Στοχεύοντας σε μία ιδιαίτερα απαιτητική κατηγορία από πλευράς ανταγωνισμού αλλά και απαιτήσεων των αγοραστών, το Across ήρθε να προσφέρει πολλά περισσότερα από τον ανταγωνισμό και γιατί όχι το κάτι άλλο στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Με πολύ καλές επιδόσεις, 306 συνδυαστικούς ίππους, επιτάχυνση 0 - 100 σε 6.0 δευτερόλεπτα και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 60 με 70 χλμ, σίγουρα το κορυφαίο Suzuki έχει όλα τα προσόντα να κερδίσει τον αγοραστή που αναζητά το καλύτερο στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Η επιθετική εξωτερική εμφάνιση και οι 19αρες ζάντες, προσφέρουν το πλεονέκτημα να ξεχωρίζει άμεσα από τους ανταγωνιστές που συχνά καταφεύγουν στις μπαρόκ γραμμές για να ξεχωρίσουν .
ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
Πριν ακόμη μπεις στο σαλόνι μπορείς να ρυθμίσεις από μακριά, μέσω του τηλεχειριστήριου και το σύστημα κλιματισμού κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο και αναγκαίο τις ημέρες του καύσωνα που διανύουμε.
Και αν το καλοκαίρι, η εξ αποστάσεως ρύθμιση αυτή κρίνεται εξαιρετική δυνατότητα τα θερμαινόμενα εμπρός και πίσω καθίσματα όπως επίσης και το τιμόνι, είναι μέρη του εξοπλισμού που σε άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα χρεώνονται πολύ παραπάνω ή πάνε πακέτο με άλλο εξοπλισμό, ανεβάζοντας σημαντικά την τελική τιμή αγοράς.
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ
Εσωτερικά διαπιστώνεις ούτε πουθενά δεν έχει γίνει οικονομία. Εκτός από τα δερμάτινα καθίσματα, κάθε σημείο του θαλάμου καλύπτεται με δέρμα, κάτι που άλλοι κατασκευαστές χρησιμοποιούν πλαστικά για οικονομία κλίμακος, ενώ επίσης όσο και αν ψάξεις δεν θα βρεις πουθενά σκληρά πλαστικά.
Με άλλα λόγια το νέο Across έχει όλα τα προσόντα να καταστεί ο πιο δυνατός πονοκέφαλος του ανταγωνισμού, ενώ οι επιδόσεις, η πληρότητα εξοπλισμού, οι αυξημένες δυνατότητες αμιγούς ηλεκτροκίνησης, το ιδιαίτερα εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, η ύπαρξη ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και η απαράμιλλη αξιοπιστία της Suzuki δεν μπορούν εύκολα να βρουν αντίπαλο.
ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Συνοπτικά το νέο μοντέλο προσφέρει, εντυπωσιακές επιδόσεις αντάξιες ενός σπορ αυτοκινήτου, μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια και έναν πολύ πλούσιο εξοπλισμό άνεσης, πολυτέλειας και ασφάλειας.
Με έναν πολύ καλό συνδυασμό οικονομίας, χαμηλών ρύπων και σπορ επιδόσεων εντός και εκτός δρόμου, το νέο Across επιβεβαιώνει τη θέση του ως γνήσιο τετρακίνητο SUV με τεχνολογία Plug-In Hybrid εντυπωσιακής εμφάνισης και σχεδίασης σε συνδυασμό με την γνωστή αξιοπιστία της εταιρείας.
Είναι σημαντικό ακόμη ότι το νέο Across με την προηγμένη τεχνολογία PLUG-IN Hybrid, συμβάλλει σημαντικά στο περιβαλλοντικό όραμα της μάρκας με σκοπό τη μείωση των εκπομπών CO2.
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα μεγάλο SUV με PLUG-IN υβριδικό σύστημα για όσους θέλουν να συνδυάσουν με τον καλύτερο τρόπο, άνεση ,χώρους, οδική συμπεριφορά και εξαιρετική οικονομία.
ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Έχοντας συνολικό μήκος αμαξώματος 4,64 μέτρα, κατατάσσεται στο D segment SUV. Η επιβλητική του εμφάνιση ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά .
Κάθε λεπτομέρεια στη σχεδίαση του χαρακτηρίζεται από κομψότητα, δημιουργώντας μια ξεχωριστή εμφάνιση.
Συνδυάζοντας το προσεγμένο design και την υψηλή απόδοση, το Αcross ξεχωρίζει για την ισχύ, τις επιδόσεις και την αυτονομία που προσφέρει η Plug-In τεχνολογία, ξεπερνώντας τον ανταγωνισμό σε πολλά σημεία.
ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Με μια ματιά , τα στοιχεία που ξεχωρίζουν το νέο Across του ανταγωνισμού είναι συνοπτικά :
- Οι πολύ καλές επιδόσεις λόγω του τετρακύλινδρου κινητήρα 2.500 κυβικών εκατοστών
- Η συνδυαστική απόδοση που ανέρχεται πλέον στους 306 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. με τη μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ/ώρα.
- Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ/ώρα επιτυγχάνεται σε μόλις 6 δευτερόλεπτα.
- Το γεγονός ότι είναι το πρώτο plug-in Hybrid όχημα της Suzuki που προσφέρει εκπομπές CO2 μόλις 22g / km που εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας
- Η εξ ολοκλήρου Ιαπωνική κατασκευή του
- Το αυτόματο κιβώτιο e-CVT
- Τα κορυφαία συστήματα ασφαλείας Suzuki Safety Support
- Τα καινοτόμα συστήματα infotainment
ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ
Ο εμφανής σπορ χαρακτήρας και η ιδιαίτερη προσωπικότητα συνδυάζονται για να δημιουργήσουν ένα SUV που ξεχωρίζει εύκολα στο δρόμο.
Το αμάξωμα χαρακτηρίζεται από αιχμηρές γωνίες, τολμηρές γραμμές, πολυγωνικά μοτίβα και ένα δυναμικό, σπορ μπροστινό μέρος με ψηλό προφυλακτήρα και μεγάλη, εντυπωσιακή μάσκα που ξεχωρίζει, συνδυάζοντας το στυλ του Swift Sport με τη δύναμη τόσο του Jimny όσο και του Vitara,όπως τονίζει το εργοστάσιο.
Οι έντονες αιχμηρές γραμμές και τα εντυπωσιακά μπροστινά τελειώματα είναι άμεσα ορατά, καθώς και ένα ευρύ σύνολο λεπτομερειών υψηλής τεχνολογίας που οριοθετούν την σπορ εμφάνιση, που ξεχωρίζει αμέσως.
Ο χαρακτηριστικός σχεδιασμός του προφυλακτήρα αναδεικνύει επίσης το ύψος του αμαξώματος και τονίζει τις εκτός δρόμου δυνατότητες του νέου εντυπωσιακού συνόλου.
PREMIUM ΠΡΟΦΙΛ
Οι νέοι προβολείς Bi-Led διαθέτουν διπλή λειτουργία (συνδυασμός μικρής και μεγάλης σκάλας) ενώ τα φώτα ημέρας LED δημιουργούν μια ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση στο πρόσθιο μέρος.
Τα νέα φώτα στο κάτω μέρος των καθρεπτών αποτελούν ένα ακόμη χαρακτηριστικό στοιχείο που επιβεβαιώνει το premium προφίλ του αυτοκινήτου και διασφαλίζουν την άνετη και ασφαλή είσοδο στο αυτοκίνητο, όταν αυτό βρίσκεται σε σκοτεινά σημεία και χρειάζεται φωτισμός.
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ
Είναι χαρακτηριστικό ότι τη σχεδίαση του συνόλου του αμαξώματος και των τροχών χαρακτηρίζουν τα οκτάγωνα και εξάγωνα σχήματα, ενώ οι δίχρωμες 19’’ ζάντες αλουμινίου, συμπληρώνουν την εμφάνιση του μοντέλου. Η αντίθεση που δημιουργούν οι γυαλισμένες επιφάνειες και η μαύρη στιλπνή επίστρωση, αποπνέουν την αίσθηση της δύναμης και ξεχωριστής ποιότητας κατασκευής.
Επίσης τα πίσω LED φώτα του Across, συνδέουν το σώμα του αυτοκινήτου με την πίσω πόρτα. H αίσθηση συνέχειας που δημιουργείται ενισχύει τη φινέτσα και τη μοναδικότητα του νέου μοντέλου, που διατίθεται σε πολλούς εντυπωσιακούς εξωτερικούς χρωματισμούς που εντυπωσιάζουν.
ΛΕΠΤΟΜΕΡΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Στο σαλόνι, από τη μία το δεξιοτεχνικά σχεδιασμένο εσωτερικό με ποιοτικές επενδύσεις και οι κομψές πινελιές κι από την άλλη τα προηγμένα συστήματα άνεσης ενισχύουν την θετική συνολική εικόνα.
Ο προσεκτικός σχεδιασμός του ταμπλό και η υψηλής ποιότητας επένδυσή του, προσδίδουν κύρος και πολυτέλεια στο αυτοκίνητο, ενώ παράλληλα, η θέση και η διάταξή του συνόλου παρέχουν αρκετά καλή ορατότητα στο δρόμο.
Χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι από την κεντρική κονσόλα πραγματοποιούνται οι περισσότεροι χειρισμοί, με τα χειριστήρια να είναι τοποθετημένα σε σωστά εργονομική διάταξη, ευκολύνοντας σημαντικά τον οδηγό.
ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΟΘΟΝΗ
Η μεγάλη οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών βρίσκεται στο κέντρο της κονσόλας και περιλαμβάνει Bluetooth®, με χειριστήρια επάνω στο τιμόνι καθώς και δυνατότητα υποστήριξης Apple CarPlay για iPhone, αλλά και Android Auto™ και MirrorLink™ για συμβατά smartphones.
Περιλαμβάνει επίσης την λειτουργία της κάμερας οπισθοπορείας καθώς και την οθόνη ενέργειας του Υβριδικού συστήματος που παρέχει πολλες πληροφορίες.
ΕΥΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ
Ο μεγάλος πίνακας οργάνων διαθέτει ατμοσφαιρικό φωτισμό, διασφαλίζοντας ότι οι ενδείξεις είναι ευδιάκριτες και ευανάγνωστες για τον οδηγό. Η έγχρωμη οθόνη πολλαπλών πληροφοριών 7 ιντσών έχει σχεδιαστεί για να παρέχει μεγάλη ευκρίνεια και ευκολία στη χρήση. Υποστηρίζεται η δυνατότητα εναλλαγής του ταχυμέτρου από αναλογικό σε ψηφιακό. Αριστερά, βρίσκεται ο δείκτης του υβριδικού συστήματος, o οποίος συμβάλει στην επίτευξη της βέλτιστης οικονομικής οδήγησης. Στη δεξιά πλευρά βρίσκονται οι ενδείξεις του μετρητή καυσίμου και του μετρητή στάθμης της μπαταρίας, που αποδεικνύονται ιδιαίτερα χρήσιμες.
ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΣΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ
Άλλο χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι το νέο μοντέλο είναι εξοπλισμένο με θερμαινόμενο τιμόνι και θερμαινόμενα καθίσματα, εμπρός και πίσω, όπως ήδη αναφέραμε.
Η τεχνολογία S-FLOW στον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό μεγιστοποιεί την αίσθηση της άνεσης στην καμπίνα, εξοικονομώντας παράλληλα ενέργεια. Με τη χρήση αισθητήρων στα καθίσματα προσφέρει κλιματισμό μόνο στις θέσεις όπου υπάρχουν επιβάτες, περιορίζοντας έτσι την άσκοπη κατανάλωση ενέργειας. Η τεχνολογία S-FLOW λαμβάνει επίσης ενδείξεις τόσο της εσωτερικής και εξωτερικής θερμοκρασίας όσο και της ηλιακής ακτινοβολίας προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή απόδοση του κλιματισμού με την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση ενέργειας, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό.
ΑΝΕΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ
Εντυπωσιάζει επίσης το σαλόνι που είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο για πέντε επιβάτες και σε συνδυασμό με το επίπεδο πάτωμα, εξασφαλίζει ξεκούραστα πολύωρα ταξίδια.
Ο άνετος χώρος αποσκευών 490 λίτρων παρέχει άφθονο χώρο αποθήκευσης για οδηγό και συνεπιβάτες. Επίσης μπορεί να αυξηθεί αναδιπλώνοντας την πίσω πλάτη του καθίσματος. Το αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα (θέση 60:40) αυξάνει τη χωρητικότητα έως 1168 λίτρα.
Στο χώρο αποσκευών υπάρχει πρίζα 12V καθώς και πρίζα “Σούκο” 220V – 150W, για σύνδεση συσκευών.
ΕΥΚΟΛΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ
Με την εύκολη περιστροφή του επιλογέα, είναι δυνατή επίσης η εναλλαγή μεταξύ της λειτουργίας "ECO" και "SPORT", ενώ πατώντας το κουμπί “Push NORMAL”, επανέρχεται η λειτουργία “NORMAL”.
Κάθε φορά που ενεργοποιείται η λειτουργία "ECO", το γκάζι έχει πιο ομαλή αίσθηση και η λειτουργία του συστήματος κλιματισμού ελαχιστοποιείται, βελτιώνοντας την κατανάλωση ενέργειας.
Η λειτουργία "SPORT" από την άλλη πλευρά, ελέγχει τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος και του συστήματος διεύθυνσης, για σπορ οδήγηση, όταν απαιτείται απότομος χειρισμός και γρήγορες επιταχύνσεις, όπως οδήγηση σε ορεινούς δρόμους ή κατά την προσπέραση.
Τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι ενισχύουν την σπορ αίσθηση σε κάθε περίπτωση.
ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΙΣΩ
Είναι σημαντικό ότι εκτός από τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα, ένας δεύτερος κινητήρας κινεί τους πίσω τροχούς υπό συγκεκριμένες συνθήκες οδήγησης.
Το υπερσύγχρονο ηλεκτρονικό σύστημα 4x4 E-Four παρέχει υψηλή 4x4 απόδοση διατηρώντας παράλληλα την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα.
Ο ανεξάρτητος πίσω ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 54 ίππων και λειτουργεί φυσικά σε συνδυασμό με τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα.
Το E-Four σύστημα προσφέρει βελτιωμένη σταθερότητα κατά την επιτάχυνση σε ολισθηρές επιφάνειες όπως χιονισμένους δρόμους καθώς και υψηλή σταθερότητα σε δρόμους με στροφές.
Η ροπή κατανέμεται ηλεκτρονικά στον εμπρός και τον πίσω άξονα ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και μπορεί να φθάσει από 100% εμπρός - 0% πίσω, στο 20% εμπρός - 80% πίσω.
ΟΧΗΜΑ ΠΑΝΤΟΣ ΕΔΑΦΟΥΣ
Ακόμη το σύστημα E-Four επιτρέπει στο Across να συμπεριφέρεται σαν όχημα παντός εδάφους, ειδικά κατά την ενεργοποίηση της λειτουργίας Trail.
Το Trail mode είναι ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση και έλεγχο σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης. Σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση, όπως χιονισμένους δρόμους και ανώμαλο έδαφος εκτός δρόμου, το σύστημα Trail Mode είναι σχεδιασμένο για να ενεργοποιεί τη λειτουργία πέδησης στους τροχούς που ολισθαίνουν και να κατευθύνει τη ροπή στους τροχούς που έχουν πρόσφυση κατά περίπτωση.
ΠΟΛΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑΣ
Σε περίπτωση που τα χέρια του οδηγού δεν είναι ελεύθερα, η πίσω πόρτα μπορεί να ανοίξει τοποθετώντας απλά το πόδι κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα, αρκεί ο οδηγός να έχει πάνω του το κλειδί.
Η πίσω πόρτα μπορεί επίσης να ανοίξει πατώντας το κουμπί μέσα στο αυτοκίνητο ή μέσω ασύρματου τηλεχειριστηρίου πατώντας το χαρακτηριστικό πλήκτρο, ευκολύνοντας σημαντικά την φόρτωση.
ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΑΦΗΣ ΞΕΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ
Ξεχωρίζει επίσης το σύστημα Smart Entry & Start, όπου πλησιάζοντας το όχημα με το ηλεκτρονικό κλειδί, το αυτοκίνητο θα ξεκλειδώσει αυτόματα ακουμπώντας το εσωτερικό της χειρολαβής. Αντίθετα, οι πόρτες θα κλειδώσουν ακουμπώντας τον αισθητήρα αφής που βρίσκεται πάνω στην χειρολαβή.
Επίσης κατά τη διαδικασία φόρτισης παρέχεται η δυνατότητα ενεργοποίησης της λειτουργίας “My Room” όπου μπορούν να χρησιμοποιούνται λειτουργίες όπως το σύστημα κλιματισμού ή το ηχοσύστημα, χρησιμοποιώντας την εξωτερική πηγή τροφοδοσίας που υπάρχει.
ΑΘΟΡΥΒΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Στο δρόμο γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι το νέο Across αποτελεί ένα τετρακίνητο SUV νέας γενιάς, εξοπλισμένο με προηγμένα συστήματα ασφαλείας κι άνεσης, φιλικά προς το περιβάλλον. Ο οδηγός απολαμβάνει την ομαλή και άμεση απόκριση και την αθόρυβη απόδοση του εντυπωσιακού Plug-in Hybrid ενώ ταυτόχρονα η μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία και ο κινητήρας 2,5 λίτρων συμβάλλουν στην οικονομία και τις επιδόσεις του οχήματος.
ΑΦΘΟΝΗ ΡΟΠΗ
Ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας προσφέρει ομαλή, αθόρυβη απόδοση με άφθονη ροπή για άνεση στην καθημερινή οδήγηση. Όταν απαιτείται μεγαλύτερη επιτάχυνση κατά την οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες, ο βενζινοκινητήρας προσφέρει επιπλέον ισχύ καθώς και περισσότερη σιγουριά στα μακρινά ταξίδια. Η μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία φορτίζεται εύκολα στο σπίτι ή σε έναν σταθμό φόρτισης.
ΓΡΗΓΟΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ
Η μπαταρία υψηλής τάσης του Across μπορεί να φορτιστεί μέσω οικιακού AC ή κοινόχρηστου φορτιστή AC. Η φόρτιση από οικιακό φορτιστή ονομάζεται φόρτιση Mode 2 και απαιτεί καλώδιο φόρτισης με ενσωματωμένο Charging Circuit Interuptor Device (CCID). Το CCID πραγματοποιεί έλεγχο διέλευσης κατά τη φόρτιση η οποία φτάνει τα 10Α, γεγονός που σημαίνει ότι απαιτούνται περίπου 7,5 ώρες για πλήρη φόρτιση.
Η φόρτιση, σε κοινόχρηστο σημείο φόρτισης ονομάζεται φόρτιση Mode 3 και απαιτεί καλώδιο φόρτισης τύπου 2, με κάθε άκρο ένα βύσμα Mennekes. Η φόρτιση της λειτουργίας 3 σε κοινόχρηστο σημείο φόρτισης μπορεί να φτάσει τα 16Α, μειώνοντας το χρόνο φόρτισης σε περίπου 5 ώρες.
Και στις δύο περιπτώσεις, η μονοφασική ισχύς AC παρέχεται στον ενσωματωμένο φορτιστή (On Board Charger), ο οποίος μετατρέπει την ισχύ εναλλασσόμενου ρεύματος σε συνεχές, φορτίζοντας την μπαταρία. Ο ενσωματωμένος αερόψυκτος φορτιστής βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα και έχει μέγιστη ισχύ 3,3kW.
Κατά τη φόρτιση, μέρος του συστήματος 12V θα είναι ενεργό. Ο ενσωματωμένος φορτιστής διαθέτει έναν ενσωματωμένο μετατροπέα DC / DC για τροφοδοσία μόνο των εξαρτημάτων 12V που απαιτούνται κατά τη φόρτιση σε κάθε περίπτωση.
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΕ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Πιο συγκεκριμένα για τον έλεγχο των ηλεκτροκινητήρων απαιτούνται οι μετατροπείς ενέργειας. Το Across έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες με τους απαραίτητους μετατροπείς να έχουν ενσωματωθεί σε μια υδρόψυκτη μονάδα ελέγχου ισχύος (Power Control Unit).
Αυτή η μονάδα ελέγχου ισχύος βρίσκεται πάνω από τη μονάδα μετάδοσης e-CVT και ελέγχει τους ηλεκτροκινητήρες MG1, MG2 και MGR. Για υψηλή απόδοση, η μονάδα ελέγχου ισχύος περιλαμβάνει ενισχυτή τάσης ο οποίος ενισχύει την τάση έως και 650V μειώνοντας το απαιτούμενο ρεύμα για παροχή ισχύος στους ηλεκτροκινητήρες.
Η μονάδα ελέγχου ισχύος κατανέμει επίσης την ισχύ από και προς την μπαταρία υψηλής τάσης κατά την οδήγηση, όταν χρειάζεται.
ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Είναι χαρακτηριστικό ότι το Plug-In Hybrid σύστημα του Across περιλαμβάνει 4 λειτουργείες οδήγησης:
1ον Πλήρης ηλεκτροκίνηση
Στη λειτουργία EV το όχημα οδηγείται εξ ολοκλήρου από τον ηλεκτροκινητήρα ακόμα και όταν επιταχύνεται πλήρως. Αυτή η προεπιλεγμένη λειτουργία θα ενεργοποιηθεί επίσης αυτόματα όταν η μπαταρία φορτιστεί πλήρως.
Το αυτοκίνητο με πλήρως φορτισμένη μπαταρία μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά έως και 75 χιλιόμετρα και να αναπτύξει ταχύτητα 135 χλμ/ώρα. Η αυτονομία των 75 χιλιομέτρων είναι μια από τις μεγαλύτερες αυτονομίες αυτοκινήτων της κατηγορίας του.
Σε συνθήκες στεγνού οδοστρώματος, με τον επιλογέα ταχυτήτων στη θέση S και sport mode, το ACROSS επιταχύνει αθόρυβα και οικολογικά σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα
2ον Αυτόματη εναλλαγή
Ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις οδήγησης επιλέγεται αυτόματα η εναλλαγή από ηλεκτρική σε υβριδική κίνηση.
3ον Υβριδική επιλογή
Στην περίπτωση αυτή το Across κινείται φυσικά και υβριδικά
4ον Φόρτιση από τον κινητήρα
Ιδανική λειτουργία για φόρτιση της μπαταρίας πριν την είσοδο σε περιοχή όπου απαγορεύεται η κίνηση στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΨΕΚΑΣΜΟΥ
Ο βενζινοκινητήρας 2,5 λίτρων φορτίζει την μπαταρία και ενισχύει την ισχύ του αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες. Ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, η χρήση εναλλάσσεται μεταξύ άμεσου κι έμμεσου ψεκασμού για την επίτευξη βέλτιστης καύσης, εξοικονόμηση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές, ενω είναι χαρακτηριστικό ότι η μετάδοση πραγματοποιείται με το πολύ καλό και αθόρυβο αυτόματο κιβώτιο e-CVT, που εντυπωσιάζει με την χρήση του.
ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΠΗΓΕΣ ΙΣΧΥΟΣ
Το νέο Across διαθέτει 4 πηγές ισχύος. Πρώτα τον κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), που υποστηρίζεται από τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες: MG1, MG2 και MGR. Ο MGR χρησιμοποιείται μόνο όταν είναι ενεργό το σύστημα E-Four Integrated 4WD ή Trail Mode και δίνει κίνηση στον πίσω άξονα. Ο MG2 είναι ο κύριος ηλεκτροκινητήρας και χρησιμοποιείται για ηλεκτρική οδήγηση έως και 135km/h. Στην άλλη πλευρά του γραναζιού η συσκευή Power Split Device συνδέεται με τον άλλο ηλεκτρικό κινητήρα (MG1) και τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στον στροφαλοφόρο υπάρχει ένας συμπλέκτης. Αυτός ο συμπλέκτης επιτρέπει στον κινητήρα MG1 να υποστηρίζει τον κινητήρα MG2 υπό συγκεκριμένες συνθήκες.
Σε ταχύτητες άνω των 135km/h, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα ξεκινήσει και θα υποστηρίξει την κίνηση του οχήματος.
ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τα νέα έξυπνα συστήματα ασφαλείας Suzuki Safety Support, με τα οποία είναι εξοπλισμένα όλα τα αυτοκίνητα της γκάμας εξασφαλίζουν ασφαλή οδήγηση χωρίς άγχος και εκπλήξεις.
Αναλυτικότερα το Across περιλαμβάνει μια πλούσια γκάμα προηγμένων τεχνολογιών ασφάλειας, οι οποίες προσφέρουν αυξημένη προστασία.
Τα συστήματα υποβοήθησης κι άνετης οδήγησης παρακολουθούν με έξυπνο τρόπο το περιβάλλον μειώνοντας τις πιθανότητες ατυχημάτων, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν μία σειρά από λειτουργίες που απλοποιούν τη διαδικασία του παρκαρίσματος, διατηρούν το όχημα στη λωρίδα του, διευκολύνουν την οδήγηση σε πυκνή κίνηση, ώστε ο οδηγός να απολαμβάνει άνεση και ασφάλεια.
ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ
Το συγκεκριμένο σύστημα PCS συμβάλλει στην αποφυγή συγκρούσεων με άλλα οχήματα, πεζούς και ποδηλάτες, παρακολουθώντας το δρόμο μπροστά από το όχημα με έναν αισθητήρα χιλιοστομετρικών κυμάτων (laser) και μια κάμερα. Το σύστημα αυτό ειδοποιεί όταν υπάρχει κίνδυνος πρόσκρουσης και ενεργοποιεί τη λειτουργία πέδησης, εάν ο κίνδυνος αυξηθεί.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΥΦΛΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ
Η αλλαγή λωρίδας γίνεται πιο ασφαλής ανιχνεύοντας οχήματα που βρίσκονται ή πλησιάζουν τα πίσω τυφλά σημεία και στις δύο πλευρές του οχήματος χάρη στο σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου.
Όταν ένα όχημα πλησιάζει ή ανιχνεύεται, ανάβει η σχετική ένδειξη LED στον αντίστοιχο εξωτερικό καθρέφτη. Εάν ο οδηγός επιλέξει να αλλάξει λωρίδα, η ένδειξη LED αναβοσβήνει και συνοδεύεται από μια ηχητική ειδοποίηση που αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμη.
ΚΕΝΤΡΑΡΙΣΜΑ ΛΩΡΙΔΑΣ
Το συγκεκριμένο σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης αποτρέπει την ακούσια αναχώρηση από τη λωρίδα ή το δρόμο παρεμβαίνοντας στο σύστημα διεύθυνσης, ενώ το «κεντράρισμα» της λωρίδας θα διατηρεί συνεχώς το όχημα στη λωρίδα κυκλοφορίας όσο το Adaptive Cruise Control είναι ενεργοποιημένο.
ΚΑΘΑΡΟ ΟΠΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ
Το σύστημα AHB πραγματοποιεί αυτόματα εναλλαγή μεταξύ της μεγάλης και της μικρής σκάλας όταν απαιτείται, για να διασφαλίζεται καθαρό οπτικό πεδίο για τον οδηγό, να περιορίζεται η ταλαιπωρία της χειροκίνητης ρύθμισης των προβολέων και να μειώνεται το θάμπωμα των διερχόμενων οχημάτων από την άσκοπη χρήση της μεγάλης σκάλας σε σκοτεινούς δρόμους.
ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ
Το συγκεκριμένο σύστημα BSM ανιχνεύει οχήματα που βρίσκονται ή πλησιάζουν τα πίσω τυφλά σημεία και στις δύο πλευρές του οχήματος και καθιστά την αλλαγή λωρίδας ασφαλέστερη. Όταν ένα όχημα πλησιάζει ή ανιχνεύεται σε πίσω τυφλό σημείο, ανάβει μια προειδοποιητική ένδειξη στον αντίστοιχο εξωτερικό καθρέφτη, που ενημερώνει άμεσα.
ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Το σύστημα RCTA βοηθά τον οδηγό να αποφεύγει προσκρούσεις κατά την αναχώρηση από χώρους στάθμευσης.
Όταν οι αισθητήρες εντοπίζουν οχήματα να πλησιάζουν τα πίσω τυφλά σημεία, ενεργοποιείται ηχητική ειδοποίηση από βομβητή και αναβοσβήνει η LED ένδειξη στον καθρέφτη, τα οποία προειδοποιούν τον οδηγό.
ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΠΕΔΗΣΗ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ
Το ACROSS επιπλέον της κάμερας οπισθοπορείας και των 8 αισθητήρων παρκαρίσματος διαθέτει και την τεχνολογία της αυτόματης πέδησης κατά το παρκάρισμα.
Όταν η πιθανότητα σύγκρουσης με ένα ανιχνευμένο αντικείμενο είναι υψηλή κατά τη στάθμευση του οχήματος, ενεργοποιείται αρχικά μια ηχητική προειδοποίηση. Εάν το σύστημα διαπιστώσει ότι η πιθανότητα σύγκρουσης είναι εξαιρετικά υψηλή, η πέδηση εφαρμόζεται αυτόματα για να αποφευχθεί η σύγκρουση ή να μειωθεί η επίδραση της σύγκρουσης.
Αυτή η λειτουργία δεν ενεργοποιείται μόνο σε στατικά αντικείμενα αλλά παρεμβαίνει ακόμη και όταν ανιχνεύει οχήματα που διασχίζουν το πίσω μέρος και δεν είναι άμεσα ορατά .
ΜΗΝΥΜΑ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ
Σε περίπτωση που το όχημα εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα, το σύστημα eCall ειδοποιεί, ανάλογα την περίπτωση, τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης με ένα τηλεφωνικό μήνυμα που περιλαμβάνει ακριβή τοποθεσία του οχήματος. Το μήνυμα δημιουργείται αυτόματα όταν οι αισθητήρες εντοπίζουν σύγκρουση. Μπορεί επίσης να σταλεί χειροκίνητα από τον οδηγό ή οποιονδήποτε επιβάτη με το πάτημα ενός κουμπιού. Πραγματοποιείται επίσης τηλεφωνική κλήση με τις τοπικές αρχές έκτακτης ανάγκης μειώνοντας δραστικά τον χρόνο άφιξης των υπηρεσιών για παροχή βοήθειας.
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Η συνδυαστική ισχύς των 306 ίππων καθιστά το Across παντοδύναμο. Τα 0 ως 100 χλμ/ωρ εμφανίζονται σε 5.9 με 6. δευτερόλεπτα και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τελική ταχύτητα σταματά στα 180 χλμ/ωρ Εξαιρετικές επιδόσεις που εντυπωσιάζουν σε κάθε περίπτωση με δεδομένο το βάρος του αυτοκινήτου, που βρίσκεται κοντά στα 2000 κιλά.
Όμως το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο είναι η κατανάλωση. Με την επιλογή ECO και ελαφρύ δεξί πόδι, μπορεί να βρεθεί στα 5.5 με 5.7 λίτρα, ενώ μια μέση τιμή, που δεν πιστεύεις, 6.5 λίτρων είναι εύκολα εφικτή αν το επιδιώξεις. Τιμές που πολύ δύσκολα πλησιάζει ο ανταγωνισμός.
ΗΣΥΧΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Σημαντικά εντυπωσιακό στοιχείο του αυτοκινήτου είναι η άνεση των επιβατών σε κάθε είδους δρόμο και η ησυχία κύλισης σε όλες τις ταχύτητες.
Ο οδηγός κάθεται ψηλά, έχει αρκετά καλή ορατότητα, δεν προβληματίζεται με τη λειτουργία διακοπτών και λοιπών συστημάτων, λαμβάνει πλήρη πληροφόρηση για τα πάντα γύρω του και νοιώθει ασφάλεια και άνεση.
Πάρα το βάρος του το Across στρίβει με ασφάλεια ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες έχει πολύ καλή κατευθυντικότητα, παρουσιάζει περιορισμένες κλίσεις στα όρια, φρενάρει με ασφάλεια και δεν φέρνει τον οδηγό σε δύσκολη θέση σε καμία περίπτωση, ακόμη και στα όρια πρόσφυσης. Γενικά στο δρόμο αποπνέει ξεχωριστή αίσθηση ασφάλειας και αυτοπεποίθησης.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Η Suzuki βλέποντας τα κενά του ανταγωνισμού στην κατηγορία, προχώρησε αποφασιστικά πολύ , παρουσιάζοντας ένα εντυπωσιακό και πανίσχυρο SUV, που προσφέρει αυτά που δεν μπορούν να προσφέρουν οι άλλοι ή αν τα προσφέρουν κοστίζουν πολύ περισσότερα.
Το Across είναι ένα ολοκληρωμένο και πανίσχυρο SUV Plug-In-Hybrid, που εντυπωσιάζει με τις διαστάσεις, την εμφάνιση, τους χώρους επιβατών τον πληρέστατο εξοπλισμό, την πρωτοποριακή τεχνολογία του , τα προηγμένα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, τα συστήματα συνδεσιμότητας, την ποιότητα κατασκευής και την πολυτέλεια, ενώ επιδόσεις και κατανάλωση καυσίμου είναι ασυναγώνιστα στην κατηγορία. Με τιμή διάθεσης από 62.180 ευρώ το Across των 306 ίππων είναι αληθινά μια πολύ καλή αγορά.