Τι θα επισημάνει ο πρωθυπουργός στο σημερινό υπουργικό συμβούλιο

Τι θα επισημάνει ο πρωθυπουργός στο σημερινό υπουργικό συμβούλιο

Η στήριξη του πρωθυπουργού στο πρόσωπο του υπουργού Πολιτικής Προστασίας Χρήστου Στυλιανίδη, αναμένεται να είναι το βασικό στοιχείο στο σημερινό υπουργικό συμβουλίου.

Κατά την συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, δυο είναι αυτά που πρέπει να περιμένουμε. Το πρώτο αφορά την επαναβεβαίωση της εμπιστοσύνης του πρωθυπουργού στο πρόσωπο Στυλιανίδη και το δεύτερο την απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη να επιμείνει στην επιλογή του για ένα ξεχωριστό χαρτοφυλάκιο που θα ασχολείται αποκλειστικά και μόνο με την Πολιτική Προστασία.

Μαζί με τη μεγάλη συγνώμη προς τους πολίτες που ταλαιπωρήθηκαν, κυβερνητικά στελέχη εκφράζουν ευχαριστίες και προς τους περισσότερους από 7.000 κρατικούς λειτουργούς (στελέχη των ενόπλων δυνάμεων, της ΕΛΑΣ, της πολιτικης προστασιας, του ΕΚΑΒ, του ΔΕΔΔΗΕ, υλοτόμους και τόσους άλλους) που έδωσαν μάχη για να αποτρέψουν τα χειρότερα. 

Σε κάθε περίπτωση, η πεποίθηση που επικρατεί στο κυβερνητικό επιτελείο είναι ότι η διαχείριση του δρόμου της «Αττικής Οδού» με ευθύνη της εταιρείας κατέρρευσε από την πρώτη στιγμή. Κι αυτό έγινε για πρώτη φορά, ενώ η εταιρεία έχει την ευθύνη να κρατάει τον δρόμο ανοιχτό. Όπως αναφέρεται, σχέδια, υποχρεώσεις, κινήσεις που θα έπρεπε να έχουν γίνει από τον παραχωρησιούχο, δεν έγιναν με αποτέλεσμα να εγκλωβιστούν χιλιάδες οχήματα και να ταλαιπωρηθούν εκατοντάδες συμπολίτες μας.

Οι αστοχίες της Αττικής Οδού

Υπό αυτό το πρίσμα, για όλα αυτά που υπέστησαν οι συμπολίτες μας απαιτείται να υπάρξουν κυρώσεις, να αποδοθούν ευθύνες, αλλά και, για ηθικούς λόγους, είναι απαραίτητο να αποζημιωθούν όσοι ταλαιπωρήθηκαν. Γι΄ αυτό και ο πρωθυπουργός επικοινώνησε  με τη διοίκηση της παραχωρησιούχου εταιρείας της Αττικής Οδού και ζήτησε την καταβολή του ποσού των 2.000 ευρώ ανά εγκλωβισμένο αυτοκίνητο κάτι και που η εταιρεία το αποδέχθηκε.

Τόσο στην περίπτωση με την «Αττική Οδό» όσο και με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποδείχθηκε ότι δεν κατάφεραν να ανταποκριθούν στην πίεση των φαινομένων και να παράσχουν στους πελάτες τους τις υπηρεσίες που έπρεπε, τονίζουν, παρά το γεγονός ότι οι χιονοθύελλες παντού στον κόσμο προκαλούν τέτοια προβλήματα σε αυτοκινητοδρόμους.

Συγκριτικά με άλλες χώρες, η Ελλάδα δεν είναι συνηθισμένη να διαχειρίζεται τέτοια φαινόμενα και εκεί υπήρξε αυτή η μεγάλη αδυναμία της Αττικής Οδού να σταθμίσει σωστά την ένταση του φαινομένου που είχε να διαχειριστεί ώστε σε συνεργασία με την τροχαία να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες, όπως έγινε σε άλλες περιπτώσεις, όπως, για παράδειγμα, με τη «Νέα Οδό» που έχει την ευθύνη της εθνικής οδού που δεν παρουσίασε τα ίδια προβλήματα. 
Υπήρξε, όπως σημειώνουν, κραυγαλέα αστοχία της εταιρίας να διαχειριστεί με υπευθυνότητα την κατάσταση και αυτό αποτυπώνεται στις αποζημιώσεις που ήδη δέχθηκε να δώσει στους εγκλωβισμένους. Πέραν τούτου, μάλιστα, θα αναζητηθούν οι ευθύνες της εταιρίας και από το κράτος δια της επιτροπής που έχει συστήσει το Υπουργείο Υποδομών.

 

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ