Ινδία: Τουλάχιστον 290 νεκροί από την αεροπορική τραγωδία -Το θαύμα της θέσης 11A
Φωτογραφία: Χ

Ινδία: Τουλάχιστον 290 νεκροί από την αεροπορική τραγωδία -Το θαύμα της θέσης 11A

Μεγαλώνει η μαύρη λίστα με τους νεκρούς της αεροπορικής τραγωδίας στην Ινδία. Σύμφωνα με πληροφορίες του Reuters, τουλάχιστον 290 σοροί έχουν ανασυρθεί μέχρι στιγμής από τον τόπο του αεροπορικού δυστυχήματος, χωρίς να διευκρινίζεται πόσοι εξ αυτών βρίσκονταν στο αεροσκάφος και πόσοι σκοτώθηκαν στο έδαφος, ωστόσο είχαμε και το... "θαύμα" ενός επιζώντα. Σε νέα ενημέρωση που παρείχε ο αρχηγός της αστυνομίας του Αχμενταμπάντ στο BBC, 41 άτομα έχουν τραυματιστεί και λαμβάνουν ιατρική περίθαλψη στο νοσοκομείο.

Το χρονικό της αεροπορικής τραγωδίας στην Ινδία

Στο αεροσκάφος Boeing 787 Dreamliner της Air India με προορισμό το αεροδρόμιο Γκάτγουικ του Λονδίνου επέβαιναν συνολικά 242 άτομα, 230 επιβάτες και 12 μέλη του πληρώματος. Όπως ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρεία, από τα 242 άτομα, οι 169 είναι Ινδοί, οι 53 Βρετανοί, οι 7 Πορτογάλοι και ένας Καναδός.

Ένας ανώτερος αξιωματικός της αστυνομίας επιβεβαίωσε στους δημοσιογράφους που βρίσκονταν στο σημείο ότι το αεροπλάνο κατέπεσε σε κατοικημένη περιοχή, πάνω σε έναν ξενώνα γιατρών.

Τουλάχιστον 5 φοιτητές ιατρικής σκοτώθηκαν και περίπου 50 τραυματίστηκαν

Μέρος του αεροπλάνου της Air India έπεσε πάνω στην τραπεζαρία του ξενώνα γιατρών, σκοτώνοντας τουλάχιστον πέντε φοιτητές της Ιατρικής και τραυματίζοντας σχεδόν 50, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Ομοσπονδίας Ιατρικών Ενώσεων της Ινδίας, ενός εθνικού φορέα που εκπροσωπεί τους ειδικευόμενους γιατρούς σε όλη τη χώρα.

«Μερικοί από τους τραυματίες βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση. Είμαστε σε στενή επαφή με τους συναδέλφους μας στο νοσοκομείο, οι οποίοι αναζητούν περισσότερα άτομα που φοβούνται ότι έχουν θαφτεί στα συντρίμμια», είπε.

Συγκλονιστικά βίντεο ντοκουμέντα από την συντριβή του αεροσκάφους στην Ινδία

Το αεροσκάφος έστειλε σήμα SOS στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας μετά την απογείωση. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Flightradar24, το σήμα χάθηκε λίγα δευτερόλεπτα μετά την απογείωση, όταν είχε φτάσει σε ύψος 625 ποδιών.

Η στιγμή της συντριβής του αεροσκάφους της Air India καταγράφηκε σε βίντεο, το οποίο κυκλοφόρησε στα social media προκαλώντας τρόμο και ανατριχίλα. Στον ουρανό υψώθηκε πύρινη σφαίρα.

Ένα νέο βίντεο που καταγράφει από άλλη οπτική γωνία την απογείωση και τη συντριβή του αεροσκάφους, κυκλοφόρησε στα social media.

Ινδία: Πώς γλίτωσε από θαύμα ο τυχερός επιβάτης της θέσης 11Α - "Έβλεπα πτώματα ολόγυρά μου" είπε στις πρώτες του δηλώσεις

Για έναν διασωθέντα από την συντριβή κάνουν λόγο τα ινδικά ΜΜΕ. Σύμφωνα με το India Today η αστυνομία εντόπισε έναν άνδρα, που όπως υποστηρίχθηκε σώθηκε από θαύμα από την συντριβή του αεροσκάφους της Air India.

Στις εικόνες που δόθηκαν στη δημοσιότητα φαίνεται ένας άνδρας με λευκό μπλουζάκι. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ήταν ο άνδρας ονομάζεται Vishwash Kumar Ramesh και καθόταν στο κάθισμα 11Α και είχε βρετανικό διαβατήριο. Φέρεται να πήδηξε από την έξοδο κινδύνου και τώρα νοσηλεύεται στο νοσοκομείο.

«Όταν σηκώθηκα έβλεπα πτώματα ολόγυρά μου. Φοβήθηκα. Ταξίδευα με τον αδερφό μου, δεν τον βρίσκω», είπε στις πρώτες του δηλώσεις.

india1206 2

Ινδία: Ποιος είναι ο επιβάτης της θέσης 11Α που διεσώθη από την αεροπορική τραγωδία

Καθώς οι συγγενείς των επιβατών της πτήσης της Air India αναζητούν απεγνωσμένα τους αγαπημένους τους στο Πολιτικό Νοσοκομείο Asarwa στο Ahmedabad, σε ένα κρεβάτι της γενικής πτέρυγας βρίσκεται ο 40χρονος Vishwash Kumar Ramesh, ο οποίος δήλωσε ότι επέζησε της θανατηφόρας συντριβής.

Ο Vishwash Kumar Ramesh, Βρετανός υπήκοος, βρισκόταν στην Ινδία για λίγες μέρες για να επισκεφθεί την οικογένειά του και επρόκειτο να επιστρέψει στο Ηνωμένο Βασίλειο μαζί με τον αδελφό του, Ajay Kumar Ramesh.

«Τριάντα δευτερόλεπτα μετά την απογείωση, ακούστηκε ένας δυνατός θόρυβος και στη συνέχεια το αεροπλάνο συνετρίβη. Όλα συνέβησαν πολύ γρήγορα», είπε ο Vishwash, ο οποίος υπέστη «τραυματισμούς από την πρόσκρουση» στο στήθος, τα μάτια και τα πόδια.

Ο Vishwash, Βρετανός υπήκοος, είπε ότι αυτός και ο αδελφός του Ajay κάθονταν σε διαφορετικές σειρές στο αεροπλάνο.

«Όταν σηκώθηκα, υπήρχαν πτώματα παντού γύρω μου. Ήμουν τρομοκρατημένος. Σηκώθηκα και έτρεξα. Υπήρχαν κομμάτια του αεροπλάνου παντού γύρω μου».

Ο Vishwash, ο οποίος είχε ακόμα την κάρτα επιβίβασης, είπε στο HT: «Όταν σηκώθηκα, υπήρχαν πτώματα παντού γύρω μου. Ήμουν τρομοκρατημένος. Σηκώθηκα και έτρεξα. Υπήρχαν κομμάτια του αεροπλάνου παντού γύρω μου. Κάποιος με άρπαξε, με έβαλε σε ένα ασθενοφόρο και με μετέφερε στο νοσοκομείο».

Ο Vishwash είπε ότι ζει στο Λονδίνο για 20 χρόνια και πρόσθεσε ότι η σύζυγός του και το παιδί του διαμένουν επίσης στο Λονδίνο.

Σε άλλο σημείο του νοσοκομείου, συγγενείς και φίλοι των επιβατών του αεροσκάφους της Air India έψαχναν τους δικούς τους. Ανάμεσά τους ήταν και συγγενείς του πρώην υπουργού του Γκουτζαράτ, Βιτζάι Ρουπάνι, ο οποίος επίσης βρισκόταν στην πτήση.

Ο Sailesh Mandliya, που είχε βοηθήσει παλαιότερα τον Rupani, βρισκόταν στο νοσοκομείο αναζητώντας τον. «Τον ψάχνουμε. Αν μάθετε κάτι, ενημερώστε με», είπε ο Mandliya στο HT.

Αναζητώντας τα αίτια της αεροπορικής τραγωδίας στην Ινδία

Το αεροπορικό δυστύχημα με την πτήση ΑΙ171 της Air India έχει προβληματίσει τους ειδικούς. Οι έρευνες για τα αίτιά του αναμένεται να ξεκινήσουν μόλις ολοκληρωθεί η δουλειά των σωστικών συνεργείων στο σημείο.

Βίντεο από το περιστατικό δείχνει το αεροσκάφος της Air India να πετάει χαμηλά –σύμφωνα με πληροφορίες το πολύ στα 280 μέτρα- πάνω από την κατοικημένη περιοχή. Κατά τη συντριβή φαίνεται μια τεράστια πύρινη σφαίρα ακολουθούμενη από μεγάλα σύννεφα μαύρου καπνού.

Άλλο βίντεο δείχνει το αεροπλάνο με το ρύγχος του στραμμένο προς τα πάνω, να βυθίζεται προς το έδαφος πριν συντριβεί και να δημιουργήσει μια τεράστια πύρινη σφαίρα. Στην έρευνα για τα αίτια του δυστυχήματος θα συμμετάσχουν, όπως ανακοινώθηκε, οι αρμόδιες υπηρεσίες πολιτικής αεροπορίας της Ινδίας, της Βρετανίας και των ΗΠΑ.

Ίσως ευθύνονται τα καύσιμα

Ο διευθύνων σύμβουλος της Air India, Κάμπελ Ουίλσον, δήλωσε ότι οι έρευνες θα χρειαστούν χρόνο.

Το αεροπλάνο ήταν ένα Boeing 787-8 Dreamliner, το πρώτο αυτής της κατηγορίας που εμπλέκεται σε θανατηφόρο δυστύχημα. Αρχικά, είχε αναφερθεί ότι ίσως πουλιά να μπήκαν στον κινητήρα.

Σύμφωνα με τον Αμερικανό πρώην ερευνητής αεροπορικών δυστυχημάτων της Αμερικανικής Υπηρεσίας Αεροπλοΐας (FAA), Τζεφ, Γκουζέτι, είναι μυστήριο γιατί το αεροπλάνο δυσκολευόταν να πάρει ύψος. Σύμφωνα με τα βίντεο του αεροπλάνου της Air India πριν από τη συντριβή, δεν υπάρχει καπνός ή φωτιά.

Συνεπώς, είπε, δεν φαίνεται να υπήρξε πρόβλημα λόγω πρόσκρουσης πουλιών. Ενώ, πρόσθεσε, ακόμα και αν το αεροπλάνο έχασε τον έναν κινητήρα, ο δεύτερος κινητήρας θα πρέπει να είναι σε θέση να το ανεβάσει ψηλά. Ο Τζεφ Γκουζέτι είπε ότι είναι πιθανό και οι δύο κινητήρες να άρχισαν να χάνουν ισχύ ταυτόχρονα. «Αυτό συνέβη σε συντριβή ενός Boeing 777 που πλησίαζε στο Χίθροου πριν από περίπου 15 χρόνια. Ήταν μια διπλή απώλεια κινητήρων λόγω πάγου στο καύσιμο. Επομένως, θα μπορούσε να υπάρχει πρόβλημα καυσίμου», είπε. «Συνήθως τα προβλήματα με τα καύσιμα εμφανίζονται κατά την απογείωση», εξήγησε.

Αποζημιώσεις για τα θύματα

Ο όμιλος Tata, στον οποίο ανήκει η Air India, ανακοίνωσε ότι θα παράσχει 10 εκατομμύρια ρουπίες (περίπου 102.000 ευρώ) στην οικογένεια κάθε ενός από τα θύματα. Στην ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος της εταιρείας είπε επίσης ότι θα αναλάβει τα έξοδα για την ιατρική φροντίδα των τραυματιών, αλλά και για την ανακατασκευή του ιατρικού ξενώνα.

Η Air India δήλωσε επίσης ότι «ειδική ομάδα φροντιστών» έφτασε στο Αχμενταμπάντ για να παράσχει υποστήριξη στην ομάδα που εργάζεται στο σημείο της συντριβής.

«Συνεργαζόμαστε με τις τοπικές αρχές για να παρέχουμε την απαραίτητη βοήθεια και επεκτείνουμε την πλήρη συνεργασία μας στις αρχές που διερευνούν αυτό το περιστατικό», δήλωσε. Επίσης, ανέφερε ότι οργανώνει δύο πτήσεις προς το Αχμενταμπάντ για τις οικογένειες των θυμάτων του δυστυχήματος, επιβατών και πληρώματος.

   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2025 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ