Σημαντικά ανανεωμένο σε όλους σχεδόν τους τομείς στην τρίτη γενιά του, το μικρότερο μοντέλο της πρωτοπορειακής Ιαπωνικής εταιρείας, αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση απο κάθε άποψη, που αντιμετωπίζει με άνεση τον νεώτερο ανταγωνισμό.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
Υπάρχουν πλέον ένα ήπιο υβριδικό σύστημα, αισθητικές αλλαγές στην εμφάνιση που το καθιστούν αισθητά πιο εντυπωσιακό από πρώτα , προβολείς LED, νέα καθίσματα , εξελιγμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας και πλήρη πακέτα παθητικής και ενεργητικής ασφαλείας.
ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Οι εξωτερικές του διαστάσεις το καθιστούν από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας του ενώ η νέα του εμφάνιση το βοηθούν να ξεχωρίζει και να γοητεύει με την πρώτη ματιά.
Μεγάλος ειναι επίσης και ο χώρος αποσκευών, με χωρητικότητα 280 ως 950 λίτρα ανάλογα με την θέση των καθισμάτων.
ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Από τις πλέον σημαντικές αλλαγές είναι η ανανεωμένη γκάμα κινητήρων.
Ο νέος βενζινοκινητήρας 1.5 ειναι τετρακύλινδρος, απλά ατμοσφαιρικός με απόδοση 75,90 και 115 ίππων και συνδυάζεται με ένα νέο αρκετά μακρύ μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, που διακρίνεται για την ακρίβεια των αλλαγών του και την αίσθηση του. Φυσικά υπάρχει και ένα αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων για όσους το επιθυμούν. Στην έκδοση των 90 ίππων, που αποτελεί και την καλύτερη ίσως επιλογή, η ροπή στρέψης βρίσκεται στα 151 Nm και είναι καλή για την κατηγορία.
ΗΠΙΑ ΥΒΡΙΔΙΚΟ
Το νέο μοντέλο συνοδεύει ένα ήπιο σύστημα εξοικονόμησης ενέργειας, το Mazda M Hybrid, που αποτελείται από μια μιζα/γεννήτρια 2.5 volt με ιμάντα και ένα πυκνωτή για την αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας. Το αποτέλεσμα είναι πολύ εντυπωσιακό ιδιαίτερα από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου, η οποία ειναι απο τις χαμηλότερες στην κατηγορία του
ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΟΙ 90 ίπποι εξασφαλίζουν καλές επιδόσεις για την κατηγορία, με δεδομένο το βαρος των 1100 περίπου κιλών. Τα 100 χλμ /ωρ εμφανίζονται από στάση σε 9.8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 180 χλμ/ωρ. Η ελαστικότητα είναι ενδιαφέρουσα σε κάθε περίπτωση ενώ το μακρύ κλιμακωμένο κιβώτιο ταχυτήτων σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα εξασφαλίζουν τιμές κατανάλωσης από τις καλύτερες στην κατηγορία , που κατεβαίνουν και κάτω από τα 5.0 λιτρα, ενώ μια μέση τιμή 5.1 λιτρων είναι εύκολο να επιτευχθεί.
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ
Εσωτερικά η αίσθηση ποιότητας συναρμογής και φινιρίσματος είναι εμφανής, χωρίς η σχεδίαση να προσπαθεί να εντυπωσιάσει υπέρμετρα,προτάσσοντας κυρίως την πληρότητα εξοπλισμού.
Τα μπροστινα καθίσματα είναι φαρδιά με καλή πλευρική στήριξη και οι χώροι μεγάλοι μπροστά για αναστήματα ως και 1.95 και ικανοποιητικοι πισω για τα κεφαλια και τα γόνατα.
ΚΑΛΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Στο ταμπλό δεσποζει μια εύχρηστη οθόνη 7 με 8 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση ενώ προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητας συμπληρωνουν την εικόνα των βελτιώσεων του νέου μοντέλου.
Ο βασικός εξοπλισμός άνεσης είναι καλός ενώ όπως και ο εξοπλισμος παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας , που διαφοροποιούνται αναλόγως της έκδοσης, ανήκουν στα θετικά στοιχεια του αυτοκινήτου και καλύπτουν όλες σχεδόν τις απαιτήσεις.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΗΣΥΧΙΑ
Το ανανεωμένο " 2" ειναι σημαντικά πιο ήσυχο από το παρελθόν, γεγονός που οφείλεται στην καλύτερη ηχομόνωση . Στα 130 χλμ/ωρ ο θόρυβος βρίσκεται λίγο κάτω απο τα 130 dB(A) πράγμα που μετρά στα θετικά στοιχεία του αυτοκινήτου.
Το πλαίσιο σε συνδυασμό με τις βελτιωμένες αναρτήσεις δημιουργούν ενα καλά ισορροπημένο και ασφαλές σύνολο, που δεν ενοχλείται από τις εδαφικές ανωμαλίες στις υψηλές ταχύτητες.
Εισέρχεται με ασφάλεια στις γρήγορες στροφές, ενώ δεν παρατηρούνται φαινόμενα ξαφνικής μεταφοράς φορτίου, με τις κλίσεις να παραμένουν απόλυτα ελεγχόμενες. Αποτελεσματικά και ανθεκτικά στην σκληρή χρήση κρίνονται και τα φρένα.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Το νέο "2" ,αποτελεί μια πλήρως ολοκληρωμένη πρόταση από κάθε άποψη, που αντιμετωπίζει με ευκολία τον σκληρό ανταγωνισμό της κατηγορίας του, διαθέτοντας, σύγχρονη τεχνολογία, μοντέρνα εμφάνιση, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, καλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση, εξελιγμένη τεχνολογία συνδεσιμότητας, ανταγωνιστικά επίπεδα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας, καλούς χώρους αποσκευών, χαμηλό επίπεδο θορύβων και θετική οδική συμπεριφορά.
Σίγουρα αποτελεί πολυ ενδιαφέρουσα πρόταση, με πολλά θετικά στοιχεία και την γνωστή παραδοσιακή αξιοπιστία της Ιαπωνικής εταιρείας.