Με το νέο S Cross η Ιαπωνικής φίρμα με την μεγάλη παράδοση και την τεράστια εμπειρία στον χώρο των 4Χ4,έρχεται να δώσει μια αποστομωτική απάντηση στο ανταγωνισμό που δύσκολα πλέον μπορεί να παρακολουθήσει.
ΝΕΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Η εντυπωσιακή εμπρός μάσκα σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα χαρίζει μια νότα δυναμισμού και δύναμης που συμπληρώνει τους κομψούς προβολείς και τα πίσω φώτα LED. Τα τετραγωνισμένα φρύδια στους θόλους των μπροστινών και των πίσω τροχών, σε συνδυασμό με τις εντυπωσιακές λεπτομέρειες ασημί χρώματος στο μπροστινό και το πίσω μέρος χαρίζουν τον απαραίτητο δυναμικό χαρακτήρα ενός SUV στο νέο S-CROSS.
ΑΝΕΤΟ ΣΑΛΟΝΙ
Η νέα ευρύχωρη καμπίνα έχει σχεδιαστεί για την άνεση έως και 5 ενηλίκων, ενώ ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος χωρητικότητας 430 λίτρωνείναι εξαιρετικά ευέλικτος για να υποστηρίξει τον οδηγό σε πληθώρα υπαίθριων δραστηριοτήτων και ψυχαγωγίας. Η πανοραμική ηλιοροφή και το κομψά εξοπλισμένο εσωτερικό ενισχύουν ακόμα περισσότερο την οδηγική εμπειρία.
ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Συνδυάζοντας τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα BOOSTERJET 1,4 λίτρων άμεσου ψεκασμού που προσφέρει άφθονη ροπή και το ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V SHVS, το νέο S-CROSS εξασφαλίζει οικονομία καυσίμου αλλά και καλες επιδόσεις. Σε αυτά προστίθεται και το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP SELECT, μια οθόνη ηχοσυστήματος 9 ιντσών αλλά και μια σειρά από προηγμένα συστήματα ασφάλειας, για την πιο ολοκληρωμένη εμπειρία SUV.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ
Ακόμη και με την πρώτη ματιά, το νέο S-CROSS δείχνει ένα SUV με δυναμική εμφάνιση. Η προσοχή στη λεπτομέρεια τόσο στην εξωτερική όσο και στην εσωτερική σχεδίαση δημιουργεί ένα ολοκληρωμένο πακέτο που εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο τον απαραίτητο δυναμικό SUV χαρακτήρα του, αλλά και μια αίσθηση κομψότητας.
ΝΕΑ ΜΑΣΚΑ
Η πρώτη εντύπωση δημιουργείται από την εντυπωσιακή εμφάνιση της μπροστινής μάσκας σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα. Το λογότυπο S δεσπόζει ανάμεσα σε χρωμιωμένες μπάρες που απογειώνουν την αίσθηση δυναμισμού της μεγάλης εντυπωσιακής μάσκας. Στο μπροστινό και στο πίσω μέρος υπάρχουν λεπτομέρειες ασημί χρώματος που αναδεικνύουν τον αναμφισβήτητα δυναμικό χαρακτήρα του νέου S-CROSS. Οι προβολείς και τα πίσω φώτα LED προσθέτουν μια ακόμη πινελιά στο στυλ, ενώ τα τετραγωνισμένα προστατευτικά φρύδια των θόλων των τροχών δημιουργούν μια αίσθηση αυτοπεποίθησης στην πλευρική σχεδίαση, στην οποία οι μυώδεις γραμμές του αυτοκινήτου ενισχύονται από τη δυναμική φύση της σχεδίασης. Οι ασημί ενσωματωμένες ράγες οροφής είναι τόσο εντυπωσιακές όσο και λειτουργικές ενώ ενισχύουν τη δυναμική εμφάνιση και την αεροδυναμική του οχήματος.
ΣΕ ΟΚΤΩ ΧΡΩΜΑΤΑ
Το νέο S-CROSS είναι διαθέσιμο σε οκτώ χρώματα, για να καλύψει περισσότερες επιλογές. Στα χρώματα της σειράς Pearl Metallic περιλαμβάνονται τα Titan Dark Gray, Cosmic Black και Canyon Brown. Στη σειρά των χρωματικών τόνων Pearl περιλαμβάνονται το Cool White, Energetic Red και Sphere Blue. Τα χρώματα Silky Silver Metallic και το απλό λευκό White ολοκληρώνουν τη χρωματική παλέτα.
ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΕΥΡΥΧΩΡΙΑ
Το νέο S-CROSS χαρακτηρίζεται από δυναμική εξωτερική σχεδίαση, με το εσωτερικό του εκφράζει κατά το δυνατόν, την πεμπτουσία της άνεσης. Η ευρύχωρη καμπίνα μοιάζει να συνδιαλέγεται με το εξωτερικό περιβάλλον χάρη στις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που προσφέρουν εξαιρετική ορατότητα στον οδηγό. Από το μεγάλο παρ-μπριζ έως την πανοραμική ηλιοροφή, η καμπίνα δίνει αίσθηση ευρυχωρίας και είναι άνετη. Τα εργονομικά δερμάτινα καθίσματα διαθέτουν πλεκτή σχεδίαση, με συνθετικό δέρμα στο κέντρο, το οποίο ταιριάζει με την εκλεπτυσμένη αισθητική που πρεσβεύει το μοντέλο. Η σχεδίαση του ταμπλό αναδεικνύει τον κομψό και λειτουργικό χαρακτήρα του οχήματος και τα προηγμένα συστήματα τεχνολογιών που διαθέτει. Το μεγάλο πλάτος του πίνακα οργάνων διαθέτει τρισδιάστατη σχεδίαση για μια πιο δυναμική όψη υψηλής ποιότητας. Το υψηλό επίπεδο της τεχνολογίας του εσωτερικού χώρου γίνεται αισθητό χάρη σε διάφορα στοιχεία, όπως η οθόνη ηχοσυστήματος 9 ιντσών, η οποία προσφέρει δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με smartphone και προβάλλει διάφορες πληροφορίες για το όχημα. Η αίσθηση της προηγμένης τεχνολογίας ενισχύεται επίσης χάρη στον επιλογέα του συστήματος ALLGRIP SELECT και τον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ο οποίος προσφέρει την δυνατότητα στους συνεπιβάτες να επιλέξουν διαφορετική θερμοκρασία για τον οδηγό και τους επιβάτες, εξασφαλίζοντας το ιδανικό κλίμα στην καμπίνα ανάλογα με τις προτιμήσεις του καθενός. Γενικά από την ευρύχωρη καμπίνα έως την ευελιξία του αποθηκευτικού χώρου, το νέο S-CROSS είναι σχεδιασμένο για να καλύπτει πολλές ανάγκες του οδηγού.
ΑΠΛΕΤΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το νέο S-CROSS έχει σχεδιαστεί για έως και 5 ενήλικες και εξακολουθεί να προσφέρει άπλετο χώρο ακόμα και όταν είναι κατειλημμένες και οι πέντε θέσεις. Στον βωμό της άνεσης των μπροστινών καθισμάτων δεν θυσιάζεται η άνεση των πίσω επιβατών, οι οποίοι έχουν ακόμα και την επιλογή να αλλάξουν τη θέση του καθίσματός τους για περισσότερη χαλάρωση. Η καμπίνα διαθέτει άπλετο αποθηκευτικό χώρο και παροχές που επιτρέπουν στους επιβάτες να χαλαρώσουν και να απολαύσουν την διαδρομή.
ΔΙΑΙΡΟΥΜΕΝΟ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑ
Το διαιρούμενο πίσω κάθισμα κατά 60:40 εξασφαλίζει τη δυνατότητα πολλαπλής εκμετάλλευσης του χώρου για πολλές διαφορετικές αποσκευές, οι οποίες αποθηκεύονται στον ευρύχωρο αποθηκευτικό χώρο χωρητικότητας 430 λίτρων. Ανεξάρτητα από τη δραστηριότητα ψυχαγωγίας που θα επιλέγεις, το νέο S-CROSS προσφέρει τον χώρο και την άνεση που χρειάζεται για τη μεταφορά πέντε ενηλίκων και όλου του εξοπλισμού τους, χωρίς να θυσιάζεται η αισθητική του.
ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΗΛΙΟΡΟΦΗ
Τα διπλά συρόμενα γυάλινα πάνελ δημιουργούν ένα εξαιρετικά μεγάλο άνοιγμα για την ηλιοροφή, την οποία μπορεί να απολαύσει κανείς από οποιοδήποτε κάθισμα του αυτοκινήτου. Όταν η πανοραμική ηλιοροφή είναι κλειστή, τα γυάλινα πάνελ έχουν συνδυαστικό μήκος 1.000 mm. Όταν η ηλιοροφή είναι ανοιχτή, το άνοιγμα έχει μήκος 560 mm.
Στον επιπλέον εξοπλισμό του νέου S-CROSS περιλαμβάνονται επίσης:
- Κονσόλα οροφής με φώτα ανάγνωσης
- Κεντρικό κουτί μπροστινής κονσόλας με θύρα USB
- Κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός και κουτί κονσόλας
- Κεντρικό υποβραχιόνιο πίσω με ποτηροθήκες
ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Το νέο S-CROSS διαθέτει εξαιρετικά πολλές δυνατότητες προηγμένης τεχνολογίας , ενώ παράλληλα προσφέρει αίσθηση σιγουριάς και άνεσης.
Από την εξαιρετική απόδοση του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα BOOSTERJET 1,4 και του ήπιου υβριδικού συστήματος 48 V SHVS, έως τη σιγουριά που προσφέρει το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP SELECT και το μεγάλο εύρος συστημάτων ασφαλείας Suzuki Safety Support, το νέο S-CROSS μπορεί να καλύψει εύκολα τις ανάγκες οδηγού και επιβατών.
ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ
Το S-CROSS διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα BOOSTERJET 1,4 λίτρων άμεσου ψεκασμού που προσφέρει άφθονη ροπή. Ο υπερσυμπιεστής με μηχανισμό ψύξης ωθεί τον πεπιεσμένο αέρα στους κυλίνδρους προσφέροντας μέγιστη ροπή στις χαμηλές στροφές. Το σύστημα άμεσου ψεκασμού βελτιστοποιεί τον έλεγχο της ποσότητας, του χρονισμού και της πίεσης του καυσίμου για βελτιωμένη απόδοση και αποδοτικότητα. Επιπλέον, χάρη στον μεταβλητό χρονισμό της βαλβίδας εισαγωγής (VVT), τη βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR) και την υψηλότερη σχέση συμπίεσης, διασφαλίζεται ακόμα μεγαλύτερη αποδοτικότητα.
ΗΠΙΑ ΥΒΡΙΔΙΚΟ
Το έξυπνο υβριδικό σύστημα του νέου S-CROSS είναι σχεδιασμένο για επιδόσεις και οικονομία. . Το σύστημα μεγιστοποιεί την εξοικονόμηση καυσίμου σε διαδρομές χαμηλής ταχύτητας κι αυξάνει την ισχύ όταν χρειάζεται. Ουσιαστικά το S-CROSS διαθέτει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V SHVS. Το σύστημα αυτό αποτελείται από μια ηλεκτρογεννήτρια (ISG – Integrated Starter Generator) 48V με λειτουργία ηλεκτρικού κινητήρα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και έναν μετατροπέα τάσης 48-12V DC/DC. Το σύστημα χρησιμοποιεί την ενέργεια που ανακτά από την επιβράδυνση για την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου και για τη βελτίωση της οδηγικής απόδοσης. Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, το σύστημα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου περιορίζοντας τη ροπή του κινητήρα και αντισταθμίζοντας την ενέργεια αυτή μέσω της ηλεκτρογεννήτριας. Όταν το σύστημα κρίνει ότι ο οδηγός ζητά γρήγορη επιτάχυνση, μία από τις δύο λειτουργίες, ο έλεγχος αναπλήρωσης ροπής ή η ενίσχυση ροπής, ενισχύουν την απόκριση, την ομαλή κίνηση και την επιτάχυνση του οχήματος. Η ηλεκτρογεννήτρια θέτει τον κινητήρα σε λειτουργία ρελαντί κατά την επιβράδυνση και έτσι βελτιώνει ακόμα περισσότερο την εξοικονόμηση καυσίμου. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να υποστηρίζει τον κινητήρα όταν πληρούνται οι κατάλληλες προϋποθέσεις. Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, όπως σημειώσαμε το σύστημα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου περιορίζοντας τη ροπή του κινητήρα και αντισταθμίζοντας την ενέργεια αυτή μέσω της ηλεκτρογεννήτριας. ο οδηγός ζητά γρήγορη επιτάχυνση, μία από τις δύο λειτουργίες, ο έλεγχος αναπλήρωσης ροπής ή η ενίσχυση ροπής ενισχύουν την απόκριση, την ομαλή κίνηση και την επιτάχυνση του οχήματος.
ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ
Το νέο μοντέλο, είτε σαν δικίνητο, είτε σαν τετρακίνητο ανταποκρίνεται θετικά σε κάθε έδαφος και οποιεσδήποτε συνθήκες οδήγησης.
Σε συνδυασμό με το σύστημα ALLGRIP SELECT που αποτελεί αποκλειστική τεχνολογία τετρακίνησης της Suzuki εξασφαλίζεται πολύ καλή πρόσφυση σε κάθε έδαφος. Τέσσερις λειτουργίες με εύκολη επιλογή (Auto, Sport, Snow και Lock) διευκολύνουν τον οδηγό να επιλέξει τη ρύθμιση τετρακίνησης που ταιριάζει καλύτερα στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης προσαρμόζει τη ροπή που μεταφέρεται στους πίσω τροχούς και αξιοποιεί το ESP®, την ενέργεια του κινητήρα, το σύστημα διεύθυνσης και άλλα ενσωματωμένα συστήματα, για τη χρήση των τεσσάρων λειτουργιών οδήγησης.
ΟΘΟΝΗ ΕΝΝΕΑ ΙΝΤΣΩΝ
Η οθόνη του ηχοσυστήματος διαθέτει τις πιο σύγχρονες ψηφιακές δυνατότητες, όπως το Apple CarPlay®, το Android Auto™, την αναγνώριση φωνής και την πραγματοποίηση κλήσεων μέσω της λειτουργίας Bluetooth®. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης ραδιόφωνο, συσκευή αναπαραγωγής μουσικής και ταινιών μέσω USB, αλλά και η δυνατότητα αναπαραγωγής μουσικής μέσω iPod και Bluetooth®. Για να μην χάνειςτην επαφή με το όχημά , στην οθόνη αυτή εμφανίζονται και κάποιες πληροφορίες, όπως οι λεπτομέρειες εξοικονόμησης καυσίμου, η αυτονομία οδήγησης, η ροή ενέργειας του υβριδικού συστήματος, αλλά και προειδοποιήσεις και εικόνες από την κάμερα οπισθοπορείας, την πανοραμική κάμερα 360 μοιρών και τους πίσω αισθητήρες στάθμευσης.
ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Στο βασικό εξοπλισμό των εκδόσεων GL και GL+ περιλαμβάνεται μια οθόνη WVGA 7'', ενώ η έκδοση GLX διαθέτει οθόνη HD 9'' και ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης που υποστηρίζει ακόμα και τη λειτουργία αναγνώρισης φωνής.
ΕΓΧΡΩΜΗ ΟΘΟΝΗ
Στον πίνακα οργάνων, η έγχρωμη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 4,2” απεικονίζει γραφικά μια ποικιλία πληροφοριών για την υποστήριξη της οδήγησης.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ
Όπως τονίζει η Suzuki ενας από τους σημαντικότερους παράγοντες μιας άνετης και ξένοιαστης οδηγικής εμπειρίας είναι η σιγουριά που αισθάνεται ο οδηγός για το αυτοκίνητό του και για τις οδηγικές του ικανότητες. Πάνω σε αυτή ιδέα το Suzuki Safety Support κάνει πολύ απλά την οδήγηση ασφαλή και πολύ πιο διασκεδαστική. Το νέο S-CROSS διαθέτει τα προηγμένα συστήματα ασφαλείας Suzuki Safety Support, αξιοποιώντας τις κάμερες και τους αισθητήρες, για να υποστηρίξει τον οδηγό στην οδήγηση αλλά και στον τομέα της ασφάλειας.
ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΛΕΙΖΕΡ
Κατά την εμπροσθοπορεία, η μονή κάμερα και ο αισθητήρας λέιζερ κρίνουν αν υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης με οχήματα ή πεζούς. Μόλις ανιχνευτεί κάποια δυνητική κατάσταση σύγκρουσης, το σύστημα DSBS εκπέμπει μια προειδοποίηση ή ενεργοποιεί αυτόματα το σύστημα πέδησης, ανάλογα με τις συνθήκες.
ΑΣΦΑΛΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
Το σύστημα Adaptive Cruise Control στο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων διαθέτει λειτουργία Stop & Go. Βοηθά την επιτάχυνση και την πέδηση διατηρώντας ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Όταν είναι απαραίτητο, όπως σε περιπτώσεις κυκλοφοριακής συμφόρησης, η λειτουργία Stop & Go μπορεί να ακινητοποιήσει εντελώς το αυτοκίνητο και, στη συνέχεια, όταν το προπορευόμενο όχημα μετακινηθεί, μπορεί να κινήσει ξανά το αυτοκίνητο εντός 2 δευτερολέπτων.
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ
Η προβολή 360 μοιρών βελτιώνει την ασφάλεια και την άνεση. Τέσσερις κάμερες (μπροστά, πίσω και δύο πλευρικά) προσφέρουν πληθώρα εικόνων, έτσι ώστε ο οδηγός να έχει καλύτερη εικόνα του οχήματος, συμπεριλαμβανομένης και μιας εικόνας 3D για ασφαλή εκκίνηση, καθώς και μια εικόνα του οχήματος σε κάτοψη για ασφαλέστερη στάθμευση. Η λειτουργία αυτή είναι διαθέσιμη στην οθόνη ηχοσυστήματος 9'', η οποία περιλαμβάνεται στον εξοπλισμό της έκδοσης GLX.
ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗΣ
Σε ταχύτητες 60 χλμ/ώρα και άνω, η κάμερα ανιχνεύει τη λευκή διαγράμμιση των λωρίδων στα αριστερά και στα δεξιά του οχήματος και ειδοποιεί τον οδηγό με μια ηχητική προειδοποίηση και μια προειδοποιητική ένδειξη όταν κρίνει ότι το όχημα παρεκκλίνει από τη λωρίδα του.
ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΛΩΡΙΔΑΣ
Σε ταχύτητες 65 χλμ/ώρα και άνω, η κάμερα χρησιμοποιείται για τον εντοπισμό της λωρίδας στην οποία κινείται το όχημα. Όταν κρίνεται ότι το όχημα είναι πιθανό να παρεκκλίνει από τη λωρίδα του, το σύστημα DSBS βοηθά αυτόματα τον οδηγό να επαναφέρει το όχημα στη λωρίδα ελέγχοντας το τιμόνι μέσω του συστήματος διεύθυνσης.
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΤΡΟΠΗ
Σε ταχύτητες 60 χλμ/ώρα και άνω, η λειτουργία προειδοποίησης εκτροπής υπολογίζει την πορεία της κίνησης του οχήματος και ενημερώνει τον οδηγό με ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις σε περίπτωση παρέκκλισης του οχήματος που οφείλεται σε υπνηλία ή σε άλλες αιτίες.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΡΙΩΝ
Το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί την κάμερα για την ανίχνευση πινακίδων κυκλοφορίας, όπως όρια ταχύτητας, περιοχές όπου απαγορεύεται η προσπέραση, περιοχές όπου παύουν να ισχύουν περιορισμοί και άλλα βοηθητικά οδικά σήματα, και τα εμφανίζει στην οθόνη πολλαπλών ενδείξεων ως υπενθύμιση για τον οδηγό. Στην οθόνη μπορούν να εμφανίζονται έως και τρία οδικά σήματα ταυτόχρονα
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΥΦΛΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ
Εάν ο οδηγός ενεργοποιήσει το φλας και ανιχνευτεί κάποιο όχημα σε τυφλό σημείο, στον εξωτερικό καθρέφτη εμφανίζεται μια προειδοποιητική ένδειξη που αναβοσβήνει γρήγορα, η οποία συνοδεύεται και από μια ηχητική ειδοποίηση, προκειμένου η αλλαγή λωρίδας να γίνει με μεγαλύτερη ασφάλεια. Το σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου ανιχνεύει οχήματα που βρίσκονται ή πλησιάζουν τα πίσω τυφλά σημεία και στις δύο πλευρές του οχήματος.
ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Το σύστημα ελέγχου Hill Hold διευκολύνει την εκκίνηση σε ανηφόρες, καθώς δεν επιτρέπει στο όχημα να φύγει προς τα πίσω όταν ο οδηγός πάρει το πόδι του από το πεντάλ του φρένου για να πατήσει το πεντάλ του γκαζιού.
ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΠΙΣΘΙΑΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ
Όταν ο οδηγός κάνει όπισθεν για να εξέλθει από μια θέση στάθμευσης, αυτή η λειτουργία τον βοηθά να αποφύγει τυχόν συγκρούσεις. Εάν οι αισθητήρες ανιχνεύσουν ότι κάποιο όχημα πλησιάζει τα πίσω τυφλά σημεία, μια ηχητική προειδοποίηση, μια ένδειξη που αναβοσβήνει στον εξωτερικό καθρέφτη και μια ειδοποίηση στην οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, τον ενημερώνει για την κατάσταση.
ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΙΣΩ
Οι αισθητήρες στους προφυλακτήρες ανιχνεύουν εμπόδια και προειδοποιούν τον οδηγό με ηχητική ειδοποίηση και γραφικά στην οθόνη πολλαπλών ενδείξεων.
ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΟΙ 139 ίπποι του τούρμπο κινητήρα, σε συνδυασμό με τα καλά κλιμακωμένο κιβώτιο ταχυτήτων, εξασφαλίζουν στο αυτοκίνητο επιτάχυνση 9.5 δευτερολέπτων και τελική ταχύτητα 195 χλμ /ωρ, τιμές πολύ καλές για την κατηγορία και το βάρος των 1280 κιλών του αμαξώματος. Ταυτόχρονα οι τιμές κατανάλωσης εμφανίζονται ιδιαίτερα ανταγωνιστικές. Μια μέση τιμή 6.5 λίτρων είναι εύκολα εφικτή, ενώ με βαρύ πόδι εμφανίζονται τιμές 7.4 λίτρων/χλμ.
ΑΝΕΤΟ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ
Οι νέες αναρτήσεις σε συνδυασμό με τις σωστές ρυθμίσεις τους, εξασφαλίζουν θετική οδική συμπεριφορά σε κάθε περίπτωση χωρίς απρόοπτα και εκρήξεις. Ο οδηγός κάθεται ψηλά έχει πολύ καλή ορατότητα περιφερειακά, στρίβει με ασφάλεια, απολαμβάνει πολύ καλής κατευθυντικότητας και χειρίζεται ένα γρήγορο και ακριβές σύστημα διεύθυνσης. Το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος του επιτρέπει να κινείται άνετα εκτός ασφάλτου, σε εδάφη που πολλά οχήματα δεν μπορούν να πλησιάσουν, έχοντας σαν βοηθού αποτελεσματικά και ανθεκτικά φρένα.
Τέλος η άνεση των επιβατών κρίνεται πολύ καλή για την κατηγορία του οχήματος, ακόμη και σε πολύωρα ταξίδια.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Μία ολοκληρωμένη και εντυπωσιακή σχεδιαστικά πρόταση, με μακρά παράδοση πίσω της, που προσφέρει , μεγάλους χώρους επιβατών και αποσκευών, πληρότητα εξοπλισμού παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας, προηγμένες εφαρμογές συνδεσιμότητας, καλές επιδόσεις, χαμηλές τιμές κατανάλωσης, ασφαλή οδική συμπεριφορά και υποδειγματικές δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου. Και όλα αυτά σε τιμές, που δεν πλησιάζει εύκολα ο ανταγωνισμός.
του Δημήτρη Κληρονόμου