης infotainment μέχρι τους αεραγωγούς.

ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΡΑΦΕΣ

Το κάθισμα N-Sport έχει επίσης κίτρινα ανακυκλωμένα ένθετα Alcantara ® που ταιριάζουν με το νέο εξωτερικό χρώμα και καλύπτουν το επάνω εξωτερικό τμήμα του καθίσματος. Η βάση και η πλάτη του καθίσματος είναι καπιτονέ με διακριτικό μοτίβο, ενώ το «Juke» είναι ανάγλυφο στο ύψος των ώμων. Η κίτρινη ραφή ολοκληρώνει το τολμηρό αποτέλεσμα.

ΝΕΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ

Υπάρχουν επίσης νέα καθίσματα για τις εκδόσεις N-Connecta, N-Design και Techna, με βελτιωμένης άνεσης.

Τα νέα καθίσματα N-Connecta διαθέτουν ένα νέο ύφασμα που ονομάζεται Kira Melange, το οποίο αποτελείται από PVC με υφάσματα να συμπληρώνουν τα ένθετα σε  μοτίβο κυλίνδρων. Στην έκδοση Techna, το νέο υλικό είναι μαύρο με ένθετα με καπιτονέ εφέ στην βάση και την πλάτη του καθίσματος.

ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΜΙΚΡΟΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ

Οι άλλες βελτιώσεις στο εσωτερικό όλων των εκδόσεων Juke περιλαμβάνουν ένα μεγαλύτερο ντουλαπάκι, το οποίο έχει αυξηθεί στα 7,8 λίτρα. Το υποβραχιόνιο έχει επανασχεδιαστεί για να παρέχει καλύτερη στήριξη, με ασύμμετρη σχεδίαση που αυξάνει το μήκος κατά 25 χιλιοστά, αλλά χωρίς συμβιβασμούς στις ποτηροθήκες. Το υποβραχιόνιο σηκώνεται για να δώσει πρόσβαση σε ένα κεντρικό αποθηκευτικό χώρο, όπως στο προηγούμενο Juke, αλλά το καπάκι διαθέτει πλέον ένα κλιπ που μπορεί να χωρέσει τρεις πιστωτικές κάρτες.

4

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ

Όλες οι εκδόσεις Juke είναι πλέον εξοπλισμένες με ηλεκτρικό χειρόφρενο, εξασφαλίζοντας μέγιστο χώρο και άνεση στο χώρο μεταξύ των μπροστινών καθισμάτων. Στην έκδοση Hybrid, τα κουμπιά e-Pedal και EV Mode έχουν αλλάξει θέση για μεγαλύτερη ευκολία.

ΑΣΥΡΜΑΤΗ ΒΑΣΗ ΦΟΡΤΙΣΗΣ

Ξεκινώντας από την έκδοση N-Connecta, όλες οι εκδόσεις είναι πλέον εξοπλισμένες με μια ασύρματη βάση φόρτισης που μπορεί να φιλοξενήσει ένα smartphone στο μέγεθος ενός iPhone 12 Pro Max. Επιπλέον, υπάρχουν υποδοχές USB-A και USB-C για χρήση από τους μπροστινούς επιβάτες.

Οι επιβάτες στο πίσω μέρος θα εκτιμήσουν επίσης την προσθήκη σημείων φόρτισης USB-A και USB-C για να διασφαλίσουν ότι τα gadget τους τροφοδοτούνται πλήρως καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ

Εκτός από την επιστροφή του κίτρινου που  θα τραβήξει σίγουρα την προσοχή, υπάρχουν και άλλες αλλαγές στις επιλογές των  χρωμάτων. Το προηγούμενο λευκό pearl έχει αντικατασταθεί από μια νέα απόχρωση, η οποία είναι μια καινούρια σύνθεση που δίνει μια ακόμα πιο καθαρή λευκή όψη, καθώς και περισσότερες μεταλλικές νιφάδες για εντονότερο περλέ αποτέλεσμα.

Ομοίως, το μεταλλικό μαύρο είναι νέο. Η νέα βαφή είναι πιο πλούσια και πιο σκούρα. Αυτό επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας περισσότερη χρωστική αιθάλη και αντικαθιστώντας τη μεταλλική νιφάδα με μια γυάλινη νιφάδα, η οποία έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία υψηλότερου βαθμού «λάμψης».

5

ΝΕΕΣ  ΖΑΝΤΕΣ

Επιπλέον  νέες ζάντες είναι τώρα διαθέσιμες στο Juke στις τρεις κορυφαίες εκδόσεις της σειράς. Κάθε έκδοση προσφέρεται αρχικά με  τυπικές μεταλλικές ζάντες , αλλά και μια προαιρετική εναλλακτική λύση. Οι ζάντες στο N-Connecta και στο N-Design είναι νέες και η κάθε μία έχει σχέδιο πέντε ακτινών, αλλά τα σχέδια είναι μοναδικά για κάθε έκδοση, με διαφορετική τεχνική και γωνιακή εμφάνιση. Οι προαιρετικές ζάντες για N-Connecta, N-Design, N-Sport & Techna  19" με βελτιστοποιημένες αεροδυναμικές ιδιότητες.

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ

Υπάρχει επίσης μια νέα επιλογή ελαστικών  χαμηλής αντίστασης για τις ζάντες 17 ιντσών που είναι διαθέσιμη στην έκδοση Hybrid στις κατηγορίες Acenta και N-Connecta.

ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΛΩΡΙΔΑ ΚΙΝΗΣΗΣ

Η ανανέωση του Juke περιέλαβε και το Lane Departure Warning. Το Emergency Lane Keep είναι έξτρα , αλλά στάνταρ στην έκδοση Techna. Παρακολουθεί την πορεία του Juke στην λωρίδα κίνησης σε έναν αυτοκινητόδρομο, και  όταν το αυτοκίνητο κινηθεί πολύ κοντά στο όριο της λωρίδας, όπως ορίζεται από τις λευκές γραμμές, θα προκαλέσει μια δόνηση στο τιμόνι για να τραβήξει την προσοχή του οδηγού.

ΣΤΑΝΤΑΡ ΚΑΜΕΡΑ ΟΠΙΣΘΟΠΟΡΕΙΑΣ

Με την βοήθεια της κεντρικής οθόνης υψηλής ευκρίνειας, η ανάλυση της κάμερας οπισθοπορίας έχει επίσης αυξηθεί στα 1,3 megapixel. Αυτό σημαίνει ότι οι ελιγμοί οπισθοπορίας μπορούν να γίνουν με ακόμη μεγαλύτερη σιγουριά χάρη σε μια πιο καθαρή εικόνα, ειδικά σε καταστάσεις χαμηλού φωτισμού. Η κάμερα οπισθοπορίας είναι πλέον στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις Juke, ενώ η οθόνη Around-View που συνδυάζει την θέαση από τέσσερις κάμερες γύρω από το αυτοκίνητο για να δημιουργήσει μια «άψογη όψη» της θέσης του αυτοκινήτου για ελιγμούς στάθμευσης διατίθεται από το Ν-Connecta και επάνω. Σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος τα φώτα των φρένων θα αναβοσβήσουν για να ειδοποιήσουν τους οδηγού πίσω.24TDIEURHD JUKE MC 001 pace001 m 1

JUKE HYBRID  ΚΑΙ JUKE ΘΕΡΜΙΚΟ

Το Juke προσφέρεται με δύο επιλογές κινητήρων.

Στην υβριδική έκδοση του, το Juke Hybrid αποτελείται από έναν θερμικό κινητήρα  1598 κυβικών εκατοστών που έχει σχεδιαστεί ειδικά για το υβριδικό σύστημα. Αποδίδει (69 kW) 94 ίππους και 148 Nm ροπής. Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας διαθέτει (36 kW) 49 ίππους και 205 Nm ροπής, και υποστηρίζεται από εκκινητή/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW. Η συνδυαστική ισχύς φθάνει τους 143 ίππους, που είναι αρκετοί  για την κατηγορία και το μέγεθος του οχήματος.

Το αποτέλεσμα είναι ένας συνδυασμός συστήματος μετάδοσης κίνησης που εξασφαλίζει 25% περισσότερη ισχύ , με ταυτόχρονη μείωση κατανάλωσης καυσίμου έως και 40% στον αστικό κύκλο και έως και 20% στον μικτό κύκλο και καλές συγκριτικά επιδόσεις

ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΘΕΡΜΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Στην θερμική έκδοση του   το JUKE τροφοδοτείται από έναν αποδοτικό τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης DIG-T 1,0 λίτρων, 114 ίππων και 180 Nm ροπής (200 Nm με λειτουργία over torque). Είναι διαθέσιμη με ένα εξελιγμένο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT) 7 σχέσεων, με επιλογές Eco, Standard, Sport, ανάλογα με το στυλ οδήγησης που θα επιλέξει κανείς.

ΣΥΜΠΑΓΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ  ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων, το νέο Juke παραμένει στο πλαίσιο των συμπαγών μοντέλων της κατηγορίας. Με μήκος 4.21 μέτρα και πλάτος 1.80 μέτρα και ιδιαίτερα μακρύ μεταξόνιο 2636 mm, αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευέλικτο στην πυκνή κίνηση των πόλεων και εύχρηστο στο παρκάρισμα. Η καλή εκμετάλλευση χωρών επιτρέπει σε τέσσερα με πέντε άτομα να βολεύονται χωρίς μεγάλες υποχωρήσεις στο σαλόνι, ενώ τα 354 μέχρι 1305 λίτρα του χώρου αποσκευών, ανάλογα με την θέση της πλάτης του πίσω καθίσματος, κρίνονται επαρκή και ανταγωνιστικά για την κατηγορία

ΔΕΚΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ.

Το ανανεωμένο Juke κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland, όπου έχουν κατασκευαστεί περισσότερες από 1,3 εκατομμύρια μονάδες από την κυκλοφορία του πρώτου το 2010. Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται πλέον στην δεύτερη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου, μαζί με το Qashqai.

ΕΝΤΕΚΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Το Juke είναι πλέον το τέταρτο μοντέλο από πλευράς όγκου παραγωγής του εργοστασίου. Το περασμένο καλοκαίρι το εργοστάσιο κατασκεύασε το ενδέκατο εκατομμυριοστό όχημα από τότε που ξεκίνησε η παραγωγή το 1986.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΟΙ ΤΙΜΕΣ

Με τις τιμές που ανακοινώθηκαν, το νέο Juke διαθέτει ένα ακόμη ισχυρό πλεονέκτημα, απέναντι στον ανταγωνισμό. Η έκδοση με τον τρικύλινδρο κινητήρα του ενός λίτρου, ξεκινά από τα 21.900 ευρώ ενώ η υβριδική έκδοση από τα 27.500 ευρώ.

ΘΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Η γνωστή υψηλή θέση οδήγησης παραμένει και  στο νέο μοντέλο, όπως και η ευκολία οδήγησης και  η μέτρια ορατότητα προς τα πίσω.  Η   οδική συμπεριφορά είναι ακόμη καλύτερη σε όλους τους δρόμους  ακόμα και στα όρια πρόσφυσης, ενώ θετικά σχόλια συγκεντρώνουν ,  η άνεση των αναρτήσεων πού κράτα ξεκούραστους τους επιβάτες στους περισσότερους δρόμους, η ικανότητα  κίνησης του αυτοκινήτου σε μέτριας βατότητας εδάφη, εκτός ασφάλτου και φρένα που αποδεικνύονται αποτελεσματικά και ανθεκτικά.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Περισσότερο δυναμικό και οικονομικό από  πριν, εξωτερικά   και εσωτερικά αναβαθμισμένο σχεδιαστικά  και εξοπλιστικά, με εξελιγμένη και αποδοτική υβριδική τεχνολογία, καλές επιδόσεις σε συνδυασμό με εξαιρετική οικονομία, το ανανεωμένο Juke αποτελεί μια από τις καλύτερες, πιο ενδιαφέρουσες και συμφέρουσες οικονομικά προτάσεις, στην κατηγορία του.

 

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ