Alfa Romeo Junior ... Cuore Sportivo [test]

Alfa Romeo Junior ... Cuore Sportivo [test]

Με τη Junior, η εταιρεία προωθεί τον ξεχωριστό σπορ χαρακτήρα της Alfa Romeo στην πιο δημοφιλή κατηγορία της Ελληνικής και Ευρωπαϊκής αγοράς, με αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις ή σαν  Mild Hybrid, B-SUV πόλης που επιζητεί να ανατρέψει τα δεδομένα της αισθητικής και των δυναμικών χαρακτηριστικών της  κατηγορίας.

ΠΡΩΤΗ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΛΦΑ

Βλέποντας συνοπτικά  το νέο μοντέλο, σημειώνουμε ότι σχεδιάστηκε τόσο για να ικανοποιήσει τους απανταχού κλασικούς Alfisti, που αναζητούν ένα SUV πόλης όσο και για να δώσει μαθήματα σχεδίασης και δυναμικών χαρακτηριστικών στον ανταγωνισμό της κατηγορίας.

Χάρη στην εξαιρετική αεροδυναμική και το χαμηλό βάρος της, η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Alfa Romeo επιτυγχάνει μέση αυτονομία 410 km στην έκδοση των 156 ίππων , ενώ αγγίζει τους 240 ίππους στην κορυφαία έκδοση Veloce που διαθέτει πολλές επιπλέον μηχανολογικές βελτιώσεις.

Η γκάμα της Junior διαθέτει επίσης μία 48V υβριδική έκδοση με 136 ίππους και αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων με χειροκίνητη λειτουργία, ενώ θα ακολουθήσει επιλογή με κίνηση στους τέσσερις τροχούς και την ονομασία Q4.

Alfa Romeo Junior Milano 4

ΠΛΗΘΩΡΙΚΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ

Εντυπωσιακή, πληθωρικά δυναμική, κόμπακτ σε μέγεθος και με το μοναδικό μιλανέζικο στιλ, η  Junior αποσκοπεί να καθορίσει  εκ νέου τους κανόνες  της κατηγορίας B-SUV πόλης.

Δεν είναι απλώς το πιο σπορ μοντέλο που έχει παρουσιαστεί ποτέ στην συγκεκριμένη κατηγορία, αλλά αναμένεται να προσελκύσει νέους  σε ηλικία πελάτες για την μάρκα ικανοποιώντας όμως ταυτόχρονα και τους κλασικούς Alfisti.

Το αυτοκίνητο αποκαλύφθηκε αρχικά στα ιστορικά αρχηγεία του Automobile Club Milano, σαν Milano, σε ένα εντυπωσιακό event με σκοπό την ανάδειξη του πλέον σύγχρονου προσώπου της Alfa Romeo το οποίο και συνδυάζει την καινοτομία με την παράδοση. Λίγο αργότερα όμως βαφτίστηκε Junior, λόγω των αντιδράσεων της πόλης, χρησιμοποιώντας το όνομα ενός ξεχωριστού θρυλικού μοντέλου.

ΙΤΑΛΙΚΟ ΣΤΥΛ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ

Με  σαφώς ξεχωριστό χαρακτήρα, η νέα Alfa Romeo συνδυάζει το ιταλικό στιλ με ό,τι πιο προηγμένο υπάρχει στους τομείς της άνεσης, της συνδεσιμότητας και της δυναμικής σπορ οδήγησης , συνδυάζοντας παράλληλα την πιο σύγχρονη σχεδιαστική  άποψη και ταυτότητα του φημισμένου Centro Stile, που είναι γνωστό για τις εξαιρετικές δημιουργίες του.

Alfa Romeo Junior Milano 5

ΚΑΙ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ

Χρησιμοποιώντας 100%  το γνήσιο Alfa Romeo DNA, η Junior είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας, ενώ το αυτοκίνητο διατίθεται επίσης με 48V υβριδικό σύστημα και κίνηση στους εμπρός ή τους τέσσερις τροχούς. 

Προσφέροντας μια ξεχωριστή οδηγική εμπειρία στην κατηγορία των B-SUV,  η νέα Alfa Romeo δημιουργεί ισχυρά συναισθήματα που προσεγγίζουν ολιστικά τη σπορ αίσθηση, χωρίς εκπτώσεις στην καθημερινή ευχρηστία, την συνδεσιμότητα, την πρακτικότητα κλπ.

ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΟΥ ΙΤΑΛΙΚΟΥ ΣΤΥΛ

Η Junior αναζητά τη χρυσή τομή μεταξύ εμφάνισης, λειτουργικότητας, καλαισθησίας και της πλούσιας κληρονομιάς της μάρκας, αποτελώντας την επιτομή του ιταλικού στιλ.

Σε ένα κόμπακτ διαστάσεων αμάξωμα με μήκος 4,17 m, πλάτος 1,78 m και ύψος 1,5 m, συναντώνται όλα τα ειδικά χαρακτηριστικά του “Made in Italy” σχεδιασμού, όπως η αρμονία στις αναλογίες και οι απαλές, γεμάτες δυναμισμό , γραμμές.

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι σχεδιαστές του Centro Stile  διαμορφώσαν όλες τις σχεδιαστικές επιφάνειες σε συμφωνία με τις ανάγκες των μηχανικών μερών. Το αποτέλεσμα ήταν ένα εντυπωσιακό σύνολο που μαγνητίζει αμέσως τα βλέμματα και παίζει με το φως και τις έντονες αντανακλάσεις, δημιουργώντας  έναν ισχυρό διακριτό συναισθηματικό δεσμό μεταξύ του οδηγού και του αυτοκινήτου.

Alfa Romeo Junior Milano 7

ΙΣΧΥΡΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Σε συνδυασμό με μικρούς προβόλους, τα μυώδη φτερά και τη χαρακτηριστική «ουρά» που αποτελεί σαφή αναφορά στην Giulia TZ, οι αναλογίες του αμαξώματος αποτελούν ωδή στην απλότητα του ιταλικού στιλ. Η ισχυρή ταυτότητά της υπογραμμίζεται από ένα σύνολο κλασικών και μοντέρνων στοιχείων που συνθέτουν μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες υπογραφές στον κόσμο του αυτοκινήτου. Βέβαια σημαντικό ρόλο σε αυτή την υπογραφή παίζει το εμπρός μέρος, η προσωπικότητα που οποίου διαμορφώνεται σε μεγάλο βαθμό από τους “3+3” ενεργούς Full LED Matrix προβολείς, που ξεχωρίζουν αμέσως.

ΣΠΟΡ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ

Ο ξεχωριστός σπορ χαρακτήρας διακρίνεται αμέσως  εσωτερικά , όπου ξεχωρίζει η προσοχή στην λεπτομέρεια, τα κορυφαίας ποιότητας υλικά και η προσεκτική τοποθέτηση όλων των χειριστηρίων σε σωστές θέσεις με σκοπό την καλύτερη δυνατή εργονομία.

ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ

Σημαντική είναι η παρουσία του ψηφιακού και πλήρως διαμορφώσιμου πίνακα οργάνων των 10,25” που εμπνέει αισθητά τον οδηγό . Εκεί προβάλλονται όλες οι πληροφορίες και οι ρυθμίσεις που αφορούν στην οδήγηση, ενώ η πληροφόρηση συμπληρώνεται από την οθόνη του infotainment που έχει διαγώνιο επίσης 10,25” και είναι τοποθετημένη στο ταμπλό. Το interface βασίζεται σε widgets και διαδραστικά γραφικά που διαμορφώνονται πανεύκολα μέσω λογικής “Drag and Drop” προκειμένου ο κάθε χρήστης να προσαρμόζει το σύστημα στα μέτρα του και να χτίζει τη δική του homepage, όπως επιθυμεί.

Alfa Romeo Junior Milano 2

ΜΠΑΚΕΤ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ SABELT

Άμεσα ξεχωρίζουν επίσης οι αεραγωγοί στο ταμπλό που έχουν το σχήμα του πλέον αναγνωρίσιμου συμβόλου της σπορ οντότητας των Alfa Romeo, του τετράφυλλου τριφυλλιού. Την ίδια στιγμή, τα στιβαρά και ελαφριά μπάκετ καθίσματα της Sabelt με το ενσωματωμένο προσκέφαλο στηρίζουν σωστά το σώμα.

Ο οδηγός έχει φυσικά τον πρώτο ρόλο στο σαλόνι, χωρίς οι επιβάτες να αισθάνονται μειονεκτικά, αφού για την εταιρία άνεση σημαίνει  κάθε διαδρομή να είναι απλή, ευχάριστη και ασφαλής φυσικά για όλους.

 Το εσωτερικό πείθει αμέσως για την προσοχή στην λεπτομέρεια, το φινίρισμα και τη συνολικά υψηλή ποιότητά υλικών , με τους επιβάτες να αισθάνονται ιδιαίτερα μέσα στην “comfort zone” απολαμβάνοντας ένα σπορ περιβάλλον υψηλής αισθητικής με ιταλική φινέτσα που ξεχωρίζει.

ΑΝΕΤΟΙ ΧΩΡΟΙ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ

Παρά τις κόμπακτ εξωτερικές διαστάσεις της η Junior έχει άνετους χώρους για τέσσερις πέντε επιβάτες με εκείνον για τις αποσκευές φτάνει στα 400 lt, διαθέτοντας όχι μόνο αρκετά μεγάλη χωρητικότητα αλλά και πολύ εύκολη φόρτωση χάρη στην ηλεκτρική πόρτα με την “handsfree” λειτουργία. Σημαντικό στοιχείο είναι επίσης το πρωτοεμφανιζόμενο “cable organizer”, ένας ειδικός χώρος για την εύκολη αποθήκευση του καλωδίου φόρτισης των ηλεκτρικών εκδόσεων.

ΠΙΣΩ ΚΑΜΕΡΑ 180 ΜΟΙΡΩΝ

Η νέα Alfa  διαθέτει επίσης πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης. Σε αυτά περιλαμβάνονται η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 καθώς και οι αισθητήρες παρκαρίσματος 360ο που μαζί με την πίσω κάμερα 180ο επιβλέπουν τον περιβάλλοντα χώρο για λογαριασμό του ημιαυτόματου συστήματος παρκαρίσματος. Την καθημερινή ευκολία υποστηρίζουν επίσης στοιχεία όπως το αυτόματο κλείδωμα/ξεκλείδωμα με αισθητήρα εγγύτητας, κάτι που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο κλειδώνει και ξεκλειδώνει χωρίς ο οδηγός να κάνει το παραμικρό και αναζητά κλειδιά.

ΧΑΜΗΛΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΑΡΟΥΣ

Συνδυάζοντας το χαμηλό βάρος και την πολύ καλή κατανομή φορτίων, η Junior μπήκε στον κόσμο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σαν γνήσια Alfa Romeo. Είναι ενδεικτικό ότι ο συντονισμός της ομάδας που φρόντισε για τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου έγινε από τους ανθρώπους που εξέλιξαν το σύγχρονο θρύλο που ονομάζεται Giulia GTA.

ΣΠΟΡ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ VELOCE

Βασικός στόχος για την εταιρεία ήταν η Junior να αποτελέσει το σπορ σημείο αναφοράς μεταξύ των B-SUV μοντέλων της κατηγορίας , με αποκορύφωμα την έκδοση Veloce που διαθέτει ειδικές βελτιώσεις στον μηχανολογικό τομέα: Με λόγο 14,6:1 το τιμόνι της είναι το πιο γρήγορο της κλάσης ενώ το εμπρός σύστημα έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την καλύτερη δυνατή ακρίβεια με σκοπό τονίζεται η σπορ οδηγική αίσθηση.

Επιπλέον, σε σχέση με την έκδοση των 156 HP η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 25 mm, οι αντιστρεπτικές ράβδοι έχουν αναθεωρημένη σκληρότητα για να εξασφαλίζουν καλύτερο κράτημα σε συνεργασία με τις 20αρες ζάντες και τα ειδικά εξελιγμένα ελαστικά, ενώ το Torsen μηχανικό μπλοκέ διαφορικό φροντίζει για την καλύτερη δυνατή κατανομή της ροπής. Όσο για τα φρένα, χάρη στους τεράστιους εμπρός αεριζόμενους δίσκους των 380mm και τις μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες, η επιβράδυνση στέκεται με συνέπεια στο ύψος των περιστάσεων.

Alfa Romeo Junior Milano 8

ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Σαν γνήσια Alfa Romeo, η Junior είναι απόλυτα συμβατή με το Alfa DNA το οποίο και διαμορφώνει τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου ανάλογα με τις εκάστοτε απαιτήσεις του οδηγού.

Στην επιλογή “Dynamic” η χαρτογράφηση στην υποβοήθηση του τιμονιού και την απόκριση του γκαζιού δίνει προτεραιότητα στις καλύτερες επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση, χωρίς να ζημιώνει την καθημερινή ευχρηστία.

Η επιλογή “Natural” είναι η ενδεδειγμένη για την καθημερινή χρήση συνδυάζοντας το σπορ με το άνετο και το οικονομικό στοιχείο , ενώ η επιλογή “Advanced Efficiency” εξασφαλίζει τη μέγιστη αποδοτικότητα.

Ένα ακόμα πρόγραμμα με την ονομασία “Q4” είναι αποκλειστικότητα των τετρακίνητων υβριδικών εκδόσεων και ρυθμίζει το σύστημα κίνησης ώστε να μεγιστοποιεί την πρόσφυση σε ολισθηρούς δρόμους.

ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΥΒΡΙΔΙΚΗ

Διαθέτοντας τόσο αμιγώς ηλεκτρικές όσο και υβριδικές έκδοσεις, η Junior καλύπτει φυσικά περισσότερες ανάγκες και απαιτήσεις από ποτέ.

Η έκδοση Elettrica υιοθετεί ηλεκτρικό σύστημα τελευταίας γενιάς, με σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα τεχνολογίας “Hybrid Synchronous” και νέα μπαταρία ιόντων λιθίου. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις με 156 και 240 ίππων , ενώ ο τρόπος με τον οποίο αποδίδεται και διαμορφώνεται η ισχύς και η ροπή, μπορεί και εξασφαλίζει τον απολαυστικό οδηγικό χαρακτήρα που κάθε Alfa Romeo οφείλει στην ιστορία και τον οδηγό της, εδώ και δεκαετίες.

ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

Ειδικότερα η μπαταρία έχει χωρητικότητα 54 kWh και χαρακτηρίζεται από την υψηλή ενεργειακή πυκνότητα και το μεγάλο λόγο της εκμεταλλεύσιμης ως προς τη συνολική χωρητικότητα. Για την έκδοση των 156 ίππων η μέση αυτονομία ανέρχεται στα 410km κατά WLTP, ενώ σε αστικό περιβάλλον μπορεί να αγγίξει θεωρητικά τα 590km. Πολύ γρήγορη είναι και η φόρτιση που υποστηρίζει έως 100 kW στο συνεχές ρεύμα, κάτι που σημαίνει λιγότερο από 30’ για αναπλήρωση από το 10 έως 80% της ενέργειας.

ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΗ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ

Επιπλέον  δύο ακόμη εκδόσεις της Junior διατίθενται με υβριδικό σύστημα: Η πρώτη διαθέτει κίνηση στους εμπρός τροχούς ενώ η δεύτερη με την ονομασία Q4 είναι τετρακίνητη . Το υβριδικό σύστημα εδώ αποτελείται από υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων που αποδίδει 136 ίππους , υιοθετώντας προηγμένη τεχνολογία όπως τούρμπο με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) και λειτουργία στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι για καλύτερη αξιοπιστία χρησιμοποιείται καδένα χρονισμού και όχι ιμάντας.

ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΙΟΝΤΩΝ ΛΙΘΙΟΥ

Το ηλεκτρικό σκέλος του συστήματος αποτελείται από μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και ηλεκτροκινητήρα 21 kW ο οποίος βρίσκεται τοποθετημένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις 6 σχέσεις, μαζί με τη μονάδα του inverter και του κεντρικού ελέγχου. Χάρη στην αρχιτεκτονική αυτή του υβριδικού συστήματός της, η υβριδική Junior μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά τόσο κατά το παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα, όσο και σε συνθήκες χαμηλού φορτίου με τον θερμικό κινητήρα να σβήνει όσο πιο συχνά απαιτείται για μέγιστη οικονομία.

ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΙΛΟΓΩΝ

Στο λανσάρισμά της η Junior είναι διαθέσιμη στην ηλεκτρική έκδοση των 156 HP και την υβριδική των 136 ίππων με κίνηση εμπρός. Η γκάμα έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την απλοποίηση της επιλογής, συνδυάζοντας έτσι τις συνολικά τέσσερις εκδόσεις του συστήματος κίνησης (136 HP Ibrida, 136 HP Q4 Ibrida, 156 HP Elettrica και 240 HP Elettrica Veloce) με τα πακέτα εξοπλισμού “Techno”, “Premium”, “Sport” καθώς και το “Speciale” που  είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στο λανσάρισμα.

ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Όλες οι Junior διαθέτουν πλούσιο εξοπλισμό που  περιλαμβάνει στοιχεία όπως ειδικά σπορ φινιρίσματα στο αμάξωμα και ζάντες αλουμινίου έως 20”, σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών με λειτουργία handsfree και αυτόματο κλείδωμα/ξεκλείδωμα.

Στο σαλόνι  ξεχωρίζουν οι σπορ επενδύσεις “Spiga” από ύφασμα και βινύλιο, το σπορ δερμάτινο τιμόνι, το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού με μασάζ αλλά και ο κρυφός φωτισμός στους αεραγωγούς, την κεντρική κονσόλα και τον πίνακα οργάνων.

ΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

Σημειώνουμε πως η ηλεκτρική έκδοση θα διαθέτει on-board φορτιστή έως 11 kW για το εναλλασσόμενο ρεύμα, ενώ σημαντική παράμετρο αποτελεί και το έξυπνο σύστημα πλοήγησης με EV Routing: Το λογισμικό του μπορεί να σχεδιάζει τη συντομότερη διαδρομή βάσει των διαθέσιμων φορτιστών, προτείνοντας πού αλλά και για πόση ώρα χρειάζεται φόρτιση σε μια «δεξαμενή» 600.00 σημείων σε ολόκληρη την Ευρώπη.

ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ

Η εμπορική πορεία του αυτοκινήτου ξεκίνησε ήδη στην Ιταλία, με τους αγοραστές να μπορούν να ο παραγγείλουν Online, με τις τιμές στην Ιταλία πάντα, για την βενζινοκίνητη Υβριδική έκδοση των 136 ίππων να ξεκινούν από 31.900 ευρώ και για την αμιγώς ηλεκτροκίνητη από  41.500 ευρώ.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Κάθε φορά που η Alfa Romeo, παρουσιάζει κάποιο καινούργιο μοντέλο στους εκπροσώπους του ειδικού τύπου, κτυπά κόκκινος συναγερμός στον ανταγωνισμό και γενικά στην αγορά, κάτι που σπάνια συμβαίνει με άλλες εταιρίες.

Πολλά γράφονται, πολλά υπονοούνται και ακόμα πιο πολλά λέγονται, ίσως γιατί οι συνειρμοί με το ένδοξο ιστορικό παρελθόν της ιταλικής φίρμας είναι αδύνατο να ξεπεραστούν, ίσως γιατί όλοι θέλουν να ξέρουν αν το Cuore Sportivo συνεχίζεται, ίσως ακόμη γιατί δεν πρόκειται για μια απλή μάρκα αλλά για μια ολόκληρη ιστορία που ενέπνευσε γενιές ολόκληρες οδηγών.

Αναμφισβήτητα η Alfa Romeo, είχε και έχει τον τρόπο που μόνο αυτή ξέρει, να αλλάζει τις ισορροπίες της αγοράς, να  βάζει στο περιθώριο τον ανταγωνισμό και να προσελκύει, νέους  πελάτες και οπαδούς, όπως και έκανε με τις Junior που ήλθαν να συνεχίσουν την παράδοση.

 

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ