Νέο Fiat 500e 3+1 ... Επιτυχημένη αναβίωση [test]

Νέο Fiat 500e 3+1 ... Επιτυχημένη αναβίωση [test]

Στα δύσκολα χρόνια του 1957 η Fiat παρουσίασε  το θρυλικό 500αρακι και αργότερα το 126 και τα δύο με το κινητήρα πίσω.

Καθώς τα χρόνια περνούσαν και οι εποχές άλλαζαν, παρουσιάζει τους διαδόχους τους, το προσθιοκίνητο Cinquecento  που στην συνέχεια έγινε  Seicento, όλα με μεγάλη εμπορική επιτυχία.

Το 2007 , τόλμησε να επιστρέψει στην αγορά των μικρών αυτοκινήτων, με το  ίδιο όνομα του πρώτου μοντέλου, 500,σε πολλές παραλλαγές μέχρι σήμερα, 500L για τους οικογενειάρχες, Abarth για τους ανήσυχους και άλλες ακόμη εκδόσεις.

New500 1

ΠΕΡΙΖΗΤΗΤΟ ΣΑΝ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

Ο χρόνος έδειξε ότι η αναβίωση του 500 το 2007, απεδείχθη σωτήρια για το ιταλικό συγκρότημα, με το αυτοκίνητο να είναι περιζήτητο, οχι μόνο σαν καινούριο αλλά και σαν μεταχειρισμένο. Με ελάχιστες συγκεκριμένα αλλαγές   από τότε μέχρι σήμερα και ένα μόνον μικρό facelift το 2015,(δεδομένου ότι δύσκολα αλλάζεις την ομάδα που κερδίζει) δεν ξεχωρίζει κανείς εύκολα το μοντέλο του 2007 απο εκείνο του 2020 με αποτέλεσμα οι τιμές των μεταχειρισμένων να κρατηθούν ψηλά, γεγονός που  ωφέλησε σημαντικά τις πωλήσεις γενικότερα.

ΠΙΣΤΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Το νέο ηλεκτρικό 500e παραμένοντας πιστό στην παράδοση εμφανισιακά, δεν βασίστηκε στο μοντέλο του 2007, αλλά χρησιμοποίησε  μια νέα άκαμπτη ηλεκτρική πλατφόρμα που προσφέρει, όπως θα δούμε πολλά πλεονεκτήματα.

New500 2

Ο ΕΡΩΤΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό 500e 3+1, θυμίζει λόγω ανάποδης πρόσθετης πόρτας το παρελθόν, οδηγείται σαν θερμικό και δεν φωνάζει σε καμιά περίπτωση: είμαι ηλεκτρικό και φαίνομαι .

Ίσως και αυτό αποδειχθεί  “ο έρωτας της πόλης “ αλά ηλεκτρικά βέβαια, όπως έλεγε η παλιά πετυχημένη διαφήμιση του μικρού Cicuencento, όταν πρωτοεμφανίσθηκε.

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΙΔΕΑ

Όπως και να δεις η  αναβίωση του θρυλικού 500, από την Fiat το 2007, αποτέλεσε μια εξαιρετική ιδέα όπως αποδείχθηκε στα χρόνια που πέρασαν, η οποία έδωσε νέα εμπορική ώθηση στις πωλήσεις του εργοστασίου και δημιούργησε μια ξεχωριστή κατηγορία πιστών αγοραστών, που δεν το αλλάζουν με τίποτε.

New500 3

ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟ 3+1

Με την σειρά της η νέα ιδέα των 3+1 θυρών που σχεδίασε  η εταιρεία, τοποθετώντας μία  επιπλέον μικρή πόρτα στην δεξιά πλευρά του αμαξώματος, πέραν του ότι μπορεί, όπως σημειώσαμε, να συνδεθεί κατά κάποιο τρόπο, με την αναβίωση του θρυλικού μοντέλου, λόγω του ότι οι πόρτες του άνοιγαν ανάποδα, αποδείχθηκε ιδιαίτερα ευφυής και πρακτική λύση, ξεχωρίζοντας άμεσα το αμιγώς ηλεκτρικό 500 και  προσφέροντας έναν ακόμα λόγο για να αγοράσει κανείς το συγκεκριμένο ηλεκτρικό  μοντέλο , ανεξαρτήτως κατηγορίας.

ΣΤΥΛΑΤΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Διαθέτοντας τρία αμαξώματα (ΗΒ, Cabrio και 3+1),πολλές έξυπνες επιλογές πακέτων εξοπλισμού και μια στυλάτη και ξεχωριστή εμφάνιση, η νέα σειρά του αμιγώς ηλεκτρικού  500, αποτελεί μια ιδιαίτερη παρουσία στο χώρο των αυτοκινήτων πόλης , διεκδικώντας μια κορυφαία θέση στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αστικής μετακίνησης.

New500 4

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΟΣΙΤΟ

Η νέα σειρά του δημοφιλούς μοντέλου αξιοποιεί στο μέγιστο βαθμό τα προνόμια που προσφέρει το κρατικό πρόγραμμα επιδότησης «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ» κάνοντας πιο προσιτή την απόκτηση ενός σύγχρονου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Οι τιμές της νέας σειράς του ηλεκτρικού 500, με την κρατική επιδότηση και τις  προωθητικές ενέργειες της εταιρείας, ξεκινούν από τις 21. 800ευρώ,οι τιμές του 3+1 ξεκινούν από τα 23.800    ευρώ, ενώ τα διάφορα μοντέλα επωφελούνται και από τις επιπλέον εκπτώσεις που προκύπτουν από τα προγράμματα αυτά.

New500 5

Η ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ

Όταν  το 1957 πρωτοκυκλοφόρησε, το θρυλικό 500αράκι γνώρισε τεράστια εμπορική επιτυχία και  μετά την αναβίωση του το 2007 σαν θερμικό 500,  το αυτοκίνητο συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στην κατηγορία του , αυτή τη φορά με τη νέα, αμιγώς ηλεκτρική γενιά, η οποία σημειώστε αποτελεί τη δημοφιλέστερη επιλογή στην κατηγορία της στην Ευρώπη, ενισχύοντας  ακόμα περισσότερο την παρουσία του μοντέλου.

ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΣΤΙΛ

Ξεχωριστό στιλ,  ευελιξία, οικονομία υψηλή τεχνολογία και  φιλικότητα προς το περιβάλλον, συνθέτουν την εικόνα της νέας σειράς και   κάνουν  πραγματικότητα την ιδέα «ηλεκτρική εξατομίκευση» που προβάλλει και ενστερνίζεται το ιταλικό εργοστάσιο.

ΤΡΙΑ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ

Συνοπτικά να σημειώσουμε ότι με την ύπαρξη τριών αμαξωμάτων (hatchback, cabrio και 3+1)και  έξυπνα διαμορφωμένων πακέτων εξοπλισμού (RED και la Prima by Bocelli), η νέα σειρά του ηλεκτρικού 500 δίνει τη δυνατότητα της απόλυτης εξατομίκευσης με έναν ιδιαίτερα απλό και πρακτικό τρόπο. Ο αγοραστής δεν έχει παρά να διαλέξει αμάξωμα, χρώμα και το πακέτο εξοπλισμού (ή το συνδυασμό πακέτων) που επιθυμεί, δημιουργώντας το δικό του ηλεκτρικό 500 που θα ξεχωρίζει.

NewFIAT50031

ΝΕΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ

Το νέο ηλεκτρικό 500 χρησιμοποιεί την καινούρια πλατφόρμα, ειδικά  σχεδιασμένη για ηλεκτρικά μοντέλα, που επιτρέπει την τοποθέτηση μεγαλύτερης μπαταρίας στο χώρο του πατώματος  και είναι , μακρύτερο κατά 61 mm, φαρδύτερο κατά 56 mm και κατά 41 mm  υψηλότερο από το θερμικό μοντέλο, ενώ έχει και 39 mm μακρύτερο μεταξόνιο, στοιχεία που ωφελούν σαφώς τους εσωτερικούς χώρους .

ΕΥΦΥΗΣ ΙΔΕΑ

Η προσθήκη μιας τρίτης πλευρικής πόρτας (3+1) στην δεξιά πλευρά του αμαξώματος, απετέλεσε μια εξαιρετικά ευφυή ιδέα, δεδομένου ότι δεν άλλαξαν οι εξωτερικές διαστάσεις του νέου αμαξώματος. Η στενή πλευρική πόρτα ανοίγει, με γωνία 90 μοιρών και ανάποδα  σε σχέση με την  πόρτα του συνοδηγού , διευκολύνοντας σημαντικά την είσοδο/έξοδο  στο πίσω κάθισμα παιδιών ή  ενηλίκων, δεδομένου ότι δεν υπάρχει μεσαία κολώνα. Για να ανοίξει βέβαια πρέπει πρώτα  να ανοίξει η πόρτα του συνοδηγού. Πάντως η άνεση και η διευκόλυνση που προκύπτουν, από την επιπλέον πόρτα, είναι ένα από τα σημαντικότερα πλεονέκτημα του αυτοκινήτου και συνίσταται ιδιαίτερα σαν επιλογή, με δεδομένο το επιπλέον χαμηλό σχετικά κόστος.

NewFIAT50031

ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Ουσιαστικά οι χώροι του 500e επαρκούν πλήρεις για μια τετραμελή οικογένεια με μικρά παιδιά, με την χρήση όμως της πρόσθετης επιπλέον πόρτας, μπορούν να βολευτούν και ενήλικες με κάποιες υποχωρήσεις σε  μακρινά ταξίδια.

Το πορτ μπαγκάζ των 185 λίτρων θα χωρέσει τις  αποσκευές μιας μικρής οικογένειας σε ταξίδι, ενώ αποδεικνύεται επαρκές για τα καθημερινά ψώνια στις αστικές μετακινήσεις, με δεδομένο μάλιστα ό,τι με την αναδίπλωση της πλάτης, η χωρητικότητα φθάνει τα 550 λίτρα.

NewFIAT50031 1

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ

Μπαίνοντας στο σαλόνι, εντυπωσιάζουν, η προσοχή στην λεπτομέρεια που έχει δοθεί στο παραμικρό και η εξαιρετική σχεδίαση ταμπλό, αεραγωγών, οθονών, καθισμάτων, μοχλών , διακοπτών  κλπ, ενώ συναρμογή, φινίρισμα, ποιότητα υλικών και εμφάνιση ανήκουν σαφώς στην αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία.

Πέραν από την άψογη σχεδίαση ολοκλήρου του ταμπλό, εντυπωσιάζουν οι δύο μεγάλες οθόνες: Η κεντρική των 10.25 ιντσών αφής, με καλή φωτεινότητα, εύκολες ρυθμίσεις και άφθονες προηγμένες εφαρμογές και επιλογές και η μικρότερη οβάλ σχήματος, πίσω από το τιμόνι των  7   ιντσών, που παρέχει πληθώρα  απαραίτητων και όχι μόνο πληροφοριών στον οδηγό.

ΠΛΗΡΕΣΤΑΤΟΣ  ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Εντυπωσιακή είναι επίσης η πληρότητα του βασικού εξοπλισμού από κάθε άποψη. Ο εξοπλισμός άνεσης καλύπτει σχεδόν τα πάντα, ενώ ο εξοπλισμός ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, υποβοήθησης του οδηγού κλπ, βρίσκεται πάνω από τα επίπεδα του ανταγωνισμού.

NewFIAT50031 1

ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Το ηλεκτρικό μοτέρ των 118 ίππων και των 220 Nm ροπής στρέψεως, σε συνδυασμό με την μεγάλη μπαταρία των 42 kWh, έχει να αντιμετωπίσει 1350 κιλά συνολικού βάρους στα οποία εξασφαλίζει  καλές επιδόσεις για την κατηγορία. Τα 100 χλμ/ωρ απο στάση εμφανίζονται σε 8.9 δευτερόλεπτα και η ελεγχόμενη τελική ταχύτητα σταματά στα 150 χλμ/ωρ.

ΤΡΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Υπάρχουν τρία προγράμματα κίνησης που μπορείς να επιλέξεις. Το normal  για κίνηση σε ανοικτούς δρόμους χωρίς σημαντική ανάκτηση ενέργειας, το Range που εξασφαλίζει την μεγαλύτερη δυνατή ανάκτηση ενέργειας και το Sherpa που εξασφαλίζει την μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία, μειώνοντας, την απόδοση του κινητήρα, την τελική ταχύτητα στα 80 χλμ/ωρ, την απόδοση του κλιματισμού κλπ.

NewFIAT50031 2

ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Από πλευράς κατανάλωσης τα νέα είναι πολύ καλά. Με την χρήση των προγραμμάτων normal και  Range η αυτονομία πλησιάζει τα 300 χλμ.

Με το OnePedal σε χρήση, η κατανάλωση κυμαίνεται στα 10.9 με 11.2  kWh /100 χλμ, ενώ με την επιλογή normal  βρίσκεται στα 13.8 με 14.1  kWh.

ΤΑΧΥΤΑΤΗ ΦΟΡΤΙΣΗ

Πέραν του πλούσιου εξοπλισμού και των πολυάριθμων λύσεων εξατομίκευσης, το ηλεκτρικό 500 συνεχίζει να προσφέρει εντυπωσιακή , αυτονομία που φτάνει, όπως αναφέραμε έως και τα 300 σε μικτές συνθήκες με μία μόνο φόρτιση. Την ίδια στιγμή ο ενσωματωμένος φορτιστής δίνει τη δυνατότητα φόρτισης 0-80% -σε κατάλληλο δίκτυο-  σε μόλις 35 λεπτά, ενώ 5 λεπτά αρκούν για την ανάκτηση αυτονομίας 50χλμ.

ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ

Ιδιαίτερα σημαντικό και πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό, αποτελεί, όπως ήδη σημειώσαμε, το γεγονός ότι όλα τα μοντέλα της νέας σειράς  καλύπτονται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 200.000χλμ., ενώ η κάλυψη της μπαταρίας είναι 8ετης και μέχρι 160.000χλμ, ενώ προσφέρεται και δωρεάν πενταετής οδική βοήθεια.

Σημειώνουμε ότι το αυτοκίνητο απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας και ταξινόμησης ενώ κυκλοφορεί ελεύθερα στον δακτύλιο.

ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Συνδυάζοντας  το  στιλ, την προηγμένη τεχνολογία και τις έξυπνες λύσεις, τα νέα  500e εκπροσωπούν έναν απόλυτα σύγχρονο τρόπο ζωής, με περισσότερη δράση, αλλά και μεγαλύτερο σεβασμό προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον.

NewFIAT50031 3

ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ

Είναι χαρακτηριστικό ότι το  500e υιοθετεί μια σειρά  πολύ ενδιαφερόντων χαρακτηριστικών, δίνοντας το στίγμα της νέας εποχής της αυτοκίνησης, όπου η συνδεσιμότητα μεταξύ των συσκευών και του ανθρώπου αποτελεί βασικό στοιχείο της καθημερινότητας, προσφέροντας τη δυνατότητα για περισσότερες δραστηριότητες, με λιγότερο άγχος και μεγαλύτερη φιλικότητα προς το περιβάλλον.

ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΠΙΠΕΔΟΥ 2

Το νέο ηλεκτρικό 500e αποτελεί το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας του με δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, στοιχείο που οφείλεται στην εφαρμογή των πλέον προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS) που διασφαλίζουν το μέγιστο δυνατό επίπεδο ασφάλειας για τους επιβαίνοντες στο αυτοκίνητο, αλλά και τους πεζούς.

ΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ

 Όλες οι εκδόσεις του νέου ηλεκτρικού 500 διαθέτουν κορυφαίες λύσεις συνδεσιμότητας. Αξιοποιώντας το πρωτόκολλο Bluetooth 5 προσφέρουν άμεση και σταθερή επικοινωνία με συσκευές iOS και Android, ενώ  χάρη στο καινοτόμο σύστημα πολυμέσων UConnect 5 προσφέρεται η  δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης και mirroring με δύο συσκευές κινητών τηλεφώνων ταυτόχρονα, αλλά και συμβατότητα με δίκτυα 5G. Επιπλέον όλα τα 500e εφοδιάζονται με έγχρωμες οθόνες υψηλής ευκρίνειας, έτσι ώστε όλες οι λειτουργίες να γίνονται με γρήγορο και ασφαλή τρόπο.

ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Εφαρμόζοντας μπαταρίες υψηλής αποδοτικότητας, αλλά και έξυπνες τεχνολογίες διαχείρισης ενέργειας,  τα  500e ξεχωρίζουν, όπως σημειώσαμε ήδη, για την αυτονομία που προσφέρουν, διαθέτοντας με διαφορά τη μεγαλύτερη θεωρητική αυτονομία στην κατηγορία τους, εξασφαλίζοντας έτσι άνετες διαδρομές με μηδενικούς ρύπους, Παράλληλα εξαιρετικά γρήγορη είναι και η διαδικασία φόρτισης, με το ηλεκτρικό 500 να μπορεί να ανακτήσει αυτονομία 50χλμ. με μόλις 5 λεπτά φόρτισης.

NewFIAT50031 4

ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Η νέα άκαμπτη ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα,  σε συνδυασμό με την σωστά τοποθετημένη μεγάλη μπαταρία χωρητικότητας 42  kWh  ( 37.3 kWh ωφέλιμης) και τις σωστά ρυθμισμένες και σχετικά σφικτές αναρτήσεις, εξασφαλίζουν, σε συνδυασμό μάλιστα με τις 16άρες ζάντες του μοντέλου της δοκιμής μας, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, χωρίς αναπηδήσεις, κραδασμούς και στρεβλώσεις σε κάθε περίπτωση, παρέχοντας επιπλέον μια σαφώς σπορ αίσθηση, συμβατή με τον ιταλικό χαρακτήρα του οχήματος.

Θετικό με καλή αίσθηση και πληροφόρηση αποδεικνύεται και το σύστημα διεύθυνσης που διαθέτει επιπλέον και μικρή σχετικά διάμετρο στροφής, γεγονός που βολεύει ιδιαίτερα στις αστικές μετακινήσεις.

Τέλος  αποτελεσματικά , ανθεκτικά στην σκληρή χρήση και με καλή αίσθηση του πεντάλ, αποδεικνύονται και τα φρένα.

ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΗΣΥΧΙΑ

Από πλευράς άνεσης, το άκαμπτο πλαίσιο, σε συνδυασμό με την καλή ηχομόνωση, τις προσεκτικά ρυθμισμένες αναρτήσεις και την έλλειψη έντονων αεροδυναμικών θορύβων, εξασφαλίζουν πολύ καλή άνεση και ησυχία κύλισης  στους επιβάτες, άνεση που θυμίζει όχημα μεγαλύτερης κατηγορίας.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό 500e,κουβαλά πίσω του μια εξαιρετική ιστορία εξέλιξης και εμπορικής επιτυχίας, συνδέοντας θαυμάσια το παρελθόν με το μέλλον, χωρίς να προκαλεί και χωρίς να υπερβάλλει.

Ειδικά στην έκδοση 3+1,αποτελεί μια θαυμάσια επιλογή  ηλεκτρικού οχήματος, ανεξαρτήτως κατηγορίας θα λέγαμε, δεδομένου ότι  έχει ξεχωριστή και μοντέρνα εμφάνιση, χώρους, καλή ποιότητα και πληρέστατο εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης ,ευκολία οδήγησης, θετική οδική συμπεριφορά, καλές επιδόσεις, αξιόλογη αυτονομία και καλή τιμή αγοράς , συνεχίζοντας έτσι την παράδοση, παραμένοντας ταυτόχρονα αυθεντικό και ξεχωριστό από κάθε άποψη.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ