Νέο Hyundai i30 Fastback 1.5.T-GDi  48V N Line ... γοητεία και επιδόσεις [test]

Νέο Hyundai i30 Fastback 1.5.T-GDi 48V N Line ... γοητεία και επιδόσεις [test]

Tο  καινούριο i30 Fastback αποτελεί την ολοκλήρωση της γκάμας i30,προβάλλοντας έναν νέο τύπο αμαξώματος που  αντικατοπτρίζει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας , προτάσσοντας  μια εκλεπτυσμένη γραμμή με κομψό και δυναμικό χαρακτήρα, που ενισχύεται περισσότερο στην έκδοση N Line.

ΝΕΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ 

Με την γκάμα του i30 να αποτελεί έναν ισχυρό πυρήνα της κορεάτικης εταιρείας στην Ευρώπη, το νέο  i30 Fastback αποτελεί το σπορ μοντέλο της  γκάμας του i30, φέρνοντας ευθύς εξ αρχής, μια  νέα προσέγγιση στη. σκληρή και ιδιαίτερα  δημοφιλή αυτή κατηγορία. 

Ο εκλεπτυσμένος σχεδιασμός του συγκεκριμένου μοντέλου ενσωματώνει την ουσία την νέα φιλοσοφία της εταιρείας, προσφέροντας premium χαρακτηριστικά. Το i30 Fastback ήταν το πρώτο  5-θυρο coupe που εισήλθε στην κατηγορία C, 1/18)εξασφαλίζοντας νέες δυνατότητες στη σειρά των i30. 

16534589144107109748102272382107

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Το νέο i30 Fastback χαρακτηρίζεται από μια νέα πιο δυναμική εμφάνιση και  σπορ επιμήκεις γραμμές. Η μείωση του ύψους της νέας μάσκας Cascading στο εμπρός μέρος από την πρώτη στιγμή , την καθιστά ευρύτερη και σαφέστερη, δίνοντας έμφαση στο καπό. Μια χαμηλότερη οριζόντια εισαγωγή αέρα κάτω από τη νέα  μάσκα δίνει στο i30 Fastback μια εντυπωσιακή εμπρός σχεδίαση. Οι ισχυρές γωνίες και το γωνιακό κάτω εμπρός σπόιλερ δημιουργούν μια μυώδη και επιβλητική εμφάνιση. Τα LED φώτα ημέρας και οι προβολείς με τη premium σκούρα πρόσοψη στρογγυλεύουν την οπτική του i30 Fastback στο μπροστινό μέρος.

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ  ΠΑΙΚΤΗΣ

Όπως εξήγησαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας το i30 Fastback ήταν από την πρώτη στιγμή, ένας διαφορετικός "παίκτης" και η εταιρεία η πρώτη μάρκα μαζικής παραγωγής που εισήλθε στην κατηγορία C με ένα κομψό και εξελιγμένο 5-θυρο κουπέ.  Κατά το σχεδιασμό του i30 Fastback,οι σχεδιαστές έπαιξαν με τις αναλογίες της σειράς i30 μειώνοντας το ύψος της μάσκας Cascading και Χαμηλώνοντας do τη γραμμή οροφής. Η νέα κομψή εμφάνιση υπογραμμίζεται περαιτέρω από το γενναιόδωρο σχήμα του πίσω σπόιλερ. Η ομάδα των σχεδιαστών κατάφερε να επιτύχει ευθύς εξ αρχής, μια καθαρή σχεδίαση,  συνδυάζοντας το πνεύμα των σπορ αυτοκινήτων με την άνεση ενός πολυτελούς sedan.

16534606307596583911158641865565

ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ

Το νέο i30 Fastback διαθέτει μια εκλεπτυσμένη σχεδίαση με χαρακτηριστικές αναλογίες ενός σπορ κουπέ, χάρη στην κομψή κεκλιμένη γραμμή οροφής, το μακρύ καπό και το μυώδες αμάξωμα. Η εκλεπτυσμένη καμπίνα του είναι τοποθετημένη πάνω σε ένα ευρύ πλαίσιο και τονίζεται από τις μεγάλες καμάρες των τροχών δίνοντας στο αυτοκίνητο εντυπωσιακή εμφάνιση.Χρησιμοποιώντας κλασικούς κώδικες σχεδίασης, η οροφή έχει μειωθεί κατά 25 χιλιοστά σε σύγκριση με το 5-θυρο i30, ενισχύοντας την  εικόνα του αυτοκινήτου στο δρόμο, βελτιώνοντας την αεροδυναμική και δημιουργώντας μια εντυπωσιακή εμφάνιση.

ΣΧΗΜΑ ΔΑΚΡΥΟΥ

Προχωρώντας προς τα πίσω μέρος, η καμπίνα έχει κομψό σχήμα, εμπνευσμένο από το σχήμα ενός δακρύου, προσδίδοντας στο νέο i30 Fastback στιβαρό και δυναμικό χαρακτήρα.

Η εντυπωσιακή σιλουέτα του νέου i30 Fastback ολοκληρώνεται με μια  πίσω αεροτομή που είναι ενσωματωμένη στην πόρτα του πορτ μπαγκάζ και συνεχίζει προς τα πίσω φώτα. Η  γλυπτική σχεδίαση των επιφανειών δημιουργεί ένα ζωντανό παιχνίδι φωτός και σκιάς, προσθέτοντας έμφαση στο αυτοκίνητο. Η κολόνα C και το πίσω παρμπρίζ εμπνέονται από την premium κατηγορία και έχουν σχεδιαστεί με εκλεπτυσμένα σχήματα, ενισχύοντας την περιρρέουσα κωνική γραμμή του αυτοκινήτου και την αίσθηση δυναμικής κίνησης προς τα εμπρός.

16534609772745418256188904776346

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ

Η δυναμική οδήγηση της σειράς i30  ελέγχθηκε με αυστηρά τεστ από τους μηχανικούς του Ευρωπαϊκού Κέντρου Ελέγχου της Hyundai Motor στη περίφημη πίστα Nordschleife του Nürburgring.

Χαρακτηριστικό είναι εδώ, ότι το i30 Fastback διατηρεί κάποιες σημαντικές διαφορές σε σχέση με τους άλλους τύπους αμαξώματος της γκάμας του i30. Σε σύγκριση με την έκδοση του 5-θυρου i30, το πλαίσιο του i30 Fastback μειώθηκε κατά 5 mm και η ακαμψία της ανάρτησης αυξήθηκε κατά 15%. Αυτό παρέχει μια πιο δυναμική οδηγική εμπειρία ενώ συνεχίζει να διατηρεί υψηλά επίπεδα άνεσης.

ΧΑΜΗΛΩΜΕΝΗ ΟΡΟΦΗ

Χάρη στην χαμηλωμένη οροφή και το πλαίσιο που οδηγεί σε συνολικό ύψος 1.425 mm, το i30 Fastback είναι 30 mm χαμηλότερο από το 5-θυρο αμάξωμα, δίνοντας έμφαση στις   δυναμικές του διαστάσεις. Με επιμήκη σιλουέτα, το αυτοκίνητο έχει συνολικό μήκος 4.455 mm  (115 mm μεγαλύτερο από το 5-θυρο).

16534605852078264846588922799377 1

ΑΝΕΤΟ ΣΑΛΟΝΙ

Χάρις στις νέες εξωτερικές διαστάσεις και την προσεγμένη εκμετάλλευση χώρων και παρά την χαμηλωμένη οροφή,η οποία βέβαια περιορίζει την ορατότητα προς τα πίσω, το σαλόνι του Fastback  χωράει άνετα τέσσερα με πέντε άτομα χωρίς μεγάλες υποχωρήσεις σε μακρινά ταξίδια ενώ μεγάλο για την κατηγορία κρίνεται ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα από 405 ως 1306,ανάλογα με την θέση των καθισμάτων. 

ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ 

Η αίσθηση πληρότητας πολυτέλειας και προσοχής στις λεπτομέρειες είναι χαρακτηριστική, όπως και η ποιότητα υλικών, συναρμολόγησης και φινιρίσματος, κερδίζοντας εύκολα τις εντυπώσεις. Επίσης η πληρότητα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, σαλονιού και αυτοκινήτου γενικά εντυπωσιάζουν με το κορυφαίο επίπεδο τους, ενώ ειδικά η έκδοση N line, προσφέρει έναν σαφή σπορ χαρακτήρα στο αυτοκίνητο, που ξεχωρίζει τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά με την πρώτη ματιά. 

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ 

Προσφέροντας τελευταίας τεχνολογίας χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας, το i30 Fastback καθιστά την τεχνολογία πιο προσιτή , όπως και τα υπόλοιπα μέλη της γκάμας του i30. Με συστήματα όπως Autonomous Emergency Braking, Driver Attention Alert, High Beam Assist and Lane Keeping Assist System, το i30 προσφέρει ένα αυξημένο επίπεδο ασφάλειας στους επιβάτες, όπως φαίνεται παρακάτω. 

16534589855532485996135112740083

ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΠΕΔΗΣΗ

Το Αυτόματο Σύστημα Πέδησης Έκτακτης Ανάγκης (AEB) που είναι τοποθετημένο στο i30 λειτουργεί σε τρία στάδια χρησιμοποιώντας αισθητήρες κάμερας. Πρώτον, προειδοποιεί τον οδηγό οπτικά και ηχητικά. Σε ένα δεύτερο βήμα, ελέγχει το φρένο σύμφωνα με το στάδιο κινδύνου σύγκρουσης και σε ένα τρίτο στάδιο εφαρμόζει μέγιστη δύναμη πέδησης για να αποφευχθεί η σύγκρουση ή να ελαχιστοποιηθεί η ζημιά σε περίπτωση που μια σύγκρουση είναι αναπόφευκτη. Για την προαιρετική αναγνώριση πεζών χρησιμοποιεί εμπρόσθιο ραντάρ και αποφεύγει ή μετριάζει τις συνέπειες της πρόσκρουσης με έναν πεζό.

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ  ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ

 Με το Σύστημα Προειδοποίησης Απόσπασης Προσοχής Οδηγού (DAA), παρακολουθείται το συνολικό προφίλ οδήγησης αναλύοντας μία πλειάδα πληροφοριών συμπεριφοράς, όπως τον χειρισμό του τιμονιού, των πεντάλ και των πλευρικών φλας, τους αισθητήρες G, τη θέση του αυτοκινήτου μεταξύ των λωρίδων κυκλοφορίας, το συνολικό χρόνο συνεχόμενης οδήγησης κ.ά. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει τυχόν ενδείξεις απροσεξίας ή κόπωσης, το σύστημα ειδοποιεί τον οδηγό με ηχητική και οπτική ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει το επίπεδο ευαισθησίας του συστήματος.

ΕΞΥΠΝΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

Το Σύστημα ASCC, είναι ένας έξυπνος ρυθμιστής ταχύτητας, που ρυθμίζει σταθερή ταχύτητα στο ταξίδι, ωστόσο προσαρμόζεται διαρκώς εφόσον υπάρχει προπορευόμενο αυτοκίνητο με χαμηλότερη ταχύτητα. Το i30 τότε διατηρεί μία σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Το φιλικό στη χρήση σύστημα παρέχει επιλογή τεσσάρων διαφορετικών επιπέδων απόστασης από το προπορευόμενο. 

16534590240997797722646128187540

ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΤΥΦΛΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ

Οι πίσω γωνίες παρακολουθούνται από το Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Detector - BSD). Αισθητήρες τοποθετημένοι στις πίσω πλευρές του αυτοκινήτου ανιχνεύουν την προσέγγιση με οποιοδήποτε όχημα βρίσκεται στην τυφλή ζώνη του καθρέπτη , ενεργοποιώντας ηχητική προειδοποίηση και οπτική προειδοποίηση εάν ο οδηγός βγάλει φλας αλλαγής πορείας.

ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

Το Σύστημα Ειδοποίησης για Καθέτως Διερχόμενα Οχήματα (RCTA) αντιλαμβάνεται και προειδοποιεί οπτικά και ηχητικά για την προσέγγιση καθέτως διερχομένων οχημάτων κατά την όπισθεν σε συνθήκες περιορισμένης ορατότητας . 

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΡΙΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

Το Σύστημα Πληροφόρησης Ορίων Ταχύτητας (SLIF) συνδυάζει την οπτική αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας με την αποθηκευμένη πληροφόρηση του συστήματος πλοήγησης, προβάλλοντας στην οθόνη ενδείξεων την πλέον έγκυρη πληροφορία για το δρόμο που βρίσκεστε.

ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΛΩΡΙΔΑΣ  ΚΙΝΗΣΗΣ

Το Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (LKAS) ανιχνεύει τη θέση του αυτοκινήτου και ειδοποιεί τον οδηγό για μη ασφαλείς κινήσεις σε ταχύτητες πάνω από 60 km / h. Προειδοποιεί ηχητικά και οπτικά τον οδηγό πριν επαναφέρει το όχημα μέσα στα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας σε ασφαλή θέση.

ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ

Ένα βοηθητικό Σύστημα Αυτόματης Ρύθμισης Υψηλής Σκάλας Φώτων (ΗΒΑ) ενεργοποιεί αυτόματα τα φώτα όταν δεν επαρκεί ο εξωτερικός φωτισμός. Επιπρόσθετα όμως, το σύστημα HBA βλέπει το δρόμο μπροστά και χαμηλώνει τα μεγάλα φώτα όταν διακρίνει όχημα σε απόσταση (ελάχιστη απόσταση 260μ, μέγιστη απόσταση 800μ για αντιθέτως ερχόμενα και 500μ για προπορευόμενα), διασφαλίζοντας μέγιστη ορατότητα στη νυχτερινή οδήγηση, ασφαλή για όλους.

16534598360355551549979623980941

ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ 

Το i30 Fastback προσφέρει στους πελάτες μεγάλη οθόνη αφής, του Νέας Γενιάς συστήματος πλοήγησης, συμπεριλαμβανομένων τελευταίας τεχνολογίας λειτουργιών συνδεσιμότητας, όπως το Apple CarPlay και το Android Auto. Και τα δύο συστήματα δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να συνδέουν τις συσκευές τους για την προβολή και τον έλεγχο  λειτουργιών μουσικής, τηλεφώνου ή πλοήγησης στην οθόνη. Το σύστημα πλοήγησης έρχεται επιπλέον με δωρεάν 7ετή συνδρομή στις Υπηρεσίες LIVE, προσφέροντας ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με τον καιρό, την κυκλοφορία, τις κάμερες ταχύτητας και τις online αναζητήσεις σε σημεία ενδιαφέροντος σε πραγματικό χρόνο. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ διαφορετικών επιλογών ήχου: το τυπικό ασύρματο ραδιόφωνο 5-ιντσών με σύνδεση Bluetooth ή το προαιρετικό σύστημα ήχου με οθόνη αφής 5 ιντσών και μια ενσωματωμένη κάμερα οπισθοπορείας. 

ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 

Η νέα γκάμα των βενζινοκινητήρων του i30 Fastback αποτελείται από δύο νέους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, οι οποίοι διατίθενται και στη γκάμα του i30.

Μπορείς να επιλέξεις, μεταξύ του νέου υπερτροφοδοτούμενου 4-κύλινδρου κινητήρα 1.5 Τ-GDI με 159 ίππους ή του 1.0 T-GDI υπερτροφοδοτούμενου 3-κύλινδρου με 120 ίππους. 

Ο νέος βενζινοκινητήρας T-GDI 1,5 λίτρων προσφέρεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή το 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο δίνει τη δυνατότητα επιλογής πλήρως αυτόματης ή χειροκίνητης λειτουργίας. 

Όλοι οι κινητήρες είναι συμβατοί με το σύστημα Integrated Stop & Go (ISG) για αυξημένη απόδοση. 

ΗΠΙΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 

Το  εξελιγμένο ήπιο υβριδικό σύστημα 48V,που συνοδεύει το νέο μοντέλο, βοηθά πολλαπλά τον νέο κινητήρα των 1.5 λίτρων , στην ροπή, την εκκίνηση τις επιδόσεις και την κατανάλωση, όπως διαπιστώνεις σε κάθε περίπτωση στο δρόμο. 

Οι 159 πλέον ίπποι εξασφαλίζουν στο αμάξωμα των 1370 κιλών πολύ καλές επιδόσεις για την κατηγορία του, με την επιτάχυνση να βρίσκεται στα 8.6 δευτ και την τελική ταχύτητα να φτάνει άνετα τα 210 χλμ/ωρ, με το ανάλογο πρόγραμμα, δικαιολογώντας έτσι και την κουπέ σχεδίαση του αμαξώματος. 

Σε συνδυασμό με το αυτόματο 7αρι  κιβώτιο , που αλλάζει ομαλά και γρήγορα σχέσεις, χωρίς κενά και κρεμάσματα ισχύος, η κατανάλωση και με την βοήθεια φυσικά του ήπιου υβριδικού συστήματος, βρίσκεται με μαλακό δεξί πόδι γύρω στα 6.0 λίτρα, και σαν μέση τιμή μπορείς να υπολογίζεις τα 6.9με 7.0 λιτρα/100χλμ, τιμές πολύ καλές για την κατηγορία και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. 

16534610112378656385232598564241

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ

Η ενίσχυση του πλαισίου, το χαμηλότερο ύψος, οι σπορ ρυθμίσεις των αναρτήσεων και οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω, συνθέτουν ένα ομοιογενές σύνολο, που εξασφαλίζει πολύ καλή οδική συμπεριφορά και άνεση σε κάθε περίπτωση. 

Υποδειγματική κατευθυντικότητα στις υψηλές ταχύτητες, ουδέτερη συμπεριφορά στις γρήγορες στροφές, πολύ περιορισμένη κλίση στα όρια, και  έλλειψη αναπηδήσεων στις εδαφικές ανωμαλίες σε συνδυασμό με ένα θετικό και ακριβές σύστημα διεύθυνσης, συνθέτουν ένα  από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του οχήματος 

Όμως και η άνεση πάρα τις σπορ ρυθμίσεις των αναρτήσεων, παραμένει πολύ καλή και δύσκολα ενοχλεί τους επιβάτες.

ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 

Σχεδιασμένη, εξελιγμένη, δοκιμασμένη και κατασκευασμένη στην Ευρώπη, η νέα  γενιά των μοντέλων i30 της εταιρείας, αποτελεί ένα σαφές δείγμα των τεραστίων δυνατοτήτων  της Hyundai Motor στην Ευρώπη. Όλα τα μοντέλα έχουν κατασκευαστεί στην μονάδα που έχει δημιουργήσει η Hyundai Motor εδώ και περισσότερα από 25 χρόνια στην Ευρώπη. Με περισσότερα από 800.000 αυτοκίνητα που πωλούνται στην γηραιά ήπειρο από το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς i30 το 2008, η Hyundai Motor στοχεύει φυσικά να συνεχίσει την επιτυχία της συγκεκριμένης σειράς i.

16535899889715481563546794952258

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 

Εντυπωσιακό, με σπορ χαρακτηριστικά, ισχυρό τούρμπο κινητήρα ενισχυμένο  από ένα ήπιο υβριδικό σύστημα ,άνετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, καλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση, πολύ καλή οδική συμπεριφορά και άνεση επιβατών και κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και  ασφάλειας , το νέο Fastback 1.5 T-GDi 48V, αποτελεί μία πρώτη επιλογή στην κατηγορία του. 

του Δημήτρη Κληρονόμου

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ