Honda Civic Sedan 1.5 VTEC 182 PS ... τετράθυρο κουπέ με επιδόσεις GTi [test]

Honda Civic Sedan 1.5 VTEC 182 PS ... τετράθυρο κουπέ με επιδόσεις GTi [test]

του Δημήτρη Κληρονόμου

Με 182 ίππους από έναν κινητήρα βενζίνης μόλις 1500 κυβικών εκατοστών και ένα αμάξωμα που μοιάζει περισσότερο με τετράθυρο κουπέ, παρά  μέ ένα κλασσικό σεντάν τριών όγκων,το νέο τετράθυρο Σιβίκ θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί κρυφό-GTi, αν και ουσιαστικά προορίζεται για πιο συμβατικές  αισθητικές αντιλήψεις, που βρίσκουν το πεντάθυρο μοντέλο πολύ τολμηρό σχεδιαστικά, αναζητόντας ταυτόχρονα περισσότερους χώρους και μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις.

 

ΜΕ ΚΟΥΠΕ ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Οι εποχές που ο τρίτος όγκος,  έδειχνε πρόσθετος,ήταν υπερυψωμένος και αλλοίωνε την καλή και συνιθισμένη εικόνα ενός πεντάθυρου αμαξώματος,έχουν περάσει ανεπιστρεπτί  εδώ και πολύ καιρό.

Οι σεντάν παραλλαγές των πεντάθυρων αμαξωμάτων κρύβουν επιμελώς τον τρίτο όγκο τους ,καταλήγοντας σε κουπέ εμφανίσεις που δείχνουν αυτόνομες και συχνά δεν αναγνωρίζεται η συγγένεια τουςμε τα αντίστοιχα χάτσμπακ.

107530 2017 Honda Civic Sedan

Στο νέο Σιβίκ σεντάν λοιπόν,οι γραμμές της ουράς θυμίζουν τετράθυρο κουπέ και  σε συνδυασμό  μάλιστα ,με το κατά  18 mm  μικρότερο συνολικό ύψος  και το  κατά  13 εκατοστά μεγαλύτερο συνολικό μήκος, η εμφάνιση δείχνει πιο αρμονική  και ξεχωριστή για πολλούς και κυρίως για τους εραστές των μεγάλων αμαξωμάτων.

 

ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΕΟ

Το Σιβίκ δέκατης γενιάς είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο. Αναρτήσεις,πλαίσιο,κινητήρες και πολλα ακόμη ειναι καινούρια, γεγονός που φαίνεται αμέσως μόλις μπείς μέσα και το οδηγήσεις.

Το σεντάν διατηρεί την επιθετική σχεδιάση του χάτσμπαγκ,που για πολλούς είναι πολύ προωθημένη,με μικροδιαφορές στους προφυλακτήρες στην μάσκα και τα χρώμια. Πίσω όμως ξεχνά την πέμπτη πόρτα,προσφέροντας ένα επιμελώς κρυμμένο κλασσικό χώρο αποσκευών, που φθάνει τα 519 λίτρα  έναντι των 420 λίτρων του πεντάθυρου, προτάσοντας έτσι ένα πολύ ισχυρό πλεονέντημα,που θα εκτιμήσουν όσοι συνιθίζουν να μεταφέρουν πολλές αποσκευές.

107546 2017 Honda Civic Sedan

Διαφορετικά είναι επίσης και  τα  μεγάλα καλοσχεδκασμένα φωτιστικά σώματα,που δένουν αρμονικά με το υπόλοιπο σχεδιαστικό σύνολο και μαζί με τήν διπλή κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση, τονίζουν  την χαρακτηριστική σπόρ εμφάνιση.

 

ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ

Το μεταξόνιο έχει διατηρηθεί ίδιο με το πεντάθυρο μοντέλο και παρά το ελαφρώς χαμηλότερο ύψος πέντε άτομα θα βολευθούν αρκετά εύκολα,,χωρίς τα γόνατα των πίσω επιβατών να αντιμετωπίζουν προβλήματα.

107548 2017 Honda Civic Sedan

Επί πλέον τα 519 λίτρα αυξάνονται σημαντικά με την εύκολη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων,εξυπηρετόντας έτσι την μεταφορά μεγαλύτερου μήκους αποσκευών και μόνο το άνοιγμα  κρίνεται σχετικά μετρίου μεγέθους ,επιλογή που προφανώς οφείλεται στην αυξημένη ακαμψία του νέου πλαισίου.

 

ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Εσωτερικά οι διαφοροποιήσεις απο το πεντάθυρο μοντέλο είναι ελάχιστες.Η σχεδιάση του ταμπλό εντυπωσιάζει με τις γραμμές της,ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι μοντέρνος,πληρέστατος σε πληροφορίες και ευανάγνωστος,οι διακόπτες λίγοι και σε καλές θέσεις,οι αεραγωγοί μεγάλοι και εύχρηστοι,το τιμόνι σχετικά μικρό και σε καλή θέση,όπως και ο κοντός μοχλός αλλαγής ταχυτήτων στην κεντρική κονσόλα.Ολα οδηγοκεντρικά σχεδιασμένα,να συμπληρώνονται απο καλής ποιότητας υλικά επενδύσεων,προσεγμένο φινίρισμα,σωστές συναρμογές και πολλές θέσεις για μικροπράγματα.

HONDA CIVIC DETAILS2

Εκείνο όμως που ξεχωρίζει είναι η έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό,του συστήματος Ηonda Connect, που προσφέρει άφθονες δυνατότητες διασύνδεσης,με Apple car play και Android auto κλπ.Ο χειρισμός μετά την πρώτη εξοικίωση είναι εύκολος και αποτελεσματικός.

Στο εξοπλισμό ασφαλείας το αυτοκίνητο βρίσκεται πολύ μπροστά, προσφέροντας εκτός των άλλων συστήματα,αυτόματης πέδησης ,υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας,αναγνώρισης οδικών σημάτων και περιορισμού ταχύτητας, προσαρμοζόμενο cruise control ,σύστημα ευστάθειας VSA  κ.ά

Πληρέστατος είναι και ο λοιπός εξοπλισμός με αυτόματο κλιματισμό,εξι αερόσακους,αυτόματα φώτα,θερμαινόμενα πρόσθια καθίσματα,οκτώ ηχεία,USB και  Bluetooth, ηχοσύστημα οθόνης πέντε ιντσών κ.ά.

 

182 ΙΠΠΟΙ  1500 ΚΥΒΙΚΑ

Ο  κινητήρας των 1498 κυβικών εκατοστών τεχνολογίας VTEC,με υπερτροφοδότη μονής εισαγωγής και χαμηλής αδράνειας,ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διπλό μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων  και βύθισης βαλβίδων, αποδίδει Ι82 ίππους και ροπή 240 Nm απο τις 1.900 ως τις 5.000 στροφές, θυμίζοντας... GTi,που έρχονται σε μια ιδανική σχεδόν αναλογία κιλών/ίππο με δεδομένα τα 1320 τουλάχιστον κιλα του αμαξώματος.

Ο βενζινοκινητήρας έχει άμεση απόκριση σε όλο το εύρος των στροφών,πολύ καλή ελαστικότητα από  χαμηλά,είναι ιδιαίτερα εύστροφος και διατηρεί την δύναμη του μέχρι ψηλά.

107543 2017 Honda Civic Sedan

Το αποτέλεσμα είναι θαυμάσιες  επιδόσεις για σεντάν 1500 κυβικών εκατοστών.Τα 0-100 χλμ/ωρ καλύπτονται σε 8.0 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φθάνει τα 210 χλμ.Δεν είναι όμως μόνον οι τιμές των επιδόσεων,αλλα και η δύναμη του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών που σε κάνουν να νοιώσεις ότι οδηγείς ένα σπόρ όχημα.

Η κατανάλωση με την σειρά  της εντυπωσιάζει για βενζινοκινητήρα τέτοιας απόδοσης .Με ελαφρύ  δεξί πόδι εμφανίζονται χαμηλότερες τιμές γύρω 6.0  και μέσες κοντά στα 6.8 λίτρα, ενώ μια καλή συνολική μέση τιμή για μικτές διαδρομές είναι τα 7.5 λίτρα  και με δεδομένο το ρεζερβουάρ των 46 λίτρων η αυτονομία είναι ιδιαίτερα αξιόλογη στα μακρινά  ταξίδια.

 

ΟΔΗΓΟΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ

Ο οδηγός κάθεται χαμηλά σε μιά οδηγοκεντρικά σχεδιασμένη θέση,εχει καλή οροτότητα και μέτρια πίσω,ευανάγνωστα όργανα, εύχρηστους διακόπτες και ολοκληρωμένη πληροφόρηση.Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης,έχει καλή αίσθηση και αμεσότητα συνδυαζόμενο σωστά με το ακριβές και καλά κλιμακωμένο κιβώτιο ταχυτήτων για τον χαρακτήρα του οχήματος.

Οι αναρτήσεις με γόνατα Μακ Φέρσον μπροστά και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω,είναι και αυτές προσαρμοσμένες στον  " οικογενειακό" χαρακτήρα του τετράθυρου Σιβίκ ,συνδυαζόμενες με ένα κατα 19% πιο ανθεκτικό στην κάμψη και 23% ισχυρό στην στρέψη πλαίσιο,σε σχέση με το  προηγούμενο μοντέλο.

107550 2017 Honda Civic Sedan

Οι ανωμαλίες του δρόμου δεν γίνονται εύκολα αισθητές ,οι αναρτήσεις δεν τερματίζουν ούτε κτυπούν  και γενικά το αυτοκίνητο ελέγχεται εύκολα,δεν ξαφνιάζει τον οδηγό, ούτε και παρουσιάζει έντονες κλίσεις στις στροφές.

Σε κάθε περίπτωση παραμένει άνετο για τους επιβάτες και με αρκετά καλή ποιότητα κύλησης.Τέλος αποτελεσματικά και ανθεκτικά είναι και τα φρένα σε κάθε περίπτωση.

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η οικογενειακή  έκδοση του πεντάθυρου Σιβίκ, κρύβει πολύ καλά τόν τρίτο όγκο της θυμίζοντας κουπέ,που συνδυάζεται με επιδόσεις επιπέδου GTi και λογική κατανάλωση βενζίνης.

Εχει καλούς χώρους,μεγάλο πόρτ μπαγκάζ ,πληρέστατο εξοπλισμό ασφαλείας και άνεσης ,εντυπωσιακό σαλόνι και πολύ καλή ποιότητα  κατασκευής.

Οδηγοκεντρικά σχεδιασμένο, εμπνέει ασφάλεια στο δρόμο,είναι άνετο, ευκολοδήγητο και ξεχωρίζει σχεδιαστικά.Ενα ολοκληρωμένο σύνολο που μπορεί και δικαιολογεί εύκολα την τιμή αγοράς του.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ