Νέο Suzuki Swace 140PS ... Τεχνολογία και οικονομία [test]

Νέο Suzuki Swace 140PS ... Τεχνολογία και οικονομία [test]

Έχοντας ήδη οδηγήσει την προηγούμενη έκδοση των 122 ίππων, η οποία μας  άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις, η νέα έκδοση των 140 ίππων έρχεται να υπενθυμίσει πώς ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο.

Έτσι πέρα από τους πολύ καλούς χώρους επιβατών και το  τεράστιο πορτ μπαγκάζ, στο οποίο μπορούν να χωρέσουν άνετα έξι βαλίτσες, το νέο πίνακα οργάνων, τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας και τις εξωτερικές αλλαγές, ο κινητήρας ήταν αυτός που θελήσαμε να εστιάσουμε ιδιαίτερα.

Παρά την αύξηση της ιπποδύναμης κατά 18 ίππους, από τους 122 στους 140 δηλαδή, οι εκπομπές ρύπων  παρέμειναν σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα , εξασφαλίζοντας μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο.

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ

Οδηγώντας το νέο Swace και έχοντας σύμμαχο την ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, τα Μακ Φέρσον μπροστά και το στάνταρ εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σε συνδυασμό με μια άνεση και πάτημα αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε ένα σκληρό τεστ οικονομίας σε πραγματικές συνθήκες κάνοντας χρήση του προγράμματος ECO και του EV (για πραγματική ηλεκτροκίνηση), μένοντας πραγματικά έκπληκτοι και πλήρως ικανοποιημένοι με τις τιμές που καταγράψαμε, όπως θα δούμε παρακάτω.

Original 6367 DSC0902

ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ

Το καινούργιο, φουλ υβριδικό Swace ήρθε ουσιαστικά να προστεθεί , στην ήδη εξηλεκτρισμένη γκάμα  της εταιρείας, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία Strong Hybrid, συμβάλλοντας έτσι θετικά στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Συνεπής η εταιρία στην παραγωγή αυτοκίνητών με ελάχιστο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, εξόπλισε το  Swace με ένα ιδιαίτερα προηγμένο υβριδικό σύστημα, το οποίο απαρτίζεται από τον ηλεκτροκινητήρα και τον θερμικό κινητήρα οι οποίοι συνεργάζονται θαυμάσια, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, για την  καλύτερη συνολική οικονομία.

ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ 140 ΙΠΠΩΝ

Η αυξημένη πλέον συνδυαστική ισχύς του τετρακύλινδρου ατμοσφαιρικού κινητήρα των  1798  κυβικών  και του ηλεκτροκινητήρα  , φθάνει πλέον τους 140 ίππους, και η ροπή τα 142 Nm, με αποτέλεσμα οι επιδόσεις του νέου μοντέλου να  κρίνονται ιδιαίτερα καλές και πλήρως ανταγωνιστικές, με την επιτάχυνση για τα  0 με 100 χλμ να αγγίζει τα 9.3 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να βρίσκεται τα 180  χλμ/ωρ.

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Είναι χαρακτηριστικό πως ενώ ο κατασκευαστής αναφέρει κατανάλωση  4,4 λ. /100 χλμ και ιδιαίτερα χαμηλές εκπομπές ρύπων, οι μετρήσιμες, τιμές που δεν απείχαν πολύ από την πραγματικότητα.

Μετρήσαμε λοιπόν πραγματική μέση κατανάλωση μέσα στην πόλη  4.6 με  4.7 λίτρα/100χλμ, η οποία  μπορεί με ελαφρύ δεξί πόδι, να κατέβει στα 3.8 με 4.2 λίτρα, ενώ στιγμιαία υπήρξαν και ενδείξεις  2.7 λίτρων, τις οποίες ατυχώς δεν καταφέραμε να φωτογραφήσουμε σαν αποδεικτικό στοιχείο, που δείχνει την θαυμάσια δουλειά των Ιαπώνων μηχανικών. Στο ταξιδι και χωρίς ιδιαίτερη προσοχή στο γκάζι, αλλά πάντα με φυσιολογικές ταχύτητες, τα 6.1 λίτρα που εμφανίσθηκαν σαν μέση τιμή είναι ένα πολύ καλό νούμερο.

Τιμές που κρίνονται εξαιρετικά χαμηλές για τα  1800 κυβικά , θυμίζουν κινητήρα ντίζελ, κατατάσσουν το όχημα στην κορυφή της κατηγορίας και αποδεικνύουν οτι μερικές φορές η αύξηση της ιπποδύναμης μπορεί να συμβαδίζει με την οικονομία.

Original 6371 ND48449

ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΗ ΜΑΣΚΑ

Το ξεχωριστό Swace  κερδίζει εύκολα τα βλέμματα με την επιβλητική νέα μάσκα να πλαισιώνεται από νέους δυναμικούς προβολείς LED με λειτουργία BI-LED. Κάθε λεπτομέρεια χαρακτηρίζεται από κομψότητα, δημιουργώντας μια ξεχωριστή αίσθηση, ενώ το τελικό σύνολο κερδίζει εύκολα τα βλέμματα.

ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΑΡΟΥΣ

Χαρακτηριστικό είναι πως το μεγάλο μέγεθος της μάσκας και o σχεδιασμός των προβολέων ομίχλης αποτελούν βασικά στοιχεία του νέου Sport σχεδιασμού της εταιρείας, με τις νέες κυψελωτές γρίλιες  έρχονται να τονίσουν περαιτέρω την Sport αίσθηση. Η σχεδίαση και η θέση του προφυλακτήρα συντελούν στο χαμηλό κέντρο βάρους για καλύτερη οικονομία και σταθερότητα, γεγονός που γίνεται εύκολα αντιληπτό. Επίσης στον πίσω προφυλακτήρα υπάρχουν ένθετα χρωμίου.

ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ

Το αυτοκίνητο είναι πλέον εξοπλισμένο με LED φώτα (μικρή και μεγάλη σκάλα).

H  μικρή και η μεγάλη σκάλα βρίσκονται σε μια λάμπα (BI-LED) για τη βέλτιστη  ενεργειακή απόδοση κι ορατότητα. Ο «διπλού J» σχεδιασμός των φώτων ημέρας προσδίδει έναν επιβλητικό χαρακτήρα στο αυτοκίνητο.

Η σχεδίαση με έντονες γραμμές στα φτερά και στις πόρτες καθώς και το σχήμα των παραθύρων, προσδίδουν έναν  σαφή Sport χαρακτήρα στο αυτοκίνητο, κάτι στο επέμειναν ιδιαίτερα οι σχεδιαστές.

Original 6372 ND48463

ΤΟΝΙΣΜΕΝΟ ΠΛΑΤΟΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ

Για  την επίτευξη χαμηλών εκπομπών ρύπων, οι ζάντες αλουμινίου είναι 16άρες. Οι διπλές ακτίνες τονίζουν τον χαρακτήρα Sport αλλά και το Business προφίλ του αυτοκίνητου.

Επίσης η σχεδίασή των πίσω φτερών και οι γραμμές των φωτιστικών σωμάτων τονίζουν το πλάτος του αμαξώματος.

Οι ράγες οροφής αλλά κι η κεραία με σχεδιασμό «πτερυγίου καρχαρία» είναι δύο ακόμη χαρακτηριστικά του swace.

NΕΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ

Εσωτερικά, ο νέος κομψός σχεδιασμός προσφέρει εργονομία κι άνεση σε όλους τους επιβάτες.

Ο  νέος εντυπωσιακός πίνακας οργάνων είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε να δημιουργείται η αίσθηση ενός ενιαίου συνόλου που ξεκινάει από το ταμπλό και επεκτείνεται μέχρι τα διακοσμητικά των θυρών, αγκαλιάζοντας οδηγό και συνεπιβάτες σε μια χαλαρωτική οδηγική εμπειρία. Οι μαλακές επενδύσεις, οι σπορ διακοσμητικές πινελιές σε χρώμα ασημί ή χρωμίου και η σχολαστική προσοχή στις λεπτομέρειες, αποτυπώνουν την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής.

Καινοτόμα χαρακτηριστικά όπως η οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, η λειτουργία κλιματισμού S-FLOW και η δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης κινητού είναι χαρακτηριστικά της προηγμένης τεχνολογίας του αυτοκινήτου.

Original 6347 ND48354

ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ

Χαρακτηριστική είναι επίσης η νέα  μεγάλη οθόνη αφής 10.5 ιντσών βρίσκεται στο κέντρο της κονσόλας και περιλαμβάνει την οθόνη Ενέργειας, Bluetooth®, με χειριστήρια επάνω στο τιμόνι καθώς και δυνατότητα υποστήριξης Apple CarPlay για iPhone, αλλά και Android Auto™ και MirrorLink™ για συμβατά smartphones, καλύπτοντας έτσι κάθε απαίτηση.

ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ

Ο εντυπωσιακός μεγάλος πίνακας οργάνων  χαρακτηρίζεται από τον στιλάτο φωτισμό που

διασφαλίζει ότι οι ενδείξεις είναι ευδιάκριτες και ευανάγνωστες.

Η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων μπορεί να ρυθμιστεί για προβολή αναλογικού ή  ψηφιακού ταχύμετρου. Περιλαμβάνει λειτουργίες όπως: Οδηγός οικονομικής επιτάχυνσης "ECO Accelerator Guidance", Ένδειξη ECO Score κ.α.

Επίσης, ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης (Normal, Eco, Sport) προσαρμόζεται αντίστοιχα και ο χρωματισμός της οθόνης.
Να σημειωθεί πως από τις ρυθμίσεις μπορεί να επιλεχθεί και Ελληνικό Menu, πράγμα που δεν συμβαίνει με όλα τα μοντέλα του ανταγωνισμού.

Επιπλέον, μία ακόμη τεχνολογική καινοτομία για τη εταιρεία αποτελεί το θερμαινόμενο τιμόνι, ενώ την άνεση στον τομέα αυτό συμπληρώνουν τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα που, κρίνονται απαραίτητα τις κρύες ημέρες.

Original 6349 ND48282

ΔΙΖΩΝΙΚΟΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ

Σημειώστε ότι η νέα τεχνολογία S-FLOW στον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό μεγιστοποιεί την αίσθηση της άνεσης στην καμπίνα, εξοικονομώντας παράλληλα ενέργεια. Με τη χρήση αισθητήρων προσφέρει κλιματισμό μόνο στις θέσεις όπου υπάρχουν επιβάτες, περιορίζοντας έτσι την άσκοπη κατανάλωση ενέργειας. Η τεχνολογία S-FLOW λαμβάνει επίσης ενδείξεις τόσο της εσωτερικής και εξωτερικής θερμοκρασίας όσο και της ηλιακής ακτινοβολίας προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή απόδοση του κλιματισμού με την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση ενέργειας. Η τεχνολογία αυτή προσφέρεται πλέον σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου.

Σημειωτέων ότι για την ευκολότερη φόρτιση των Smartphone (εφόσον υποστηρίζονται  από την συσκευή) υπάρχει η δυνατότητα επαγωγικής (ασύρματης) φόρτισης στην κεντρική κονσόλα, γεγονός που απαλλάσσει τον οδηγό από τις συνηθισμένες μέχρι τώρα αναγκαίες συνδέσεις με καλώδια.

ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ

Εντυπωσιάζει επίσης  ο απαλός ατμοσφαιρικός φωτισμός γύρω από τα υποβραχιόνια θυρών, γύρω από τον αποθηκευτικό χώρο της κεντρικής κονσόλας και γύρω από την κεντρική ποτηροθήκη, που ενισχύει την ορατότητα σε αυτά τα σημεία στο σκοτάδι, εξυπηρετώντας πολλαπλά τους επιβάτες.

ΕΥΡΥΧΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ ΠΙΣΩ

Χαρακτηριστικό πλεονέκτημα είναι το γεγονός ότι το νέο Swace διαθέτει 928 mm απόσταση μεταξύ των εμπρός και πίσω καθισμάτων προσφέροντας  αυξημένη  ευρυχωρία και άνεση στους πίσω επιβαίνοντες, ενώ συνολικά τέσσερα με πέντε άτομα θα βολευτούν άνετα και χωρίς μεγάλες υποχωρήσεις, παραμένοντας ξεκούραστα ακόμη και στις πολύωρες διαδρομές, όπου συνήθως επέρχεται κούραση στοιχείο που καταγράφεται στα υπέρ του αυτοκινήτου.

ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΩΡΟΣ ΦΟΡΤΩΣΗΣ

Ξεχωρίζει βέβαια εύκολα ο μεγάλος και άνετος χώρος αποσκευών που  μπορεί να χωρέσει αποσκευές με όγκο έως και 596 λίτρα, ενώ μπορεί να επεκταθεί με το κατέβασμα της πλάτης των πίσω καθισμάτων και να φτάσει έως τα 1.606 λίτρα. Η βάση του χώρου αποσκευών είναι διπλής όψεως. Η μία όψη έχει επένδυση μοκέτας ενώ η άλλη έχει επίστρωση με ανθεκτική στο νερό ρητίνη, για τη φόρτωση υγρών ή λερωμένων αντικειμένων, που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα όσοι μεταφέρουν συχνά κάθε λογής αντικείμενα με βροχερό καιρό.

Original 6339 ND48240

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ

Το προηγμένο υβριδικό σύστημα που κινεί το νέο Swace με τον ηλεκτροκινητήρα, τον θερμικό κινητήρα ή και με τους  δύο, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, προσφέρει όχι μόνο εξοικονόμηση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων, αλλά και ομαλή κύλιση και δυναμική επιτάχυνση που εντυπωσιάζουν.

ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Ο  ιδιαίτερα προηγμένος και ήσυχος ηλεκτροκινητήρας εκκινεί αθόρυβα και ομαλά το Swace και το κινεί επίσης στις  χαμηλές ταχύτητες. Σε υψηλότερες ταχύτητες και σε περιπτώσεις απότομης επιτάχυνσης, το αυτοκίνητο κινείται τόσο με τον ηλεκτροκινητήρα όσο και με τον ισχυρό αλλά οικονομικό βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων ενώ παράλληλα επαναφορτίζεται κι η υβριδική μπαταρία, όταν  χρειάζεται. Η ηλεκτρική ενέργεια δημιουργείται από την περιστροφή του κινητήρα μέσω μιας γεννήτριας όταν η στάθμη της μπαταρίας είναι χαμηλή και από την περιστροφή των τροχών μέσω του ηλεκτροκινητήρα κατά την επιβράδυνση. Κάθε φορά που το όχημα ακινητοποιείται, όλες οι μονάδες σταματούν να λειτουργούν για εξοικονόμηση ενέργειας, γεγονός που αυξάνει την συνολική οικονομία η οποία εντυπωσιάζει.

ΑΘΟΡΥΒΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ

Η παραπάνω λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα, είναι ιδανική για την εντελώς αθόρυβη αναχώρηση ή επιστροφή στο σπίτι καθώς και κατά την οδήγηση σε κατοικημένες περιοχές ή σε εσωτερικούς χώρους στάθμευσης, δεδομένου ότι ελαχιστοποιείται ο ήχος και μηδενίζονται οι εκπομπές ρύπων. Ανάλογα με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και  τις συνθήκες του αυτοκινήτου η αυτονομία κίνησης στο EV Mode κυμαίνεται στο 1 χιλιόμετρο σαν μέση τιμή συνολικά.

 

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

Ιδιαίτερα σημαντικό πλεονέκτημα του νέου swace είναι πως η μετάδοση κίνησης πραγματοποιείται με το αυτόματο κιβώτιο e-CVT.

Στο κιβώτιο e-CVT η κίνηση είναι αδιάκοπη, αθόρυβη και ομαλή στις αλλαγές, χαρίζοντάς μια ήρεμη ποιότητα οδήγησης. Εδώ δεν υπάρχει ιμάντας ούτε και τροχαλίες όπως σε ένα παραδοσιακό CVT.

Τη θέση τους παίρνουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ (MG1 ισχύος 23KW & MG2 ισχύος 53KW), τα οποία συνδέονται με ένα πλανητικό μηχανισμό γραναζιών, ανάλογο με αυτόν που υπάρχει στα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων (Power Split Device).

Το πρώτο λειτουργεί ως μίζα, ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας, αλλά υποβοηθά και τον πλανητικό μηχανισμό στο συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης και κυρίου ηλεκτρικού μοτέρ.

Το δεύτερο είναι το βασικό για την ηλεκτρική κίνηση, το οποίο μετατρέπεται σε γεννήτρια για την ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα.

Η συνεργασία των δύο (αλλά και η απομόνωση του θερμικού κινητήρα για την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, χωρίς χρήση κάποιου επιπλέον συμπλέκτη), προσφέρει μια συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση.

Εκτός από τις γνωστές θέσεις που υπάρχουν σε ένα αυτόματο κιβώτιο (P,R,N,D), στον επιλογέα του e-CVT υπάρχει και η θέση Β, όπου επιλέγεται κυρίως σε κατηφορικές διαδρομές καθώς προσφέρει στο όχημα πέδηση από τον κινητήρα και παράλληλα γρήγορη φόρτιση της Υβριδικής μπαταρίας, χωρίς να ενοχλούνται  οδηγός και οι επιβάτες. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.

ΗΣΥΧΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Η πολύ καλή αίσθηση και η αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης , η ησυχία κύλισης και η ευελιξία,  χαρακτηρίζουν την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο.

Ο έλεγχος του οχήματος είναι  άμεσος κι ακριβής ακόμα και στις γρήγορες στροφές, χωρίς  έντονη υποστροφή, χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους, στο σύστημα Ενεργής Υποβοήθησης Στροφών (Active Cornering Assist, ACA) αλλά και στις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.

Η κατευθυντικότητα είναι πολύ καλή, όπως και αντιδράσεις στα όρια πρόσφυσης ,η άνεση των αναρτήσεων παίρνει πολύ καλό βαθμό, ενώ αποτελεσματικά και ανθεκτικά αποδεικνύονται και τα φρένα ακόμη και στη σκληρή και παρατεταμένη χρήση της δοκιμής μας.

ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΙΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΩΝ

Ένα ακόμη πλεονέκτημα είναι ότι το γεγονός ανάλογα με τις προτιμήσεις ή τις οδηγικές συνθήκες, ο οδηγός μπορεί επιλέξει ανάμεσα στις λειτουργίες NORMAL, ECO ή SPORT, που φωτίζονται χαρακτηριστικά.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΩΝ ΟΔΗΓΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ

Η επιλογή νορμάλ επιλογής συνδυάζει άνεση, σταθερότητα κι εξοικονόμηση καυσίμου. Είναι ιδανική για κανονικές οδηγικές συνθήκες. Η οθόνη οργάνων σε αυτή τη λειτουργία έχει μπλε απόχρωση για να ξεχωρίζει εύκολα.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

Η  ΕCO  επιλογή ενισχύει την εξοικονόμηση καυσίμου μέσω της ανταπόκρισης στο γκάζι και της μειωμένης χρήσης του κλιματισμού. Η λειτουργία αυτή είναι χρήσιμη κατά την οδήγηση στην πόλη σε ώρες συμφόρησης. Η οθόνη οργάνων στη λειτουργία ECO αποκτά πράσινη απόχρωση, ώστε να γίνεται εύκολα αντιληπτή από τον οδηγό.

ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΡ

Επιλέγοντας ο οδηγός  την λειτουργία SPORT, επιτυγχάνεται η μέγιστη επιτάχυνση. Η οθόνη οργάνων σε αυτή τη λειτουργία εναλλάσσεται σε κόκκινη απόχρωση, χαρακτηριστικό της σπορ επιλογής που έχει επιλέξει.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΥΠΟΣΤΡΟΦΗΣ

Η  συγκεκριμένη και ενδιαφέρουσα λειτουργία είναι σχεδιασμένη για να ενεργοποιεί το σύστημα πέδησης στους τροχούς που βρίσκονται από την πλευρά του εσωτερικού της στροφής για να αποφεύγεται η υποστροφή. Το αποτέλεσμα είναι ότι το όχημα στρίβει πιο ομαλά κι η πορεία του είναι εκείνη που επιλέγει ο οδηγός, ακόμη και αν οδηγεί στα όρια της πρόσφυσης ή δύσκολες οδικές συνθήκες.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ

Σημαντικό για την κατηγορία είναι το γεγονός ότι οι  μπροστινές αναρτήσεις που  περιλαμβάνουν γόνατα MacPherson  και οι ανεξάρτητες πίσω αναρτήσεις  είναι σχεδιασμένες για βελτιωμένη σταθερότητα χειρισμών και ασφάλεια. Οι μπροστινές αναρτήσεις είναι επίσης βελτιστοποιημένες για ανταπόκριση της γραμμικής διεύθυνσης κατά την οδήγηση σε στροφές με μεσαίες κι υψηλές ταχύτητες, ώστε να μην προβληματίζεται ο οδηγός σε καμιά περίπτωση.

Original 6376 ND48573

ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ

Γεγονός είναι πλέον ότι όλα τα συστήματα υποβοήθησης κι άνετης οδήγησης παρακολουθούν με έξυπνο τρόπο το περιβάλλον γύρω από το όχημα μειώνοντας τις πιθανότητες ατυχημάτων, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν μία σειρά από λειτουργίες που απλοποιούν τη διαδικασία του παρκαρίσματος, διατηρούν το όχημα στη λωρίδα του, διευκολύνουν την οδήγηση σε πυκνή κίνηση, αναγνωρίζουν πεζούς και ποδήλατα και ειδοποιούν πριν  ανοίξεις την πόρτα για διερχόμενους πεζούς και ποδήλατα για ώστε ο οδηγός να νοιώθει μεγαλύτερη ασφάλεια.

Το  νέο μοντέλο περιλαμβάνει συνολικά μια πλούσια σειρά συστημάτων ασφαλείας, όπως:

1. ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ

Το ιδιαίτερα προηγμένο σύστημα PCS συμβάλλει στην αποτροπή συγκρούσεων με άλλα οχήματα, πεζούς και ποδηλάτες, παρακολουθώντας τον δρόμο μπροστά από το όχημα με έναν αισθητήρα χιλιοστομετρικών κυμάτων και μια κάμερα. Υποστηρίζει λειτουργία προειδοποίησης πρόσκρουσης, υποβοήθηση πέδησης πριν από την πρόσκρουση και λειτουργίες πέδησης πριν από την πρόσκρουση, βοηθώντας σημαντικά τον οδηγό.

2. ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΕΚΤΡΟΠΗΣ ΛΩΡΙΔΑΣ

Tο εξελιγμένο επίσης σύστημα LTA ανιχνεύει ότι υπάρχει πιθανότητα ακούσιας εκτροπής από τη λωρίδα, υποβοηθά μερικώς τον χειρισμό του τιμονιού για τη διατήρηση του οχήματος στο κέντρο της λωρίδας και την αποτροπή εκτροπών από τη λωρίδα ή τον δρόμο. Το σύστημα αυτό περιλαμβάνει τις λειτουργίες προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, την υποβοήθηση τιμονιού, την προειδοποίηση εκτροπής και τη λειτουργία επαναφοράς στο κέντρο της λωρίδας, κυρίως σε δρόμους με πολλές λωρίδες κυκλοφορίας και μεγάλη κυκλοφορία.

3. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΔΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ

Το νέο προηγούμενο RSA εντοπίζει τα οδικά σήματα και τα εμφανίζει στην οθόνη πολλαπλών ενδείξεων όταν ανιχνευτούν. Το σύστημα είναι συμβατό με σήματα για τα όρια ταχύτητας, για περιοχές όπου απαγορεύεται η προσπέραση, σήματα για κατοικημένη περιοχή, σημεία εξόδου από συγκεκριμένες περιοχές κι όλες τις ευρωπαϊκές πινακίδες ακόμη και κάτω από δυσμενείς συνθήκες κυκλοφορίας κάτι που πολλά ανταγωνιστικά δεν καταφέρνουν.

4. ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ

Ιδιαίτερα χρήσιμο αποδεικνύεται επίσης το σύστημα DRCC που  διατηρεί αυτόματα την απόσταση με το προπορευόμενο όχημα και ακινητοποιεί το όχημα όταν ακινητοποιείται και το προπορευόμενο. Όταν δεν υπάρχει προπορευόμενο, το όχημα κινείται με την σταθερή προκαθορισμένη ταχύτητα για περισσότερη ασφάλεια.

5. ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΦΩΤΩΝ

Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι το σύστημα AHB, το οποίο πραγματοποιεί αυτόματα εναλλαγή μεταξύ της μεγάλης και της μικρής σκάλας όταν απαιτείται, για να διασφαλίζεται καθαρό οπτικό πεδίο για τον οδηγό, να περιορίζεται η ταλαιπωρία της χειροκίνητης ρύθμισης των προβολέων και να μειώνεται το θάμπωμα των επερχόμενων οχημάτων από την άσκοπη χρήση της μεγάλης σκάλας.

Στις πλουσιότερες εκδόσεις περιλαμβάνονται ακόμη.

6. ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΤΥΦΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ 

Το σύγχρονο σύστημα BSM,  ανιχνεύει οχήματα που βρίσκονται ή πλησιάζουν τα πίσω τυφλά σημεία και στις δύο πλευρές του οχήματος και καθιστά την αλλαγή λωρίδας ασφαλέστερη. Όταν ένα όχημα πλησιάζει ή ανιχνεύεται σε πίσω τυφλό σημείο, ανάβει μια προειδοποιητική ένδειξη στον αντίστοιχο εξωτερικό καθρέφτη, προειδοποιώντας έγκαιρα τον οδηγό.

7. ΑΣΦΑΛΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΠΙΣΘΟΠΟΡΕΙΑΣ

Πολύ χρήσιμο είναι επίσης το σύστημα RCTA που  βοηθά τον οδηγό να αποφεύγει προσκρούσεις κατά την οπισθοπορεία σε χώρους στάθμευσης. Όταν οι αισθητήρες εντοπίζουν οχήματα να πλησιάζουν τα πίσω τυφλά σημεία, ακούγεται ένας προειδοποιητικός ήχος και αναβοσβήνουν εικονίδια στον καθρέφτη, τα οποία προειδοποιούν τον οδηγό, ώστε να σταματήσει άμεσα την κίνηση προς τα πίσω.

8. ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΚΥΜΑΤΩΝ ΥΠΕΡΗΧΩΝ

Αυτό που κάνει επίσης εύκολη την ζωή του οδηγού είναι το σύστημα S-IPA που τον  βοηθά  όταν θέλει να παρκάρει το αυτοκίνητο, τόσο σε παράλληλη θέση όσο και σε κάθετη με οπισθογωνία. Βοηθάει επίσης στη διαδικασία αναχώρησης “ξε-παρκάρισμα” από παράλληλη θέση. Το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί αισθητήρες κυμάτων υπερήχων για την ανίχνευση των αντικειμένων και μπορεί να παρκάρει το όχημα με ακρίβεια ακόμα και σε στενές θέσεις.

Παρέχει στον οδηγό ηχητική κι οπτική καθοδήγηση, ενώ οι κινήσεις του τιμονιού γίνονται αυτόματα, ευκολύνοντας την όλη διαδικασία παρκαρίσματος.

9. ΕΓΚΑΙΡΗ  ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ

Όταν τώρα  το όχημα εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα, το σύστημα ειδοποιεί τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης με ένα τηλεφωνικό μήνυμα που περιλαμβάνει την ακριβή τοποθεσία του οχήματος. Το μήνυμα δημιουργείται αυτόματα όταν οι αισθητήρες μέσα στο όχημα εντοπίσουν μια σύγκρουση και μπορούν επίσης να σταλούν χειροκίνητα από τον οδηγό ή οποιονδήποτε επιβάτη με το πάτημα ενός κουμπιού, που βρίσκεται σε προσιτή θέση, ώστε να είναι εύκολη η πρόσβαση του.

ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ

Οι τιμές διάθεσης του νέου Swace των 140 ίππων ξεκινούν από 29.180 ευρώ και κρίνονται απόλυτα λογικές για όσα προσφέρει το αυτοκίνητο.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Όπως γράψαμε και  στην αρχή, εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Αυτό λοιπόν ήρθε να επιβεβαιώσει η μεγάλη Ιαπωνική εταιρεία, παρουσιάζοντας ένα εξαιρετικό πακέτο με  την τυπική αξιοπιστία “Suzuki, “  το οποίο εκτός από την αγορά μετρά και  στην μεταπώληση του οχήματος. Μια πρόταση αγοράς , που ξεχωρίζει και σίγουρα προκαλεί.

Οι πολύ καλοί αριθμοί στο τομέα κατανάλωσης, τα αναβαθμισμένα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, οι πολύ καλοί χώροι, η ποιότητα κατασκευής, η οδική συμπεριφορά κλπ, προσφέρουν ασυναγώνιστα πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

 

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ