Οι Κινέζοι κατασκευαστές έχουν δείξει τις προθέσεις τους όσον αφορά στην αγορά των Smartphones και πολλοί πλέον δεν περορίζονται μόνο στα δικά τους σύνορα. Ένας από αυτούς είναι και ZTE η οποία χαράσσει νέα στρατηγική. Ανακοίνωσε ότι αλλάζει το design στο logo και το εναρμονίζει με τη νέα CGO φιλοσοφία (Cool – Green – Open) που λανσάρει.
Με σλόγκαν «Tomorrow never waits», η ZTE επικεντρώνεται πλέον στις mobile τεχνολογίες (M-ICT).
Το logo δεν είναι η μόνη αλλαγή που κάνει ο Κινέζος κατασκευαστής, καθώς στα σχέδιά του είναι να επεκτείνει την παρουσία του στην αγορά των ΗΠΑ. Τον Οκτώβριο έκλεισε deal να γίνουν τα smartphones της οι επίσημες συσκευές σε 3 ομάδες του NBA.
Τον προηγούμενο μήνα, πέρασε από την FCC για πιστοποίηση το dual SIM ZTE tablet με κωδική ονομασία K70 και αναμένεται με 7-7.5 ιντσών οθόνη, υποστήριξη για WCDMA και GSM συνδεσιμότητα, Android 4.4.x KitKat προ-εγκατεστημένο και τιμή κάτω από 200 δολάρια στις ΗΠΑ.
Η ΖΤΕ θα βρίσκεται στην CES 2015 που ξεκινά την επόμενη εβδομάδα στο Las Vegas, ενώ για τη Δευτέρα έχει προγρμματίσει το το δικό της press event.
Πηγή: techblog.gr