Το ηλεκτρικό μέλλον της Volvo στο χώρο των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκίνητων, ξεκίνησε με το νέο εξ ολοκλήρου ηλεκτρικό C 40 recharge, ένα κουπέ SUV, που πέρα από το γεγονός ότι της επιτρέπει να πραγματοποιεί τις υποσχέσεις της για ένα ηλεκτρικό μέλλον με μηδενικές εκπομπές ρύπων, εντυπωσιάζει από κάθε άποψη, προκαλώντας έντονα τον ανταγωνισμό.
ΚΟΥΠΕ ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Ουσιαστικά το νέο C40 διαθέτει όλα τα στοιχεία εμφάνισης ενός SUV, αλλά σε χαμηλή και πιο κομψή σχεδιαστική φόρμα που θυμίζει κουπέ. Βασισμένο στην πλατφόρμα CMA, είναι το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της Volvo που σχεδιάστηκε αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτρικό.
Μετά την παρουσίαση του XC40 Recharge και του C40 Recharge, η Volvo , παρουσίασε μόλις πρόσφατα και το επίσης αμιγώς ηλεκτρικό ΕΧ 30.
50% ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
Όπως τονίστηκε έως το 2025, η εταιρεία σκοπεύει το 50% των παγκόσμιων πωλήσεών της να προέρχεται από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και το υπόλοιπο από υβριδικά. Μέχρι το 2030, το σχέδιό της προβλέπει κάθε αυτοκίνητο που διαθέτει στην αγορά να είναι αμιγώς ηλεκτρικό και είναι φανερό ότι το C40 Recharge εκφράζει το μέλλον της Volvo και δείχνει το πού κατευθύνεται.
ΧΑΜΗΛΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΟΡΟΦΗΣ
Χαρακτηριστικά το πίσω μέρος του C40 Recharge διαθέτει μία εντυπωσιακή σχεδίαση με χαμηλή γραμμή οροφής, ενώ η εμπρός σχεδίαση λανσάρει ένα νέο πρόσωπο για τα ηλεκτρικά Volvo και περιλαμβάνει προβολείς με state-of-the-art τεχνολογία pixel.
ΧΩΡΙΣ ΔΕΡΜΑ
Εσωτερικά , το C40 Recharge, διαθέτει υψηλή θέση οδήγησης την οποία φαίνεται να προτιμούν οι περισσότεροι οδηγοί SUV, ενώ στο διάκοσμο και στα χρώματα υπάρχει μία σειρά επιλογών που είναι αποκλειστικές για το συγκεκριμένο μοντέλο. Πρόκειται επίσης για το πρώτο αυτοκίνητο της Volvo στο οποίο δεν γίνεται καθόλου χρήση δέρματος.
ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΩΡΟΙ
Τέσσερα με πέντε άτομα θα βολευτούν εύκολα και άνετα ,παρά την κλίση της οροφής πίσω, η οποία δίνει στο C40 Recharge σαφώς τον αέρα ενός κουπέ αμαξώματος και θα μπορέσουν να μεταφέρουν χωρίς πρόβλημα τις αποσκευές ενός μακρινού ταξιδιού, με δεδομένη την χωρητικότητα του χώρου αποσκευών που κυμαίνονται μεταξύ 413 και 1205 λίτρων.
ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE
Εκτός από το XC40 Recharge, και το C40 Recharge διαθέτει ένα από τα καλύτερα συστήματα infotainment στην αγορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό . Εξελιγμένο σε συνεργασία με την Google, βασίζεται σε λειτουργικό σύστημα Android. Προσφέρει στους καταναλωτές εφαρμογές Google και ενσωματωμένες υπηρεσίες όπως το Google Maps, το Google Assistant και το Google Play Store.
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ
Σίγουρα τα απεριόριστα δεδομένα παρέχουν εξαιρετική συνδεσιμότητα και το C40 Recharge λαμβάνει ασύρματες αναβαθμίσεις λογισμικού. Αυτό σημαίνει ότι θα συνεχίσει να βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου – κι ας έχει αφήσει πίσω του το εργοστάσιο.
ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Το προσεγμένο και εξελιγμένο σύστημα κίνησης αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες 150kW ο καθένας , έναν στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα, που τροφοδοτούνται από μία μπαταρία 78kWh, η οποία μπορεί να φορτιστεί έως το 80% σε περίπου 40 λεπτά. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης είναι 11 KW (AC) ή 150 kw(DC).
Η πραγματική αυτονομία του αυτοκινήτου εξαρτάται βέβαια από τι τρόπο οδήγησης.
Με ελαφρύ δεξί πόδι και κατανάλωση γύρω στα 17.1KWh/100 χλμ μπορεί να φθάσει και τα 500 χλμ, ενώ μια μέση αυτονομία, στην οποία μπορείς να υπολογίζεις, βρίσκεται γύρω στα 420 και κρίνεται πολύ ενδιαφέρουσα για την συγκεκριμένη κατηγορία.
Μπορεί βέβαια να φορτώνεται και σε οικιακή πρίζα αλλά ο χρόνος είναι φυσικά μεγαλύτερος και υπολογίζεται στις οκτώ περίπου ώρες.
408 ΙΠΠΟΙ
Οι δύο κινητήρες παρέχουν συνολική ισχύ 408 ίππων και ροπή στρέψεως 660 Νm συνολικά, που εξασφαλίζουν μια εκπληκτική επιτάχυνση 4.9 δευτερόλεπτων και μια τελική ταχύτητα πολύ υψηλότερη των 180 χλμ/ωρ που την περιορίζει όμως ο κόφτης, όπως σε όλα τα νέα Volvο.
ΧΑΜΗΛΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΑΡΟΥΣ
Το εντυπωσιακό μήκους 4.43 μέτρων αμάξωμα, με τα χαρακτηριστικά πίσω σπόιλερ, που μοιράζεται πολλά με το XC40 Recharge, όπως βέβαια και την πλατφόρμα CMA, έχει χαμηλό κέντρο βάρους, και ζυγίζει 2100 κιλά σχεδόν, είναι προσεκτικά στημένο και ρυθμισμένο και σαν 4Χ4,μπορεί και εξασφαλίζει πολύ καλή οδική σε κάθε περίπτωση, χωρίς να φέρνει τον οδηγό σε δύσκολη θέση, παρά την τεράστια ισχύ του και την εκπληκτική επιτάχυνση ακόμη και αν ξεπεράσει τα όρια.
Πολύ σωστά είναι ρυθμισμένες και οι αναρτήσεις από πλευράς άνεσης, με αποτέλεσμα σπάνια να νοιώθουν το δρόμο οι επιβάτες και ταυτόχρονα να απολαμβάνουν μεγάλης ησυχίας κύλισης και την εκπληκτική αίσθηση επιτάχυνσης των ηλεκτροκινητήρων.
Τέλος αποτελεσματικά και ιδιαίτερα ανθεκτικά αποδεικνύονται και τα φρένα σε κάθε περίπτωση.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Μια από τις καλύτερες και πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της αγοράς αυτή την στιγμή στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Ξεχωριστό και εντυπωσιακό εμφανισιακά, με μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, κορυφαία συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας , ποιοτικό και πολυτελές σαλόνι και υπερπλούσιο εξοπλισμό, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, άνεση και ησυχία, αξιόλογη αυτονομία και εκπληκτικές επιδόσεις, αποτελεί μία από τις καλύτερες αγορές στο χώρο των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκίνητων.