Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις, απλά όταν χρειαστεί, κάνεις περιορισμένες και στοχευμένες αλλαγές προς το καλύτερο.
Έτσι το νέο Puma, προκειμένου να κάνει την ζωή των αντιπάλων του ακόμη πιο δύσκολη άλλαξε στα σημεία, μέσα και έξω. Το λογότυπο της εταιρείας βρίσκεται πλέον στη μάσκα συμπληρούμενο από χαρακτηριστικές σχεδιαστικές αλλαγές, ενώ εσωτερικά ξεχωρίζουν, η νέα οθόνη αφής των 12. 0 ιντσών που δεν συναντάς εύκολα στους ανταγωνιστές και το τιμόνι με ίσιο κάτω μέρος.
ΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΤΕΧNΟΛΟΓΙΕΣ
Το νέο Ford Puma δεν είναι ένα σπορ-κουπέ όπως θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει κανείς αλλά ένα συμπαγές crossover ενισχυμένο με κορυφαίες τεχνολογίες τελευταίας γενιάς, συμπεριλαμβανομένης της συνδεσιμότητας SYNC 4 και του προηγμένου συστήματος Predictive Speed Assist για εύκολη κίνηση στον αυτοκινητόδρομο.
ΟΔΗΓΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ
Το ανανεωμένο εσωτερικό του χρησιμοποιεί μια οδηγοκεντρική ψηφιακή σχεδίαση με δύο οθόνες και ενσωματωμένο soundbar, δημιουργώντας έτσι ένα υπερσύγχρονο ιδιαίτερα εντυπωσιακό σύνολο.
ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Εκτός από τις πρακτικές του αναλογίες και την νέα χαρακτηριστική εξωτερική σχεδίαση, το νέο μοντέλο προτάσσει πλέον ένα ακόμη πιο εκλεπτυσμένο εσωτερικό. Τα ενιαία σχεδιαστικά στοιχεία τα οποία “ρέουν” απρόσκοπτα στο εσωτερικό συνδυάζονται με προηγμένες ψηφιακές οθόνες, διαμορφώνοντας έτσι ένα σύγχρονο περιβάλλον οδήγησης και ένα προσεγμένο σύνολο για απολαυστικά και χαλαρωτικά ταξίδια.
ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ 5G
Το νέο Ford Puma ανταποκρίνεται ιδιαίτερα αποτελεσματικά και αρμονικά στην καθημερινή ζωή των επιβατών του, είτε αυτοί προγραμματίζουν τη δουλειά τους είτε διασκεδάζουν, χρησιμοποιώντας το τελευταίας γενιάς σύστημα SYNC 4. το οποίο είναι συνδεδεμένο στο cloud και υποστηρίζεται από συνδεσιμότητα 5G, μια «αιωρούμενη» κεντρική οθόνη 12 ιντσών και ένα σμιλευμένο σε σχήμα soundbar. Τα smartphone μπορούν να ενσωματωθούν απρόσκοπτα με τη χρήση ασύρματων Apple CarPlay και Android Auto 4.
ΠΡΟΣΘΕΤΟΣ ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ
Η πρακτικότητα του νέου Ford Puma υποστηρίζεται από το καινοτόμο MegaBox, το οποίο προσφέρει επιπλέον 80 λίτρα αποθηκευτικού χώρου στο δάπεδο του χώρου αποσκευών , γεγονός που σημαίνει ότι αντικείμενα ύψους έως και περίπου 115 cm μπορούν να αποθηκευτούν όρθια. Με το MegaBox ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 456 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους, η οποία φθάνει τα 1216 λίτρα με την αναδίπλωσή τους.
ΚΟΜΠΑΚΤ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Και όλα αυτά σε ένα συμπαγές όχημα με μήκος μόλις 4,2 μέτρα. Πράγμα που σημαίνει ότι αυτοκίνητο μπορεί να καλύπτει άνετα τις ανάγκες των οικογενειακών διακοπών και άλλων αποδράσεων με ένα πορτμπαγκάζ ικανό να χωρέσει όλες τις απαραίτητες αποσκευές ή τον σπορ εξοπλισμό.
Οι χώροι στο σαλόνι από την πλευρά τους επαρκούν για τέσσερις με πέντε επιβάτες, χωρίς μεγάλες υποχωρήσεις.
ΠΡΟΗΓΜΕΜΗ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ
Τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού του νέου Puma περιλαμβάνουν την τεχνολογία Intelligent Adaptive Cruise Control, που σε συνδυασμό με το σύστημα κάμερας surround-view 360ο, επιτρέπει στο όχημα να προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα στις στροφές ή στις εξόδους των αυτοκινητόδρομων.
ΑΠΟ 125 ΙΠΠΟΥΣ
Μια εξελιγμένη σειρά εκδόσεων του κινητήρα, εξασφαλίζει στο νέο Puma ισχύ 125 έως 155 ίππων έχοντας ως σημείο αναφοράς τον υβριδικό κινητήρα 1.0L EcoBoost MHEV της Ford. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η έκδοση υψηλών επιδόσεων ST EcoBoost Hybrid
ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Επιπλέον, η συμβατότητα με τις συνεχείς ενημερώσεις λογισμικού Ford Software Update σημαίνει ότι το νέο Ford Puma μπορεί να συνεχίσει να εξελίσσεται και να βελτιώνεται όσο περνά ο χρόνος.
ΝΕΑ ΟΠΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Αποβλέποντας σε μια νέα οπτική εμπειρία του εσωτερικού χώρου για τα συμπαγή crossover, η Ford Design αποφάσισε να δημιουργήσει ένα πραγματικά σύγχρονο σαλόνι, συνδυάζοντας καινοτόμα χαρακτηριστικά όπως κομψή αισθητική, σπορ σχεδίαση και τεχνολογίες αιχμής.
ΑΠΕΡΙΤΤΗ ΓΟΗΤΕΙΑ
Χάρη στη μονόχρωμη απόχρωση της καμπίνας, το εσωτερικό του νέου μοντέλου αποπνέει μια απέριττη γοητεία. Οι επιφάνειες αγκαλιάζουν τους επιβάτες και εκτείνονται απρόσκοπτα από τη μια πόρτα στην άλλη, ενσωματώνοντας έναν πίνακα οργάνων με λεπτούς αεραγωγούς, ένα σμιλεμένο σε σχεδίαση, τρισδιάστατο soundbar, ένα ολοκαίνουργιο σπορ τιμόνι με δύο ακτίνες και επίπεδο κάτω τμήμα, καθώς και δύο εντυπωσιακές ψηφιακές οθόνες.
ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ
Το νέο Puma διαθέτει ένα ιδιαίτερα μεγάλο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.8 ιντσών, με δυνατότητα προσαρμογής, ώστε να προβάλει με ευκρινή γραφικά τις πληροφορίες που ο οδηγός θεωρεί πιο χρήσιμες. Η κεντρική οθόνη αφής με διαγώνιο 12 ίντσες και οριζόντιο προσανατολισμό είναι τοποθετημένη ψηλά στην κεντρική κονσόλα δίνοντας την αίσθηση ότι «αιωρείται» και έχει κλίση προς τη πλευρά του οδηγού ώστε να διευκολύνει την αλληλεπίδραση των οθονών και να ενισχύει την σπορ αίσθηση του cockpit.
ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ
Η αίσθηση πολυτέλειας μεγαλύτερου αυτοκινήτου, που διακρίνει το νέο μοντέλο ενισχύεται από τον διακριτικά ενσωματωμένο ατμοσφαιρικό φωτισμό που φωτίζει έμμεσα την καμπίνα δημιουργώντας μία ευχάριστη αίσθηση. Τα καθίσματα, το τιμόνι και το νέο, συρόμενο υποβραχιόνιο φέρουν επένδυση από συνθετικό δέρμα Sensico, που διαθέτει διακριτικές ραφές σε χρώμα Cool Grey στις εκδόσεις Titanium και έντονες κόκκινες σταυροβελονιές για τις εκδόσεις ST-Line. Υπάρχουν επίσης σπορ πεντάλ, μαρσπιέ από κράμα αλουμινίου υψηλής ποιότητας και σκουρόχρωμη εσωτερική επένδυση οροφής.
ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΝΕΣΗΣ
Το παρμπρίζ από λαμιναρισμένο (ακουστικό) κρύσταλλο του νέου Puma συμβάλλει επίσης στην αίσθηση άνεσης και χαλάρωσης , βελτιώνοντας αισθητά την ηχομόνωση. Μια ανοιγόμενη πανοραμική γυάλινη οροφή, η οποία πλημμυρίζει το εσωτερικό του αυτοκινήτου με φως προσφέροντας ταυτόχρονα στους επιβάτες τη δυνατότητα να απολαμβάνουν εν κινήσει το τοπίο της πόλης, είναι επίσης διαθέσιμη προαιρετικά .
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ
Το νέο μοντέλο αναβαθμίζεται με το σύστημα συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας τελευταίας γενιάς SYNC 4.
Η κεντρική οθόνη αφής του συστήματος ενσωματώνει τα χειριστήρια για τον κλιματισμό και τη θέρμανση των καθισμάτων μειώνοντας στο ελάχιστο τον αριθμό των φυσικών διακοπτών στην κεντρική κονσόλα. Αυτή η επιλογή υποστηρίζει θεωρητικά την απέριττη σχεδίαση και απλοποιεί την ενασχόληση του οδηγού.
ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ
Διαθέτοντας διπλάσια υπολογιστική ισχύ σε σύγκριση με την απερχόμενη έκδοση, το SYNC 4. δεν είναι μόνο ταχύτερο, αλλά μπορεί να χρησιμοποιεί έναν πολύπλοκο αλγόριθμο μηχανικής μάθησης για να μαθαίνει από τις εντολές του οδηγού με την πάροδο του χρόνου έτσι ώστε να προσφέρει ακόμα πιο ακριβείς προτάσεις και ταχύτερες απαντήσεις, καθώς οι οδηγοί έχουν πρόσβαση στις στάνταρ λειτουργίες συνδεδεμένης πλοήγησης, ψυχαγωγίας και επικοινωνίας.
ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΟΜΙΛΙΑΣ
Οι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιούν φυσικές εντολές ομιλίας για hands-free πρόσβαση στις λειτουργίες ψυχαγωγίας, καιρού και κλιματισμού. Τα ασύρματα Apple CarPlay και Android Auto 5 επιτρέπουν την ενσωμάτωση smartphone χωρίς καλώδια για μεγαλύτερη τάξη στην καμπίνα, ενώ ένας ειδικά σχεδιασμένος χώρος αποθήκευσης για έξυπνα τηλέφωνα, που περιλαμβάνει μία ασύρματη βάση φόρτισης, που καθιστά εύκολη τη διατήρηση των επιπέδων ενέργειας της μπαταρίας σε υψηλά επίπεδα. Το στάνταρ μόντεμ 5G προσφέρει ταχύτατη συνδεσιμότητα εν κινήσει, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα το Alexa Built-in ως κινητό προσωπικό βοηθό που απαντά σε ερωτήματα ή μεταδίδει μουσική κατόπιν σχετικών αιτημάτων, μέσω του προαιρετικού ηχοσυστήματος B&O με 10 ηχεία.
ΕΥΕΛΙΚΤΟΣ ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ
Το νέο Puma δεν έχει θυσιάσει τίποτα από την πρακτικότητα που το χαρακτηρίζει. Ο ευέλικτος και καινοτόμος χώρος φόρτωσης που αναφέραμε, χρησιμοποιεί το MegaBox για τη μεταφορά δύο σετ μπαστουνιών του γκολφ σε όρθια θέση ή βρεγμένου και λασπωμένου εξοπλισμού μετά από υπαίθριες δραστηριότητες, καθώς πλένεται και καθαρίζεται εύκολα.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Το νέο μοντέλο εισάγει, παρότι παραμένει ένα κόμπακτ συμπαγές crossover, τεχνολογίες οδήγησης που συναντώνται σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα, εξασφαλίζοντας ακόμα πιο άνετα και ασφαλή ταξίδια.
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
Το σύστημα Intelligent Adaptive Cruise Control με Stop & Go επωφελείται όχι μόνο από την ομαλότερη πέδηση και επιτάχυνση, αλλά και από τα Lane Centring και Predictive Speed Assist, ρυθμίζοντας προληπτικά την ταχύτητα του οχήματος στις στροφές του δρόμου, στους κυκλικούς κόμβους και κατά την είσοδο ή έξοδο από αυτοκινητόδρομους.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ
Το σύστημα Intersection Assist παρακολουθεί το δρόμο μπροστά για πιθανές συγκρούσεις με επερχόμενα οχήματα σε παράλληλες λωρίδες - και πεζούς και ποδηλάτες που διασχίζουν το δρόμο στον οποίο στρίβει ο οδηγός - και μπορεί να ενεργοποιήσει αυτόματα τα φρένα ώστε να αποτρέψει ή να μετριάσει τη σφοδρότητα μιας σύγκρουσης. Λειτουργεί χωρίς την ανάγκη οδικής σήμανσης ή οδικού εξοπλισμού, καθώς και τη νύχτα με ενεργοποιημένους προβολείς.
ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΦΡΕΝΩΝ
Ένα ακόμα σύστημα υποβοήθησης τα οποίο διαθέτει το νέο Puma είναι το Reverse Brake Assist. Όταν το όχημα ανιχνεύσει ακίνητα αντικείμενα, όπως πεζούς, ποδήλατα, κολωνάκια ή άλλα οχήματα, θα προειδοποιήσει τον οδηγό και μπορεί να ενεργοποιήσει τα φρένα ώστε να αποτρέψει ή να μετριάσει τη σφοδρότητα μιας σύγκρουσης. Ομοίως, το Rear Cross Traffic Braking φρενάρει το όχημα, εφόσον είναι απαραίτητο, όταν ανιχνεύσει κινούμενα αντικείμενα, όπως πεζούς, ποδηλάτες ή οχήματα.
ΜΕ ΑΙΩΡΟΥΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ
Το προαιρετικό σύστημα κάμερας surround-view 360ο εμφανίζει στην κεντρική οθόνη μια «αιωρούμενη» εικόνα από πάνω που επιτρέπει στον οδηγό να βλέπει αντικείμενα και εμπόδια τα οποία δεν είναι ορατά από το εσωτερικό του οχήματος - διευκολύνοντας το παρκάρισμα και τους ελιγμούς σε στενούς χώρους.
ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ LED
Οι διαθέσιμοι προβολείς Dynamic Matrix LED προσφέρουν βελτιωμένη ορατότητα και βοηθούν στην προστασία και των άλλων χρηστών του δρόμου. Η λειτουργία Glare Free High Beam χρησιμοποιεί την εμπρόσθια κάμερα του αυτοκινήτου για να ανιχνεύσει την κυκλοφορία από την αντίθετη κατεύθυνση, δημιουργώντας μια glare-free περιοχή φωτός που δεν τυφλώνει τους απέναντι. Για να αυξηθεί το οπτικό πεδίο του οδηγού, το Predictive Dynamic Bending Light παρακολουθεί τον δρόμο μπροστά ώστε να φωτίζει καλύτερα τις στροφές.
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΓΟΗΤΕΙΑ
Η εξωτερική σχεδίαση του νέου Puma τονίζει τον ξεχωριστό χαρακτήρα του πιο δημοφιλούς επιβατικού αυτοκινήτου της Ford στην Ευρώπη με βελτιώσεις που διατηρούν την μοναδική του γοητεία.
Μπροστά υπάρχει, στην μάσκα πλέον, το νέο σήμα της Ford, πλαισιωμένο από ολοκαίνουργια φωτιστικά σώματα, με νέα φωτεινή υπογραφή σε στιλ «νυχιού», η οποία ενισχύει την εντυπωσιακή παρουσία του νέου μοντέλου στο δρόμο.
ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ KUGA
Οι εκδόσεις Titanium εμπνέονται από το μεγαλύτερο αδελφάκι του νέου Puma - το νέο Kuga - με μια μάσκα χωρίς χρώμιο, η οποία προσδίδει νεανική εμφάνιση. Οι εκδόσεις ST-Line του μοντέλου υιοθετούν μία μοναδική, σπορ σχεδίαση στο εμπρός τμήμα. Οι εκδόσεις ST-Line X διαθέτουν επίσης μια αποκλειστική πίσω αεροτομή.
ΕΞΙ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΙ
Το νέο Puma διατίθεται πλέον σε έξι εντυπωσιακά χρώματα, συμπεριλαμβανομένου του νέου για το μοντέλο Cactus Grey. Μπορεί να εξοπλιστεί με ζάντες αλουμινίου με διάμετρο από 17 έως 19 ίντσες, ανάλογα με την έκδοση.
ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΕΔΑΦΟΥΣ
Ένα ακόμα πρόσθετο διακριτικό του αυτοκινήτου είναι ο φωτισμός εδάφους που προβάλλει το λογότυπο του Puma κατά την είσοδο ή την έξοδο του οδηγού από το όχημα.
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΓΚΑΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ
Μια ολοκληρωμένη γκάμα κινητήριων συνόλων προσφέρει την δυνατότητα επιλογής διαφόρων ιπποδυνάμεων, επιδόσεων και καταναλώσεων με ήπια πάντα υβριδική τεχνολογία 48-volt, που σημαντικά υποστηρίζουν τον σπορ χαρακτήρα του συμπαγούς crossover.
ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΗ ΜΙΖΑ/ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ
Οι κινητήρες EcoBoost Hybrid της εταιρείας, διαθέτουν ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια με κίνηση μέσω ιμάντα (BISG) στη θέση του στάνταρ εναλλάκτη, η οποία επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά την πέδηση και την χρήση για φόρτιση μιας αερόψυκτης μπαταρίας ιόντων λιθίου 48 volt.
ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΡΟΠΗΣ
Το BISG λειτουργεί επίσης σαν μοτέρ, συνεργαζόμενο με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια για να παρέχει υποβοήθηση ροπής κατά την κανονική οδήγηση και την επιτάχυνση, καθώς και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων.
7ΑΡΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ
Ο κινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid είναι διαθέσιμος με ισχύ 125 ίππων και 155 ίππων σε συνδυασμό προαιρετικά με το αυτόματο κιβώτιο Powershift διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων της Ford, το οποίο παρέχει ταχύτατες αλλαγές για βελτιωμένη λειτουργία. Το κιβώτιο αυτό επιτρέπει επίσης ακόμα και το κατέβασμα τριών σχέσεων για ταχύτερο προσπέρασμα όταν οι οδηγοί απαιτούν μέγιστη επιτάχυνση.
Υπάρχει επίσης σύστημα που σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, απομονώνει τον ενα κύλινδρο για χαμηλότερη κατανάλωση
ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Η έκδοση ST-Line 1.0L EcoBoost Hybrid 125 ίππων της δοκιμής μας, επιτάχυνε , με δεδομένο το βάρος των 1320 κιλών, και το καλά κλιμακωμένο εξάρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, σε 9.8 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ /ωρ και τερμάτιζε στα 191 χλμ/ωρ, επιδόσεις καλές για τον χαρακτήρα και την κατηγορία του.
ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Η κατανάλωση μετρήθηκε στα 5.4 λίτρα σαν μέση τιμή που μπορεί να κατέβει και άλλο με ελαφρύ δεξί πόδι και ανεβαίνει βέβαια με την πλήρη χρήση των δυνατοτήτων του κινητήρα, όχι όμως υπερβολικά. Τιμές χαμηλές για τον χαρακτήρα και τις επιδόσεις του οχήματος.
ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
Τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes) του νέου Puma περιλαμβάνουν τις επιλογές Normal, Eco, Sport και Slippery και βοηθούν τον οδηγό να αξιοποιήσει περαιτέρω τις οδηγικές ικανότητες του, με προσαρμοζόμενες αυτόματα τις αντιδράσεις του συστήματος κίνησης στις εκάστοτε συνθήκες και ανάγκες οδήγησης.
ST: Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΚΔΟΣΗ
Σημειώνουμε εδώ για όσους επιζητούν το απόλυτο, ότι υπάρχει και το Puma ST mild Hybrid , που αποτελεί και την ισχυρότερη έκδοση παραγωγής του κινητήρα 1.0L EcoBoost που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ford.
Το στάνταρ κιβώτιο Powershift διπλού συμπλέκτη με τις επτά σχέσεις εξασφαλίζει έναν ιδιαίτερα σπορ χαρακτήρα, εξαιρετικές επιδόσεις και κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά.
ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
Με άμεση απόκριση, άφθονη ισχύ και χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι ώστε ο οδηγός να εμπλέκεται στα δρώμενα, το νέο Puma ST EcoBoost Hybrid (mHEV ) υιοθετεί φυσικά και ανάλογη εξωτερική σχεδίαση. Ξεχωρίζει τόσο για το εντυπωσιακό splitter της Ford Performance, το οποίο αυξάνει την κάθετη δύναμη στο εμπρός μέρος κατά σχεδόν 80% σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του νέου Puma, όσο και για τη χαρακτηριστική άνω και κάτω μάσκα ST, που μεγιστοποιεί τις δυνατότητες ψύξης και απόδοσης του κινητήρα.
Η προαιρετική οροφή σε Gloss Black φινίρισμα του νέου Puma ST πλαισιώνεται από τη μάσκα, τα πλευρικά διακοσμητικά, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και την πίσω αεροτομή οροφής, όλα σε μαύρο χρώμα, καθώς και από ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών σε απόχρωση Magnetite Grey.
Τέλος το εσωτερικό του Puma ST εστιάζει ακόμα περισσότερο στον σπορ χαρακτήρα του, συμπληρώνοντας το απέριττο, ψηφιακό περιβάλλον με σπορ καθίσματα Ford Performance και μοναδικά σήματα και διακοσμητικά ST.
ΑΨΟΓΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
Ο οδηγός του Puma, κάθεται ψηλά, έχει καλή ορατότητα περιφερειακά, και απολαμβάνει ένα οδηγοκεντρικά σχεδιασμένο ταμπλό, άμεση και πλήρη πληροφόρηση από τις μεγάλες οθόνες και έχει στην διάθεσή του ένα εύχρηστο, καλά κλιμακωμένο μηχανικό 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων.
Το ST-Line των 125 ίππων , συνεχίζοντας την παράδοση της εταιρείας είναι προσεκτικά στημένο και ρυθμισμένο από πλευράς αναρτήσεων, εμπνέοντας τον οδηγό να εξαντλήσει τις σπορ φιλοδοξίες του. Στρίβει με σαφώς περιορισμένες κλίσεις στις γρήγορες στροφές , έχει πολύ καλή κατευθυντικότητα, αντιδρά θετικά στις απότομες αλλαγές πορείας και συνδυάζεται με αποτελεσματικά και ανθεκτικά φρένα, καθιστώντας το Puma, το fun to drive, μοντέλο της κατηγορίας του.
Η άνεση της σχετικά σφικτής ανάρτησης του ST-Line των 125 ίππων τέλος, είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στον σπορ χαρακτήρα του οχήματος, χωρίς να κουράζει ή να ενοχλεί οδηγό και επιβάτες.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Το νέο Puma έμεινε πιστό στην παράδοση της Ford παραμένοντας το πιο σπορ αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Ευτυχώς δεν άλλαξε κάτι . Το χαμόγελο παραμένει μόνιμο, ειδικά στην έκδοση ST Line της δοκιμής μας, το τιμόνι αποδεικνύεται κοφτερό, άμεσο και με πλήρη πληροφόρηση , οι κλίσεις στις στροφές είναι περιορισμένες και οι επιδόσεις ενθουσιάζουν σε κάθε περίπτωση.
Με δύο λόγια το puma άλλαξε προς το καλύτερο, έγινε πιο ραφηναρισμένο, πιο chic και εντυπωσιακό, όμως ευτυχώς δεν άλλαξε η καρδιά, το “πάτημα” του δηλαδή στην αυτοκινηστική γλώσσα. Πατάει στο δρόμο με αθλητικά παπούτσια, συγνώμη με λάστιχα και μάλιστα φαρδιά, ενώ είναι σε θέση να καρφώνει και να βάζει τρίποντα στο ανταγωνισμό όταν χρειάζεται. Συνδυάζει την σπορ οδήγηση με την ποιότητα και τις επιδόσεις, όσο κανένα άλλο στην κατηγορία του, ενώ η 8της εγγύηση υπόσχεται πολλά fun to drive άνετα και ξεκούραστα χιλιόμετρα, με δεδομένη και την καλή τιμή αγοράς του, η οποία ξεκινά από τα 23.647 ευρώ.