Honda HR-V 1.5-VTEC 130 PS ... δυναμική ανανέωση [test]

Honda HR-V 1.5-VTEC 130 PS ... δυναμική ανανέωση [test]

του Δημήτρη Κληρονόμου

Ανανεωμένο εξωτερικά και εσωτερικά, στα σημεία, που έπρεπε, ώστε να τονισθεί ο σπορ χαρακτήρας του, το καινούριο H-RV, δείχνει ότι μπορεί να αντιμετωπίσει κάθε πρόκληση. από πλευράς ανταγωνισμού.

Ουσιαστικά  δέκα έξι χρόνια μετά, την πρώτη εμφάνιση του  HR-V, του αυτοκινήτου που δημιούργησε μια δική του κατηγορία οχημάτων,αυτή των κομπάκτ crossover,η Χόντα επέστρεψε  το 2015,εντυπωσιακά ,με ένα ομώνυμο μοντέλο, που συνδυάζει την δυναμική εμφάνιση ενός  κουπέ με τους χώρους και την πρακτικότητα ενός MPV.Ομως αυτή την φορά δεν  παίζει μόνη της,αλλά έχει να αντιμετωπίσει εμπορικά πετυχημενους αντιπάλους,τους οποίους και στόχευσε ευθύς εξ αρχής το  εργοστάσιο,με δεδομένο βέβαια ότι  ανήκει στα νεώτερσμα μοντέλα της συγκεκριμένης κατηγορίας.Η πρόσφατη μάλιστα ανανέωση του εξασφάλισε ακόμη περισσότερα πλεονεκτήματα για να πετύχει κάτι τέτοιο.

ΝΕΑ ΜΑΣΚΑ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ

Ο μικρότερος  αδελφός του ιδιαίτερα πετυχημένου  στις Ηνωμένες Πολιτείες  CR-V, δεν προσπαθεί να διακριθεί με τις διαστάσεις και τον όγκο του,αλλά με τις γραμμές και την συνολική του εμφάνιση και φαίνεται να τα καταφέρνει με το παραπάνω.

138979 Honda reveals most sophisticated HR V ever with refreshed styling and

Τα στοιχεία αισθητικής του πρόσθιου τμήματος φέρουν την σφραγίδα των νεώτερων αντιλήψεων του εργοστασίου περί εμφάνισης που ήδη είναι γνωστά απο τα  CIVIC  και τα CR-V, ενώ η ανασχεδιασμενη μάσκα με τα περισσότερα νίκελ και τα καινούρια φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω, τονίζουν ακόμη περισσότερο την σπορ εμφάνιση,  την όποια ευθύς εξ αρχής προσπάθησε να προσδώσει το ιαπωνικό εργοστάσιο. Ενώ χαρακτηριστική παραμένει η προσπάθεια  προσομείωσης στοιχείων κουπέ χαρακτηριστικών,τα οποία άλλωστε φαίνονται και από την ύπαρξη χωνευτών χειρολαβών στις πίσω πόρτες,την κλίση της οροφής, το μικρότερο μέγεθος των πλευρικών παράθυρων και την ύπαρξη αεροτομής.Το αποτέλεσμα είναι ένα  μοντέρνο, δυναμικό  και ελκυστικό  σύνολο,που ξεχωρίζει αμέσως με την φρεσκάδα των γραμμών του και δεν μπερδεύεται αισθητικά με κανένα άλλο μοντέλο της κατηγορίας του,αλλά αντίθετα δίνει την αίσθηση συμπαγούς και ποιοτικής κατασκευής,γεγονός στο οποίο συμβάλουν σημαντικά η προσεγμένη  ποιότητα συναρμογής και φινιρίσματος.


ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΚΑ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ

Η αίσθηση ποιότητας συνδυασμένη με πολυτέλεια και τεχνολογία διακρίνουν  ταμπλό και  σαλόνι,κερδίζοντας εύκολα τις εντυπώσεις.

Το  ξανασχεδιασμενο ταμπλό,με κυρίαρχο τον έξυπνο επιμήκη αεραγωγό του συνοδηγού,τον εντυπωσιακό τρισδιάστατο πίνακα οργάνων ,την επτάρα οθόνη  αφής και το piano black  χρώμα  να  ξεχωρίζει, προσφέρει μια διαφορετική αίσθηση σε σχέση με τον  ανταγωνισμο, πλησιάζοντας περισσότερο την εικόνα ενός πολυτελούς επιβατικού παρά ενός 4χ4 (σε  ωρισμένες αγορές το HR-V διατίθεται και σαν 4χ4, οχι όμως στιςΕυρωπαικές)στοιχείο που δεν συναντάς εύκολα στην συγκεκριμένη κατηγορία.

Το ξανασχεδιασμενο ταμπλό καλύπτεται απο μαλακά και σκληρά πλαστικά πολύ καλής ποιότητας και συναρμογής,ποιότητα  που διακρίνει  και τις μαλακές επενδύσεις των θυρών της κονσόλας και των καθισμάτων.
HR V3
Ο πίνακας των τριών ευανάγνωστων κυκλικών οργάνων ,διαθέτει δακτυλίους φωτισμού,που αλλάζουν χρώμα ανάλογα με την οικονομία  καυσίμων που πετυχαίνεις  στην οδήγηση.

Τις εντυπώσεις όμως κλέβει η επτάρα  οθόνη αφής του ιδιαίτερα εξελιγμένου και εύχρηστου συστήματος  Honda  Connect, υπεύθυνου για ψυχαγωγία και ενημέρωση. Λειτουργεί  με λογισμικό Android ,με Ελληνικό μενού, συνδέεται με το Internet, παρέχει ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο και διαθέτει άφθονες εφσρμογές.

Εύχρηστη και σε σωστη θέση είναι και η οθόνη αφής του κλιματισμού, που βρισκεται πανω σπό την κεντρική κονσόλα,η οποία περιλαμβάνει,εκτός των άλλων, και τον διακόπτη του ηλεκτρικού χειρόφρενου.

Από πλευράς εξοπλισμού,ακόμη και οι βασικές εκδόσεις διαθέτουν ένα πλήρες ανταγωνιστικό επίπεδο,με τις πλουσιότερες να προσφέρουν  πολλά προχωρημένα συστήματα ασφαλείας και την  επτάρα οθόνη αφής.

Τέλος το ηχοσύστημα ,που περιλαμβανει και CD,σε αντίθεση με πολύ ακριβότερα μοντέλα που ήδη το  έχουν καταργήσει,διαθέτει ισχύ 160 watt,και αψογη απόδοση.


ΑΨΟΓΗ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ

Tα 4.29 χ 1.77 μέτρα των εξωτερικών διαστάσεων ,δεν είναι από τα  μεγαλύτερα στην κατηγορία.Ομως η εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων είναι από τις καλύτερες και ευφυέστερες της αγοράς.Το ρεζερβουάρ έχει μεταφερθεί στο κέντρο του αμαξώματος και κάτω από τα πρόσθια καθίσματα με αποτέλεσμα την δημιουργία  ενός,σημαντικού  μήκους αλλά και ύψους, επίπεδου χώρου φόρτωσης, όταν τα πίσω καθίσματα αναδιπλωθούν,που ξεκινά σε χωριτικότητα  από τα 453 και φθάνει τα 1533 λίτρα,συνδυαζόμενος με ένα μεγάλο άνοιγμα της πίσω πόρτας, χαμηλού ύψους φόρτωσης.

151493 Honda reveals most sophisticated HR V ever with refreshed styling and

Επι πλέον έχει τοποθετηθεί το σύστημα καθισμάτων Μagic Seat, που επιτρέπει στην δεύτερη σειρά καθισμάτων να αναδιπλώνεται με πολλούς τρόπους,σε τρεις βασικές επιλογές,ευκολύντας σημαντικά την μεταφορά ογκωδών αντικειμένων και επιβατών.Ουσιαστικά πέντε επιβάτες μπορούν να βρούν χώρο,χωρίς σημαντικές υποχωρήσεις,ακόμη και σε ταξίδι,με τους πίσω να έχουν σημαντικό αέρα για τα κεφάλια τους, αν δεν είναι πάνω από  1.85 μέτρα ύψος.
Από πλευρας πρακτικότητας πέραν της διόροφης κεντρικής κονσόλας που διαθέτει στο κάτω επίπεδο αρκετό χώρο μικροακτιμειμένων,υπάρχουν πολλές  θήκες και ποτηροθήκες που αποδεικνυονται πολύ πρακτικές στα ταξίδια.


1500 ΚΥΒΙΚΑ 130 ΙΠΠΟΙ

Μέχρι την πρόσφατη ανανέωση του μοντέλου υπήρχαν δυό κινητήρες για το αυτοκίνητο: Ο βενζινοκινητήρας 1500 κ.εκατοστών με τους 130 ίππους,και ο γνωστός σπό τα  CIVIC  και CR-V υπερτροφοδοτούμενος   κινητήρας πετρελαίου 1600 κ.εκατοστών i-DTEC των 120 ίππων που εμφανίζονται στις 4000 σαλ και των 300 Nm  ροπής που έρχονται σε φως στις 2000 σαλ.

151491 Honda reveals most sophisticated HR V ever with refreshed styling and

Προς το παρόν το αυτοκίνητο διατίθεται μόνον με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης των 130 ίππων ενώ για αργότερα  αναμένονται  ο ντίζελ των 120 ίππων που περιγράψαμε και ο υπερτροφοδοτουμενος βενζινοκινητηρας των 1500 κυβικών των 160 ίππων. Ο μοντέρνος και ιδιαίτερα εξελιγμένος και ελαφρύς βενζινοκινητηρας των 130 ίππων, είναι πολύ ελαστικος, τραβάει μόλις, από τις 1200 στροφές, είναι ήσυχος και διατηρεί την ισχύ του μέχρι τον κόφτη.


ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΛΟΓΙΚΉ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Με βάρος λίγο κοντά στα 1300 κιλά το  προσθιοκίνητο  HR-V χρειάζεται  10,0 δευτ για τα 0 ως 100 χλμ/ωρ και αγγίζει τα 196, χλμ/ωρ σε τελική ταχύτητα.
Παράγει περιορισμένο θόρυβο που δεν φθάνει εύκολα στο σαλόνι λόγω καλών μονώσεων. Επι πλεόν συνδυάζεται στην βασική του έκδοση με ένα πολύ καλά κλιμακωμένο εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων.  Υπάρχει όμως και το αυτόματο κιβώτιο  CVT, για όσους επιζητούν άνεση στην πόλη και ευκολία στα ταξίδια, με  επιλογές νορμάλ και σπορ.Λειτουργεί στρωτά και ομαλά αν ανακαλύψεις τον ρυθμό του, παράγει όμως θόρυβο όταν το πιέσεις στις επιταχύνεις, η αν ξαφνικά χρειαστείς όλη την δύναμη του κινητήρα. Βέβαια υπάρχει και χειροκίνητη αλλαγή επτά σχέσεων για όσους θελήσουν κάτι τέτοιο.

138973 Honda reveals most sophisticated HR V ever with refreshed styling and

Από πλευρας κατανάλωσης  τα 7.5 λίτρα είναι συνήθεις τιμές στις οποίες μπορείς να υπολογίζεις,ενώ μπορείς να πετύχεις και τιμές κατω απο  7.0 λίτρα/100 χλμ με μαλακό δεξί πόδι, πού κρίνονται πολύ καλές για την κατηγορία του αυτοκινήτου.


ΑΣΦΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟ

Το εργοστάσιο προσπάθησε να δώσει στο αυτοκίνητο οδικά χαρακτηριστικά ενός καθαρά επιβατικού οχήματος ,αποφεύγοντας τα δεδομένα ενός crossover και αυτό φαίνεται απο τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και το γενικότερο σετάρισμα του οχήματος.Μπροστά υπαρχουν γόνατα Μακ-Φέρσον και πίσω καλά στηριγμένος ημιάκαμπτος άξονας, εικόνα που συμπληρώνεται  από αμορτισέρ διπλού εμβόλου. Οδηγικά  έχεις την εντύπωση ενός επιβατικού οχήματος, με σφικτές  αντιδράσεις των αναρτήσεων  και συγπαγές ενιαίο  πλαίσιο,που δεν παρουσιάζει πουθενά στρεβλώσεις.Υποστρέφει διακριτικά ακόμη και στα όρια,γέρνει    περιορισμένα παρά το ύψος του αμαξώματος, παρουσιάζει πολύ καλή κατευθυντικότητα στις υψηλές ταχύτητες και αντιδρά  σωστά στις ξαφνικές αλλαγές πορείας.
138974 Honda reveals most sophisticated HR V ever with refreshed styling and
Ο  οδηγός κάθεται ψηλά,λόγω και της θέσης της ρεζερβουάρ,πράγμα συνιθισμένο σε αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας,απολαμβάνει πολύ καλής ορατότητας περιφερειακά και έχει στην διάθεση του,ένα αρκετά ακριβές και με καλή αίσθηση τιμόνι,που διαθέτει μικρή διάμετρο  επιτόπου στροφής, μόλις 10.6 μέτρων.

Από πλευράς άνεσης, η σφικτή ρύθμιση των αναρτήσεων για χάρη της οδικής συμπεριφοράς είναι  εμφανής,με τον ημιάκαμτο άξονα να κάνει αισθητή την παρουσία του στις εγκάρσιες ανωμαλίες και τις βαθειές λακούβες,όμως η συνολική άνεση κρίνεται ικανοποιητική μέχρι καλή,με τα τα ψηλά ελαστικά 215/60 να συμβάλουν σε αυτό.Στα  θετικά στοιχεία ανήκουν  με την σειρά τους η ποιότητα και η ησυχία κύλησης.
Αποτελεσματικά τέλος  και με καλή αίσθηση κρίνονται σε κάθε κάθε περίπτωση και τα φρένα.


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Μετά την πρόσφατη ανανέωση, ανήκει σίγουρα στα πλέον ολοκληρωμένα  οχήματα της κατηγορίας του.Εντυπωσιακό στην εμφάνιση,με υποδειγματικούς χώρους,πολυτελές σαλόνι,πλούσιο εξοπλισμό,προηγμένη τεχνολογία,οδική συμπεριφορά επιβατικού,πολύ καλές επιδόσεις,λογική κατανάλωση και ποιότητα κατασκευής που δύσκολα  βρίσκει αντιπάλους.

151492 Honda reveals most sophisticated HR V ever with refreshed styling and

Σίγουρα  η τιμή αγοράς του δεν είναι από τις χαμηλότερες στην κατηγορία του. Ομως ποτέ τα Χόντα δεν ήταν φθηνά,αλλά ποιοτικά και αξιόπιστα και εδώ πρέπει να υπολογίσουμε και την ύψηλή αξία μεταπώλησης που διατηρούν ανέκαθεν.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ