Sold out για το πρώτο SUV της Ferrari

Sold out για το πρώτο SUV της Ferrari

Το πρώτο SUV της ιστορίας της Ferrari, η πολυαναμενόμενη εδώ και δύο χρόνια Purosangue, συνοδεύεται ήδη από μια μακρά λίστα παραγγελιών - χωρίς καν να έχει αποκαλυφθεί ούτε το σχέδιο, ούτε τα τεχνικά στοιχεία της.

Οι μόνες που υφίστανται είναι δύο πρόχειρες φωτογραφίες που διέρρευσαν μέσα από το εργοστάσιο του Maranello, και φέρεται να αποκαλύπτουν την Purosangue παραγωγής, σε ασημί χρώμα. Όμως, το δέλεαρ για κάποιους -συλλέκτες ή μη- να αποκτήσουν ένα από τα πρώτα αντίτυπα μιας τόσο κομβικής Ferrari, στο πρώτο έτος κατασκευής του, δείχνει να είναι μεγάλο.

Η Ferrari θα κατασκευάσει 11.500 αντίτυπα της Purosangue στη διάρκεια του πρώτου έτους παραγωγής της, φέτος, και αυτό δεν θα την καθιστά ακριβώς και τόσο σπάνια στο μέλλον. Η είδηση της εκτενούς λίστας παραγγελιών της που ήδη υφίσταται στην αμερικανική ήπειρο, προέκυψε από την πρόσφατη συνάντηση στο Austin των ΗΠΑ των αντιπροσώπων της Ferrari από τη Βόρεια και Νότια Αμερική.

Συγκεκριμένα, στη συνάντηση «Ferrari America Dealer Annual Meeting» αποκαλύφθηκε ότι έχουν ήδη δεσμευθεί από παραγγελίες όλες οι συνολικά 11.500 Purosangue που θα κατασκευαστούν φέτος, καθώς και ένα μεγάλο μέρος των αντιτύπων από την παραγωγή του 2023. Είναι πιθανόν, έτσι, η ιταλική εταιρεία να έχει πουλήσει σχεδόν 20.000 Purosangue πριν κάνει καν την παγκόσμια αποκάλυψη του SUV της, κάποια στιγμή στο δεύτερο εξάμηνο φέτος - όπως επιβεβαίωσε ο CEO της εταιρείας, Benedetto Vigna.

Οι φωτογραφίες που διέρρευσαν δείχνουν ένα SUV με πολύ χαμηλό προφίλ, με ρύγχος και πρώτη κολόνα που θυμίζει supercar της Ferrari, αλλά με ουρά αρκετά υψηλή για να παραπέμπει σε SUV. Κατά συνέπεια, η Purosangue διαφοροποιείται εκ βαθέων από τις καθαρά SUV αντιπάλους της - τις Aston Martin DBX, Bentley Bentayga, Lamborghini Urus και Rolls-Royce Cullinan.

Παραμένει ένα supercar με ελαφρά αυξημένο ύψος, που αιτιολογεί πλήρως για ποιό λόγο η Ferrari υποστηρίζει ότι δεν πρόκειται για SUV, αλλά ένα FUV - δηλαδή για ένα Ferrari Utility Vehicle. Κατά τα άλλα, είναι τετραθέσιο και φημολογείται ότι θα έχει μήκος σχεδόν 5 μέτρων, καθώς και ηλεκτρικά ελεγχόμενη ανάρτηση.

Για τον κινητήρα της οι εικασίες περιστρέφονται κυρίως γύρω από τον V8 του Μαρανέλο, αλλά κανείς δεν γνωρίζει ακόμα αν αυτός θα συνοδεύεται και από plug-in υβριδικό σύστημα. Πιστεύεται, επίσης, πως όλες οι εκδόσεις θα είναι τετρακίνητες και με αυτόματο κιβώτιο, ενώ πιο ακραίες φήμες κάνουν λόγο και για μια κορυφαία έκδοση V12 Hybrid με 800 ίππους.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ