HONDA CIVIC 5D 1.5  VTEC TURBO  182 PS  2020 ... χωρίς αντίπαλο

HONDA CIVIC 5D 1.5  VTEC TURBO  182 PS  2020 ... χωρίς αντίπαλο

του Δημήτρη Κληρονόμου

Με διακριτικές αλλά επιλεγμένες πινελιές, η μεγάλη Ιαπωνική φίρμα, προχώρησε πρόσφατα σε αισθητική ανανέωση,  τόσο της εξωτερικής εμφάνισης, δίνοντας έμφαση στο σπορ στυλ, όσο και της εσωτερικής, βελτιωνοντας την αίσθηση χρηστικότητας και πολυτέλειας του γνωστού και απόλυτα πετυχημένου εμπορικά, εδώ και δεκαετίες Civic.

Με 182 ίππους από έναν κινητήρα βενζίνης μόλις 1500 κυβικών εκατοστών και ένα αμάξωμα με σαφή σπορ χαρακτήρα και εμφάνιση ,το νέο Σιβίκ θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί  GTi,και με δεδομένους τους 182 ίππους των 1500 κυβικών εκατοστών, φαίνεται να παίζει ουσιαστικά χωρίς αντίπαλο.

ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΣΠΟΡ ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Το Σιβίκ δέκατης γενιάς (2017) ήταν εντελώς νέο αυτοκίνητο. Αναρτήσεις,πλαίσιο,κινητήρες και πολλα ακόμη ηταν καινούρια, γεγονός που φαίνονταν αμέσως μόλις έμπαινες  μέσα και το οδηγούσες και διακρίνεται ακόμη καλύτερα στο ανανεωμενο μοντέλο στο δρόμο, μετά το νέο σεταρισμα.

Το ανανεωμένο μοντέλο του 2020,διατηρεί ίδια την επιθετική σχεδιάση του , με ακόμη όμως πιο τονισμένα σπορ χαρακτηριστικά, που το κάνουν να ξεχωρίζει αμέσως εξωτερικά , ιδιαίτερα στο πίσω μέρος.

Στο ανανεωμένο μοντέλο κυριαρχούν οι LED προβολείς και τα ανασχεδιασμενα φώτα ημέρας, που συνδυάζονται με τις μυώδεις αναλογίες και τις δυναμικές ακμές του αμαξώματος.

Επί πλέον το βασικό μοντέλο διαθέτει πλέον ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών ενώ μεσαίο και κορυφαίο μοντέλο διαθέτουν ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών "Shark Grey" που εντυπωσιασουν αμέσως.

ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ

Το μακρύ μεταξόνιο των 2.69 εκατ, έχει διατηρηθεί ίδιο και παρά το σχετικά  χαμηλό συνολικό ύψος του οχήματος, πέντε άτομα θα βολευτούν αρκετά εύκολα,χωρίς τα γόνατα των πίσω επιβατών να αντιμετωπίζουν προβλήματα.


Επί πλέον τα 420  λίτρα αυξάνονται σημαντικά με την εύκολη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων,εξυπηρετόντας έτσι την μεταφορά μεγαλύτερου μήκους αποσκευών.

199076 NEW HONDA CIVIC SPORT LINE DELIVERS TYPE R INSPIRED STYLING

ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ

Εσωτερικά οι διαφοροποιήσεις απο το προηγούμενο μοντέλο είναι ελάχιστες και αφορούν την καλύτερη συναρμογή, το βελτιωμένο φινίρισμα και την γενικότερη αίσθηση πολυτέλειας,που γίνεται εύκολα αντιληπτή.

Η σχεδιάση του ταμπλό εντυπωσιάζει με τις γραμμές της,ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι μοντέρνος,πληρέστατος σε πληροφορίες και ευανάγνωστος,οι διακόπτες λίγοι και σε καλές θέσεις,οι αεραγωγοί μεγάλοι και εύχρηστοι,το τιμόνι σχετικά μικρό και σε καλή θέση,όπως και ο κοντός μοχλός αλλαγής ταχυτήτων στην κεντρική κονσόλα.Ολα οδηγοκεντρικά σχεδιασμένα,να συμπληρώνονται απο καλής ποιότητας υλικά επενδύσεων, καλύτερο πλέον φινίρισμα,σωστές συναρμογές, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού οκτώ ρυθμίσεων και πολλές θέσεις για μικροπράγματα.

197747 HONDA REVEALS FRESH STYLING AND ENHANCED INTERIOR FOR CIVIC

Εκείνο όμως που ξεχωρίζει είναι η έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών του Infotainment, στο κέντρο του ταμπλό,του συστήματος Ηonda Connect, που προσφέρει άφθονες δυνατότητες διασύνδεσης,με Apple car play και Android auto κλπ.

Ο χειρισμοί, μετά την πρώτη εξοικίωση είναι πλέον πολύ πιο εύκολοι και αποτελεσματικόι, χάρις στην προσθήκη φυσικων πλήκτρων, κάτι που έλειπε ως τώρα,και είχαν κριθεί απαραίτητα,για να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού και φυσικά για ταχύτερες αλλαγές.

ΠΛΗΡΗΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Στο εξοπλισμό ασφαλείας το αυτοκίνητο βρίσκεται πολύ μπροστά, προσφέροντας εκτός των άλλων συστήματα,αυτόματης πέδησης ,υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας,αναγνώρισης οδικών σημάτων και περιορισμού ταχύτητας, προσαρμοζόμενο cruise control ,σύστημα ευστάθειας VSA  κ.ά.

Πληρέστατος είναι και ο λοιπός εξοπλισμός με αυτόματο κλιματισμό,εξι αερόσακους,αυτόματα φώτα,θερμαινόμενα πρόσθια καθίσματα,οκτώ ηχεία,USB και  Bluetooth, ηχοσύστημα οθόνης πέντε ιντσών κ.ά.

199070 NEW HONDA CIVIC SPORT LINE DELIVERS TYPE R INSPIRED STYLING

182 ΙΠΠΟΙ  1500 ΚΥΒΙΚΑ

Ο  κινητήρας των 1498 κυβικών εκατοστών τεχνολογίας VTEC,με υπερτροφοδότη μονής εισαγωγής και χαμηλής αδράνειας,ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διπλό μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων  και βύθισης βαλβίδων, αποδίδει Ι82 ίππους και ροπή 240 Nm απο τις 1.900 ως τις 5.000 στροφές, θυμίζοντας... GTi,που έρχονται σε μια ιδανική σχεδόν αναλογία κιλών/ίππο με δεδομένα τα 1281-1320 κιλα του αμαξώματος.

Ο βενζινοκινητήρας έχει άμεση απόκριση σε όλο το εύρος των στροφών,πολύ καλή ελαστικότητα από  χαμηλά,είναι ιδιαίτερα εύστροφος και διατηρεί την δύναμη του μέχρι ψηλά.

Το αποτέλεσμα είναι θαυμάσιες  επιδόσεις για τον δεδομένο κινητήρα των1500 κυβικών εκατοστών.Τα 0-100 χλμ/ωρ καλύπτονται σε 8.1 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φθάνει τα 210 χλμ.Δεν είναι όμως μόνον οι τιμές των επιδόσεων,αλλα και η δύναμη του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών που σε κάνουν να νοιώσεις ότι οδηγείς ένα σπόρ όχημα.

ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Η κατανάλωση με την σειρά  της εντυπωσιάζει για βενζινοκινητήρα τέτοιας απόδοσης .Με ελαφρύ  δεξί πόδι εμφανίζονται χαμηλότερες τιμές γύρω 6.0  και μέσες κοντά στα 6.5 λίτρα, ενώ μια καλή συνολική μέση τιμή για μικτές διαδρομές είναι τα 7.1 με 7.5 λίτρα/100 χλμ  και με δεδομένο το ρεζερβουάρ των 46 λίτρων η αυτονομία είναι ιδιαίτερα αξιόλογη στα μακρινά  ταξίδια.

197748 HONDA REVEALS FRESH STYLING AND ENHANCED INTERIOR FOR CIVIC

ΟΔΗΓΟΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ

Ο οδηγός κάθεται χαμηλά σε μιά οδηγοκεντρικά σχεδιασμένη θέση,εχει καλή οροτότητα και μέτρια πίσω,ευανάγνωστα όργανα, εύχρηστους διακόπτες και ολοκληρωμένη πληροφόρηση.Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης,έχει καλή αίσθηση και αμεσότητα συνδυαζόμενο σωστά με το ακριβές και καλά κλιμακωμένο κιβώτιο ταχυτήτων για τον χαρακτήρα του οχήματος.

Οι αναρτήσεις με γόνατα Μακ Φέρσον μπροστά και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω,είναι και αυτές προσαρμοσμένες στον  σαφή σπορ χαρακτήρα του νέου Civic ,συνδυαζόμενες με ένα κατα 19% πιο ανθεκτικό στην κάμψη και 23% ισχυρό στην στρέψη πλαίσιο,σε σχέση με το  προηγούμενο μοντέλο 9ης γενιάς.

ΣΠΟΡ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Στο δρόμο τα πάντα συνδυάζονται με τον σαφή σπορ χαρακτήρα του οχήματος:
Οι ανωμαλίες του δρόμου δεν γίνονται εύκολα αισθητές ,οι αναρτήσεις δεν τερματίζουν ούτε κτυπούν  και γενικά το αυτοκίνητο ελέγχεται εύκολα,δεν ξαφνιάζει τον οδηγό, ούτε και παρουσιάζει έντονες κλίσεις στις στροφές, εμπνέοντας τον, να χρησιμοποιεί, κατά περίπτωση, όλη την δυναμη του κινητήρα.

Πάρα όμως τον σπορ χαρακτήρα του, σε κάθε περίπτωση παραμένει άνετο για τους επιβάτες και με βελτιωμένη ποιότητα κύλησης.

Τέλος αποτελεσματικά και ανθεκτικά είναι και τα φρένα ακόμη και στην σκληρή χρήση με πλήρες φορτίο.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η νέα βελτιωμένη, εξωτερικά και εσωτερικά, έκδοση του πεντάθυρου Σιβίκ, συνδυάζεται με επιδόσεις επιπέδου GTi και λογική κατανάλωση βενζίνης.Εχει καλούς χώρους,μεγάλο πόρτ μπαγκάζ ,πληρέστατο εξοπλισμό ασφαλείας και άνεσης ,εντυπωσιακό σαλόνι και πολύ καλή ποιότητα  κατασκευής.

Οδηγοκεντρικά σχεδιασμένο, εμπνέει ασφάλεια στο δρόμο,είναι άνετο, ευκολοδήγητο και ξεχωρίζει σχεδιαστικά.Ενα ολοκληρωμένο σύνολο που μπορεί και δικαιολογεί εύκολα την τιμή αγοράς του και διατηρεί σαν Honda υψηλές τιμές μεταπώλησης σαν μεταχειρισμένο.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ


© 2014-2024 YSTEROGRAFO NEWS