Νέα Ford Mustang ... American History [test]

Νέα Ford Mustang ... American History [test]

Έχοντας πίσω της ένα βαρύ ιστορικό όνομα για έξι ολόκληρες γενιές, η σημερινή έβδομη  γενιά έρχεται να παραδώσει μαθήματα   εξέλιξης της αμερικανικής  αυτοκινητοβιομηχανίας στο χώρο των αμιγώς σπορ αυτοκινήτων.

Η νέα γενιά των θερμικών Mustang είναι ίσως ότι πιο ανόθευτο έχει να επιδείξει βιομηχανία  αυτοκινήτου, μαζί ίσως και με τις Harley Davidson.

Μπορεί οι καιροί να έχουν αλλάξει, όμως η νέα Mustang εξακολουθεί να παραμένει ένα άγριο και ταυτόχρονα πιστό άλογο στις παραδόσεις σε πείσμα των καιρών.

Οι μεγαλύτεροι αντίπαλοι του στην αμερικανική αγορά, Chevrolet Camaro και Dodge Challenge άλλαξαν ρότα και κοιτάζουν πλέον την ηλεκτροκίνηση.

ΧΩΡΙΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ

Η νέα  Mustang ήρθε και κτύπησε την πόρτα των  ευρωπαϊκών αγορών, χωρίς Mild Hybrid ή Plug in Hybrid εκδόσεις  και χωρίς τετρακίνηση, αδιαφορώντας ότι και η Porsche 911 παρουσιάζεται σε λίγες ημέρες με υβριδική τεχνολογία.

Κάτω από το μακρύ καπό, ζει και αναπνέει ένας V-8 κινητήρας 5000 κυβικών εκατοστών με 446 ίππους στην βασική του έκδοση GT, και 453 ίππους στην ακόμη πιο σκληροπυρηνική έκδοση του Dark-Horse.

2024 FORD MUSTANG DARK HORSE 18

ΣΤΑΝΤΑΡ ΕΞΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

Και οι δυο εκδόσεις προσφέρονται με στάνταρ 6αρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων είτε με έξτρα  ένα 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ακόμη μια τρανταχτή πρόσκληση απέναντι στο Ευρωπαϊκό λόμπι, όπου το χειροκίνητο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων τείνει να εξαφανιστεί ή χρεώνεται ακόμη και  σαν εξτρά.

ΕΞΤΡΑ ΤΟ  10ΑΡΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ

Εσωτερικά τώρα ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και μεγάλες οθόνες, η άριστη ποιότητα κατασκευής και  το 10αρι έξτρα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, μυρίζουν κάπως Ευρώπη πατώντας όμως το Start Engine μυρίζει αμέσως … μπαρούτι ξυπνώντας το θηρίο.

Το θηρίο με την ενισχυμένη καρδιά, το χαλύβδινο στροφαλοφόρο άξονα για μεγαλύτερη αντοχή, τις ενισχυμένες μπιέλες, τον άμεσο και έμμεσο ψεκασμό και τους αγρίους εκκεντροφόρους.

Ένα θηρίο με πολλά προφίλ οδήγησης μέχρι και για ντριφτ  για όσους θέλουν βεβαίως να βελτιώσουν τις οδηγικές τους εμπειρίες ή για όσους αναζητούν ένα έτοιμο όχημα για πίστα.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ

Προχωρώντας πιο αναλυτικά μετά την  παραπάνω συνοπτική αλλά καθηλωτική παρουσίαση της πρέπει να σημειώσουμε πως  η νέα Ford Mustang διατίθεται σαν GT  στις εκδόσεις coupe και convertible, αντλώντας σχεδιαστική έμπνευση από την ιστορική κληρονομιά του μοντέλου και προσφέρει επαναστατική ψηφιακή εμπειρία, πέρα φυσικά από τις μοναδικές ικανότητες και επιδόσεις στην πίστα.

2024 FORD MUSTANG DARK HORSE 10

ΔΙΠΛΗ ΟΘΟΝΗ

Είναι χαρακτηριστικό πως το εντυπωσιακό ψηφιακό cockpit είναι εστιασμένο στον οδηγό και διαθέτει προσαρμοζόμενη διπλή οθόνη με συνδεσιμότητα SYNC 4 και γραφικές απεικονίσεις που δημιουργήθηκαν με το λογισμικό Unreal Engine. 

Ειδικά η Mustang Dark Horse είναι η καταλληλότερη Mustang όλων των εποχών με ατμοσφαιρικό κινητήρα για χρήση ειδικά σε πίστα. Διαθέτει αναβαθμισμένη ανάρτηση και αεροδυναμική, καθώς και έναν V8 κινητήρα 5,0 λίτρων για επιδόσεις εμπνευσμένες από αγωνιστικά αυτοκίνητα.

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Η νέα  Mustang έρχεται να εγκαινιάσει το νεότερο κεφάλαιο στην ιστορία ενός πραγματικού «performance icon» και του κορυφαίου σε πωλήσεις σπορ αυτοκινήτου σε ολόκληρο τον κόσμο εισάγοντας ένα πρωτοποριακό ψηφιακό cockpit, έναν προηγμένο, νέο V8 κινητήρα και ένα φρέσκο, πιο εντυπωσιακό ντιζάιν για να προσελκύσει μια νέα γενιά οπαδών της Mustang.

2024 FORD MUSTANG DARK HORSE 11

ΕΞΗΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ

Εφέτος η Ford Mustang γιορτάζει 60 χρόνια συνεχούς παραγωγής. Στο διάστημα αυτό έχουν πωληθεί περισσότερα από 10 εκατομμύρια αντίτυπα της, με την Mustang να έχει κάνει χιλιάδες εμφανίσεις στον κινηματογράφο, την τηλεόραση, τη μουσική σκηνή και τα βιντεοπαιχνίδια. Την ίδια στιγμή έχει γίνει το πιο δημοφιλές όχημα στον κόσμο στο Facebook.

ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΑΠΟ ΓΥΑΛΙ

Στο εσωτερικό, η Mustang έβδομης γενιάς διαθέτει ένα τεχνολογικά προηγμένο, οδηγοκεντρικό cockpit, που συνδυάζει ιδανικά την κληρονομιά της Mustang με την τεχνολογία αιχμής.

Το παραδοσιακό άνω τμήμα του ταμπλό με τα χαρακτηριστικά διπλά «φρύδια» έχει δώσει τώρα τη θέση του σε μια ρέουσα και πιο «ανοιχτή» διάταξη με επένδυση από γυαλί, προσφέροντας ένα πιο καθαρό και ελκυστικό περιβάλλον για τον οδηγό.

Πίσω από το νέο τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα και την παχύτερη στεφάνη που προσφέρει  καλύτερο έλεγχο, βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,4 ιντσών, ο οποίος μπορεί να διαμορφωθεί ώστε να απεικονίζει διαφορετικές διατάξεις ενδείξεων και νέα, προσαρμοζόμενα γραφικά, ανάλογα με το Drive Mode.

Ο συγκεκριμένος ψηφιακός πίνακας οργάνων ρέει απρόσκοπτα καταλήγοντας σε μια κεντρική οθόνη SYNC 4 13,2 ιντσών. Με αισθητή κλίση προς τον οδηγό, οι δύο οθόνες βρίσκονται πίσω από το ίδιο κομμάτι ενσωματωμένου γυαλιού. Επίσης, η εργονομική τους θέση εξασφαλίζει κορυφαία ορατότητα στις πληροφορίες που παρέχουν και εύκολη πρόσβαση σε διάφορα χειριστήρια ελέγχου, τα οποία δημιουργούν σε συνδυασμό μια καθηλωτική ψηφιακή εμπειρία.

2024 FORD MUSTANG DARK HORSE 14

ΣΚΟΥΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ

Οι πλήρως προσαρμόσιμες ενδείξεις του ψηφιακού συμπλέγματος που δημιουργούν οι οθόνες, καθώς και ο εσωτερικός φωτισμός της Mustang, χαρακτηρίζονται από τα σκούρα χρώματα και τις χάλκινες αποχρώσεις τους – με θέματα παρόμοια με αυτά της ηλεκτρικής Mustang Mach-E. Καθώς πλησιάζει το όχημα, ο φωτισμός με animation και οι μοναδικές για την Mustang ενδείξεις στις οθόνες καλωσορίζουν τον οδηγό. Συνολικά, οι ενδείξεις των οθονών και ο φωτισμός στην καμπίνα μπορούν να εξατομικευτούν, με τις πρώτες να προσαρμόζονται στο επιλεγμένο Drive Mode.

ΠΡΟΒΟΛΗ 360 ΜΟΙΡΩΝ

Κατά την επιλογή του εξατομικευμένου προγράμματος λειτουργίας (Drive Mode), στην κεντρική οθόνη εμφανίζεται μια απεικόνιση των ρυθμίσεων του οχήματος χρησιμοποιώντας το λογισμικό Unreal Engine 3D - μια μηχανή παιχνιδιών υπολογιστή που μπορεί να δημιουργήσει γραφικές απεικονίσεις μέσω ανάλυσης και παραγωγής εικόνων σε πραγματικό χρόνο. Οι ρυθμίσεις του οχήματος μπορούν να προσαρμοστούν αλληλοεπιδρώντας με την οθόνη αφής και με κίνηση swipe το αυτοκίνητο περιστρέφεται στην οθόνη για προβολή 360 μοιρών.

2024 FORD MUSTANG DARK HORSE 36

ΠΡΟΣΘΕΤΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αντικατάσταση και «μεταφορά» των φυσικών διακοπτών και χειριστηρίων για λειτουργίες όπως ο κλιματισμός στην οθόνη αφής απελευθέρωσε πρόσθετο χώρο στην κεντρική κονσόλα για την αποθήκευση προσωπικών αντικειμένων και την εγκατάσταση μιας επιφάνειας για την ασύρματη φόρτιση smartphone.

Το πιο πρόσφατο σύστημα SYNC 4 της Ford μπορεί επίσης να ενσωματώσει smartphone χωρίς καλώδια, χρησιμοποιώντας ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Για τους λάτρεις της οδήγησης σε πίστα, θύρες USB για τη σύνδεση καμερών ή συσκευών για την καταγραφή δεδομένων είναι έξυπνα τοποθετημένες πιο ψηλά από το σημείο του κεφαλιού των επιβατών, ώστε να μην κρέμονται καλώδια στο cockpit.

Το στάνταρ ηχοσύστημα B&O παράγει καθαρό ήχο μέσω 12 ηχείων και ενός subwoofer. Η θέση στην οποία έχουν τοποθετηθεί τα ηχεία, καθώς και η ρύθμισή τους, είναι ειδικά σχεδιασμένες για την Mustang, όπως και το ειδικό μενού ελέγχου στο σύστημα SYNC 4.

Η νέα Mustang είναι επίσης συμβατή με τις ενημερώσεις λογισμικού Ford Software Updates, οι οποίες με την πάροδο του χρόνου αναβαθμίζουν ασύρματα το όχημα.

2024 FORD MUSTANG DARK HORSE 15

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ

Όπως και η ηλεκτρική Mustang Mach-E, η έβδομη γενιά της Mustang είναι εξοπλισμένη  με τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού επόμενης γενιάς της Ford, όπως τα Lane Centring Assist, Intelligent Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Lane Centring Assist, Evasive Steer Assist και Reverse Brake Assist.

Οι οδηγοί μπορούν να παραμείνουν συνδεδεμένοι με τη Mustang τους μέσω της εφαρμογής FordPass για εκκίνηση και σβήσιμο του κινητήρα, κλείδωμα και ξεκλείδωμα των θυρών, προγραμματισμό ώρας εκκίνησης, εντοπισμό του οχήματος και έλεγχο της κατάστασής του από απόσταση. Μπορούν επίσης να βλέπουν σημαντικές πληροφορίες για το όχημα, συμπεριλαμβανομένων των επιπέδων καυσίμου και λαδιού και του ιστορικού σέρβις.

ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Η νέα Mustang Dark Horse ανεβάζει την οδηγική εμπειρία σε ξεχωριστό επίπεδο, όντας  η πλέον κατάλληλη Mustang ευρείας παραγωγής για χρήση σε πίστα και συγχρόνως η βάση για τη συμμετοχή του μοντέλου σε  ποικίλους αγώνες

ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ ΕΚΔΟΣΗ

Η Mustang Dark Horse τροφοδοτείται από μια ισχυρότερη έκδοση του νέου V8 κινητήρα Gen IV, διαθέτοντας νέους εκκεντροφόρους και μοναδικές ρυθμίσεις. Ο σχεδιασμός του συστήματος εισαγωγής αέρα με δύο πεταλούδες γκαζιού επιτρέπει σε διπλάσιες ποσότητες αέρα να εισέρχονται στον κινητήρα, εξασφαλίζοντας μέγιστη απόδοση 454 ίππων και ροπή 540 Nm.

2024 FORD MUSTANG DARK HORSE 27

ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ

Η Mustang Dark Horse διατίθεται στάνταρ με ένα μοναδικό χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων της TREMEC με επιλογέα από τιτάνιο που έχει κατασκευαστεί μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης.

Εναλλακτικά, διατίθεται με το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford, με χειριστήρια αλλαγής στο τιμόνι. Η λειτουργία flat-shift επιτρέπει στον οδηγό να αλλάζει χειροκίνητα τις ταχύτητες χωρίς να σηκώνει το πόδι του από το γκάζι, ώστε η παροχή ισχύος να «αποκαθίσταται» σε κάθε αλλαγή όσο το δυνατόν ταχύτερα.

ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΨΥΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ

Το Performance Package προσφέρεται επίσης στάνταρ, υπογραμμίζοντας τις δυνατότητες του μοντέλου στην πίστα. Το συγκεκριμένο πακέτο, περιλαμβάνει ένα βοηθητικό ψυγείο λαδιού κινητήρα, ένα ψυγείο λαδιού για το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο, ένα μοναδικό ψυγείο χαμηλού βάρους για καλύτερη απαγωγή της θερμότητας, ισχυρότερους ανεμιστήρες στο σύστημα ψύξης, καθώς και ένα ακόμα ψυγείο στον πίσω άξονα. Το στάνταρ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen μεγιστοποιεί τις δυνατότητες πρόσφυσης, προσφέρει βελτιωμένη επιτάχυνση και  καλύτερη ισορροπία στις στροφές σε κάθε περίπτωση , ενώ το στάνταρ Performance Electronic Brake επιτρέπει  να εκμεταλλεύεσαι  τις δυνατότητες drifting του αυτοκινήτου.

ΕΞΑΠΙΣΤΟΝΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΦΡΕΝΩΝ

Το Performance Package περιλαμβάνει επίσης μια ειδική ξεχωριστή ρύθμιση πλαισίου, μεγαλύτερες πίσω αντιστρεπτικές δοκούς, heavy-duty εμπρός αμορτισέρ, 6-πίστονες δαγκάνες Brembo εμπρός με δίσκους 390 mm, μπάρα θόλων εμπρός, πίσω μπάρα σχήματος «K», ζάντες διαφορετικών διαστάσεων εμπρός και πίσω (19 x 9 ιντσών εμπρός και 19 x 9,5 ιντσών πίσω) και ελαστικά Pirelli P Zero PZ4. Η μοναδική ρύθμιση της ενεργής ανάρτησης MagneRide® είναι στάνταρ για βελτιστοποιημένη απόδοση τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα.

2024 FORD MUSTANG DARK HORSE 28

ΟΠΤΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ

Η Mustang Dark Horse περιλαμβάνει επίσης οπτικές αναβαθμίσεις που έχουν σχεδιαστεί για να αντικατοπτρίζουν τη θέση της ως το πιο «καταλληλότερο» όχημα ευρείας παραγωγής της Ford Mustang έβδομης γενιάς για χρήση σε πίστα.

Στο εμπρός μέρος, ένα τολμηρό γραφικό περιβάλλει τους σκουρόχρωμους προβολείς LED, το οποίο συμπληρώνεται από μια μοναδική μαύρη γυαλιστερή μάσκα με τραπεζοειδή «ρουθούνια» και έναν επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα στο κάτω μέρος με γυαλιστερούς «κυνόδοντες». Οι χαμηλότερες πλαϊνές ποδιές, η σταθερή πίσω αεροτομή, ο αγωνιστικής έμπνευσης διαχύτης αέρα και οι σκουρόχρωμες τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος δεν είναι παρά μερικά μόνο από τα σχεδιαστικά στοιχεία της Mustang Dark Horse που εστιάζουν στη χρήση του αυτοκινήτου στην πίστα.

ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

Τα παραδοσιακά σήματα «Mustang» αντικαθίστανται από ένα νέο λογότυπο «Mustang Dark Horse» στους εμπρός θόλους των τροχών, την πίσω πόρτα και τα μαρσπιέ των θυρών, ενώ μια ανοδιωμένη έκδοση σε Dark Tarnish του διάσημου pony παραμένει στο εμπρός μέρος. Στο εσωτερικό, τα μοναδικά σήματα «Mustang Dark Horse» αντικαθιστούν το γνώριμο λογότυπο του αμερικανικού pony στον πίνακα οργάνων και στις ενδείξεις των οθονών. Επίσης, κάθε αυτοκίνητο διαθέτει ένα μοναδικό σήμα με τον αριθμό παραγωγής.

2024 FORD MUSTANG DARK HORSE 31

ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΒΑΦΗ

Μοναδική στη νέα Mustang Dark Horse είναι η μεταλλική εξωτερική βαφή Blue Ember - μια δροσερή, σκούρα απόχρωση που εκπέμπει μια ζεστή λάμψη όταν την κτυπά το φυσικό φως. Μια επιλογή από εφαρμοσμένα ή βαμμένα γραφικά για την οροφή και το καπό είναι επίσης διαθέσιμα σε διάφορα χρώματα και σχέδια. Το προαιρετικό Appearance Package περιλαμβάνει δαγκάνες φρένων Brembo σε σκούρο Notorious Blue με λογότυπο σε Grabber Blue.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ

Στο εσωτερικό, το εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά οχήματα τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος ενσωματώνει στις αυτόματες εκδόσεις αναδιωμένα paddles σε ασημί χρώμα για τη διαδοχή των σχέσεων, καθώς και ένα μπουτόν με εύκολη πρόσβαση για την επιλογή των Drive Modes. Το τιμόνι κοσμείται με μοναδικές ραφές Indigo Blue με εσωτερική επένδυση από υψηλής ποιότητας suede. Πίσω του βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,4’’, ο οποίος διαθέτει ενδείξεις και απεικονίσεις γραφικών ανάλογα με το επιλεγμένο Drive Mode - όπως και στη απλή Mustang GT.

ΜΠΛΕ ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Οι μπλε ραφές αντίθεσης στα πάνελ των θυρών και στα καθίσματα, στο κάλυμμα του επιλογέα ταχυτήτων και στην κεντρική κονσόλα αναβαθμίζουν την ατμόσφαιρα της καμπίνας, εικόνα που τονίζεται περαιτέρω από τις μοναδικές μπλε  ζώνες ασφαλείας, ενώ το Appearance Pack της νέας Mustang Dark Horse προσθέτει καθίσματα Deep Indigo Blue με μοναδική διάτρητη επένδυση.

2024 FORD MUSTANG DARK HORSE 32

ΑΝΟΔΙΩΜΕΝΟ ΤΙΤΑΝΙΟ

Οι επενδύσεις στο εσωτερικό, τα πλαίσια και οι αεραγωγοί διαθέτουν φινίρισμα σε Black Alley - ένα σκούρο μεταλλικό γυαλιστερό χρώμα, το οποίο αντικαθιστά τις γνωστές φωτεινές ασημί αποχρώσεις που συναντώνται σε άλλα επίπεδα εξοπλισμού της Mustang. Στην έκδοση της νέας Mustang Dark Horse με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων της TREMEC, το πάνω μέρος του επιλογέα ταχυτήτων κοσμείται από ανοδιωμένο τιτάνιο μπλε χρώματος – υλικό το οποίο έχει την ιδιότητα να μην απορροφά υψηλές ποσότητες θερμότητας.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Μπορεί η προηγούμενη έκτη γενιά να υιοθέτησε τον τούρμπο κινητήρα 2.3 Ecoboost και να απέκτησε για πρώτη φορά ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω.

Στην σημερινή έβδομη γενιά όμως, δηλώνει ότι θέλει να παραμείνει ατίθαση και καθαρόαιμη,  χλιμιντρίζοντας  και τρέχοντας μακριά από κάθε είδους Hybrid και Plug-in τεχνολογίες. Πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα μεταφορικά και πραγματικά δείχνοντας ότι δεν θέλει να ακολουθήσει το κοπάδι και να μπει πίσω από το φράκτη.

Εξημερώθηκε όσο ήθελε, απέκτησε οθόνες και όλα τα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, ανέβασε τον πήχη στην ποιότητα κατασκευής κλπ, όμως εξακολουθεί να παραμένει άγρια και ατίθαση όταν χρειάζεται ή όταν αισθάνεται ότι προσπαθεί να την εγκλωβίσει ο ανταγωνισμός.

Και επειδή αναφερόμαστε σ αυτόν και με βάσει την τιμολογιακή πολιτική που διατίθεται η βασική έκδοση των  76.295 ευρώ με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων(με αυτόματο από 80.304 ευρώ), ουσιαστικά δεν υπάρχει άλλο οκτακύλινδρο όχημα ευρείας παραγωγής. Η τιμή  της Dark Horse, ξεκινά με την σειρά της, από 92.052 ευρώ με μηχανικό επίσης κιβώτιο ταχυτήτων και σαν αυτόματη 96.000 ευρώ.

Ίσως είναι το τελευταίο κάστρο ίσως ο τελευταίος των Μοϊκανών ή αλλιώς είναι η Μustang που συνεχίζει να καλπάζει στους δικούς της δρόμους στα δικά της χωράφια.

Και το καλύτερο για το τέλος: Σύντομα θα είναι διαθέσιμη η έκδοση GT Daytona (GTD). Μια  έκδοση με ισχύ Supercar και ψυχή Mustang, έτοιμη και στημένη για πίστα, με νόμιμη άδεια κυκλοφορίας στους δρόμους.

Η καρδιά υπερκυβίστηκε στα 5200 κυβικά εκατοστά και απέκτησε υπερσυμπιεστή και απόδοση πάνω από 800 ίππους. Το σώμα διαθέτει εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων για μείωση του βάρους, ημιενεργό σύστημα ανάρτησης για ατελείωτη χρήση σε πίστα, κατανομή βάρους 50:50, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων και ζάντες μαγνησίου με ελαστικά   325 εμπρός και 345 πίσω.

Με λίγα λόγια το ατίθασο άλογο, αποκτά ακόμη πιο αδάμαστο χαρακτήρα σαν GTD και έρχεται να αντιπαρατεθεί με ότι βρει και συναντήσει στο δρόμο του.

 

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ