HΠΑ: Kατά 90% περισσότερες πιθανότητες νίκης έχει η Χίλαρι Κλίντον

klinton trump

Λίγες ώρες πριν ανοίξουν οι κάλπες στις ΗΠΑ, οι αναλύσεις ειδικών στις τελευταίες δημοσκοπήσεις οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η Χίλαρι Κλίντον έχει περίπου 90% πιθανότητες να κερδίσει τη μάχη για τον Λευκό Οίκο.

Σύμφωνα με την ανάλυση που δόθηκε στη δημοσιότητα χθες, για να ηττηθεί από τον Τραμπ θα χρειαστεί ένας απίθανος συνδυασμός λευκών, μαύρων και ισπανόφωνων ψηφοφόρων σε έξι ή επτά πολιτείες.

Επίσης, η Κλίνοτν αναμένεται να κερδίσει 303 ψήφους στο κολέγιο των εκλεκτόρων (απαιτούνται 270), σε αντίθεση με τους 235 του Τραμπ, καθώς προηγείται στην πρόθεση ψήφου με 45% έναντι 42% του αντιπάλου της.

Η τύχη του Τραμπ εξαρτάται από τα αποτελέσματα στη Φλόριντα, το Μίσιγκαν, τη Βόρεια Καρολίνα και το Οχάιο, όπου η διαφορά των δύο υποψηφίων ήταν πολύ μικρή την Κυριακή όταν έληξαν οι δημοσκοπήσεις, και την Πενσιλβάνια, όπου η Κλίντον προηγούνταν με μικρή διαφορά τριών εκατοστιαίων μονάδων.

Για να εξασφαλίσει την αμερικανική προεδρία, ο Τραμπ πρέπει να κερδίσει τις περισσότερες από τις πολιτείες αυτές.

Οποιαδήποτε ήττα του σε δύο από τις τρεις πολιτείες Φλόριντα, Μίσιγκαν και Πενσιλβάνια θα καταλήξει σχεδόν βέβαια σε νίκη της Κλίντον.

Την ίδια στιγμή, ο Τραμπ πρέπει να διατηρήσει το προβάδισμά του στην παραδοσιακά ρεπουμπλικανική πολιτεία της Αριζόνα, όπου η διαφορά μεταξύ των δύο υποψηφίων μειώνεται, και να ελπίσει ότι ο ανεξάρτητος υποψήφιος Έβαν Μακ Μόλιν δεν θα κερδίσει άλλο ένα προπύργιο των ρεπουμπλικανών, τη Γιούτα.

Για να κερδίσει τις εκλογές, ο Τραμπ χρειάζεται επίσης περισσότερους λευκούς ρεπουμπλικανούς ψηφοφόρους απ’ όσους προσήλθαν στις κάλπες το 2012, χαμηλότερη προσέλευση Αφροαμερικανών ψηφοφόρων, και επίσης χαμηλότερη αύξηση ισπανόφωνων ψηφοφόρων από αυτήν που προβλέπεται, σύμφωνα με την ανάλυση.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ