Peugeot 308 Blue HDi 120 PS ... ξανά στην κορυφή [test]

Peugeot 308 Blue HDi 120 PS ... ξανά στην κορυφή [test]

του Δημήτρη Κληρονόμου

Η  πρόσφατη (9/17)ανανέωση του 308,που το 2014,αναδείχθηκε "  αυτοκίνητο της χρονιάς ",εξασφαλίζοντας μια πολή καλή εμπορική καριέρα,ήταν απαραίτητη για να βρεθεί ξανά στην κορυφή του ανταγωνισμού,προτάσσοντας μαζί με την νέα εμφάνιση  άφθονη τεχνολογία τόσο απο πλευράς οδηγικής απόλαυσης   όσο και απο πλευράς ασφάλειας

ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ

Το ανανεωμένο 308, διαθέτει κανούριο καπό και προφυλακτήρα με τρείς μεγαλύτερες πλέον εισαγωγές ψύξης του κινητήρα,νέους προβολείς ομίχλης και φώτα ημέρας LED,συνδυασμένα με την νέα κυψελωτή μάσκα στο κέντρο της οποίας αναπαύεται το εντυπωσιακό σήμα της εταιρείας.
Πίσω οι επιρροές από το 3008 είναι περισσότερο ορατές με τα νέα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα με τις τρείς λοξές γραμμές.
Οι συναλικές εξωτερικές  αλλαγές δεν είναι   θεμελιακές,έχουν καταφέρει όμως να δώσουν νέο αέρα στο Γαλλικό μοντέλο και να του εξασφαλίσουν έναν σαφώς πιό δυναμικό χαρακτήρα.

ΟΘΟΝΗ 9.7 ΙΝΤΣΩΝ

Εσωτερικά οι αλλαγές ήταν επιλεγμένες και απαραίτητες ώστε να ξανανοιώσει το σαλόνι και να μην έχει να ζηλέψει τίποτδ απο τον νεώτερο ανταγωνισμό.
Το ταμπλό εξακολουθεί να διατηρεί την λιτότητα της σχεδίασης του,και τους λίγους διακόπτες,αλλά αυτά που συγκεντρώνουν όλα τα βλέματα είναι το i-Cokpit,  με το μικρό τιμόνι να κατεβαίνει χαμηλά αποκαλύπτοντας τα όργανα ελέγχου, επάνω απο αυτό, μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού και το αριστερόστρφο στροφόμετρο.
Το δεύτερο στοιχείο που κλέβει την παράσταση είναι η μεγάλη οθόνη των 9.7 ιντσών με τις άφθονες δυνατότητες.Το σύστημα πολυμέσων είναι πλήρως αναβαθμισμένο,συμβατο με Android auto και  Apple car play ενώ προσφέρεται και η λειτουργεία   Mirror Screen προβάλλοντας το πέριβάλλον του κινητού στην οθόνη.
Το σύστημα πλοήγησης διαθέτει τρισδιάστατη απεικόνηση, παρέχει κυκλοφοριακές οδηγίες σε  πραγματικό χρόνο και δέχεται επίσης φωνητικές εντολές.
Απο πλευρας επενδύσεων το μαλακό πλαστικό του ταμπλό είναι κορυφαίας ποιότητας,και το φινίρισμα και οι συναρμογές πολύ καλές,όπως και οι επενδύσεις των καθισμάτων.

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΠΑΚΕΤΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Το ισχυρό πλεονέκτημα του νέου 308,απέναντι στον ανταγωνισμό,είναι το πακέτο ασφαλείας, που διαθέτει:  αυτόματο φρενάρισμα,ενεργό cruise control,αναγνώριση της κόπωσης του οδηγού,αναγνώριση τυφλού σημείου πλευρικά του οχήματος,αναγνώρκση σημάτων κυκλοφορίας,ειδοποίηση  για επικείμενη σύγκρουση  με προπορευόμενο όχημα,ειδοποίηση για τα νόμιμα  όρια ταχύτητας , υποβοήθηση οπισθοπορείας με κάμερα και αισθητήρες κ.α
Γενικότερα τα επίπεδα εξοπλισμού των νέων μοντέλων είναι ιδιαίτερα πλούσια και ανταγωνιστικά για την συγκεκριμένη κατηγορία.

2018 peugeot 308 gti finally shows its facelift in detail 9

ΑΝΕΤΟΙ  ΧΩΡΟΙ

Απο πλευράς εκμετάλλευσης χώρων,με δεδομένες τις εξωτερικές διαστάσεις των 4.25 χ 1.80 μέτρων,το 308 έπαιρνε και παίρνει πολύ καλό βαθμό,όντας από τα πλέον ευρύχωρα της κατηγορίας του.Μπροστά υπάρχει πλήρης άνεση για οδηγό συνοδηγό και πίσω αρκετή  άνεση ακόμη και για τρείς επιβάτες.
Εκεί όμως που το  Γαλλικό αυτοκίνητο εντυπωσιάζει είναι ο χώρος αποσκευών,που ξεκινά από τα 420 λίτρα για να φθάσει τα 1228 ανάλογα με την θέση των πίσω καθισμάτων.

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κάτω απο το νέο καπό αναπνέει ο γνωστός και πετυχημένος τούρμποντιζελ κινητήρας των 1560 κυβικών εκατοστών με τους 120 ίππους και την ροπή των 300 Nm,να εμφανίζεται από τις 1750 στροφές και πάνω.

Με δεδομένο τό βάρος 1090 τουλάχιστον κιλών,το 308 καλύπτει τα 0 ως 100 σε 9.4 δευτερόλεπτα και αγγίζει τα 196 χλμ/ωρ σε τελική,επιδόσεις καλές για την κατηγορία του,που ικανοποιούν ακόμη και στην γρήγορη οδήγηση.

Στις καλές επιδόσεις συμβάλλει και το καλά κλιμακωμένο, αρκετά ακριβές και εύχρηστο κιβώτιο των έξι ταχυτήτων και φυσικά στην χαμηλή κατανάλωση.

Η κατανάλωση ανήκε πάντα στα ισχυρά πλεονεκτήματα του 308 ντίζελ.Με μαλακό δεξί πόδι πετυχαίνεις τιμές 5.6  λίτρων και κάτω και μέσες τιμές γύρω στα 6.0 λίτρα ενώ πιέζοντας το μοτέρ δεν θα δείς πάνω από 7.5 λίτρα/100 χλμ.Με δεδομένο μάλιστα οτι το ρεζερβουάρ χωρά 53 λίτρα μπορείς να καλύψεις μεγάλες αποστάσεις με ένα γέμισμα.

ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Ο  οδηγός κάθεται σωστά,εμπνέται απο το μικρό τιμόνι και γενικότερα απο την θέση των οργάνων ελέγχου,τους λίγους διακόπτες και την ευχρησία.του οχήματος.
Οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων εστιάζονται στην άνεση,χωρίς όμως τις υπερβολές του παρελθόντος σε σημείο που το αυτοκίνητο να κρίνεται και ....σφικτό.
Η  οδική συμπεριφορά χαρακτηρίζεται ουδέτερη,χωρίς έντονη υποστροφή,με περιορισμένες κλίσεις και πολύ καλή ποιότητα κύλησης.Ο ημιάκαμοτος πίσω άξονας δεν αναπηδά εύκολα και τα πρόσθια γόνατα Μακ Φερσον είναι προσεκτικά ρυθμισμένα,ώστε να παρακολουθούν σωστά το δρόμο.Μπορεί το 308 να μην προκαλεί σκέψεις για σπόρ οδήγηση,είναι όμως απόλυτα ασφαλές,άνετο και ήσυχο,όσο λίγα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Ανανεωμένο εμφανισιακά,ποιοτικά και τεχνολογικά το νέο 308 είναι ένας απο τούς καλύτερους παίκτες στην πολύ σκληρή κατηγορία του.Εχει να επιδείξει ισχυρά πλεονεκτήματα,που το φέρνουν στην κορυφή και δεν έχει να ζηλέψει πολλά απο το Γερμανικό κατεστημένο.Μια πολύ καλή αγορά,απ όπου και αν το κοιτάξει κανείς.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ


© 2014-2024 YSTEROGRAFO NEWS