Honda CR -V 1.6i- DECT 160 PS 4WD 9AUTO ... ακτύπητο
του Δημήτρη Κληρονόμου

Honda CR -V 1.6i- DECT 160 PS 4WD 9AUTO ... ακτύπητο

Αν το προσθιοκίνητο ντίζελ CR-V 1600 των 120 αποτελεί μια ιδανική λύση γα όσους αναζητούν ένα εντυπωσιακό SUV, ικανό να ανταγωνίζεται ευθέως τα Ευρωπαικά αντίστοιχα μοντέλα,συχνά μεγαλύτερης κατηγορίας,το πρόσφατο τετρακίνητο CR-V ντίζελ 1600 των δυο τούρμπο και των 160 ίππων με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο,αποτελεί ότι καλύτερο μπορεί να ζητήσει κανείς στα συγκεκριμένα κυβικά απο ένα πετρελαιοκίνητο μοντέλο με κίνηση σε όλους τους τροχούς και εννέα αυτόματες σχέσεις,οι οποίες και τις επιδόσεις βελτιώνουν και την κατανάλωση μειώνουν.

ΝΕΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ

Αν μετά την τρίτη γενιά ( 2006) το CR-V κατάφερε να καθιερώσει μια δική του ξεχωριστή ταυτότητα στην κατηγορία του,οι αλλαγές στο τέλος του 2012 σε συνδυασμό με τις πρόσφατες του 2015,τόνωσαν την προσωπικότητα του ακόμη περισσότερο και το έφεραν στις πρώτες θέσεις του ανταγωνισμού απο πλευράς εμφάνισης.

CR V AUTO ACTION53

Η νέα μάσκα,ακολουθεί πιστά την νέα εταιρική ταυτότητα,συνδυάζεται αρμονικά με το νέο προφυλακτήρα και τα μεγάλα κυρτά φωτιστικά σώματα που διαθέτουν LED φωτισμό ημέρας.

Η χαρακτηριστική κλίση της οροφής στο πίσω μέρος,εξασφαλίζει αίσθηση κουπέ οχήματος,αίσθηση η οποία τονίζεται από τα διογκωμένα φτερά των τροχών,τα πλευρικά νεύρα που διατρέχουν το μήκος του αμαξώματος,τις προστατευτικές ποδιές χαμηλά και απο τα πλαστικά τελειώματα των θόλων.

Την νέα εμφάνιση έρχονται να συμπληρώσουν,το ανασχεδιασμένο πίσω μέρος με τρισδιάστα πλέον LED φωτιστικά σώματα μεγάλων διαστάσεων,που ξεκινούν από την οροφή και γυρίζουν χαμηλά προς τα πλάγια και ο νέος προφυλακτήρας.

CR V AUTO STATIC31

Βελτιωμένη συνολικά είναι και η αεροδυναμική κατά 6.5% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και σε αυτό συμβάλλουν αισθητά ο καινούριος προφυλακτήρας ,η επίπεδη ποδιά,οι ανάγλυφοι θόλοι των τροχών και η πίσω αεροτομή που συνδυάζεται με την χαρακτηριστική κλίση της οροφής.

Και όλα αυτά χωρίς υποχωρήσεις στην ασφάλεια δεδομένου ότι το αυτοκίνητο αποδείχθηκε πεντάστερο στις δοκιμές πρόσκρουσης.

ΑΦΘΟΝΟΙ ΧΩΡΟΙ ΣΕ ΣΑΛΟΝΙ ΚΑΙ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ

Παρά τις ελαφρώς μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις σε σχέση με το προηγούμενης γενιάς μοντέλο για χάρη της ευελιξίας και της οικονομίας βάρους,λόγω της μετακίνησης του παρμπρίζ κατα 60 mm προς τα εμπρός που είχε σαν αποτέλεσμα την μείωση του διαθεσίμου χώρου του κινητήρα,ο χώρος των επιβατών δεν μείωθηκε,αλλά αντίθετα αυξήθηκε ο χώρος αποσκευών στα 589 λίτρα, διεκδικόντας μια απο τις πρώτες θέσεις στην κατηγορία.Αυξημένη ειναι και η συνολική χωριτικότητα σε όγκο και μήκος με το διαιρούμενο κάθισμα σε επίπεδη θέση, συνδυαζόμενη με ένα χαμηλότερο κατώφλι φόρτωσης .Γενικότερα στο θέμα της χωριτικότητας και της πρακτικότητας το CR-V βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας του.

CR V DETAILS4

Με δεδομένο το συνολικό μήκος των 4.61 μέτρων, το πλάτος των 1.82 μέτρων και το ύψος των 1.69 μέτρων πέντε επιβάτες απολσμβάνουν υποδειγματική ευρυχωρία για τα γόνατα και τα κεφάλια τους ανεξαρτήτως ύψους.

ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ

Η αίσθηση άνεσης και ευρυχωρίας του σαλονιού τονίζεται ακόμη περισσότερο,απο τις οριζόντιες ζώνες του ταμπλό και τις δυό ζώνες πληροφόρησης του οδηγού που σκοπεύουν να μην αποσπάται η προσοχή του,ενώ οι ρυθμίσεις της κολώνας του τιμονιού και των καθισμάτων όπως και τα πλαίσια των θυρών δίνουν πλέον περισσότερο την αίσθηση επιβατικού οχήματος.

Η πρώτη θετική εντύπωση ανοίγοντας την πόρτα προέρχεται απο το ογκώδες και εργονομικά σχεδιασμένο ταμπλό που πλέον είναι επενδεδυμένο με περισσότερα μαλακά υλικά.

Διάσπαρτοι διακόπτες δεν υπάρχουν,τα χειριστήρια κλιματισμού και το ηχοσύστημα βρίσκονται σε εύχρηστες θέσεις και ο πίνακας οργάνων με το τεράστιο ταχύμετρο στην μέση,αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευανάγνωστος διαθέτοντας μια ολοκληρωμένη πληροφοριακή οθόνη,ενώ μια δεύτερη οθόνη 7 ιντσών πολλαπλών λειτουργειών και δυνατοτήτων βρίσκεται ψηλά πάνω απο το ηχοσύστημα.

Η αίσθηση πληρότητας και πολυτέλειας είναι αυτή που αποκομίζει κανείς απο το εσωτερικό του αυτοκινήτου,που δεν έχει να ζηλέψει τίποτε απο τα ακριβότερα αμιγώς επιβατικά οχήματα.

Απο πλευράς εξοπλισμού υπάρχουν τα πάντα με δεδομένο ότι το 9άρι αυτόματο κιβώτιο δεν συνδυάζεται με τις απλές εκδόσεις εξοπλισμού.

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

160 ίπποι ,οχι από έναν δίλιτρο όπως συμβαίνει συχνά με τον ανταγωνισμό, αλλά απο έναν ντίζελ 1600 κυβικων εκατοστών ,ακούγεται πολύ καλά, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο τέτοιου μεγέθους και μάλιστα τετρακίνητο και αυτόματο. Οι 160 ίπποι λοιπόν έρχονται στην επιφάνεια με την χρήση δύο τούρμπο και μια ολόκληρη σειρά πρωτοπορειακών τεχνολογικών εφαρμογών,όπως οι μειωμένες τριβές,ο ηλεκτρονικός έλεγχος των στροφών ώστε να εξαλείφονται τα φαινόμενα υστέρησης,η μεταβλητή γεωμετρία,τα ηλεκτρομαγνητικά μπέκ ψεκασμού υψηλής πίεσης,το μειωμένο βάρος κινουμένων μερών κ.ά.Οι 160 ίπποι έχουν να αντιμετωπίσουν στην τετρακίνητη έκδοση πάνω απο 1600 κιλά βάρους στα οποία εξασφαλίζουν πολύ καλές επιδόσεις, στην συγκεκριμένη περίπτωση με την χρήση του νέου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων κατασκευής ZF,το οποίο είναι ιδιαίτερα ελαφρύ,αθόρυβο και γρήγορο.

CR V AUTO ACTION44

Η πρώτη σχέση ειναι κοντή για γρήγορα ξεκινήματα και χρήση στις μη ασφάλτινες διαδρομές ενώ η ενάτη πολύ μακριά για οικονομία καυσίμων και πολύ χαμηλό θόρυβο.Ανάμεσα τους η ισχύς αναπτύσεται άψογα μεταξύ των υπολοίπων επτά σχέσεων,με αποτέλεσμα καλύτερες επιδόσεις ναι χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμων.Ενας ασυνήθιστα μικρός μοχλός ψηλά στην κονσόλα ρυθμίζει τις κύριες επιλογές του αυτόματου κιβωτίου,ενώ αλλαγές μπορούν να γίνονται και απο τα paddles πίσω από το τιμόνι.Ομως μάλλον δεν χρειάζεται γιατί το ρυθμισμένο απο τους δοκιμαστές της Χόντα κιβώτιο,ανεβάζει και κατεβάζει υποδειγματικά και αθόρυβα τις σχέσεις,χωρίς ο οδηγός να το αντιλαμβάνεται.Ενα απο τα καλύτερα κλασσικά αυτόματα κιβώτια που έχουμε δοκιμάσει ποτέ.

Αθόρυβος ειναι και ο πετρελαιοκινητήρας ,χωρίς κραδασμούς και σκορτσαρίσματα και μόνον κρύος γίνεται αντιληπτός απο τους επιβάτες,συνδυαζόμενος επι πλέον με πολύ καλή μόνωση.

Τα 0-100 χλμ/ωρ λοιπόν εμφανίζονται σε 9.7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 200 χλμ/ωρ,επιδόσεις απο τις καλύτερες στην κατηγορία.Ο κινητήρας διατηρεί δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών του και δεν σε αφήνει ποτέ ξεκρέμαστο,αντίθετα σε εμπνέει να κινηθείς γρήγορα.

Πολύ καλή και η κατανάλωση ,ανάλογα και με τις επιλογές του οδηγού( σύστημα ECON)με μέση τιμή τα 7.5. - 7.7 λίτρα. μικτής οδήγησης,που μπορεί να κατέβει και άλλο στους ανοικτούς δρόμους με ελαφρύ δεξί πόδι.

ΑΣΦΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟ

Ο οδηγός εκτός του ύψους του καθίσματος έχει τήν οδηγική αίσθηση επιβατικού οχήματος, κάτι για το οποίο προοσπάθησαν πολύ οι μηχανικοί του εργοστασίου.Οι αλλαγές στις αναρτήσεις,η μείωση των κλίσεων του αμαξώματος και οι νέες ρυθμίσεις συνολικά κλπ έχουν επιδράσει θετικά στην οδική συμπεριφορά.

Εδώ βέβαια έχουμε να κάνουμε με ένα τετρακίνητο μοντέλο με οτι καλύτερο έχει να προσφέρει το εργοστάσιο.Πρόκειται για ειδικά εξελιγμένο αυτόματο σύστημα τετρακίνησης ηλεκτρονικά ελεγχόμενης σύμπλεξης ,που στέλνει την ροπή πίσω μόνον όταν χρειάζεται,έτσι ώστε και καλύτερη οδική συμπεριφορά να εξασφαλίζεται στις δύσκολες οδικές συνθήκες και χαμηλότερη κατανάλωση όταν κινείται σε ανοικτούς δρόμους.

CR V AUTO STATIC48

Το αυτοκίνητο στρίβει χωρίς σαφείς υποστροφικές τάσεις,έχει περιορισμένες κλίσεις,δεν αναπηδά,δεν υπερστρέφει στα όρια,δεν μετατοπίζεται στις εδαφικές ανωμαλίες,δεν πλέει και έχει υποδειγματική κατευθυντικότητα στις υψηλές ταχύτητες.Η εμπλοκή τηςτετρακίνησης γίνεται αισθητή στους γλιστερούς βρεγμένους δρόμους,στο χιόνι,στα σαθρά χώματα, στις εκτός δρόμους περιπέτειες,στις δύσκολες αναβάσεις και καταβάσεις,στα ποτάμια,στα χαλίκια κλπ.

Παρά την τετρακίνηση όμως και τις σχετικές ρυθμίσεις των αναρτήσεων το αυτοκίνητο των παραμένει άνετο και ξεκούραστο για τους επιβάτες.Δεν υπάρχουν ξερές ή απότομες αντιδράσεις, τα ελατήρια και τα αμορτισέρ δεν τερματίζουν,ούτε ακούγονται θόρυβοι .Συνολικά ανήκει στα πλέον άνετα της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση κρεμαγιέρας και έλεγχο απώλειας ευστάθειας των τροχών,αποδεικνύεται θετικό σε κάθε περίπτωση διαθέτοντας καλή αίσθηση και πληροφόρηση.

Τέλος θετικά και ανθεκτικά αποδεικνύονται και τα φρένα σε κάθε περίπτωση, σε χώμα και άσφαλτο.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Το νέο τετρακίνητο και πετρελαιοκίνητο CR-V των 160 ίππων με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων αποτελεί ότι καλύτερο έχει να προσφέρει σήμερα το Ιαπωνικό εργοστάσιο στο χώρο αυτό.Ολοκληρωμένο,γρήγορο,ασφαλές, οικονομικό,ευρύχωρο πλούσιο, πολυτελές και άνετο,ποιοτικά κατασκευασμένο,αξιόπιστο και με 5ετή εγγύηση και σέρβις,μπορεί και δικαιολογεί την τιμή αγοράς του, όντας ένα απο τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ