Νέο Suzuki SWIFT ... Πρωτοπόρο [test]

Νέο Suzuki SWIFT ... Πρωτοπόρο [test]

Με όνομα βαρύ στο χρηματιστήριο της αυτοκινητοβιομηχανίας από το  1983, που πρωτοπαρουσιάσθηκε το SWIFT, πάντα έβρισκε τρόπο να ξεχωρίζει για την εμφάνιση, το χαμηλό βάρος του, τις επιδόσεις, την οδηγική απόλαυση και την αξιοπιστία του.

Στην δεύτερη γενιά 1989-1995 όμως έφερε την επανάσταση σαν SWIFT GTi: 1300 κυβικά εκατοστά, 16 βαλβίδες και 101 ίπποι με τον κόφτη να στροφάρει πολύ ψηλά, θυμίζοντας  GSX-  R   μοτοσυκλέτα  750 κυβικών εκατοστών. Το αποτέλεσμα: ολόκληρες γενιές γαλουχήθηκαν και το ονειρεύτηκαν. Ένα GTi τέρας αξιοπιστίας, με χαμηλό βάρος, που χωρούσε τέσσερα άτομα και ξυπνούσε τους χειρότερους εφιάλτες του ανταγωνισμού. Ακολούθησαν στην συνέχεια και άλλες εμβληματικές εκδόσεις, κάμπριο και φυσικά  και τετρακίνητες, για να φθάσουμε στην πρόσφατη νέα γενιά.

ΤΕΤΑΡΤΗ ΓΕΝΙΑ

Η τέταρτη γενιά του εμβληματικού hatchback  έχει εξελιχθεί σε ένα ακόμη πιο εντυπωσιακό και δυναμικό compact car, με μοντέρνα σχεδιαστικά στοιχεία, προηγμένα συστήματα ασφάλειας και ένα εξαιρετικό fun-to-drive προφίλ , που επαναπροσδιορίζει την θέση του στην κατηγορία και εγγυάται μια ακόμη καλύτερη εμπορική καριέρα.

ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ

Το SWIFT αποτελούσε πάντα ένα από τα πιο  ξεχωριστά fun-to-drive και  στυλάτα hatchbacks, έχοντας κερδίσει πολυάριθμα βραβεία από την πρώτη παγκόσμια εμφάνιση του νεότερου μοντέλου το 2004 μέχρι και σήμερα. Επίσης, έχει διαγράψει μια ιδιαίτερα επιτυχημένη εμπορική πορεία  στην ελληνική αγορά, ως ένα από τα  πιο δημοφιλή, υβριδικά στις τελευταίες εκδόσεις του, μοντέλα , κερδίζοντας τις προτιμήσεις  όσων αναζητούν ένα ευέλικτο για τις  αστικές μετακινήσεις και ιδιαίτερα αξιόπιστο αυτοκίνητο με επί πλέον καλή αξία μεταπώλησης.

Το προσεγμένο νέο design, η προηγμένη τεχνολογία και η εντυπωσιακή οικονομία καυσίμων, το καθιστούν σίγουρα, ένα από τα best-selling compact hatchbacks στην κατηγορία του στην χώρα μας.

02

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το ολοκαίνουργιο μοντέλο της Suzuki βασίζεται στην παράδοση και την  κληρονομιά των προκατόχων του, δημιουργώντας μια ξεχωριστή εικόνα  που δεν είναι μόνο ευχάριστη, αλλά δίνει προτεραιότητα στην ποιότητα κατασκευής , την οικονομία και την ασφάλεια.Ειναι χαρακτηριστικό οτι το SWIFT έχει κυκλοφορήσει σε 169 χώρες πραγματοποιώντας συνολικές πωλήσεις άνω των 9 εκατομμυρίων μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2024.

ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ

Διατηρώντας το χαρακτηριστικό στυλ των προκατόχων του, το νέο SWIFT είναι πλήρως ανασχεδιασμένο σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές του μοντέλου, ξεφεύγοντας από τα συνηθισμένα της κατηγορίας και δημιουργώντας ένα δικό του ξεχωριστό προφίλ που εντυπωσιάζει.

ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΑΣΚΑ

Το νέο SWIFT αποπνέει σιγουριά, σχεδιαστική αυτοπεποίθηση και σαφή ξεχωριστό χαρακτήρα με την  ανασχεδιασμένη μάσκα με γρίλιες σε μαύρο χρώμα και τα  χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα σε σχήμα L, που δένουν αρμονικά με τις στρογγυλεμένες γραμμές των φτερών.

ΡΕΥΣΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΟΡΟΦΗΣ

Οι στιβαρές πλαϊνές γραμμές, σε συνδυασμό με τις ρευστές γραμμές της οροφής προσδίδουν στο νέο SWIFT ένα εντυπωσιακό στυλ που ξεχωρίζει. Ο δυναμικός και μοντέρνος χαρακτήρας του μοντέλου τονίζεται ακόμη περισσότερο από τα πίσω φώτα τριών διαστάσεων και τον φαρδύ πίσω προφυλακτήρα που ξεχωρίζει.

08

ΝΕΑ ΧΡΩΜΑΤΑ

Η γκάμα των χρωμάτων του νέου SWIFT αποτελείται από 9 μονόχρωμες επιλογές και 4 διχρωμίες, ενώ συμπεριλαμβάνονται και νέοι εντυπωσιακοί  συνδυασμοί , όπως το Frontier Blue Pearl Metallic και το Cool Yellow Metallic. Το νέο Frontier Blue Pearl Metallic όπως και το εντυπωσιακό Burning Red Pearl Metallic, διαθέτουν έντονους , ζωηρούς  και χαρακτηριστικούς τόνους  συμβολίζοντας τη νέα γενιά χρωμάτων της Suzuki. Οι δύο αυτές επιλογές διαθέτουν τριπλή επίστρωση χρώματος, προσφέροντας καλύτερη υφή και  έντονες  αποχρώσεις.

ΤΡΙΑΣΔΙΑΣΤΑΤΟ ΧΡΩΜΑ

Το χρώμα με «εμφάνιση καραμέλας» είναι ένα τρισδιάστατο επικαλυπτικό χρώμα, όπου μια διαφανής βαφή εφαρμόζεται πάνω από μια ασημί βασική στρώση, ακολουθούμενη από μια διαφανή επικάλυψη, γεγονός που  δημιουργεί ένα ζωντανό και βαθύ χρώμα σαν της καραμέλας. Το Μεταλλικό Frontier Blue Pearl και το Μεταλλικό Burning Red Pearl είναι χρώματα «Candy-like colour».

ΚΑΛΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΧΩΡΩΝ

Το νέο SWIFT διαθέτει καλή εκμετάλλευση χώρων με αποτέλεσμα άνετη  και ευρύχωρη, για τις εξωτερικές διαστάσεις του, καμπίνα, με προσεγμένο εργονομικό σχεδιασμό και ποιότητα κατασκευής.

Τέσσερις επιβάτες βολεύονται με άνεση στα ταξίδια, ενώ ο χώρος αποσκευών που κυμαίνεται από 265 ως 980 λίτρα επαρκή πλήρως για τις αποσκευές τους.

ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ

Η θέση οδήγησης του νέου μοντέλου προσφέρει όχι μόνο βελτιωμένη εργονομία, αλλά καλύτερη οδηγική αίσθηση, με τα χειριστήρια να είναι οδηγοκεντρικά τοποθετημένα για ευκολότερη  χρήση.

 Τα όργανα του  πίνακα οργάνων είναι περισσότερο ευανάγνωστα πλέον και η αυξημένη ορατότητα αποτελεί σύμμαχο του οδηγού στην κίνηση της πόλης.

Η διακριτική διχρωμία σε μαύρο και ανοιχτό γκρι στις επιφάνειες του ταμπλό και στην επένδυση των μπροστινών θυρών, σε συνδυασμό με τις λεπτομέρειες σε σατινέ επιμετάλλωση και σκούρο ασημί χρώμα, ενισχύουν τη δυναμική σπορ εμφάνιση του εσωτερικού. 

ΟΘΟΝΗ ΑΦΗΣ

Η νέα οθόνη αφής HD 9 ιντσών προσφέρει γρήγορη και ακριβή απόκριση σε κάθε άγγιγμα. Είναι συμβατή με Apple CarPlay® και Android Auto™ μέσω ασύρματης σύνδεσης με το κινητό τηλέφωνο και σύνδεσης USB, υποστηρίζει δυνατότητα αναγνώρισης φωνής, αναπαραγωγή μουσικής μέσω Bluetooth® και εμφανίζει πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του οχήματος.

ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Ανάμεσα στα νέα προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, σημειώνουμε χαρακτηριστικά:

1. Σύστημα Υποβοήθησης Πέδησης II (DSBS II)
Ένα ραντάρ απόστασης και μία κάμερα χρησιμοποιούνται συνδυαστικά για την ανίχνευση οχημάτων, ποδηλάτων και πεζών μπροστά από το όχημα και βοηθούν στην αποφυγή των μετωπικών, διαγώνιων και πλευρικών συγκρούσεων. Όταν ανιχνευτεί κίνδυνος σύγκρουσης, ενεργοποιούνται ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις. Εάν ο οδηγός δεν φρενάρει επαρκώς, η υποβοήθηση πέδησης ενεργοποιείται αυτόματα για να βοηθήσει στην επιβράδυνση του οχήματος. Σε αυξημένη πιθανότητα σύγκρουσης, το σύστημα ενεργοποιεί τα φρένα αυτόματα για να βοηθήσει στη μείωση της δύναμης πρόσκρουσης και στον περιορισμό των υλικών ζημιών.

2.Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας (Lane Keep Assist, LKA)
Όταν το σύστημα adaptive cruise control είναι ενεργοποιημένο, το σύστημα διατήρησης λωρίδας βοηθάει τον οδηγό να παραμένει στη λωρίδα του. Επιπλέον, σε περίπτωση που ανιχνεύσει παρακείμενο όχημα ή άλλο εμπόδιο πολύ κοντά στο όχημα του οδηγού, παρέχει υποβοήθηση του τιμονιού για διατήρηση ασφαλούς απόστασης.

3. Σύστημα Ανίχνευσης Κόπωσης Οδηγού (Driver Monitoring System, DMS)
Μέσα από ενσωματωμένη κάμερα στον πίνακα οργάνων, ανιχνεύονται τα μάτια και το πρόσωπο του οδηγού. Εάν το σύστημα αντιληφθεί ότι ο οδηγός νυστάζει, έχει αποκοιμηθεί, ή δεν κοιτάζει το δρόμο, ενεργοποιείται ηχητική προειδοποίηση που συνοδεύεται από αντίστοιχη ένδειξη στην οθόνη του πίνακα οργάνων.

11

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Τα επιπλέον  συστήματα ασφάλειας που συνοδεύουν το νέο μοντέλο ειναι:

  • Σύστημα αποφυγής αλλαγής λωρίδας (Lane Departure Prevention)
  • Adaptive Cruise Control (ACC)
  • Λειτουργία αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition)
  • Σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου (Blind Spot Monitor)
  • Σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας (RCTA)
  • Σύστημα κλήσεων έκτακτης ανάγκης eCall

ΝΕΟΣ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο  νέας σχεδίασης τρικύλινδρος 12 βάλβιδος κινητήρας βενζίνης 1,2 λίτρων Z12E του καινούριου SWIFT πετυχαίνει θερμική απόδοση έως και  40% (καύσιμο RON95), με αποτέλεσμα καλύτερη οικονομία καυσίμου.

Άλλα χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα περιλαμβάνουν τη μείωση του βάρους του , τη μείωση των εκπομπών ρύπων και την αύξηση της ροπής σε χαμηλές στροφές λειτουργίας για καλύτερη απόκριση και συνολική απόδοση.

ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ

Σε σύγκριση με τον προηγούμενο κινητήρα K12D, έχει επιτευχθεί υψηλότερη οικονομία καυσίμου με τους εξής τρόπους:

1. Βελτιστοποίηση του στροβιλισμού του μείγματος στον κύλινδρο για ταχύτερη καύση.

2. Χρησιμοποίηση ενός ενδιάμεσου μηχανισμού κλειδώματος στο μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής VVT.

3. Αύξηση του ρυθμού ροής της βαλβίδας EGR.

4. Υιοθέτηση μηχανισμού εντατήρα εκκρεμούς λειτουργίας και χρήση ηλεκτρικής αντλίας νερού.

ΜΕΙΩΜΕΝΟΙ ΡΥΠΟΙ

Επίσης, ο αριθμός εκπεμπόμενων σωματιδίων (PN) έχει μειωθεί με την καταστολή της ατελούς καύσης, που μπορεί να συμβαίνει με υψηλότερες σχέσεις συμπίεσης και με τη χρήση τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα και ενός φίλτρου σωματιδίων βενζίνης που ονομάζεται GPF (φίλτρο σωματιδίων βενζίνης).

ΗΠΙΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Στο νέο μοντέλο , ο ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος κινητήρας των 1197 κυβικών εκατοστών με ψεκασμό πολλαπλών σημείων, που αποδίδει 82 ίππους στις 5700 στροφές και διαθέτει ροπή 112 Nm/4500, συνδυάζεται  με το ήπιο υβριδικό σύστημα 12V SHVS για περαιτέρω βελτιωμένη  απόδοση και λιγότερους ρύπους. Το ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS μετατρέπει την κινητική ενέργεια που παράγεται κατά την επιβράδυνση και την αποθηκεύει στην μπαταρία ιόντων λιθίου. Το ηλεκτρικό μοτέρ ISG (Integrated Starter Generator) βοηθά κατά περίπτωση τον θερμικό κινητήρα κατά την επιτάχυνση εξασφαλίζοντας υψηλότερη απόδοση και καλύτερες επιδόσεις.

13

ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Σε συνδυασμό με το νέο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων και το χαμηλότερο βάρος του αμαξώματος, οι επιδόσεις κρίνονται ανταγωνιστές για την κατηγορία του. Τα 0-100 χλμ /ωρ εμφανίζονται σε  11.9  δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ακουμπά τα  170  χλμ /ωρ.

Από πλευράς κατανάλωσης το νέο μοντέλο αποδεικνύεται όχι απλά απόλυτα ανταγωνιστικό στην κατηγορία του αλλά εξαιρετικά οικονομικό επιτυγχάνοντας τιμές που συχνά κυμαίνονται κάτω από τα 4.4 λίτρα ενώ μια μέση τιμή είναι τα 4.9 με 5.0/100χλμ , που δεν ανεβαίνουν πολύ ακόμη και με βαρύ δεξί πόδι.

ΝΕΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, έχει σχεδιαστεί ειδικά για τον νέο κινητήρα και το συγκεκριμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης, ώστε να εξασφαλιστεί καλύτερη οικονομία καυσίμου και απόδοση ισχύος. Το συγχρονιζέ και η διαδρομή του μοχλού ταχυτήτων έχουν βελτιστοποιηθεί για τη μείωση της απαιτούμενης δύναμης κατά την αλλαγή των σχέσεων όπως και ο βαθμός σκληρότητας του σχετικού ελατηρίου,  για να εξασφαλίζεται ομαλότερη και πιο εύκολη, εμπλοκή των σχέσεων.

ΝΕΟ  ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ

Τα μοντέλα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτουν  νέας σχεδίασης και κατασκευής υψηλής απόδοσης CVT κιβώτιο, σχεδιασμένο για τον νέο κινητήρα. Ο μετατροπέας ροπής χρησιμοποιεί έναν αποσβεστήρα που έχει χαμηλότερη πλέον ακαμψία ώστε να απορροφά αποτελεσματικά τις περιστροφικές διακυμάνσεις του  κινητήρα, βελτιώνοντας έτσι την απόδοση NVH (Noise, Vibration, and Harshness ) και την οικονομία καυσίμου.

ΝΕΑ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΔΟΚΟΣ

Από πλευράς αναρτήσεων, στο εμπρός μέρος, η διάμετρος της αντιστρεπτικής ράβδου έχει μεγαλώσει και έχει αυξηθεί η σκληρότητα των  ελατηρίων. Ακόμη η διάμετρος της άρθρωσης με τους τροχούς έχει επίσης μεγαλώσει για να βελτιωθεί η ποιότητα και η αίσθηση του συστήματος μετάδοσης. Επιπλέον, έχουν προστεθεί φύλλα Teflon™ στις βάσεις στήριξης που  αυξάνουν την ακαμψία, μειώνοντας ταυτόχρονα τις τριβές των ταλαντώσεων. Συνολικά,  οι νέες αλλαγές , βοηθούν στη βελτίωση της αίσθησης του τιμονιού   στις γρήγορες στροφές, αυξάνοντας την συνολική σταθερότητα του οχήματος.

Στο πίσω μέρος επίσης , η διαδρομή της ανάρτησης έχει αυξηθεί ώστε να επιτρέψει στους πίσω τροχούς να παρακολουθούν καλύτερα την επιφάνεια του οδοστρώματος (μόνο για μοντέλα 2WD).

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ

Σε σύγκριση με το απερχόμενο SWIFT, η οδηγική συμπεριφορά έχει αναβαθμιστεί σημαντικά μέσω μιας σειράς βελτιώσεων που εξασφαλίζουν:

1. Καλύτερη αίσθηση του  οχήματος , που επιτυγχάνεται με συνδυασμό του νέου κινητήρα Z12E, της υποβοήθησης ISG και του βάρους κάτω των 1.000 κιλών.

2. Βελτίωση της συνολικής πρόσφυσης με τη μείωση των κλίσεων του αμαξώματος στις στροφές.

3. Καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι, με τη μείωση του χρόνου απόκρισης κατά την περιστροφή.

Στην πράξη το νέο διαθέτει καλύτερη πλέον οδηγοκεντρική αίσθηση του δρόμου σε συνδυασμό με έναν σαφή σπορ χαρακτήρα, που εμπνέει τον οδηγό σε κάθε περίπτωση. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες, η κατευθυντικότητα στις υψηλές ταχύτητες υποδειγματική  και ο έλεγχος του οχήματος ακόμη και στα όρια πρόσφυσης δεν αφήνει περιθώρια για επικρίσεις. Το ίδιο ισχύει και για τα φρένα που αποδεικνύονται αποτελεσματικά και ανθεκτικά ακόμη και στην σκληρή χρήση.

Τέλος βελτιωμένη και καλύτερη από πρώτα είναι η άνεση των επιβατών και η ησυχία κύλισης.

swift interior.3665adb

ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ

Στα τετρακίνητα μοντέλα, για όσους επιθυμούν το κάτι παραπάνω, το ALLGRIP AUTO είναι ένα νέο αυτόματο σύστημα τετρακίνησης που ενεργοποιείται μόλις εντοπίσει απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός τροχούς. Σε περίπτωση ανίχνευσης ολίσθησης των εμπρός τροχών, ενεργοποιείται ο συνεκτικός συμπλέκτης, ώστε να μεταφέρει αυτόματα ροπή στους πίσω τροχούς, προσφέροντας έτσι πρόσφυση για πιο άνετη και ασφαλή οδήγηση σε χιονισμένους δρόμους ή ολισθηρές επιφάνειες.

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ

Το νέο μοντέλο προσφέρει σαφώς καλύτερη αεροδυναμική. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκαν εκτεταμένες δοκιμές σε αεροσήραγγα που αναπαράγει τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης και έγιναν οι παρακάτω αλλαγές και βελτιώσεις.

  • Εμπρός προφυλακτήρας με ομαλότερο αεροδυναμικό σχήμα, χωρίς διακοσμητικά στοιχεία.
  • Πρόσθιοι εκτροπείς αέρα ειδικά ανασχεδιασμένοι για βελτιστοποίηση της ροής αέρα γύρω από τα εμπρός ελαστικά.
  • Πλαϊνά κάτω σπόιλερ που βοηθούν στην αύξηση της ροής αέρα κάτω από το δάπεδο και γύρω από τα πίσω ελαστικά.
  • Αεροτομή πίσω πόρτας που μειώνει περαιτέρω την αεροδυναμική αντίσταση.
  • Σπόιλερ οροφής που επίσης μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση για καλύτερη απόδοση.
  • Ειδικά σχεδιασμένη πίσω κολόνα (C-Pilar) για μείωση της συνολικής αεροδυναμικής αντίστασης.
  • Νέες ζάντες αλουμινίου που μειώνουν την ροή αέρα γύρω τους, με αποτέλεσμα να έχει επέλθει συνολικά μείωση της τιμής οπισθέλκουσας.

ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ

To SUZUKI CONNECT χρησιμοποιεί τη μονάδα επικοινωνίας δεδομένων (DCM) του οχήματος, ώστε  ο οδηγός να παραμένει διαρκώς συνδεδεμένος με το αυτοκίνητό , ανά πάσα στιγμή, επωφελούμενος ταυτόχρονα από τις προηγμένες λειτουργίες της συγκεκριμένης εφαρμογής SUZUKI CONNECT. Για επιπλέον ευκολία μάλιστα , ορισμένες λειτουργίες του SUZUKI CONNECT είναι διαθέσιμες μέσω της οθόνης αφής HD 9 ιντσών.

ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ

Ειδικότερα στις βασικές λειτουργίες ενημέρωσης και πληροφόρησης περιλαμβάνονται  :

  • Ειδοποίηση και ενημέρωση κατάστασης οχήματος
  • Εντοπιστής τυχόν σταθμευμένου αυτοκινήτου
  • Πληροφόρηση και ενημέρωση ιστορικού οδήγησης
  • Ειδοποίηση τυχόν περιορισμών και απαγορεύσεων Κυκλοφορίας
  • Ειδοποίηση και ενημέρωση κατάστασης ασφαλείας
  • Ειδοποίηση λειτουργίας προειδοποιητικών λυχνιών
  • Ειδοποίηση και ενημέρωση απαραίτητης περιοδικής Συντήρησης

ΠΡΟΣΙΤΕΣ ΤΙΜΕΣ

Οι τιμές του νέου μοντέλου ξεκινούν για την έκδοση GL από τα 18. 450 ευρώ σαν δικίνητο και τα 20.600 ευρώ σαν τετρακίνητο, για να ανέβουν αντίστοιχα στα 19.530 και 21.680 ευρώ στην έκδοση GL+ και να κορυφωθούν στα 21.250 και 23.250 ευρώ αντίστοιχα στις εκδόσεις GLX. Τιμές ιδιαίτερα ανταγωνιστικές στο σύνολο τους για την συγκεκριμένη κατηγορία.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Στα χρόνια που πέρασαν από την πρώτη γενιά πολλά άλλαξαν στις συνθήκες της αυτοκίνησης και οι οδηγικές απαιτήσεις διαφοροποιήθηκαν σημαντικά. Η  Suzuki όμως ποτέ δεν έχασε το πλεονέκτημα της πρωτοπορίας.

Συνεπές με την παράδοση, το νέο SWIFT, συνεχίζει να πρωτοπορεί, όντας ένα από τα λίγα οδηγοκεντρικά οχήματα της συγκεκριμένης κατηγορίας, προσφέροντας, πέρα από την νέα εντυπωσιακή εμφάνιση, χώρους πληρότητα εξοπλισμού ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, ιδιαίτερα εξελιγμένα συστήματα πληροφόρησης, συνδεσιμότητας και υποβοήθησης του οδηγού  και πάνω απ’ όλα ποιότητα κατασκευής και μοναδική αξιοπιστία, όλα σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές. Το νέο μοντέλο δεν ακροβατεί ανάμεσα σε δύο κόσμους, της οδηγικής απόλαυσης και της αξιοπιστίας, κάνει κάτι ακόμη καλύτερο. Τα συνδυάζει πλουσιοπάροχα και τα  δύο με μοναδικό τρόπο.

 

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ