Η δεύτερη γενιά της Χ6 είναι στις οθόνες των υπολογιστών, πριν εμφανιστεί με... σάρκα και οστά στην έκθεση αυτοκινήτου της Μόσχας, στα τέλη Αυγούστου. Παρά τις ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις (4,909/1989/1702, μήκος, πλάτος και ύψος, αντίστοιχα), η νέα BMW Χ6 έχει χάσει βάρος σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, από 10 έως 40 kg, ανάλογα με τον κινητήρα. Το μεταξόνιο περιορίστηκε ανεπαίσθητα, κατά μόλις 2 mm, ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών αυξήθηκε κατά 10 lt, στα 580 lt. Τα διαιρούμενα πίσω καθίσματα σε αναλογία 40/20/40 προσφέρουν πολλές εναλλακτικές στη μεταφορά ατόμων ή αντικειμένων.
Η Χ6 εξελίχθηκε από κοινού με τη Χ5, καθώς μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα αλλά και τη μονάδα παραγωγής, στο Σπάρτανμπουργκ της Νότιας Καρολίνα. Η νέα εμφάνιση καθορίζεται από το επιθετικό ρύγχος με τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα, που θυμίζουν τη Σειρά 4. Στο πίσω μέρος της Χ6 υπάρχουν σαφείς επιρροές από τη μικρότερη Χ4. Δεν υπάρχουν εκπλήξεις στο εσωτερικό, με τη μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό και την υπερμεγέθη κονσόλα.