Μητσοτάκης στα εγκαίνια του οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία: Έρχονται νέες επενδύσεις και θέσεις εργασίας

Μητσοτάκης στα εγκαίνια του οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία: Έρχονται νέες επενδύσεις και θέσεις εργασίας

Εγκαινιάστηκε στη Βόνιτσα, ένα σημείο με "ιδιαίτερο συμβολισμό", όπως είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο νέος οδικός άξονας Άκτιο-Αμβρακία από τον πρωθυπουργό, ο οποίος μίλησε για τις αναπτυξιακές και επενδυτικές προοπτικές ενός τέτοιου έργου.

Ο κ. Μητσοτάκης υπογράμμισε, επίσης, τη σημασία αυτού του έργου όσον αφορά το επίπεδο της οδικής ασφάλειας στέλνοντας το μήνυμα ότι «η κυβέρνηση αυτή θα εξακολουθεί να δρομολογεί το σημαντικό έργο της ενίσχυσης των υποδομών». «Καλοτάξιδος ο δρόμος και να συνεχίσουμε να παραδίδουμε με τον ίδιο ρυθμό έργα που βελτιώνουν την καθημερινότητα των Ελλήνων» κατέληξε ο πρωθυπουργός στον χαιρετισμό του για το «Άκτιο - Αμβρακικός» που θα παραδοθεί στο κοινό μέσα στο Σαββατοκύριακο.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στη Βόνιτσα παρουσία του πρωθυπουργού, του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα, του υφυπουργού Νίκου Ταχιάου, του περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριου Φαρμάκη και του εκπροσώπου της κοινοπραξίας του έργου της MYTILINEOS Energy & Metals, Ευάγγελου Μυτιληναίου, βουλευτών, εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης κ.α.

Όπως σημείωσε κατά τον χαιρετισμό του ο Κυριάκος Μητσοτάκης, πρόκειται για μια περιοχή ανεκμετάλλευτη η οποία πλέον μπορεί να γίνει πόλος έλξης επενδύσεων, ενώ σημείωσε πως "η κυβέρνηση θα εξακολουθεί να δρομολογεί το σημαντικό έργο της ενίσχυσης των υποδομών της πατρίδας μας, αλλά με όρους συνέπειας και ειλικρίνειας". Παράλληλα, χαρακτήρισε το 2024 ως μια πολύ σημαντική χρονιά για την παράδοση έργων που αποτελούν χρόνια απαίτηση των τοπικών κοινοτήτων και των αρμόδιων αρχών.

Βασικά σημεία από τον χαιρετισμό του Κυριάκου Μητσοτάκη

«Η κυβέρνηση αγωνίστηκε να ξεμπλοκάρει το έργο, με νέες διαγωνιστικές διαδικασίες. Πρόκειται για ένα πάγιο αίτημα 3 περιφερειών. Φαίνεται η σύγκριση του παλιού με το νέο δρόμο, δεν θα μπορούσε να γίνει σε καλύτερο σημείο η τελετή. Ο νέος δρόμος περιορίζει κατά 45 λεπτά την πρόσβαση σε Λευκάδα-Πρέβεζα

Ανοίγονται νέες προοπτικές για μια περιοχή που έμενε αναξιοποίητη. Στόχος να κεντρίσει περισσότερο το επενδυτικό ενδιαφέρον σε αυτήν την όμορφη, αλλά ανεξερεύνητη γωνιά της Ελλάδας», ανέφερε και πρόσθεσε: «Το έργο έχει τη δική του ξεχωριστή σημασία και για την οδική ασφάλεια και θα παραδοθεί στην κυκλοφορία το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Το 2024 θα είναι μια πολύ σημαντική χρονιά για την παράδοση έργων: Ε65 (από Λαμία μέχρι Καλαμπάκα) θα παραδοθεί τον Μάιο, το Μετρό Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί τον Νοέμβριο και μέχρι το 2025 θα έχει παραδοθεί το Πάτρα-Πύργος. Έχουμε κατασκευαστικές εταιρίες υψηλού επιπέδου στην πατρίδα μας, προσφέρουν θέσεις εργασίας και εξάγουν τεχνογνωσία στο εξωτερικό. Η κυβέρνηση θα εξακολουθεί να δρομολογεί το σημαντικό έργο της ενίσχυσης των υποδομών της πατρίδας μας, αλλά με όρους συνέπειας και ειλικρίνειας, έχοντας εξασφαλίσει χρηματοδοτική ωριμότητα. Έτσι οικοδομούνται οι σχέσεις ευθύνης. Είμαι σίγουρος ότι αυτός ο δρόμος θα αλλάξει όλη την όψη της Δυτικής Ελλάδος, θα εξυπηρετεί τους κατοίκους της περιοχής χωρίς να πληρώνουν διόδια. Καλοτάξιδος ο καινούριος δρόμος, να συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό να παραδίδουμε έργα που βελτιώνουν την καθημερινότητα των Ελλήνων».

Βασικά σημεία από τον χαιρετισμό του Χρήστου Σταϊκούρα

«Παραδίδουμε με τον πρωθυπουργό στους πολίτες τον νέο οδικό άξονα Άκτιο-Αμβρακία. Θέλω να ευχαριστήσω την προηγούμενη πολιτική ηγεσία για τη δρομολόγηση του έργου, τις υπηρεσίες και την ανάδοχο εταιρία, την METCA, για την έγκαιρη παράδοση του έργου μέσα σε τρία χρόνια. Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο που αναβαθμίζει το οδικό δίκτυο της χώρας και την ασφάλεια των πολιτών. Ο νέος αυτοκινητόδρομος θα παραδοθεί στην κυκλοφορία το Σαββαταοκύριακο. Εντός του 2024 θα ολοκληρωθούν οι άξονες Βόνιτσα-Λευκάδα και Άκτιο-Άγιος Νικόλαος», ανέφερε ο κ. Σταικούρας και πρόσθεσε: «Το Πάσχα παραδίδεται το "Ιωνία-Καλαμπάκα", το Νοέμβριο το Μετρό Θεσσαλονίκης, μέχρι το τέλος του ετους θα έχει ολοκληρωθεί το 80% του Πάτρα-Πύργος, μήκους 75 χλμ».

Η ταυτότητα του έργου Άκτιο-Αμβρακία

Ο αυτοκινητόδρομος Άκτιο - Αμβρακία, έχει συνολικό μήκος 49,5 χιλιόμετρα, αποτελείται από δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, πλάτους 3,5 μέτρων η κάθε μία, μία λωρίδα καθοδήγησης ανά κατεύθυνση, πλάτους 0,5 μέτρων και κεντρική διαχωριστική νησίδα με αμφίπλευρο στηθαίο με τις αντίστοιχες λωρίδες καθοδήγησης πλάτους 2 μέτρων, δηλαδή είναι συνολικού πλάτους 17 μέτρων.

Επίσης, το έργο περιλαμβάνει:

  • Παράπλευρους και κάθετους δρόμους.
  • Δύο μεγάλες κοιλαδογέφυρες περίπου 200 μέτρων η κάθε μία και τριών μικρότερων γεφυρών για ρέματα.
  • 9 κόμβους (8 ανισόπεδους και 1 ισόπεδο), καθώς και άνω και κάτω διαβάσεων.

Επίσης, κατασκευάστηκε και το οδικό τμήμα που συνδέει την απόληξη του οδικού άξονα 'Ακτιο - Αμβρακία με την Ιόνια Οδό, μήκους περίπου 500 μέτρων.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 160 εκατομμύρια ευρώ, εντάσσεται στον άξονα προτεραιότητας « Διευρωπαικό Οδικό Δίκτυο και Οδική Ασφάλεια (ΤΣ)» του επιχειρησιακού προγράμματος «Υποδομές Μεταφορές Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξης» 2014 - 2020 και υλοποιήθηκε από την ανάδοχο εταιρία ΜΕΤΚΑ του ομίλου MYTILINEOS, που ανέλαβε το έργο τον Νοέμβριο του 2020.

Με την κατασκευή της Αμβρακίας Οδού συνδέεται η Ιόνια Οδός με το αεροδρόμιο του Ακτίου, με την υποθαλάσσια σήραγγα Ακτίου και το λιμάνι της Ηγουμενίτσας (μέσω της οδού Πρέβεζας- Ηγουμενίτσας) και τον κόμβο προς Λευκάδα, παρακάμπτοντας την πόλη της Αμφιλοχίας. Με την παράδοση του έργου ο χρόνος του ταξιδιού από Αθήνα προς Πρέβεζα και Λευκάδα μειώνεται κατά τουλάχιστον 45 λεπτά.

 

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ