Mercedes-Benz GLC 220d ... The best or nothing [test]

Mercedes-Benz GLC 220d ... The best or nothing [test]

Σε μία εποχή όπου όλα αλλάζουν στις προτιμήσεις των αγοραστών μια σταθερά φαίνεται να μην αλλάζει και αυτή είναι η προτίμηση για τα SUV.

Ξέροντας καλά το παιχνίδι της αγοράς η Mercedes, παρουσίασε το 2015 την  GLC, αντικαθιστώντας  την    GLK, ενώ το 2022 παρουσιάστηκε η ανανεωμένη έκδοση της, που δοκιμάσαμε.

Από τότε λοιπόν μέχρι σήμερα, το πλέον πετυχημένο εμπορικά μοντέλο της εταιρείας, δεν είναι ούτε η A Class ούτε και η C Class, αλλά η GLC.

Όμως όπως λέγεται, ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις και έτσι η μεγάλη γερμανική εταιρεία, προχώρησε σε αλλαγές και βελτιώσεις, ώστε να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στη κατηγορία της προτάσσοντας την εντυπωσιακή σχεδίαση του νέου μεγαλύτερων διαστάσεων αμαξώματος, το 9αρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, την εξαιρετική τετρακίνηση, την ενεργητική, προαιρετική τετραδιεύθυνση και τα κορυφαία συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας και υποβοήθησης, και μια σειρά ισχυρών υβριδικών και οικονομικών κινητήρων.

ΜΟΝΟ ΥΒΡΙΔΙΚΗ

Χαρακτηριστικό είναι ότι η νέα GLC διατίθεται πλέον , μόνο ως υβριδικό όχημα:

Είτε ως plug-in υβριδικό μοντέλο είτε ως ήπιο υβριδικό με τεχνολογία 48 volt και ενσωματωμένη μίζα-δυναμό.

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ

Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα αντιλαμβάνεται κανείς ότι η GLC κινείται άνετα σε κάθε έδαφος, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, εντυπωσιάζοντας με την άνεση, την ευελιξία  και γενικά τις δυνατότητες της.

Το αυτοκίνητο εντυπωσιάζει επίσης με τα πολυάριθμα χαρακτηριστικά της, όπως το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC στον βασικό εξοπλισμό  και την  οθόνη off-road.

4 3 800

ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

Οδηγώντας διαπιστώνεις τις  ιδιαίτερα εξελιγμένες δυνατότητες και λειτουργίες της νέας GLC  οι οποίες είναι σαφώς χαρακτηριστικές.

Για παράδειγμα, με την χρήση της τελευταίας γενιάς του συστήματος infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience) έχει γίνει ακόμη πιο ψηφιακή και ευφυής, ενώ τόσο το υλικό όσο και το λογισμικό έχουν πραγματοποιήσει  άλματα προόδου, με την υψηλής ευκρίνειας εικόνες στην οθόνη του οδηγού και την κεντρική οθόνη, διευκολύνοντας έτσι τον έλεγχο τόσο του οχήματος όσο και των λειτουργιών άνεσης σημαντικά.

ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΠΛΗΡΟΥΣ ΟΘΟΝΗΣ

Επίσης διαπιστώνεις ότι οι δύο οθόνες LCD 11,9 και 12.5 ιντσών, που θυμίζουν E Class και γιατί όχι S Class,  αποδεικνύοντας ότι η Mercedes ξέρει καλά το παιχνίδι της αγοράς, προσφέρουν μια ολιστική εμπειρία αισθήσεων καθώς οι πληροφορίες παρουσιάζονται πλέον με σαφώς πιο οργανωμένο τρόπο.

Επίσης ότι η πλοήγηση πλήρους οθόνης παρέχει στον οδηγό  εξαιρετική καθοδήγηση στη διαδρομή. Η επαυξημένη πραγματικότητα MBUX πλοήγησης αποτελεί ένα ακόμη πλεονέκτημα.

Μια κάμερα καταγράφει τον περιβάλλοντα χώρο μπροστά από το όχημα. Η κεντρική οθόνη δείχνει τις κινούμενες εικόνες, ενώ επάνω της προβάλλονται εικονικά υπέρθετα στοιχεία , πληροφορίες και δείκτες  κλπ και μεταξύ αυτών, σήματα κυκλοφορίας, βέλη κατεύθυνσης, συστάσεις αλλαγής λωρίδας και αριθμοί οδών. Έτσι, διευκολύνεται σημαντικά η πλοήγηση, ειδικά σε αστικές περιοχές όπου η κυκλοφορία είναι πυκνή και εγκυμονούν κίνδυνοι.

4 3 800 18

ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ

Διαπιστώσαμε ακόμη την προηγμένη ικανότητα διαλόγου και μάθησης του φωνητικού βοηθού «Hey Mercedes» η οποία πλέον βασίζεται σε υπερσύγχρονους αλγορίθμους που  επιτρέπουν να προσαρμόζεται διαρκώς περισσότερο στις επιθυμίες και τις προτιμήσεις του οδηγού. Οι πάροχοι streaming μουσικής μπορούν να ενσωματώνονται απρόσκοπτα στο MBUX και συνεπώς, οι επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν μια εξατομικευμένη μουσική εμπειρία στο αυτοκίνητό . Με τη λειτουργία MBUX Smart Home, η GLC γίνεται ένα κινητό κέντρο ελέγχου για το σπίτι: η θέρμανση και ο φωτισμός, τα ρολά και οι ηλεκτρικές συσκευές μπορούν να παρακολουθούνται και να ελέγχονται εξ αποστάσεως, από τον οδηγό κάθε στιγμή που θα χρειαστεί.

ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΠΡΟΣΘΙΟ ΤΜΗΜΑ

Σημειώνουμε ότι πλέον ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει  το πακέτο χρωμίου, με πλαίσια παραθύρων χρωμίου και μια νέα τεχνική προστασία κάτω μέρους με εμφάνιση χρωμίου, διαθέτοντας εντυπωσιακά σχεδιαστικά στοιχεία και αναδεικνύοντας τις διαστάσεις του οχήματος.

Ένα από τα καθοριστικά σχεδιαστικά στοιχεία της GLC είναι το επανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα, με προβολείς που ενσωματώνονται απευθείας στη μάσκα, με το μοτίβο των εκατοντάδων αστερίσκων,  τονίζοντας το πλάτος του οχήματος, ενώ η νέα μάσκα ψυγείου της γραμμής AVANTGARD,  διαθέτει εκτός από το πλαίσιο χρωμίου και μία σπορτίφ γρίλια σε ματ γκρι χρώμα, με ξεχωριστά διακοσμητικά στοιχεία χρωμίου, που ξεχωρίζουν.

ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ

Συνολικά η σχεδίαση του νέου αμαξώματος χαρακτηρίζεται από εκτενείς, μεγάλες επιφάνειες που συνδυάζονται με έντονες ακμές στα πλευρά ενώ, τονίζονται οι θόλοι των τροχών ώστε να επιτυγχάνεται μια διακριτική ισορροπία στην εμφάνιση.

Τώρα πλέον, οι επενδύσεις των θόλων των τροχών στο χρώμα του οχήματος διατίθενται για πρώτη φορά από τη γραμμή εξοπλισμού AMG και επάνω, για να τονίζουν το σπορ χαρακτήρα της AMG Line, προαιρετικά δε σε συνδυασμό με ελαστικά τεσσάρων εποχών. Επίσης προαιρετικά, διατίθενται τα σκαλοπάτια επιβίβασης EASY-ENTRY, από τη γραμμή εξοπλισμού AMG και επάνω και το πακέτο Night για όσους το επιθυμούν.

4 3 800 1

ΦΑΡΔΙΕΣ ΖΑΝΤΕΣ

Άλλα ακόμη χαρακτηριστικά που συντελούν στη σπορ, επιβλητική εμφάνιση είναι το φαρδύ μετατρόχιο και οι φαρδιές ζάντες 18 έως 20 ιντσών. Αρκετές από τις εργοστασιακές ζάντες διαθέτουν μοντέρνα σχεδίαση με πολύ γυαλιστερό φινίρισμα και δίχρωμες επιφάνειες, ενώ είναι και αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες.

Ακόμη τα νέα πίσω φώτα δύο τμημάτων έχουν εσωτερικό με τρισδιάστατη σχεδίαση και τονίζουν το πλάτος του πίσω τμήματος, όπου υπάρχει και μια τεχνική προστασία χαμηλά με εμφάνιση χρωμίου, στην οποία ενσωματώνονται οι επίσης χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης που εντυπωσιάζουν.

ΟΘΟΝΗ ΥΨΗΛΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΟΔΗΓΟΥ

Μπαίνοντας στο σαλόνι, παρατηρείς αμέσως ότι το ταμπλό  είναι προσεκτικά σχεδιασμένο: Το επάνω τμήμα  διαθέτει νέα, επίπεδα στρογγυλά στόμια αεραγωγών που θυμίζουν τα αεροδυναμικά καλύμματα κινητήρα αεροσκάφους, ενώ το κάτω τμήμα εκτείνεται με τον πλούσιο διάκοσμό του αρμονικά μέχρι την κεντρική κονσόλα. Η υψηλής ανάλυσης οθόνη LCD 12,3 ιντσών (31,2 cm) στη θέση του οδηγού μοιάζει να αιωρείται ελεύθερα μπροστά από το ταμπλό. Η κεντρική οθόνη 11,9 ιντσών (30,2 cm) αποτελεί σχεδιαστικά συνέχεια της κεντρικής κονσόλας, χωρίς καθόλου ενώσεις, και μοιάζει επίσης να αιωρείται πάνω από το  ταμπλό και είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό, γεγονός που εντυπωσιάζει αμέσως.

ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΘΥΡΩΝ

Επίσης οι δύο άκρες  του ταμπλό  συνδυάζονται με τη μοντέρνα  σχεδίαση  των χειρολαβών των θυρών,  η οποία σχεδίαση ακολουθεί θεωρητικά εκείνη  της κεντρικής κονσόλας, με το μπροστινό τους  τμήμα  να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως χειρολαβή περιλαμβάνοντας τα χειριστήρια των ηλεκτρικών παραθύρων. Ένα άλλο  χαρακτηριστικό είναι οι μονάδες  χειρισμού με τα ενσωματωμένα χειριστήρια ρύθμισης των καθισμάτων, που βρίσκονται ψηλά στις πόρτες, για ευκολότερη χρήση, από οδηγό και συνοδηγό.

ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΤΑΜΠΛΟ

Εντύπωση μας έκανε επίσης η σχεδίαση, το μέγεθος και η πλευρική στήριξη των καθισμάτων της νέας GLC που ξεχωρίζουν. με την πρώτη ματιά. Τα προσκέφαλα και η  σύνδεσή τους με την πλάτη του καθίσματος έχουν επίσης επανασχεδιαστεί. Η νέα GLC διατίθεται με δερμάτινο ταμπλό οργάνων και ακμές παραθύρων σε εμφάνιση δέρματος νάπα (προαιρετικά και βασικός εξοπλισμός στη γραμμή AMG). Επιπλέον ορισμένα διακοσμητικά στοιχεία του σαλονιού ξεχωρίζουν αμέσως, όπως, μεταξύ άλλων, οι νέες επενδύσεις ξύλου με ανοικτούς πόρους σε καφέ αποχρώσεις, καθώς και η επένδυση μαύρου ξύλου με ανοικτούς πόρους που ενσωματώνει ένα λεπτό ένθετο αλουμινίου κατά μήκος του ταμπλό.

ΜΑΚΡΥΤΕΡΟ ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ

Οι εντυπωσιακές μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις της νέας GLC δίνουν τονίζουν την δυναμική και επιβλητική εμφάνιση του οχήματος .

Με μήκος 4.716 mm, είναι 60 mm μακρύτερη και 4 mm χαμηλότερη από το προηγούμενο μοντέλο. Τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 6 mm μπροστά (τώρα: 1627 mm) και 23 mm πίσω (τώρα: 1640 mm). Το μεγαλύτερο μήκος του οχήματος λειτουργεί προς όφελος του μεταξονίου καθώς και των μπροστινών και πίσω προβόλων. Το πλάτος οχήματος του οχήματος έχει διατηρηθεί στα 1.890 mm

Έτσι με αρκετή άνεση χωρούν πέντε επιβάτες, χωρίς πολλές υποχωρήσεις και χωρίς να κουράζονται ακόμη και πολύωρα ταξίδια.

Συμπερασματικά στο  σαλόνι, η αίσθηση χλιδής και πολυτέλειας είναι έντονη ενώ η πληρότητα εξοπλισμού, η ποιότητα  υλικών και επενδύσεων, η τελειότητα του φινιρίσματος και η προσοχή στη λεπτομέρεια, θυμίζουν Vip σουίτα μετακινήσεων.

4 3 800 5

ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ

Θετική εντύπωση προκαλεί  η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών η οποία επωφελείται από τον μακρύτερο πίσω πρόβολο, έχοντας αυξηθεί σημαντικά στα 620 λίτρα (+70 λίτρα σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο), γεγονός που γίνεται ιδιαίτερα αισθητό στην καθημερινότητα, στις οικογενειακές διακοπές ή τις περιστασιακές μεταφορικές ανάγκες. Στον βασικό εξοπλισμό της GLC περιλαμβάνεται το πίσω καπό EASY-PACK, το οποίο ανοίγει και κλείνει άνετα με το πάτημα ενός κουμπιού: πατώντας το κουμπί στο κλειδί του οχήματος, τον διακόπτη στην πόρτα οδηγού ή τη λαβή απασφάλισης στο πίσω καπό, προσφέροντας μεγαλύτερη ευκολία και άνεση.

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ

Άλλο σημαντικό πλεονέκτημα  της νέας GLC είναι η  καλύτερη συνολικά αεροδυναμική . Ο συντελεστής οπισθέλκουσας της GLC είναι μόλις Cd = 0,29, βελτιωμένος κατά δύο δέκατα από το προηγούμενο μοντέλο (Cd = 0,31) – μια αξιοσημείωτη εξέλιξη για SUV με συμβατικό σύστημα κίνησης. Η βελτίωση της οπισθέλκουσας και του αεροδυναμικού θορύβου επιτεύχθηκε χάρη σε εκτενείς ψηφιακές προσομοιώσεις (Computational Fluid Dynamics – Υπολογιστική Ρευστοδυναμική), καθώς και δοκιμές  πραγματικών οχημάτων στην αεροακουστική/αεροδυναμική σήραγγα.

Στη βελτίωση της αεροδυναμικής της νέας GLC συνετέλεσαν πολλοί παράγοντες όπως:

  • Νέο σύστημα ελέγχου αέρα δύο επιπέδων (μάσκα ψυγείου και μπροστινή ποδιά) με αεροδυναμικά βελτιστοποιημένη βασική θέση αερισμού για μέγιστη αεροδυναμική απόδοση
  • Καλύτερα τοποθετημένοι και αεροδυναμικά/αεροακουστικά βελτιστοποιημένοι καθρέφτες στις ακμές των παραθύρων
  • Νέος αεροδυναμικός σχεδιασμός της αεροτομής οροφής και των ενσωματωμένων πλευρικών αεροτομών.
  • Καινούριες πλευρικές λεπτές αεροτομές στα πίσω φώτα
  • Ειδικά βελτιστοποιημένες αεροτομές τροχών εμπρός και πίσω
  • Ειδική αεροδυναμική επένδυση στους βραχίονες ανάρτησης (σε χαλύβδινη ανάρτηση)
  • Ειδικά βελτιστοποιημένος σχεδιασμός των πλαισίων υποδαπέδου, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο ομοιόμορφα για τους διάφορους τύπους κινητήρων
  • Νέοι, αεροδυναμικά βελτιστοποιημένοι, τροχοί
  • Αεροδυναμικά βελτιστοποιημένη ανάρτηση, η οποία χαμηλώνει στο πρόγραμμα οδήγησης Eco

ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΘΟΡΥΒΗ

Όπως διαπιστώσαμε στα χιλιόμετρα της δοκιμής μας, η  GLC  είναι ιδιαίτερα αθόρυβη, εξασφαλίζοντας  ήρεμο  περιβάλλον και χαμηλή στάθμη αεροδυναμικού θορύβου και θορύβου κύλισης. Αυτό επιτεύχθηκε, όπως τονίζει το εργοστάσιο, με ακουστική βελτιστοποίηση του κελύφους του αμαξώματος και εξελιγμένη ηχομόνωση,  όπως για παράδειγμα, στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται μια ηχομονωτική μεμβράνη στο παρμπρίζ. Ακόμα μεγαλύτερη ησυχία και άνεση προσφέρει το προαιρετικό ηχομονωτικό και θερμομονωτικό τζάμι, του οχήματος, ιδιαίτερα στις υψηλές ταχύτητες.

ΚΑΙ ΜΕ ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ

Αίσθηση μας  προκάλεσε το νέο ιδιαίτερα εξελιγμένο δια λειτουργικό σύστημα ENERGIZING που δικτυώνει διάφορα συστήματα άνεσης, προκειμένου να παρέχει μια πιο αποδοτική οδηγική εμπειρία. Το προαιρετικό πακέτο ENERGIZING Plus ενεργοποιεί τα διάφορα συστήματα με το πάτημα ενός κουμπιού ή με φωνητική εντολή και  συνδυάζεται με έως και επτά προγράμματα άνεσης που προσφέρουν διαφορετικές δυνατότητες. Ταυτόχρονα, το σύστημα δημιουργεί την κατάλληλη ατμόσφαιρα στον εσωτερικό χώρο, τονωτική σε περίπτωση κόπωσης ή χαλαρωτική εάν το επίπεδο stress είναι υψηλό. Το ENERGIZING COACH προτείνει μάλιστα το κατάλληλο πρόγραμμα τονωτικής άσκησης ή ευεξίας με βάση τα δεδομένα του οχήματος ή της διαδρομής. O ευφυής αλγόριθμος συνυπολογίζει επίσης πληροφορίες σχετικά με την ποιότητα ύπνου και το επίπεδο άγχους εάν ο οδηγός έχει κατάλληλη wearable συσκευή.

Το  πακέτο AIR-BALANCE περιλαμβάνεται επίσης στο πακέτο ENERGIZING Plus και προσφέροντας μια ξεχωριστή εμπειρία διακριτικού αρωματικού στο εσωτερικό, σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις και ανάλογα με τη διάθεση του οδηγού. Επιπλέον, με τον αναζωογονητικό ιονισμό και το φιλτράρισμα του εξωτερικού και εσωτερικού αέρα, συμβάλλει στη βελτίωση της συνολικής ποιότητας αέρα και εντείνει την αίσθηση ευεξίας. Το προαιρετικό σύστημα ENERGIZING AIR CONTROL παρακολουθεί έξυπνα την ποιότητα του αέρα στο εσωτερικό του οχήματος. Για τον σκοπό αυτό, χρησιμοποιεί αισθητήρες ποιότητας αέρα και λεπτών σωματιδίων και, σε περίπτωση υπέρβασης των οριακών τιμών, το σύστημα κλιματισμού περνάει σε λειτουργία ανακύκλωσης αέρα. Ένα φίλτρο δύο σταδίων μπορεί επιπλέον να φιλτράρει τη λεπτή σκόνη και ένα μεγάλο ποσοστό ρύπων από τον αέρα, προσφέροντας ευχάριστη ατμόσφαιρα στους επιβάτες.

4 3 800 13

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΩΣ

Η νέα GLC διατίθεται και με τη νέα πανοραμική οροφή ως προαιρετικό εξοπλισμό. Η επενδυμένη εγκάρσια δοκός είναι λεπτότερη από ό,τι στην προηγούμενη έκδοση, παρέχοντας μια σχεδόν απρόσκοπτη θέα και περισσότερο φως, μέσα από την  μεγαλύτερη γυάλινη επιφάνεια της οροφής. Όταν χρειάζεται, η πανοραμική ηλιοροφή μπορεί να καλυφθεί με ένα ρολό σκίασης, εύκολο στην χρήση του και αποτελεσματικό.

ΑΣΥΡΜΑΤΗ ΦΟΡΤΙΣΗ

Να σημειώσουμε εδώ για όσους ψάχνονται για τα επίπεδα εξοπλισμού, ότι σύμφωνα με την νέα στρατηγική πολυτέλειας της Mercedes-Benz, ο βασικός εξοπλισμός της νέας GLC έχει αναβαθμιστεί σημαντικά  προσφέροντας  εξαρχής ένα επίπεδο ιδιαίτερα πλήρες. Το επίπεδο AVANTGARDE, για παράδειγμα, περιλαμβάνεται πλέον στον βασικό εξοπλισμό, διαθέτοντας στοιχεία όπως οι μεγάλες οθόνες, η ενσωμάτωση smartphone, η ασύρματη φόρτιση και τα θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα.

Επιπλέον, η λογική των πακέτων εξοπλισμού έχει απλουστευθεί σημαντικά, ώστε να διευκολύνεται η επιλογή μεταξύ των πολυάριθμων μεμονωμένων προαιρετικών στοιχείων. Τα λειτουργικά χαρακτηριστικά που παραγγέλνονται συχνά μαζί, έχουν ομαδοποιηθεί πλέον σε συγκεκριμένα πακέτα εξοπλισμού με βάση τις πραγματικές προτιμήσεις των οδηγών. Απομένουν έτσι πολύ λίγα διαθέσιμα ξεχωριστά λειτουργικά προαιρετικά στοιχεία που δεν περιλαμβάνονται σε πακέτα. Όσον αφορά όμως τις  επιλογές, όπως το χρώμα βαφής, τις επενδύσεις, το διάκοσμο και τις ζάντες , οι αγοραστές  μπορούν να διαμορφώνουν τα οχήματά τους εξατομικευμένα όπως και πριν, επιλέγοντας αυτό ακριβώς που επιθυμούν κάθε στιγμή.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΗΠΙΕΣ ΥΒΡΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Είναι χαρακτηριστικό, όπως αναφέραμε, ότι η νέα GLC διατίθεται μόνον ως υβριδικό όχημα, είτε ως plug-in υβριδικό μοντέλο είτε ως ήπιο υβριδικό με τεχνολογία 48 volt και ενσωματωμένη μίζα-δυναμό (ISG). Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει αποκλειστικά τετρακύλινδρους κινητήρες από την τρέχουσα οικογένεια αρθρωτών κινητήρων (FAME) της Mercedes-Benz. Τέσσερις από αυτούς τους κινητήρες είναι ήπιες υβριδικές μονάδες που ενισχύονται  στις χαμηλές στροφές από μια ενσωματωμένη μίζα-δυναμό δεύτερης γενιάς (ISG). Τρεις ακόμη εκδόσεις κινητήρων είναι πλήρως υβριδικές μονάδες με πρόσθετη ηλεκτρική ισχύ 100 kW και ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων συνολικά.

ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Ξεχωριστό  ενδιαφέρον, από κάθε άποψη, παρουσιάζει βέβαια η ντίζελ 220 d 4Matic της δοκιμής μας, με χωρητικότητα 1993 κυβικών, 197 ίππους, με σύμμαχο τους 23 ίππους του ήπια υβριδικού συστήματος και το 9αρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η επιτάχυνση από στάση  βρίσκεται ελαφρά κάτω  των 8.5 δευτερόλεπτων, η τελική ταχύτητα  αγγίζει άνετα τα 219 χλμ/ωρ, επιδόσεις που κρίνονται πολύ καλές, ενώ η μέση κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 6.0 με  7.1 λίτρων /100 χλμ. Κατανάλωση που μπορεί να κατέβει και στα 5.6 με 5.7 με την χρήση του ECO και ελαφρύ δεξί πόδι, παρά το βάρος του αμαξώματος, αναζητώντας αντιπάλους στην κατηγορία.

Στη χαμηλή κατανάλωση συμβάλλουν σημαντικά εκτός από το εξελιγμένο ήπια υβριδικό σύστημα και το εξαιρετικό  9αρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που αποδεικνύεται πολύ καλά κλιμακωμένο, γρήγορο και  ιδιαίτερα ήσυχο.

Στοιχεία εντυπωσιακά από κάθε άποψη και πιστοποιούν ότι οι ντίζελ και εξαιρετικές ικανότητες έχουν και μέλλον προς το παρόν μπροστά τους.

4 3 800 21

ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΗ ΜΙΖΑ-ΔΥΝΑΜΟ

Είναι σημαντικό ότι η ενσωματωμένη μίζα-δυναμό (ISG) εξασφαλίζει πολύ καλή απόδοση ενέργειας. Το σύστημα περιλαμβάνει το ηλεκτρικό κύκλωμα 48 volt, το οποίο επιτρέπει λειτουργίες όπως ελεύθερη κύλιση, ενίσχυση ή ανάκτηση ενέργειας και ως εκ τούτου, σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου. Επιπλέον, η εκκίνηση των κινητήρων γίνεται πολύ γρήγορα και άνετα χάρη στην ενσωματωμένη μίζα-δυναμό (ISG), με αποτέλεσμα η λειτουργία Start-Stop να είναι σχεδόν ανεπαίσθητη για τον οδηγό, όπως και η μετάβαση από την ελεύθερη κύλιση με απενεργοποιημένο κινητήρα στην έντονη επιτάχυνση με ισχύ από τον κινητήρα. Στο ρελαντί, η έξυπνη αλληλεπίδραση ανάμεσα στην ενσωματωμένη μίζα-δυναμό και τον κινητήρα εσωτερικής καύσης προσφέρει μια εξαιρετικά ομαλή λειτουργία, που εκτιμάται ιδιαίτερα.

ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ

Να σημειώσουμε εδώ για εκείνους που κοιτούν και τις Plug-In εκδόσεις, ότι η νέα GLC χρησιμοποιεί πλέον το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης τέταρτης γενιάς. Με  τους ίδιους βασικούς κινητήρες, ο εξηλεκτρισμός έχει κάνει άλλο ένα μεγάλο βήμα. Με ηλεκτρική ισχύ πλέον 100 kW, ροπή στρέψης 440 Nm και συνολική ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP), οι καθημερινές διαδρομές μπορούν ουσιαστικά να γίνονται εξ ολοκλήρου ηλεκτρικά. Το βελτιωμένο υβριδικό πρόγραμμα οδήγησης φροντίζει για ηλεκτρική κίνηση 0στα τμήματα της διαδρομής που ενδείκνυνται περισσότερο. Για παράδειγμα, η ηλεκτρική κίνηση έχει προτεραιότητα σε μεγάλες διαδρομές εντός αστικών περιοχών, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη άνεση και οικονομία γενικά.

ΝΕΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Χαρακτηριστικά τα στοιχεία που διακρίνουν την νέα GLC από πλευράς αναρτήσεων, είναι ένας νέος άξονας τεσσάρων συνδέσμων μπροστά και μια ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, τοποθετημένη σε υποπλαίσιο πίσω. Η ανάρτηση του βασικού εξοπλισμού παρέχει αυξημένη άνεση, χαμηλή στάθμη θορύβου και πολύ καλή οδική συμπεριφορά.

4 3 800 20

ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Η νέα GLC εμφανίζεται ιδιαίτερα ευέλικτη στους επιτόπου ελιγμούς, χάρη στο προαιρετικό σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης του πίσω άξονα σε συνδυασμό βέβαια με την πιο άμεση σχέση μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης του μπροστινού άξονα. Η γωνία διεύθυνσης του πίσω άξονα κυμαίνεται έως 4,5 μοίρες. Ως αποτέλεσμα, ο κύκλος στροφής μειώνεται κατά 80 εκατοστά στα 11,0 μέτρα. Επιπλέον, ο οδηγός κάνει λιγότερες περιστροφές του τιμονιού από τέρμα σε τέρμα.

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η 220d 4Matic είναι ιδιαίτερα άνετη για τους επιβάτες και σταθερή στο στεγνό η βρεγμένο δρόμο σε κάθε περίπτωση , με εξαιρετική κατευθυντικότητα ακόμη και πάνω από τα 200 χλμ/ωρ και ελάχιστες κλίσεις  ακόμη και στις γρήγορες στροφές, όπως αποδείχθηκε στις δύσκολες οδικές συνθήκες των βρεγμένων και στεγνών οδοστρωμάτων της ορεινής Μάνης, όπου και πιέσαμε ιδιαίτερα το αυτοκίνητο.  

Το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC, με κατανομή υπό κανονικές συνθήκες 45% εμπρός και 55% πίσω , η οποία κατανομή τονίζει σαφώς τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου και αλλάζει βέβαια ανάλογα με τις οδικές συνθήκες και τον τρόπο οδήγησης, αποδεικνύεται ιδανική, σε στεγνούς, βρεγμένους, χιονισμένους αλλά και χωμάτινους δρόμους, προσφέροντας μεγάλες δυνατότητες στον οδηγό και αυξημένη ασφάλειας σε κάθε περίπτωση.

Επίσης τα φρένα κρίνονται κορυφαία από πλευράς απόστασης κινητοποίησης, αίσθησης, απόδοσης  και αντοχής στην  παρατεταμένη χρήση, ακόμη και πλήρες φορτίο.

ΟΙ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΙ  ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ

Χαρακτηριστικά της προαιρετικής τετραδιεύθυνσης για όσους την επιλέξουν, είναι ότι σε ταχύτητες κάτω από 60 km/h, οι πίσω τροχοί στρέφονται προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς, ενώ κατά την στάθμευση έως και 4,5 μοίρες αντίθετα προς τη γωνία μπροστινού άξονα. Έτσι, ανάλογα με την περίπτωση, το μεταξόνιο θεωρητικά «κονταίνει» όπως τονίζει το εργοστάσιο και το αυτοκίνητο γίνεται πιο ευκίνητο και ευέλικτο. Με ταχύτητα 60 km/h και άνω, οι πίσω τροχοί στρέφονται προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς τροχούς. Αυτή η αύξηση πρακτικά του μεταξονίου προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα όπως η βελτιωμένη ευστάθεια και ασφάλεια στην οδήγηση με υψηλές ταχύτητες, τις γρήγορες αλλαγές λωρίδας ή τους αιφνίδιους ελιγμούς αποφυγής. Επιπλέον, στην κίνηση σε επαρχιακούς δρόμους , απαιτούνται σημαντικά λιγότερες κινήσεις του τιμονιού, ενώ το όχημα ανταποκρίνεται πιο άμεσα στις εντολές του οδηγού.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ

Τα νέα συστήματα υποβοήθησης είναι άφθονα. Ξεχωρίζουν το τελευταίας γενιάς πακέτο υποβοήθησης πού περιλαμβάνει νέες και εξελιγμένες λειτουργίες, οι οποίες ξεκουράζουν τον οδηγό σε καθημερινές καταστάσεις φροντίζοντας για πιο άνετη και ασφαλή οδήγηση. Όταν προκύπτει κίνδυνος, τα συστήματα υποβοήθησης μπορούν να αντιδρούν σε επικείμενες συγκρούσεις ανάλογα με τις απαιτήσεις της στιγμής . Πολλές προηγμένες λειτουργίες μπορούν να κάνουν την οδήγηση ακόμα πιο ασφαλή. Το ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC, για παράδειγμα, μπορεί πλέον να αντιδρά σε ακινητοποιημένα οχήματα στο δρόμο με ταχύτητες έως και 100 km/h, σε σχέση τα 60 χλμ/ωρ του  προηγουμένου μοντέλου.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΟΔΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ

 Ένα ακόμη από τα νέα χαρακτηριστικά του ενεργού συστήματος υποβοήθησης διεύθυνσης είναι η ανίχνευση λωρίδας κυκλοφορίας με μια επιπλέον κάμερα 360 μοιρών, η οποία προσφέρει ιδιαίτερα πλεονεκτήματα σε χαμηλές ταχύτητες, π.χ. όταν σχηματίζεται κυκλοφοριακή συμφόρηση . Το σύστημα υποβοήθησης σημάτων κυκλοφορίας αναγνωρίζει όλες τις πινακίδες σε γέφυρες σήμανσης, τα σήματα οδικών έργων, καθώς και τα συμβατικά σήματα ορίων ταχύτητας. Το σύστημα αναγνωρίζει ακόμη, οπως διαπιστώσαμε και προσωρινά σήματα όπως «ολισθηρό οδόστρωμα» χάρη στην αξιολόγηση που πραγματοποιούν όλοι οι αισθητήρες του οχήματος. Οι λειτουργίες προειδοποίησης πινακίδας stop και κόκκινου φωτεινού σηματοδότη είναι νέες και πιο  αποτελεσματικές και σπάνιες στην κατηγορία.

4 3 800 14

ΔΙΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ

Όπως διαπιστώσαμε τα υπερσύγχρονα συστήματα στάθμευσης εξασφαλίζουν ακόμη υποστήριξη κατά τους ελιγμούς με χαμηλή ταχύτητα.

Χάρη στους ισχυρότερους αισθητήρες περιβάλλοντος, τα συστήματα στάθμευσης μπορούν να υποστηρίζουν καλύτερα τον οδηγό κατά τους ελιγμούς, βελτιώνοντας έτσι την ασφάλεια και την άνεση. Η ενσωμάτωση στο MBUX κάνει τη λειτουργία πιο διαισθητική και υποστηρίζεται από την οπτική προβολή.

Να σημειώσουμε εδώ ότι το προαιρετικό, σύστημα τετραδιεύθυνσης του πίσω άξονα είναι ενσωματωμένο στα συστήματα υποβοήθησης στάθμευσης και ο υπολογισμός των λωρίδων έχει προσαρμοστεί αντίστοιχα. Επιπλέον, διατίθενται λειτουργίες πέδησης έκτακτης ανάγκης κλπ.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΚΑΜΕΡΑΣ

Ιδιαίτερα εξελιγμένο είναι το νέο πακέτο στάθμευσης με κάμερα 360 μοιρών και οι λειτουργίες του ενεργού συστήματος υποβοήθησης στάθμευσης με PARKTRONIC. Προσφέρει  την καλύτερη δυνατή συνολική ορατότητα και διευκολύνει τη διαδικασία στάθμευσης, μεταξύ άλλων με υποβοήθηση της εισόδου και εξόδου από θέσεις στάθμευσης. Η κεντρική οθόνη δείχνει με σαφήνεια το άμεσο περιβάλλοντα χώρο του οχήματος κατά τη στάθμευση ή τους ελιγμούς. Η οθόνη προβάλλει τέσσερις επιμέρους εικόνες κάμερας από μπροστά, πίσω και τις δύο πλευρές του οχήματος, και περιλαμβάνει μια εικονική πανοραμική άποψη. Επιπλέον, η οθόνη εμφανίζει διαφορετικές οπτικές γωνίες, όπως η πρόσθια, η οπίσθια ή  η λειτουργία ρυμουλκούμενου. Ο οδηγός αποφασίζει εάν θα σταθμεύσει ο ίδιος ή εάν θα αναθέσει τον έλεγχο στο ενεργό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης.

ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ LED ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ

Η νέα GLC διαθέτει προβολείς LED High Performance στον βασικό της εξοπλισμό.

Να σημειώσουμε ότι το σύστημα DIGITAL LIGHT διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός. Αυτή η επαναστατική τεχνολογία προβολέων χάρη στη δυναμική και την ακρίβεια φωτισμού δημιουργεί σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες για υψηλής ανάλυσης και καλύτερη κατανομή του φωτός ανάλογα με τις συνθήκες. Το αποτέλεσμα είναι η άριστη ορατότητα για τον οδηγό χωρίς να επηρεάζεται η ορατότητα των άλλων οδηγών.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ

Όπως και η προηγούμενη, έτσι και η νέα GLC έχει επίσης σχεδιαστεί σαφώς για οδήγηση εκτός δρόμου και έχει εξοπλιστεί κατάλληλα με διάφορα νέα χαρακτηριστικά και συστήματα. Ο βασικός της εξοπλισμός περιλαμβάνει πρόγραμμα οδήγησης εκτός δρόμου και σύστημα DSR (Downhill Speed Regulation).

Να σημειώσουμε  ενδεικτικά επίσης, ότι ειδικά οι plug-in εκδόσεις της νέας GLC προσφέρουν ήδη μια οδηγική εμπειρία του μέλλοντος: πλήρως ηλεκτρική οδήγηση εκτός δρόμου, η οποία  προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα: δεδομένου ότι η πλήρης ροπή στρέψης των 440 Nm του ηλεκτρικού κινητήρα είναι διαθέσιμη από την εκκίνηση, και η ισχύς του ελέγχεται πολύ εύκολα ανά πάσα στιγμή. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται εξαιρετικά ακριβής και ελεγχόμενη οδήγηση ακόμη και σε δύσκολο έδαφος.

4 3 800 15

ΕΓΚΑΙΡΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΜΠΟΔΙΩΝ

Στο πρόγραμμα οδήγησης off-road, η GLC με κάμερα 360 μοιρών προσφέρει ένα ξεχωριστό πλεονέκτημα : η κεντρική οθόνη δείχνει μια εικονική άποψη κάτω από το μπροστινό μέρος του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων των μπροστινών τροχών και της γωνίας τους. Αυτό είναι εξαιρετικά χρήσιμο αφού επιτρέπει στον οδηγό να αναγνωρίζει πολύ έγκαιρα τυχόν εμπόδια, όπως μεγάλες πέτρες ή βαθιές λακκούβες, στην πορεία του οχήματος.

ΠΛΗΡΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

Συνεχίζοντας στην εκτός δρόμου κίνηση σημειώνουμε ότι η νέα οθόνη off-road χρησιμοποιεί τις δύο οθόνες για τη σαφή παρουσίαση πληροφοριών, δυνατοτήτων χειρισμού και λειτουργιών. Μεταξύ άλλων, η οθόνη του οδηγού προβάλλει ανηφόρες, κατηφόρες, πλάγιες κλίσεις, υψόμετρο, γεωγραφικές συντεταγμένες και πυξίδα, καθώς και ταχύτητα οδήγησης και στροφές κινητήρα όταν λειτουργεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Επιπλέον, η κεντρική οθόνη δείχνει, για παράδειγμα, την τρέχουσα θέση του SUV στο έδαφος, καθώς και τη γωνία διεύθυνσης των εμπρόσθιων τροχών και εάν υπάρχει σύστημα τετραδιεύθυνσης , την κατεύθυνση  των πίσω τροχών. Συνολικά όλες οι λειτουργίες οδήγησης που σχετίζονται με την εκτός δρόμου κίνηση μπορούν να ελέγχονται πολύ εύκολα από μία οθόνη από τον οδηγό.

ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ

Σημειώνουμε ότι το προαιρετικό πακέτο με την αερανάρτηση AIRMATIC, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων ρύθμισης ύψους ανάρτησης και προαιρετικής τετραδιεύθυνσης πίσω άξονα, προσφέρει πρόσθετα οφέλη άνεσης και κατά τις εκτός δρόμου διαδρομές. Για παράδειγμα, η αερανάρτηση AIRMATIC εξασφαλίζει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος σε κίνηση εκτός δρόμου, ανεξάρτητα από το φορτίο, και μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων για καλύτερη πρόσφυση συνολικά.

ΑΣΦΑΛΗΣ  ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗ

Για εκείνους τώρα που κινούνται τροχόσπιτο ή σκάφος  κλπ, η GLC αποδεικνύεται εξαιρετική.

Παρέχει αυξημένη δυνατότητα ρυμούλκησης και  έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ευκολότερη και ασφαλέστερη οδήγηση ρυμουλκού - ρυμουλκούμενου. Ο σχεδιασμός διαδρομής με ρυμουλκούμενο από το σύστημα πλοήγησης είναι ένα νέο χαρακτηριστικό: στην κεντρική οθόνη, μπορούν να σχεδιάζονται διαδρομές, οι οποίες είναι κατάλληλες για οδήγηση με συγκεκριμένο ρυμουλκούμενο. Για τον σκοπό αυτό ο  σχεδιασμός διαδρομής με ρυμουλκούμενο λαμβάνει υπόψη για παράδειγμα τα πλάτη και τα ύψη διέλευσης. Το ρυμουλκούμενο προσδιορίζεται μέσω του μενού ρυμουλκούμενου στο MBUX. Μόλις συνδεθεί η σφαιρική κεφαλή και υπάρξει ηλεκτρική σύνδεση, το σύστημα ρωτά σχετικά με τη χρήση του συνδέσμου ρυμουλκούμενου: θα είναι μικρό ρυμουλκούμενο; Ή μεγαλύτερο, όπως τροχόσπιτο ή τρέιλερ μεταφοράς αλόγων; Ή έχει τοποθετηθεί φορέας ποδηλάτων; Ο σχεδιασμός διαδρομής με ρυμουλκούμενο συνυπολογίζει όλες αυτές τις πληροφορίες. Στόχος αυτών και πολλών άλλων προηγμένων λειτουργιών για τη λειτουργία ρυμούλκησης γίνεται για να καταστεί η ρυμούλκηση όσο το δυνατόν πιο ασφαλής και ευχάριστη. Η τετρακίνηση 4MATIC παρέχει εξαιρετική πρόσφυση σε κάθε έδαφος.

4 3 800 17

ΖΩΝΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗΣ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗΣ

Μαζί με το γνωστό σύστημα προστασίας PRE-SAFE® για μετωπική και οπίσθια σύγκρουση, καθώς και πλευρικής προστασίας PRE-SAFE® (σε συνδυασμό με το πακέτο υποβοήθησης οδήγησης Plus) σχηματίζει μια εικονική ζώνη ελεγχόμενης παραμόρφωσης γύρω από το όχημα. Επειδή σε μια πλευρική σύγκρουση η ζώνη ελεγχόμενης παραμόρφωσης είναι περιορισμένη, στο σύστημα πλευρικής προστασίας PRE-SAFE® μπορεί να μετακινεί τον οδηγό ή τον συνοδηγό μακριά από τον κίνδυνο, ακόμη και πριν από τη σύγκρουση, μόλις το σύστημα ανιχνεύσει ότι επίκειται άμεσα πλευρική σύγκρουση. Για τον σκοπό αυτό, οι αεροθάλαμοι στα πλευρικά ρυθμιζόμενα υποθέματα της πλάτης του μπροστινού καθίσματος φουσκώνουν μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου για περισσότερη προστασία σε κάθε περίπτωση.

ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΚΑΜΠΤΟΣ ΚΛΩΒΟΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ

Συνολικά, ο σχεδιασμός ασφάλειας της GLC βασίζεται σε ένα έξυπνα σχεδιασμένο αμάξωμα με ιδιαίτερα άκαμπτο κλωβό επιβατών, επιλεκτικά παραμορφώσιμα στοιχεία απόσβεσης σύγκρουσης και αλληλεπίδραση μεταξύ των ζωνών ασφαλείας, των εντατήρων ζωνών ασφαλείας και των αερόσακων ανάλογα με τις συνθήκες. Εκτός από τις διάφορα  σχετικά τεστ διάφορων οργανισμών, το όχημα πληροί επίσης τις εσωτερικές απαιτήσεις δοκιμών της Mercedes-Benz και τα κριτήρια δοκιμών που έχουν προκύψει από πραγματικά ατυχήματα στις σχετικές δοκιμές στο δρόμο.

ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΦΟΡΤΙΩΝ

Χρησιμοποιήθηκαν επίσης εκτενείς προσομοιώσεις συγκρούσεων προκειμένου να διαμορφωθεί η δομή του οχήματος με τέτοιο τρόπο, ώστε οι επιβάτες να είναι ιδιαίτερα προστατευμένοι σε περίπτωση σύγκρουσης. Ο σχεδιασμός του αμαξώματος ενσωματώνει όλα τα μέρη του οχήματος – μπροστινό τμήμα, κλωβό επιβατών, πλευρικά τοιχώματα και συγκρότημα δαπέδου. Υλοποιείται μέσω της δομικής σχεδίασης και κατασκευής των μερών του αμαξώματος, ενός συνόλου δηλαδή  ιδιαίτερα υλικών ανθεκτικών στις καταπονήσεις και τοιχωμάτων κατάλληλου πάχους σε περιοχές υψηλής καταπόνησης. Ο συνολικός αυτός σχεδιασμός συντελεί στην ομοιόμορφη κατανομή των φορτιών και την υψηλή απορρόφηση ενέργειας με αποτέλεσμα να ασκείται μέτρια καταπόνηση στους επιβαίνοντες, ενώ ταυτόχρονα , παρέχεται επαρκής χώρος προστασίας για όλους τους επιβάτες του οχήματος.

Οι τιμές διάθεσης της GLC 220 d αρχίζουν από τα 75.500 ευρώ  και κινείται φυσικά ελεύθερη στον δακτύλιο.

17141297153226614850029856336888

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η GLC ωρίμασε και συνεχίζει ακόμη καλύτερα μετά την ανανέωση της, σαν ένα  ικανό και  ολοκληρωμένο Premium SUV μοντέλο, που πολύ δύσκολα μπορεί να απειληθεί από τον ανταγωνισμό.

Κορυφαίο σχεδιαστικά και κατασκευαστικά SUV, διαθέτει μοναδικά πλεονεκτήματα , παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας, συνδεσιμότητας, υποβοήθησης του οδηγού, πληρότητας εξοπλισμού και τεχνολογικών εφαρμογών, συνδυασμένα με εξαιρετική οδική συμπεριφορά, άνεση, ευρυχωρία, πολυτέλεια, οδηγική απόλαυση, μοναδική ποιότητα κατασκευής και την γνωστή αξιοπιστία της γερμανικής εταιρείας.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 18|05|24 10:52

Νέα Ford Mustang ... American History [test]

 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ