Νέο Mitsubishi ASX 1.6 117PS ... ακόμα καλύτερο [test]

του Δημήτρη Κληρονόμου

Η  τελευταία  εξωτερική και εσωτερική ανανέωση του  ASX ,του έδωσε όλες τις απαραίτητες  δυνατότητες  να αντιμετωπίζει πλέον με άνεση τον νεώτερο και ιδιαίτερα σκληρό ανταγωνισμό της κατηγορίας του ,προτάσσοντας σαν ισχυρά επί πλέον πλεονεκτήματα,την μακροχρόνια εμπειρία της εταιρείας σε 4Χ4,  CROSSOVER και SUV,την πατροπαράδοτη αξιοπιστία του εργοστασίου και την αποκλειστική παραγωγή του στην Ιαπωνία.

 

ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ

Οι δυό  ανανεώσεις μετά το 2016,άλλαξαν σημαντικά την εμφάνιση του αυτοκινήτου σε βαθμό που  με μιά  πρώτη γρήγορη ματιά δείχνει καινούριο μοντέλο.ˊΟμως κοιτώντας προσεκτικά βλέπεις  ότι πρόκειται για την γνωστή εδώ και χρόνια σιλουέτα  βελτιωμένη σχεδιαστικά εμπρός και πίσω.

Το ανανεωμένο ASX ακολουθεί την νέα φιλοσοφία σχεδίασης  Dynamic Shield, υιοθετώντας την νέα μάσκα με τις οριζόντιες γρίλλες και την τριδιάστατη αίσθηση κίνησης που τονίζουν το έμβλημα των τριών διαμαντιών της φίρμας.

ma 2

Οι νέοι  προφυλακτήρες, σε συνδυασμό ,με την καινούρια μεγάλη   μάσκα,τα φωτιστικά σώματα με φώτα ημέρας Led,την κεραία σχήματος πτερυγίου καρχαρία,τα Led  της αεροτομής και τις λοιπές λεπτομέρειες,έχουν εκμοντερνίσει πλήρως το αισθητικό αποτέλεσμα, τονίζοντας ταυτόχρονα  την περιπετειώδη εμφάνιση του συνόλου που συνδυάζεται με 70άρια ελαστικά και κοντούς προβόλους.

 

ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ ΑΤΟΜΑ

Χρησιμοποιόντας την πλατφόρμα και το μεταξόνιο του μεγαλύτερου OUTLANDER, αλλά με μικρότερες εξωτερικές,οι οποίες βέβαια παραμένουν στα πλαίσια του ανταγωνισμού και με προσεγμένη συνολική την εκμετάλλευση χώρων,το ASX ανήκει στα πλεον ευρύχωρα της κατηγορίας του.

Τα 4.37 μέτρα μήκους,τα 1.77 μέτρα του πλάτους και τα 1.64 μέτρα  ύψους,εξασφαλίζουν,άνετους χώρους για τέσσερα άτομα, ενώ και το πέμπτο θα βολέψει  εύκολα γόνατα και κεφάλι.

Ο χώρος αποσκευών  είναι εύκολος στην  φόρτωση και πρακτικός  με χωρητικότητα 406 λίτρα με τις πίσω πλάτες όρθιες και 1206 λίτρα όταν αναδιπλωθούν.

ma 7

 

ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ  ΣΑΛΟΝΙ

Η πρόσφατη ανανέωση έφθασε και στο σαλόνι,όπου υπάρχουν: βελτιωμένα πλαστικά στο ταμπλό, καινούρια κεντρική κονσόλα με διπλή ποτηροθήκη και χώρο αποθήκευσης, θύρα USB,μαλακές επενδύσεις γονάτων και ξανασχεδιασμένα πιο άνετα και με καλύτερη πλευρική στήριξη καθίσματα.

Το ταμπλό διατηρεί την γνωστή του σχεδίαση με την υφή των πλαστικών να είναι καλύτερη και μια οθόνη 6.5 ιντσών να  αναπαύεται στο κέντρο του σχετικά χαμηλά.

ma 5

Πρόκειται για οθόνη αφής του συστήματος MGN, που και αρκετά γρήγορη και εύκολη στην χρήση της αποδεικνύεται και συνοδεύεται από αποτελεσματικό και ακριβές σύστημα πλοήγησης.

ma 6

Στο τομέα του εξοπλισμού η γενική εικόνα είναι καλή. Εκτός των συνηθισμένων υπάρχουν επτά αερόσακοι, οθόνη τριών ιντσών στον πίνακα οργάνων μπροστά από στον οδηγό,αίρ κοντίσιον κ.ά ενω στις πλουσιότερες εκδόσεις υπάρχουν σχεδόν τα πάντα: Κάμερα οπίσθιο πορείας,κλιματισμός,πλοήγηση,οθόνη αφής 6.5 ιντσών,αλουμινένιες ζάντες,αισθητήρες φώτων και βροχής,cruise control,φώτα ημέρας κ.α.

 

ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Το νέο ASX  διατίθεται πλέον μόνον σαν προσθιοκίνητο με τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα των 1.6 λίτρων με τους 117 ίππους,σε αντίθεση με το νεώτερο και μεγαλύτερων διαστάσεων ECLIPSE CROSS που προσφέρεται με τον νέο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των  1499 κυβικών εκατοστών που διαθέτει 163 ίππους.

Ο γνωστός τετρακύλινδρος κινητήρας των 1590 κυβικών εκατοστών έχει βελτιωθεί και χαρτογραφηθεί ξανά, ώστε να ανταποκρίνεται στις νέες νόρμες Euro6b,διαθέτει μεταβλητό χρονισμό MIVEC και ψεκασμό πολλών σημείων, αποδίδοντας  117 ίππους στις 6000 στροφές  και ροπή 154 Nm στις 4000 σ.α.λ Συνδυάζεται με ένα εύχρηστο και ακριβές 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων και έχει να αντιμετωπίσει 1335 τουλάχιστον κιλά βάρους.

ma 4

Είναι αρκετά δυνατός,εύστροφος, με καλή απόκριση  και ελαστικότητα απο χαμηλά και επίσης ήσυχος στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.

Για τα 0 - 100 χλμ,/ωρ χρειάζεται σχεδόν 11.5 δευτερόλεπτα και φθάνει σε τελική ταχύτητα τα 183 χλμ/ωρ. Τιμές αρκετά καλές, και κάπου καλύτερες ορισμένων  ανταγωνιστικών μοντέλων, που συνδυάζονται με ακόμη  πιό ενδιαφέρουσες  τιμές κατανάλωσης. Οι μέσες μέσες τιμές κυμαίνονται  στα  6.7 με 7.3 λίτρα,που ανεβαίνουν φυσικά με βαρύ δεξιό πόδι  και σε συνδυασμό με τα 63 λίτρα χωρητικότητας του ρεζερβουάρ,εξασφαλίζουν μεγάλη εμβέλεια του οχήματος.

 

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΜΑ 

Ο οδηγός κάθεται αρκετά ψηλά,έχει πολύ καλή περιφερειακή  ορατότητα και βρίσκει εύκολα την θέση που του ταιριάζει και συναντά εύχρηστους μοχλούς και διακόπτες.

Τα γόνατα Μακ-Φέρσον της πρόσθιας ανάρτησης σε συνδυασμό με το σύνολο των πολλαπλών συνδέσμων της πίσω,έχουν ρυθμιστεί ώστε να συνδυάζουν ασφαλή κίνηση στην άσφαλτο,αυξημένες δυνατότητες στo χώμα και άνεση για τους επιβάτες,που ενισχύεται απο την βελτιωμένη πλέον ηχομόνωση του σαλονιού.

ma 3

Η υποστροφή είναι περιορισμένη,όπως και οι κλίσεις στις γρήγορες στροφές και η κατευθυντικότητα στις υψηλές ταχύτητες θετική.

Εκτός δρόμου το προσθιοκίνητο  ASX,πλησιάζει πολύ τις δυνατότητες ενός 4Χ4,όπως ήταν άλλωστε το αυτοκίνητο σε προηγούμενες εκδόσεις του,με τα 70άρια ελαστικά,το ύψος απο το έδαφος,και τους κοντούς προβόλους να του επιτρέπουν να κινείται με άνεση και ασφάλεια στα δύσκολα χώματα και τα σαθρά εδάφη,χωρίς να τρομάζει ή να κουράζει τους επιβαίνοντες.

Τέλος αποτελεσματικά και ανθεκτικά αποδεικνύονται σε κάθε περίπτωση τα φρένα.

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Το γνωστό και καταξιωμένο εδώ και χρόνια  ASX ,έγινε ακόμη καλύτερο. Πιο μοντέρνο και εντυπωσιακό με, χώρους για τέσσερα/πέντε άτομα,βελτιωμένο σαλόνι και εξοπλισμό,αναβαθμισμένο κινητήρα,ικανοποιητικές επιδόσεις,λογική κατανάλωση,άνεση επιβατών και ασφαλή οδική συμπεριφορά, αντιμετωπίζει άνετα τον νεώτερο ανταγωνισμό,διατηρώντας ενδιαφέρουσες τιμές αγοράς.

 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Booking.com

 

emfylies idees

symmaxia

 Copyright © 2018 YSTEROGRAFO NEWS