Μια «φλέβα χρυσού» στις διεθνείς αγορές τροφίμων αναζητούν οι Έλληνες παραγωγοί.
Πλέον, όλοι οι άνθρωποι του κλάδου γνωρίζουν ότι ο σκληρός ανταγωνισμός δεν μπορεί να «χτυπηθεί» με ποσότητα και χαμηλές τιμές, αλλά με υψηλής ποιότητας προϊόντα. Μια τέτοια αγορά είναι η γερμανική, όπου η ελληνική παρουσία σαφώς ενισχύθηκε τα τελευταία χρόνια, όμως υπάρχουν ακόμα περιθώρια βελτίωσης. Σύμφωνα με πληροφορίες το 2020 η Ελλάδα εξήγε τρόφιμα και ποτά αξίας 845,6 εκ.€ από 771 εκ.€, που σημαίνει αύξηση κατά 74,6 εκ.€ ή ποσοστό 9,6%.
Ελληνική «έφοδος» στη γερμανική αγορά τροφίμων
Η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε σε φρούτα, έλαια, γαλακτοκομικά, λαχανικά και στα παρασκευάσματα φρούτων και λαχανικών.