"Ο πεντακύλινδρος κινητήρας έχει συνδεθεί με το σήμα της Audi για περισσότερα από 40 χρόνια και συνεχίζουμε να τον βελτιώνουμε και να τον αναπτύσουμε. Το περασμένο έτος παρουσιάσαμε το Audi TT RS (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου σε l / 100 km: 8,5 - 8,2 , συνδυασμένες εκπομπές CO2 σε g / km: 194 - 187 ), το μοντέλο στο οποίο τοποθετήθηκε κάνοντας το ντεμπούτο του ο νέος κινητήρας", δήλωσε ο Peter Mertens, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για την Ανάπτυξη της Τεχνολογίας AUDI AG. Ο 2,5 TFSI είναι διαθέσιμος στο TT RS Coupé RS (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου σε l / 100 km: 8,4 - 8,2 , συνδυασμένες εκπομπές CO2 σε g / km: 192 - 187 ) και TT RS Roadster RS / 100 km: 8,5 - 8,3 , συνδυασμένες εκπομπές CO2 σε g / km: 194 - 189 ), ενώ παράλληλα εφοδιάζει και το RS3 Sedan (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου σε l / 100 km: / Km: 191 - 188 ) και RS3 Sportback (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου σε l / 100 km: 8,4 - 8,3 , συνδυασμένες εκπομπές CO2 σε g / km: 192 - 189 ). Ο κινητήρας επιταχύνει το RS3 Sportback από 0 σε 100 km / h (62,1 mph) σε 4,1 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα και των δύο μοντέλων είναι 250 km / h (155,3 mph), η οποία μπορεί να αυξηθεί προαιρετικά στα 280 km / h (174,0 mph).
O 2,5 TFSI της Audi κερδίζει και πάλι βραβείο
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ