Nέο Ford Puma 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV ... εμφάνιση, επιδόσεις και τεχνολογία [test]

Nέο Ford Puma 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV ... εμφάνιση, επιδόσεις και τεχνολογία [test]

Με 155 ίππους από έναν τρικύλινδρο κινητήρα 999 κυβικών εκατοστών, ενισχυμένους από ένα ήπια υβριδικό σύστημα 11.5 KW, και ένα εντυπωσιακής σχεδίασης και εμφάνισης Crossover αμάξωμα, το νέο Puma δείχνει το δρόμο στον ανταγωνισμό.

ΕΩΣ 200 ΙΠΠΟΙ

Με την προσθήκη μάλιστα, του τρικύλινδρου κινητήρα των 1496 κυβικών εκατοστών των 200 ίππων και ενός νέου αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη ολοκληρώθηκε η σειρά των νέων PUMA και εκτοξεύθηκε στην κορυφή της κατηγορίας του. 

48-VOLT

Με τη εφαρμογή της τεχνολογίας EcoBoost Hybrid 48-volt, το νέο Puma βελτίωσε τις τιμές του, στους τομείς της κατανάλωσης  και επιδόσεων , ενισχύοντας ταυτόχρονα τον οδηγικό χαρακτήρα των νέων μοντέλων. 

ΗΠΙΑ ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 

Η ήπια υβριδική τεχνολογία της Ford αναβάθμισε τον γνωστό βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost του νέου Puma με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. 

Έτσι μπορεί κανείς να επιλέξει πλέον μέσα από μια προηγμένη γκάμα κινητήρων  (Ford EcoBoost)  μέχρι και τους 200 ίππους του ST. 

16473397945586814489484253029613

ΚΑΙ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Η Ford ανακοίνωσε πέρσι ότι όλα τα μοντέλα της που θα λανσαριστούν από το νέο Focus και μετά θα περιλαμβάνουν μία ηλεκτροκίνητη έκδοση, με το νέο Puma (2/20)  να είναι το πρώτο από 14 εξηλεκτρισμένα οχήματα που  λανσάρει η Ford  Έτσι, οι αγοραστές του νέου κόμπακτ crossover μοντέλου ήταν από τους πρώτους που είχαν  την ευκαιρία να απολαύσουν τα οφέλη της προηγμένης, ήπιας υβριδικής αρχιτεκτονικής, η οποία είναι προσαρμοσμένη ώστε να βελτιώνει την οικονομία, την απόκριση, τις επιδόσεις και συνολικά την οδηγική εμπειρία.

ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΙΜΑΝΤΑ 

Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid 48-volt αναβάθμισε συνολικά τον βενζινοκινητήρα 1.0L EcoBoost του νέου Puma με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΡΟΠΗ ΣΤΡΕΨΕΩΣ

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125, 155 και 200 ίππων ίππων, το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου, ώστε να προσδιορίζει το χρόνο και το βαθμό φόρτισης της μπαταρίας προκειμένου να εξασφαλίζεται η βέλτιστη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας. Στην πράξη, το σύστημα εφαρμόζει αρκετές προχωρημένες λύσεις. 

16473398549974628827706905689732

ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Η “υποκατάσταση ροπής” αξιοποιεί την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG για να προσφέρει ροπή έως 50 Nm μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα. Στόχος είναι η βελτίωση της οικονομίας καυσίμου έως και 9%, σύμφωνα με τις αναλύσεις της εταιρείας που βασίζονται στο πρωτόκολλο WLTP. Η “Υποκατάσταση ροπής” συμβάλλει επίσης στην επίτευξη εκπομπών CO2 από 124 g/km και κατανάλωσης από 5,4 l/100 km για την απλή έκδοση καθώς και εκπομπών CO2 από 126 g/km και κατανάλωσης από 5,5 l/100 km για την έκδοση των 155 ίππων. 

ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ  ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Η “υποβοήθηση ροπής”,  αξιοποιεί για ακόμα καλύτερες επιδόσεις την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG, ώστε, να αυξηθεί η συνολική διαθέσιμη ροπή της μονάδας ισχύος έως και 20 Nm πάνω από το επίπεδο που διαθέτει από μόνος του ο βενζινοκινητήρας σε πλήρες φορτίο -και να προσφέρει μέχρι 50% περισσότερη ροπή στις χαμηλότερες στροφές- για καλύτερες επιδόσεις

ΣΥΣΤΗΜΑ BISG

Το σύστημα BISG επέτρεψε επίσης στους μηχανικούς της Ford να μειώσουν τη σχέση συμπίεσης του 1.0L EcoBoost κινητήρα χρησιμοποιώντας παράλληλα ένα μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή. Έτσι, περιορίζεται η υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag) μέσω της παραπανήσιας ροπής του ηλεκτροκινητήρα που επιτρέπει στον κινητήρα εσωτερικής καύσης να περιστρέφεται ταχύτερα διατηρώντας έτσι ψηλά την πίεση στο τούρμπο.

16473398917657452090592404181541

ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ

Το BISG ξεκινάει τον κινητήρα σε περίπου 300 χιλιοστά του δευτερολέπτου – όσο διαρκεί το ανοιγόκλειμα του ματιού. Αυτό επιτρέπει στην τεχνολογία Auto Start-Stop του νέου Puma EcoBoost Hybrid να λειτουργεί σε ένα ευρύτερο φάσμα , για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων που το όχημα ρολάρει για να σταματήσει με ταχύτητα κάτω από 15 km/h ή ακόμα και με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο με το πεντάλ του συμπλέκτη πατημένο.

Έτσι μπορείς να επιλέξεις εκδόσεις μέσα από την προηγμένη γκάμα κινητήρων βενζίνης ( EcoBoost)  που υποστηρίζονται από λειτουργία Auto Start-Stop, για μειωμένο λειτουργικό κόστος. 

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ  ΡΥΠΟΙ

Ο κινητήρας 1.0 EcoBoost των 155 ίππων  εξασφαλίζει χαμηλές εκπομπές CO και επίσης χαμηλή εργοστασιακή κατανάλωση,  ενώ εδώ και καιρό διατίθεται και με το νέο, επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που προσφέρει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων για βελτιστοποιημένη, αθόρυβη λειτουργία και χαμηλότερη  κατανάλωση.

Μπορείς βέβαια να επιλέξεις και την αρκετά ισχυρή έκδοση των 125 ίππων αν θες να συνδυάσεις, επιδόσεις και καλύτερη τιμή αγοράς. 

16473400285407524858772753654172

155 ΙΠΠΟΙ ΑΠΟ 1000 ΚΥΒΙΚΑ 

Οι 155 ίπποι, σε συνδυασμό με το 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, είναι υπεραρκετοί για εξασφαλίσουν επιτάχυνση 8.9  δευτερόλεπτων και τελική ταχύτητα 205 χλμ, τιμές που κρίνονται πολύ καλές για την κατηγορία και το μέγεθος του αυτοκινήτου και συνδυάζονται με χαμηλές γενικά τιμές κατανάλωσης. Τα 6.3 λίτρα εμφανίζονται εύκολα με ελαφρύ δεξί πόδι,τα  7.0λίτρα είναι μια μέση τιμή που μπορείς να υπολογίζεις συνδυαστικά στην πόλη και στα ταξίδια, πού φυσικά ανεβαίνουν αν χρησιμοποιείς όλη την ισχύ του κινητήρα συχνά, κυνηγώντας τις επιδόσεις. 

ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ

Τα κινητήρια σύνολα 1.0 EcoBoost και EcoBoost Hybrid διαθέτουν επίσης το πρώτο στην αυτοκινητοβιομηχανία σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα, που θέτει αυτόματα εκτός λειτουργίας τον έναν κύλινδρο όταν δεν είναι απαραίτητη όλη η ισχύς, όπως συμβαίνει στο ρολάρισμα ή στο ταξίδι με χαμηλό φορτίο. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιεί και να ενεργοποιεί εκ νέου τον έναν κύλινδρο μέσα σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

16473402397801100582551418343324

1.5 ECOBLUE

Υπάρχει βέβαια και η έκδοση ντίζελ 1.5L EcoBlue με απόδοση 120 ίππων που προσφέρει, γραμμική απόδοση τόσο της ισχύος όσο και της ροπής. Η συγκεκριμένη έκδοση έχει εκπομπές CO2 από 117 g/km και κατανάλωση 4,5 l/100 km. 

ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΗ ΠΟΛΛΑΠΛΗ

Ανάμεσα στις καινοτόμες τεχνολογίες του 1.5L EcoBlue κινητήρα ξεχωρίζουν: Μία ενσωματωμένη πολλαπλή εισαγωγή για βελτιστοποιημένη αναπνοή κινητήρα. Υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας για ταχύτερη και πιο ελεγχόμενη απόκριση Σύστημα ψεκασμού καυσίμου υψηλής πίεσης, που προσφέρει πιο άμεση απόκριση, πολιτισμένη λειτουργία και ακρίβεια   

16473400639676115583510011979456

ΕΠΙΛΕΞΙΜΑ ΠΡΟΦΙΛ 

Η οδήγηση διαφοροποιείται επίσης με την τεχνολογία επιλέξιμων προφίλ της εταιρείας (Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail) επιτρέποντας στον οδηγό να ρυθμίζει τόσο την απόκριση του γκαζιού, όσο και εκείνη των συστημάτων πρόσφυσης και ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος. Μέσω των διαθέσιμων προγραμμάτων καθορίζεται επίσης και το πότε αλλάζει σχέση το κιβώτιο στις αυτόματες εκδόσεις, προσφέροντας έτσι καλύτερη απόδοση σε πάρα πολλές περιπτώσεις. 

ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ

Στο σαλόνι, εμφάνιση  και πληρότητα εξοπλισμού εντυπωσιάζουν, όπως και η ποιότητα υλικών και φινιρίσματος.

Ο μεγάλος πίνακας οργάνων 12.3 ιντσών και η εντυπωσιακή οθόνη αφής 8.0 ιντσων που ενσωματώνει και το σύστημα πολυμέσων  SYNC 3,κλέβουν την παράσταση και στην περίπτωση των εκδόσεων ST - Line X συνδυάζονται με ηχοσύστημα B&O δέκα ηχείων με subwoofer. 

ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΩΡΟΙ

Οι χώροι επιτρέπουν σε τέσσερα με πέντε άτομα να ταξιδεύουν, χωρίς μεγάλες υποχωρήσεις, για πόδια και τα κεφάλια τους, σε μακρινά ταξίδια, ενώ η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών που κυμαίνεται από 401 μέχρι 1216 λίτρα, ανάλογα της θέσης των καθισμάτων, κρίνεται καλή για την κατηγορία. 

16473402028606371371153051518210

ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

Η έκδοση ST Line διαφοροποιείται αισθητά από τις απλές εκδόσεις, χάρις στις επί πλέον χαρακτηριστικές προσθήκες και βελτιώσεις διαθέτοντας επί πλέον πλούσιο εξοπλισμό. Στοιχεία που δικαιολογούν την τιμή αγοράς του  εξασφαλίζοντας  ταυτόχρονα ένα σαφές σπορ προφίλ, ενώ ακόμη πληρέστερη εμφανίζεται η έκδοση ST-Line X. 

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ

Το νέο Puma βελτιστοποιεί περαιτέρω την αρχιτεκτονική της κατηγορίας Β της εταιρείας , που προσφέρει πολύ καλή οδική συμπεριφορά και στο νέο Fiesta. Η νέα και πιο άκαμπτη πίσω ανάρτηση, τα μεγαλύτερα αμορτισέρ, τα πιο άκαμπτα σιλεντμπλόκ και τα βελτιστοποιημένα top mounts της ανάρτησης έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση των τριβών και την αύξηση της ακαμψίας του πλαισίου προσφέροντας έτσι  πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο για την κατηγορία του και αρκετά καλή άνεση για τους επιβάτες στους περισσότερους δρόμους. 

Επί πλέον ανθεκτικά και αποτελεσματικά κρίνονται και τα φρένα. 

16473402734804297212517772480975

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 

Το  νέο Puma, ήρθε να προστεθεί στην ολοένα και πιο διευρυμένη σειρά μοντέλων SUV και Crossover  της εταιρείας στην Ευρώπη. 

Το ήπια υβριδικό Puma των 155 ίππων, αποτελεί μία από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία του, προσφέροντας ιδιαίτερα προηγμένη τεχνολογία, εντυπωσιακή εμφάνιση, καλούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές, πλούσιο εξοπλισμό, κορυφαία συστήματα ασφαλείας, θετική οδική συμπεριφορά, άνεση, πολύ καλές επιδόσεις, λογική κατανάλωση και μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα σχέση τιμής/αξίας, που δύσκολα πλησιάζει ο ανταγωνισμός της συγκεκριμένης κατηγορίας. 

του Δημήτρη Κληρονόμου

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ