Διαθέτοντας έναν από τους καλύτερους τρικύλινδρους βενζινοκινητήρες της αγοράς, σε δύο εκδόσεις, 100 και 130 ίππων και ένα νέο εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, εκτός βέβαια από το γνωστό μηχανικό εξάρι κιβώτιο, το 2008,δίνει μαθήματα στον ανταγωνισμό, ο οποίος συχνά αδυνατεί να παρακολουθήσει.
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΕΤΟΥΣΙΩΣΗ
Σύμφωνα με το γαλλικό εργοστάσιο το 2008 είναι γνήσιος εκφραστής του οράματος της φίρμας για ένα συναρπαστικό μέλλον, αποτελώντας τη σύγχρονη μετουσίωση μιας ενστικτώδους και ευέλικτης οδηγικής εμπειρίας.
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα αυθεντικό SUV σε ότι αφορά τις διαστάσεις, που ξεχωρίζει χάρη στο ιδιαίτερα δυναμικό του στυλ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΓΕΝΙΑΣ
Γεμάτο από σύγχρονες τεχνολογίες, το 2008 υιοθετεί το τελευταίας γενιάς και εξαιρετικά εντυπωσιακό PEUGEOT I-Cockpit 3D, καθώς επίσης εξοπλισμό και οδηγικά βοηθήματα που έχουν σχεδιαστεί με ότι καλύτερο έχει να προσφέρει από πλευράς τεχνογνωσίας, το γαλλικό εργοστάσιο.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΘΕΡΜΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Είναι χαρακτηριστικό οτι το 2008,προσφέρει την δυνατότητα επιλογής από 3 τύπους κινητήρων : ηλεκτρικό, βενζίνης και diesel, με όλους να εξασφαλίζουν καλές επιδόσεις και ταυτόχρονα χαμηλές καταναλώσεις.
ΝΕΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ
Σίγουρα η τεχνολογία και τεχνογνωσία αλλάζουν. Νέες προκλήσεις επιζητούν νέες απαντήσεις σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία.
Με βάση την πολύχρονη ιστορία της, η Πεζό δείχνει να ακολουθεί τις δεσμεύσεις της, βαδίζοντας σταθερά προς την εποχή της ενεργειακής μετάβασης.
ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ
Το SUV 2008, αποδεικνύει ότι η τεχνολογία και η απόλαυση δεν είναι δύο έννοιες ασύμβατες και ότι ένα αυτοκίνητο μπορεί ακόμα να γοητεύει. Μπορεί να μετατρέψει μία διαδρομή σε συναρπαστικό ταξίδι προσφέροντας στον καθένα τον τρόπο μετακίνησης που εκείνος επιθυμεί.
Αναμφισβήτητα το 2008 βρίσκεται στην "καρδιά" της κατηγορίας των compact SUV, συμβάλλοντας στο δόγμα που αποτελεί και τη σημερινή επιτυχία των μοντέλων της φίρμας : Επιτυχία μέσω του design και σαφής διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό, μέσω της καινοτομίας και της τεχνολογίας.
ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ
Εντυπωσιακό και ξεχωριστό σε εμφάνιση, το 2008, φαίνεται να εκπληρώνει τις φιλοδοξίες για τη δημιουργία μιας νέας και εντυπωσιακής σελίδας στην ιστορία των SUV της γαλλικής εταιρείας, και να βρίσκεται σε απόλυτη σχεδιαστική συνάφεια με τα σημερινά μοντέλα της μάρκας, επιδεικνύοντας παράλληλα και μία δική του ξεχωριστή προσωπικότητα.
ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
Οι ισορροπημένες γραμμές και οι προσεγμένες αναλογίες συνθέτουν την εικόνα ενός SUV με έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ που κάνει το καπό να μοιάζει πιο οριζόντιο και συντελεί στη δημιουργία μίας εικόνας έντονου δυναμισμού. Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει ακόμα και από τους μεγάλους τροχούς και τα τονισμένα προστατευτικά «φρύδια» των φτερών.
ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΣΚΑ
Χαρακτηριστικό και με έντονα στοιχεία προσωπικότητας το εμπρός μέρος ξεχωρίζει χάρη στη μεγάλη μάσκα (στο χρώμα του αμαξώματος για τις ηλεκτρικές εκδόσεις), το σμιλεμένο καπό και τα LED φώτα ημέρας που παραπέμπουν αισθητικά σε δόντια λιονταριού.
Εξίσου εντυπωσιακές είναι και οι γραμμές του προφίλ που τραβούν αμέσως τα βλέμματα, χάρη στην τριγωνική διαμόρφωση των επιφανειών του. Το αποτέλεσμα είναι ένα ζωντανό και δυναμικό στυλ, που αντιπροσωπεύει ένα πραγματικό τεχνολογικό επίτευγμα σε ότι αφορά τη συνοχή των επιμέρους τμημάτων. Αυτές οι γραμμές καταλήγουν στην πίσω πόρτα, αναδεικνύοντας μια αδιαμφισβήτητη συνοχή και μία συνολική ομοιογένεια.
ΖΑΝΤΕΣ 18 ΙΝΤΣΩΝ
Η συνολική εικόνα αντανακλά στιβαρότητα, πράγμα που φαίνεται ακόμα και από τους μεγάλους τροχούς (690χλστ.), και τα έντονα ‘φουσκωμένα’ φτερά. Οι ζάντες των 18'' διαθέτουν ειδικά ένθετα που συγκεντρώνουν δύο πλεονεκτήματα : εμφάνιση και σημαντικό περιορισμό του βάρους : 4 κιλά μόνο από τους τροχούς.
ΜΑΥΡΗ ΟΡΟΦΗ
Εμφανής είναι και η σημαντική αναβάθμιση της ποιότητας. Κομψότητα στην εξωτερική εμφάνιση χάρη στη μαύρη οροφή Black Diamond και τη μεταξωτυπία στην πίσω κολώνα στις πλούσιες εκδόσεις. Μυώδες, με έντονα φαρδείς ώμους, το πίσω μέρος περιλαμβάνει τα φωτιστικά σώματα με τη γνώριμη πλέον από το νέο 208, μαύρη γυαλιστερή ‘φάσα’ ανάμεσά τους, και την εξάτμιση με τη διπλή απόληξη.
ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ
Ξεχωριστή , η φωτιστική ταυτότητα του πίσω μέρους με τις 3 LED ‘νυχιές’ στα φωτιστικά σώματα. Ένα χαρακτηριστικό στοιχείο που διακρίνεται μέρα και νύχτα και απαντάται πλέον στο πίσω μέρος όλων των εκδόσεων και στα φωτιστικά σώματα των high-end εκδόσεων της μάρκας. Τα πίσω φωτιστικά σώματα χρησιμοποιούν τεχνολογία LED σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού. Επιπρόσθετα, το μοντέλο προσφέρεται, ανάλογα της έκδοσης και με εντυπωσιακά και ξεχωριστά εξωτερικά χρώματα που συμβάλλουν ακόμα περισσότερο στο στυλ του. Επίσης εσωτερικά, ξεχωρίζουν τα χρώματα και τα ποιοτικά υλικά που συνδυάζονται με τον καλύτερο τρόπο, επιτυγχάνοντας πολύ καλή συναρμογή.
ΕΥΚΟΛΙΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ
Η ευρυχωρία στα πίσω καθίσματα, ρεκόρ για την νέα πλατφόρμα CMP, χαρίζει στο 2008 τον χαρακτηρισμό του εξαιρετικά πρακτικού SUV. Το συνολικό μήκος των 4.30μ. και το μεταξόνιο των 2.60μ. εξασφαλίζουν επίσης και έναν άνετο χώρο αποσκευών με συνολική χωρητικότητα που φτάνει τα 434 λίτρα (VDA210) ανεξαρτήτως κινητήρα, ακόμα και στην 100% ηλεκτροκίνητη έκδοση! Η ευκολία διαμόρφωσης του εσωτερικού διασφαλίζεται από το δάπεδο του χώρου αποσκευών που ρυθμίζεται σε δύο θέσεις και δημιουργεί έναν πραγματικά εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης, μόλις αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.
ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ
Η πληθώρα νέων αποθηκευτικών χώρων στο εσωτερικό, δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρετε χωρίς πρόβλημα όλα τα προσωπικά σας αντικείμενα. Πέρα από τις θήκες στις πόρτες και το ντουλαπάκι του συνοδηγού, στο εσωτερικό υπάρχει χώρος κάτω από κεντρικό υποβραχιόνιο αλλά και μπροστά από το μοχλό των ταχυτήτων. Επιπλέον, υπάρχει και ένας ακόμα διακριτικός χώρος στη βάση της κεντρικής κονσόλας, όπου μπορεί κανείς να τοποθετήσει και να φορτίσει επαγωγικά το smartphone του.
Χάρη στη μεγάλη ανοιγόμενη οροφή, οι επιβάτες απολαμβάνουν ένα εξαιρετικά φωτεινό εσωτερικό. Η μεγάλη γυάλινη επιφάνεια της οροφής προσφέρει επίσης και μία πρόσθετη αίσθηση ευρυχωρίας στους πίσω επιβάτες.
ΜΕΓΑΛΟΣ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ
Το νέο i-Cockpit διατηρεί τα ίδια βασικά χαρακτηριστικά και προσφέρει πολύ καλό επίπεδο εργονομίας, προκαλώντας τις αισθήσεις :
Η γνωστή ως τώρα τεχνολογία της εταιρείας , παρουσιάζεται πλέον στο 2008, σε μία εντελώς νέα μορφή.
Όλες οι πληροφορίες εμφανίζονται ακριβώς μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10’’ 3D, στο βασικό εξοπλισμό από την έκδοση Allure, παρουσιάζει όλες οι ενδείξεις με τη μορφή ολογράμματος. Οι πληροφορίες εμφανίζονται πιο κοντά ή πιο μακριά από τα μάτια του οδηγού, ανάλογα με τη σημαντικότητα και τον επείγοντα χαρακτήρα τους, μειώνοντας έτσι κατά μισό περίπου δευτερόλεπτο το χρόνο αντίδρασής του. Το νέο i-Cockpit 3D που παρουσιάστηκε πρώτα στο νέο 208, αποτελεί μία πραγματική καινοτομία, μια παγκόσμια πρωτιά στην κατηγορία βελτιώνοντας με κάθε τρόπο την οδήγηση.
Αποτελεσματικότητα, ευκολία ανάγνωσης πληροφοριών και ασφάλεια, βρίσκονται πάντα σε πρώτη προτεραιότητα.
ΟΘΟΝΗ ΑΦΗΣ ΩΣ ΔΕΚΑ ΙΝΤΣΕΣ
Ανάλογα με την έκδοση, η οθόνη αφής μπορεί να έχει διαγώνιο μέχρι και 10 ίντσες και ελέγχεται από διακόπτες αφής πίσω από τους διακόπτες αεροπορικού τύπου. Η ακρίβεια στη συναρμολόγηση και η αξιοπιστία κάνουν επίσης αισθητή την παρουσία τους, καθώς, εκτός από την εμφάνιση, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στην αίσθηση της αφής, γεγονός που πιστοποιείται και από τη χρήση μαλακών επενδύσεων στο ταμπλό και εκλεπτυσμένων υλικών σε διάφορα σημεία του εσωτερικού, όπως το Alcantara ή το δέρμα Nappa. Τα πάνελ των θυρών και οι διακοσμητικές λεπτομέρειες του ταμπλό έχουν εμφάνιση “ανθρακονήματος”, ενώ ο έλεγχος του κιβωτίου EAT8, είναι αποκλειστικά ηλεκτρικός ("shift and park by wire"), εξασφαλίζοντας έτσι σχεδόν ‘διαισθητική’ λειτουργία. Οι αλλαγές πραγματοποιούνται και μέσω των ‘paddles’ στο τιμόνι, ώστε ο οδηγός να έχει πάντα τον έλεγχο.
ΑΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Πολύ καλό για την κατηγορία είναι το επίπεδο εξοπλισμού και ο αριθμός των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, που προέρχονται από μοντέλα ανώτερων κατηγοριών και ενσωματώνουν την προηγμένη τεχνογνωσία της φίρμας. Στην εντυπωσιακή παλέτα του τεχνολογικού εξοπλισμού συμπεριλαμβάνονται :
Drive Assist Plus, σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης (Επιπέδου 2) που συνδυάζει :
- Adaptive Cruise Control & λειτουργία Stop & Go
- Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας Lane Positioning Assist που δίνει τη δυνατότητα επιλογής της τοποθέτησης του αυτοκινήτου (Lane Positioning) στη λωρίδα κυκλοφορίας (διαθέσιμο αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων)
- Auto Park Assist, το οποίο αναλαμβάνει τον αυτόματο χειρισμό των κινήσεων του τιμονιού κατά την είσοδο ή έξοδο από μία θέση στάθμευσης, επιτυγχάνοντας το παρκάρισμα ακόμα και σε θέσεις που η απόσταση από τα σταθμευμένα αυτοκίνητα εμπρός και πίσω, είναι μόλις 60 εκατοστά,
- Τελευταίας γενιάς αυτόματο σύστημα πέδησης εκτάκτου ανάγκης με camera & radar, με λειτουργία αναγνώρισης πεζών και ποδηλατών ημέρα και νύχτα και σε ταχύτητες από 5 έως και 140 χλμ/ώρα,
- Προειδοποίηση οδηγού για επικείμενο κίνδυνο (σύσταση για φρενάρισμα εάν αυτό κριθεί απαραίτητο)
- Ενεργό σύστημα προειδοποίησης & διόρθωσης σε περίπτωση ακούσιας απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, με αναγνώριση της άκρης του δρόμου, ακόμα και χωρίς διαγράμμιση
- Αυτόματη ενεργοποίηση μεγάλης σκάλας φώτων για καλύτερη εστίαση της προσοχής στο δρόμο
- Εκτεταμένη λειτουργία αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης (μονόδρομος, stop, κ.α.) με σύσταση τήρησης ορίων ταχύτητας
- Ενεργό σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας
- Ηλεκτρικό χειρόφρενο με αυτόματη λειτουργία.
ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ
Έχοντας αναλάβει το ρόλο του συνοδηγού της καθημερινότητάς μας, τα smartphones βρίσκουν τη θέση τους και στο 2008. Όλες οι πληροφορίες μεταφέρονται από το smartphone στην κεντρική οθόνη χάρη στη λειτουργία MirrorScreen που περιλαμβάνει και τα πρωτόκολλα σύνδεσης Apple CarPlay™, Android Auto™ και MirrorLink™.
Εκτός από τη θέση επαγωγικής φόρτισης του κινητού, στο μοντέλο περιλαμβάνονται και 4 θύρες 4 USB ανάλογα με την έκδοση : μία Type A Data & μία Type C Charging εμπρός + 2 θύρες Type A Charging πίσω.
Κάθε διαδρομή γίνεται ευκολότερη με το σύστημα πλοήγησης 3D (βασικός εξοπλισμός από την έκδοση Allure).
ΕΠΩΝΥΜΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Όμως και οι πλέον απαιτητικοί λάτρεις της μουσικής, δεν θα μείνουν παραπονεμένοι. Εξελιγμένο σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία συστημάτων ήχου high-fidelity Focal, το ηχοσύστημα του 2008 είναι το αποτέλεσμα έρευνας 3 ετών. Ο κορυφαίος ηχητικός εξοπλισμός που ήδη συναντάμε στα 3008, 5008 και 508, είναι πλέον διαθέσιμος και στο νέο 2008. Το σύστημα περιλαμβάνει 10 ηχεία και χρησιμοποιεί τεχνολογία που συνήθως απαντάται σε κορυφαία οικιακά ηχοσυστήματα της FOCAL: 4 αλουμινένια tweeters αντεστραμμένου θόλου, 4 woofers polyglass 165mm, 1 κεντρικό ηχείο polyglass και ένα "Power-Flower, subwoofer 3πλής περιέλιξης. Τα παραπάνω συνδυάζονται με 12κάναλο ενισχυτή συνολικής ισχύος 515 W και εξασφαλίζουν μοναδικές στιγμές ακουστικής απόλαυσης.
ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Βασισμένο στη πλατφόρμα τελευταίας γενιάς CMP (Common Modular Platform), το 2008 είναι ένα όχημα που δίνει τη δυνατότητα πολλαπλών επιλογών σε ότι αφορά την κίνησή του. Προσφέρει την δυνατότητα επιλογής του τύπου του κινητήρα ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε χρήστη : 100% ηλεκτρικό, βενζίνης, ή diesel.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
Χαρακτηριστικό είναι πως για την οδήγηση «a la carte», το αυτοκίνητο ανάλογα με την έκδοση, διαθέτει και επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης : “Eco”, “Normal” και “Sport”.
Και για τις αποδράσεις εκτός πόλης, υπάρχει και το προαιρετικό Advanced Grip Control που συνδυάζεται με το σύστημα υποβοήθησης κίνησης σε κατηφόρα (Hill Assist descent control) και βοηθά τον οδηγό στον καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου σε συνθήκες κατάβασης απότομων κλίσεων.
Ακόμα επειδή η οικονομία απετέλεσε τον ακρογωνιαίο λίθο στην εξέλιξη του συγκεκριμένου μοντέλου, όλοι οι κινητήρες διαθέτουν ελεγχόμενη εισαγωγή αέρα, τροχούς που κατευθύνουν τη ροή του αέρα, βελτιώνοντας έτσι τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
Η γκάμα διατίθεται σε πολλές εκδόσεις όλες διαθέσιμες με κινητήρα 100% ηλεκτρικό, βενζίνης ή diesel.
Οι κορυφαίες εκδόσεις, διακρίνονται χάρη στα ειδικά στιλιστικά τους γνωρίσματα :
Full LED φωτιστικά σώματα με τη χαρακτηριστική υπογραφή των 3 “νυχιών.
Ειδικά επεξεργασμένη εσωτερική διακόσμηση : μαύρη επένδυση στον ουρανό, έγχρωμες εμφανείς ραφές Adamite, ειδικός ατμοσφαιρικός φωτισμός RGB 8 χρωμάτων, σπορ καθίσματα και πεντάλ αλουμινίου.
ΚΑΙ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ
Υπάρχει βέβαια και το αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο, για όσους ενδιαφέρονται , το οποίο μπορούμε να δούμε για λίγο, δεδομένου ότι παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον.
Η ηλεκτροκίνηση μπορεί να είναι και συναρπαστική. Για αυτό τον λόγο το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της εταιρείας, έδωσε τη δυνατότητα μιας γεύσης της νέας εποχής: o οδηγός απολαμβάνει μία υψηλού επιπέδου κίνηση χωρίς ίχνος κραδασμών και θορύβου. Η απόλαυση συμπληρώνεται και από το αίσθημα της ελευθερίας κίνησης στο κέντρο της πόλης ακόμα και σε περιοχές απαγόρευσης της κυκλοφορίας των συμβατικών οχημάτων.
Ο κινητήρας με την ισχύ των 100 kW (136 ίπποι) και την άμεσα διαθέσιμη ροπή των 260Nm, εξασφαλίζει σε κάθε περίπτωση μία μοναδική ευκολία οδήγησης. Η μεγάλη ισχύς των 50 kWh της μπαταρίας χαρίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία της τάξεως των 310 χιλιομέτρων, σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP. Η συγκεκριμένη μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000χλμ. για το 70% της ικανότητας φόρτισής της.
Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τη ροή και την κατανάλωση ενέργειας, απεικονίζονται στην κεντρική οθόνη και στην οθόνη του PEUGEOT i-Cockpit® 3D, με τρόπο άμεσα κατανοητό από τον οδηγό.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Στη λειτουργία του συστήματος περιλαμβάνονται και δύο επιλογές ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα, οι οποίες είναι άμεσα προσβάσιμες από τον μοχλό ταχυτήτων :
Επιλογή Drive ("D"), η ανάκτηση είναι συμβατική, για οδήγηση παρόμοια με ενός αυτοκινήτου με κινητήρα βενζίνης ή diesel. Επιλογή Brake ("B"), η ανάκτηση ενεργείας επιτυγχάνεται και κατά την επιβράδυνση, αμέσως μόλις ο οδηγός αφήσει το γκάζι. Οι μπαταρίες βρίσκονται ιδανικά τοποθετημένες στο πάτωμα, διασφαλίζοντας ότι η επιλογή της ηλεκτρικής έκδοσης δεν θα επηρεάσει καθόλου τις επιδόσεις του νέου 2008. Επιπλέον η διάταξη αυτή εξασφαλίζει ότι οι διαστάσεις του χώρου των επιβατών και του πορτμπαγκάζ παραμένουν ακριβώς ίδιες με τις αντίστοιχες εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσεως.
ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Ένα θεμελιώδες χαρακτηριστικό που ανέκαθεν χαρακτήριζε τα μοντέλα της φιρμας, είναι και η δυναμική τους συμπεριφορά. Στο ηλεκτροκίνητο e-2008, έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στο χαρακτηριστικό αυτό καθώς η οδική του συμπεριφορά δεν διαφοροποιείται καθόλου σε σχέση με τα βενζινοκίνητα ή τα μοντέλα diesel. Οι άξονες μετάδοσης έχουν τροποποιηθεί κατάλληλα και η κατανομή του βάρους είναι ιδανική.
Ο χρόνος φόρτισης εξαρτάται από τη διαθέσιμη ισχύ του δικτύου :
- 15 ώρες 30’ για πλήρη φόρτιση μέσω παροχής τύπου Green Up™,
- 7 ώρες 20’ για πλήρη φόρτιση μέσω WallBox (μονοφασικό ισχύος 7.4 kW)
- 30’ για φόρτιση στο 80% της μπαταρίας μέσω δημόσιων σημείων φόρτισης ισχύος 100 kW. Η θερμική χωρητικότητα της μπαταρίας επιτρέπει τη χρήση αυτού του τύπου των φορτιστών.
Μέσω της οθόνης πλοήγησης του αυτοκινήτου, ή μέσω της εφαρμογής MyPeugeot του smartphone σας, είναι δυνατός και ο προγραμματισμός συγκεκριμένης ώρας φόρτισης. Με αυτή τη λειτουργία μπορείτε επίσης να ξεκινήσετε ή να σταματήσετε από απόσταση τη διαδικασία φόρτισης.
Συνολικά το SUV e-2008 δεν διαφέρει γενικά στην εμφάνιση από τις υπόλοιπες εκδόσεις, αλλά διαθέτει αρκετές σχεδιαστικές λεπτομέρειες που υπογραμμίζουν τον ηλεκτρικό του χαρακτήρα.
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσεως πληρούν τις τελευταίες προδιαγραφές Euro 6
Πλήρως εναρμονισμένοι με τις τελευταίες προδιαγραφές εκπομπών Euro 6, οι κινητήρες εσωτερικής καύσεως ενσωματώνουν τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις και διαθέτουν όλοι σύστημα Stop & Start, φίλτρο μικροσωματιδίων και πολύ χαμηλές εκπομπές CO2.
Για ακόμα περισσότερη ευκολία και άνεση στην οδήγηση, ορισμένοι από τους κινητήρες συνδυάζονται και με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων EAT8.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
Οι κινητήρες βενζίνης βασίζονται στον 3κύλινδρο κινητήρα PureTech 1.2 λίτρων και ειναι:
1.2 PureTech 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (CO2 : 105 g/km)
1.2 PureTech 130 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (CO2 : 103 g/km) ή αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 (CO2 : 109 g/km)
ΕΚΔΟΣΗ ΝΤΙΖΕΛ
Σε ότι αφορά το Diesel,εξακολουθεί να διατίθεται ο καταξιωμένος 4κύλινδρος κινητήρας BlueHDi 1.5 λίτρων, 130 S&S σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 (CO2 : 100 g/km) .
ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Ο κινητήρας βενζίνης των 130 ίππων συνδυαζόμενος με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, αποτελεί ένα ιδιαίτερα ισχυρό πλεονέκτημα του αυτοκινήτου . Η ροπή των 230 Nm, εμφανίζεται από πολύ χαμηλά εξασφαλίζοντας πολύ καλή ελαστικότητα, ενώ οι αλλαγές σχέσεων γίνονται ανεπαίσθητα, χωρίς καθυστερήσεις η κενά. Τα 0-100 χλμ/ωρ εμφανίζονται σε 8.9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 196 χλμ/ωρ. Τιμές καλές για το βάρος του αμαξώματος και την κατηγορία του αυτοκινήτου. Το επίπεδο θορύβου είναι πολύ χαμηλό και δεν υπάρχουν κραδασμοί ή σκορτσαρίσματα.
ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Ο σωστός συνδυασμός κινητήρα και αυτόματου κιβωτίου , κρατούν την κατανάλωση σε αρκετά χαμηλά επίπεδα. Μπορεί κανείς να πετύχει και τιμές 5.4 λίτρων, μια μέση τιμή με ελαφρύ δεξί πόδι είναι τα 5.9 λίτρα ενώ στα 6.8λιτρα/100 χλμ, θα πρέπει να υπολογίζει σαν γενική τιμή σε πόλεις και ανοικτούς δρόμους.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ
Οδικά το 2008 είναι σημαντικά καλύτερο από πρώτα. Ο οδηγός βολεύεται χωρίς πρόβλημα , έχει καλή ορατότητα, διαβάζει εύκολα τις πληροφορίες των οργάνων ελέγχου και έχει μια σαφή αίσθηση σπορ οδήγησης, χάρις και στο μικρό και πρακτικό τιμόνι.
Δεν υπάρχουν ενοχλητικές κλίσεις η αναπηδήσεις, η κατευθυντικότητα είναι υποδειγματική, η υποστροφή εμφανίζεται πολύ περιορισμένη , οι ξαφνικές αλλαγές κατεύθυνσης ελέγχονται άψογα και γενικά το αυτοκίνητο, πάρα το σχετικό του ύψος, εντυπωσιάζει με την σταθερότητα του και τα φρένα του σε κάθε περίπτωση.
Η άνεση στο δρόμο είναι ιδιαίτερα φροντισμένη και οι επιβάτες δεν κουράζονται στα πολύωρα ταξίδια, ούτε από τον θόρυβο κύλισης, ούτε από τις αναρτήσεις.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Μοντέρνο και εντυπωσιακό στην εμφάνιση, ποιοτικό και πολυτελές , ιδιαίτερα ευρύχωρο και πρακτικό, με προηγμένη τεχνολογία, πληρέστατο εξοπλισμό, , ήσυχο στο δρόμο και οικονομικό στην κατανάλωση, με καλές επιδόσεις για την κατηγορία του , ασφαλή οδική συμπεριφορά και προσεγμένη άνεση στο δρόμο, το βενζινοκίνητο 2008 1.2 των 130 ίππων, είναι αναμφισβήτητα μια από τις καλύτερες επιλογές στην κατηγορία του σε συνδυασμό με την πολύ καλή τιμή διάθεσης του.