Formula 1: Ο «Βασιλιάς» επέστρεψε στο θρόνο του -Νίκη Χάμιλτον στο Σιλβερστόουν

Formula 1: Ο «Βασιλιάς» επέστρεψε στο θρόνο του -Νίκη Χάμιλτον στο Σιλβερστόουν

Μεγάλη νίκη πέτυχε ο Λούις Χάμιλτον στο Σίλβερστοουν και είναι ο πρώτος οδηγός που κατορθώνει να πραγματοποιήσει 9 νίκες σε μία πίστα.

 Ο Λιούις Χάμιλτον είδε πρώτος την καρό σημαία στο GP της Μεγάλης Βρετανίας. Ο οδηγός της Mercedes επέστρεψε στις νίκες, μετά από 2,5 χρόνια.

Το γκραν πρι της Μεγάλης Βρετανίας, ο δωδέκατος αγώνας του φετινού παγκοσμίου πρωτάθλημα της Formula 1 σηματοδότησε την επιστροφή του Λιούις Χάμιλτον της Mercedes στις νίκες, μετά από 2,5χρόνια.

Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πανηγύρισε την 9η νίκη του στην πίστα του Σίλβερστοουν και την 104η της καριέρας του στη F1. Ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull κατέλαβε την 2η θέση, ενώ το τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Λάντο Νόρις της McLaren.

Ο Χάμιλτον θύμισε παλιές καλές εποχές, άλλωστε από το 2014 έως το 2021 μόνο μία φορά έχασε το βρετανικό ράλι, ενώ μέχρι και πέρυσι δεν είχε πέσει κάτω από την τρίτη θέση. Μάλιστα, συγκινήθηκε ιδιαιτέρως, αφού έδειχνε να κλαίει μέσα από το κράνος του. Ήταν η πρώτη νίκη του από τον Δεκέμβριο του 2021 και το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας. Το ίδιο έγινε και στον επινίκιο λόγο του.

Μετά τον 30ό γύρο και αφού ο Τζορτζ Ράσελ αποσύρθηκε με μηχανικό πρόβλημα, ο Λιούις Χάμιλτον ενορχήστρωσε την αντεπίθεση του απέναντι στον Λάντο Νόρις. Ο πρωτοπόρος της κούρσας ξεκίνησε να νιώθει την καυτή ανάσα του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή της Formula 1 με τη Mercedes.

Ο Χάμιλτον μπήκε σχεδόν ταυτόχρονα με τον Φερστάπεν στα πιτς και προτίμησε μαλακή γόμα, με τον Ολλανδό να βασίζεται σε βαριά ελαστικά. Ο Φερστάπεν δικαιώθηκε για την επιλογή του, αφού από εκείνο το σημείο και μετά ήταν ταχύτερος από τους δύο πρώτους οδηγούς και κατόρθωσε να περάσει τον έναν. Έτσι, με τον όγδοο στη βαθμολογία των οδηγών Χάμιλτον να προπορεύεται, ο Φερστάπεν μπόρεσε να αυξήσει τη διαφορά του από τον Νόρις πάνω από τους 80 βαθμούς, 255 έναντι 171, και να διατηρηθεί σε ασφαλή απόσταση.

Η Red Bull, από τη μεριά της, είναι στους 373 βαθμούς, με τη Ferrari να ακολουθεί με 302.

 

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ